Iemand zei het laatst al in dit topic, echt bizar hoe echt heel Nederland ging schuimbekken bij alleen al de naam Kaag. Heb ik echt nooit begrepen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 08:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ja, dit zat er wel in na dit stelselmatig kapotmaken van Kaag van zoveel kanten. Kansloos.
quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:18 schreef Remco het volgende:
[..]
Iemand zei het laatst al in dit topic, echt bizar hoe echt heel Nederland ging schuimbekken bij alleen al de naam Kaag. Heb ik echt nooit begrepen.
Rob Goossens, Marianne Zwagerman en Guido den Aantrekker zijn het niet met jou eens.quote:Op donderdag 13 juli 2023 00:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bruinrechts heeft gewonnen. Schaam je kapot, Nederland.
https://www.telegraaf.nl/(...)at-politiek-den-haag
Jezus.quote:
Jeetje, wat heftigquote:Op donderdag 13 juli 2023 13:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Van het forum, zie header en dit topic.
FB / E N D G A M E
Zonder FOK! was ik nu vast nog single dus Dannygod, zo ook maar wat bijdragen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:00 schreef Faraday01 het volgende:
Je kunt nu een bijdrage doen voor de uitvaart. Want behalve dat het om groot persoonlijk leed gaat, is Danny ook verantwoordelijk dat we hier over wielrennen kunnen praten.
Heb alvast een bijdrage gedaan iig.
Gewoon een keertje VI kijken (of hoe heet dat tegenwoordig) en je krijgt een inkijkje in hoe de mannelijke onderbuik tegenwoordig in elkaar steekt.quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:18 schreef Remco het volgende:
[..]
Iemand zei het laatst al in dit topic, echt bizar hoe echt heel Nederland ging schuimbekken bij alleen al de naam Kaag. Heb ik echt nooit begrepen.
Laat die populisten elkaar maar kapotmaken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |