Als je alle berichten zo leest is dat ook gewoon uitstel van executie.quote:Op donderdag 20 juli 2023 10:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Blijft toch juist wel in Nederland (helaas)?
Frans brengt ons tegen de bruinrechtse stroom in Europa in naar het beloofde landquote:Op donderdag 20 juli 2023 11:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Fransgod
Voor het eerst sinds 1998 weer een linkse overwinning, dit kan niet meer mis
Zolang Olav blinde Mol en Sjek Tandarts maar wegblijven interesseert het me niet waar het uitgezonden wordt.quote:
Ik kijk uit naar eurocommissaris Kaagquote:Op donderdag 20 juli 2023 11:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Nederlandse afvaardiging in Europa krijgt wel twee zware tikken in korte tijd.
Wel iets minder denk ik. We gaan goed kunnen vergelijken of het geslacht uitmaakt in die giftigheid, want zijn erg veel overeenkomsten tussen Timmermans en Kaag qua carrière en overkomen inderdaad.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:31 schreef BobW het volgende:
De wappies op Twitter worden al helemaal gek. Je krijgt met Timmermans helaas wel zo'n giftig sfeertje als met Kaag.
Ik denk dat het voor Timmerfrans niet zo moeilijk moet zijn om zich te onderscheiden van de rest op links.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Enige nadeel voor links dat zowel D66 als GL-PvdA een klimaatprofiel heeft, en je ook nog eens PvdD hebt. Dus de klimaatstemmer heb je niet snel te pakken als partij.
Ik gruwel al bij de gedachte dat PvdA straks weer meeregeert.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor Timmerfrans niet zo moeilijk moet zijn om zich te onderscheiden van de rest op links.
Dan komt er vast wel weer een andere stroom naar vorenquote:
Leg eens uit?quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik gruwel al bij de gedachte dat PvdA straks weer meeregeert.
Jammer van die klimaatmisser een paar weken terug over storm Poly.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik kijk er enorm naar uit hoe Frans Caroline en Dilan gaat uitleggen hoe het allemaal zit
Deze klimaatstemmende PvdD’er heeft al een kaartje gekocht voor de Frans-Hypetrain.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Enige nadeel voor links dat zowel D66 als GL-PvdA een klimaatprofiel heeft, en je ook nog eens PvdD hebt. Dus de klimaatstemmer heb je niet snel te pakken als partij.
Waarom helaas?quote:Op donderdag 20 juli 2023 10:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Blijft toch juist wel in Nederland (helaas)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |