Vraag me af of de SP en de PvdD er bij zou helpen.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Mooi, hopelijk komt het als breed alternatief naar voren.
quote:Op maandag 17 juli 2023 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik verwacht een linkse swiep bij de verkiezingen.
Ook als er geen naam onder stond, had ik geweten dat de auteur Tongetje wasquote:Op dinsdag 18 juli 2023 01:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://twitter.com/ThomasHvV/status/1680839123110699008
Kan dit?
VVD blijft (net) de grootste, PvdA/GL de 2e partij, PVV kent een opleving tov 1e kamer verkiezingen en FvD wordt weggevaagd.quote:Op maandag 17 juli 2023 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik verwacht een linkse swiep bij de verkiezingen.
Hoogmoed komt voor de val...quote:In 2009, vlak na de oprichting, zegt Ties tegen Fiets123.nl dat ze over vijf jaar ‘groter willen zijn dan Gazelle’. ,,Hoeveel fietsen Gazelle verkoopt? Ehm...ik zou het eigenlijk niet weten. Maar wij willen daar boven zitten.”
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:17 schreef Pistolero het volgende:
Ach, VanMoof.
Ik wens al dat grachtengordelvolk met hun onbruikbare fiets van 2000 euro veel succes!
Ik ben blij dat de steen waaronder ik leef groot genoeg is om mij volstrekt onbekend met het fenomeen VanMoof te laten zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:17 schreef Pistolero het volgende:
Ach, VanMoof.
Ik wens al dat grachtengordelvolk met hun onbruikbare fiets van 2000 euro veel succes!
Jan Roos meets Frans Bauer?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:54 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
Johan is niet echt goed opgedroogd he?
Als ik dit zo lees is het toch ook gewoon wachten tot dat bedrijf totaal uit elkaar klapt?quote:
Als je alle berichten zo leest is dat ook gewoon uitstel van executie.quote:Op donderdag 20 juli 2023 10:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Blijft toch juist wel in Nederland (helaas)?
Frans brengt ons tegen de bruinrechtse stroom in Europa in naar het beloofde landquote:Op donderdag 20 juli 2023 11:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Fransgod
Voor het eerst sinds 1998 weer een linkse overwinning, dit kan niet meer mis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |