Ach, dit verwacht je toch ook niet zeg.quote:Op maandag 17 juli 2023 17:17 schreef Mani89 het volgende:
God wat een genottelijk artikel dit.
Bij1 verdwijnt uit Amsterdam, de twee raadsleden splitsen zich per direct af: ‘toxische, structureel onveilige sfeer’
[..]
De laatste Radio Romano is erg leuk hè.quote:Op maandag 17 juli 2023 17:17 schreef Mani89 het volgende:
God wat een genottelijk artikel dit.
Bij1 verdwijnt uit Amsterdam, de twee raadsleden splitsen zich per direct af: ‘toxische, structureel onveilige sfeer’
[..]
Ik weiger te betalen voor podcasts.quote:Op maandag 17 juli 2023 17:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De laatste Radio Romano is erg leuk hè.
Wie weet, ik heb vroeger anderhalf jaar getennist en vond daar niks aan. En zoals genoemd zijn er nu weinig aansprekende persoonlijkheden voor mij als buitenstaander, vroeger was een potje Federer Nadal nog wel leuk.quote:Op maandag 17 juli 2023 15:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eens ja. Zoals bij wel meer sporten maakt het voor mij ook uit of je het zelf speelt / hebt gespeeld. Als je de spanning hebt ervaren van een willekeurige driesetter in de zaterdagmiddag-competitie, en dan Alcaraz ziet serveren voor zijn eerste Wimbledon-titel in de finale tegen de beste tennisser aller tijden...
Vraag me af of de SP en de PvdD er bij zou helpen.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Mooi, hopelijk komt het als breed alternatief naar voren.
quote:Op maandag 17 juli 2023 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik verwacht een linkse swiep bij de verkiezingen.
Ook als er geen naam onder stond, had ik geweten dat de auteur Tongetje wasquote:Op dinsdag 18 juli 2023 01:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://twitter.com/ThomasHvV/status/1680839123110699008
Kan dit?
VVD blijft (net) de grootste, PvdA/GL de 2e partij, PVV kent een opleving tov 1e kamer verkiezingen en FvD wordt weggevaagd.quote:Op maandag 17 juli 2023 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik verwacht een linkse swiep bij de verkiezingen.
Hoogmoed komt voor de val...quote:In 2009, vlak na de oprichting, zegt Ties tegen Fiets123.nl dat ze over vijf jaar ‘groter willen zijn dan Gazelle’. ,,Hoeveel fietsen Gazelle verkoopt? Ehm...ik zou het eigenlijk niet weten. Maar wij willen daar boven zitten.”
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:17 schreef Pistolero het volgende:
Ach, VanMoof.
Ik wens al dat grachtengordelvolk met hun onbruikbare fiets van 2000 euro veel succes!
Ik ben blij dat de steen waaronder ik leef groot genoeg is om mij volstrekt onbekend met het fenomeen VanMoof te laten zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:17 schreef Pistolero het volgende:
Ach, VanMoof.
Ik wens al dat grachtengordelvolk met hun onbruikbare fiets van 2000 euro veel succes!
Jan Roos meets Frans Bauer?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:54 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
Johan is niet echt goed opgedroogd he?
Als ik dit zo lees is het toch ook gewoon wachten tot dat bedrijf totaal uit elkaar klapt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |