De Gouden Bal van 2010quote:
Het is al niet de meest aantrekkelijke TV-sport natuurlijk. Blijft toch een beetje trage stront. Maar van Alcatraz en Ruud word ik nog niet heel warm.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens. Ben ook bang dat er allemaal gekke dingen verzonnen gaan worden omdat de populariteit terug gaat lopen nu die legendes 1 voor 1 stoppen.
Met Alcaraz is weinig mis, leuke uitstraling, goede mentaliteit, spectaculair tennis, ook nog eens best gevarieerd. Mensen zijn te veel gehecht geraakt aan Federer en Nadal, er is ook wel sprake van een contrast effect.quote:Op maandag 17 juli 2023 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is al niet de meest aantrekkelijke TV-sport natuurlijk. Blijft toch een beetje trage stront. Maar van Alcatraz en Ruud word ik nog niet heel warm.
Ik vind het zo'n beetje de aantrekkelijkste TV sport die ik me kan bedenkenquote:Op maandag 17 juli 2023 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is al niet de meest aantrekkelijke TV-sport natuurlijk. Blijft toch een beetje trage stront. Maar van Alcatraz en Ruud word ik nog niet heel warm.
Wel bijzonder eigenlijk, want wielrennen en tennis zijn beide trage sporten en heb absoluut geen rust om een hele tenniswedstrijd te blijven kijken, terwijl ik gerust 4,5 uur naar een wielerwedstrijd kan kijkenquote:Op maandag 17 juli 2023 13:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n beetje de aantrekkelijkste TV sport die ik me kan bedenken
Je kan op elk moment inschakelen en binnen een minuut kan je er helemaal in zitten. Bij wielrennen en voetbal bijvoorbeeld is er toch een tragere spanningsboog.
Juist Nadal en Djokovic maakten het zo traag als stront met het eeuwige gestuiter. Dat is over het algemeen bij de nieuwe generatie wat beter.quote:Op maandag 17 juli 2023 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alcaraz is nog wel een van de interessantere jongens inderdaad.quote:Op maandag 17 juli 2023 13:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Juist Nadal en Djokovic maakten het zo traag als stront met het eeuwige gestuiter. Dat is over het algemeen bij de nieuwe generatie wat beter.
Er is ook een gigantisch verschil tussen Alcaraz en de inderdaad doodsaaie Ruud.
Ik vind het vaak pas leuk als het spannend is wanneer er al meer dan 1 set is gespeeld. En zelfs dan verlies ik snel mijn aandacht.quote:Op maandag 17 juli 2023 13:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan op elk moment inschakelen en binnen een minuut kan je er helemaal in zitten. Bij wielrennen en voetbal bijvoorbeeld is er toch een tragere spanningsboog.
Voor mij is het wel een van de saaiste sporten, waarom is lastig te verklaren, want trage sporten als snooker vind ik wel leuk. Ik denk dat ik te vaak teleurgesteld wordt tijdens tennis: dan kijk je een minuut, dan wordt er met een balletje gestuiterd, wordt er een opslag in het net geslagen en ben je nog niks verder. Je kan er in principe wel snel inkomen maar het speelt inderdaad ook mee dat de grote namen van jaren geleden verdwenen zijn en dan kijk je naar de ene willekeurige speler tegen de andere.quote:Op maandag 17 juli 2023 13:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja als je bij 3-1 in de eerste set inschakelt en het zijn geen aansprekende namen of er is een duidelijke favoriet nodigt dat niet echt uit om 2 uur (of meer) te blijven hangen. Ik kijk ook alleen grand slams, terwijl ik bij wielrennen en voetbal bijna het hele jaar door wel wedstrijden kijk. Maar de spanning die ik voel bij beslissende games in een belangrijke tenniswedstrijd is wel bijna ongeëvenaard.quote:Op maandag 17 juli 2023 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alcaraz is nog wel een van de interessantere jongens inderdaad.
[..]
Ik vind het vaak pas leuk als het spannend is wanneer er al meer dan 1 set is gespeeld. En zelfs dan verlies ik snel mijn aandacht.
Eens ja. Zoals bij wel meer sporten maakt het voor mij ook uit of je het zelf speelt / hebt gespeeld. Als je de spanning hebt ervaren van een willekeurige driesetter in de zaterdagmiddag-competitie, en dan Alcaraz ziet serveren voor zijn eerste Wimbledon-titel in de finale tegen de beste tennisser aller tijden...quote:Op maandag 17 juli 2023 15:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja als je bij 3-1 in de eerste set inschakelt en het zijn geen aansprekende namen of er is een duidelijke favoriet nodigt dat niet echt uit om 2 uur (of meer) te blijven hangen. Ik kijk ook alleen grand slams, terwijl ik bij wielrennen en voetbal bijna het hele jaar door wel wedstrijden kijk. Maar de spanning die ik voel bij beslissende games in een belangrijke tenniswedstrijd is wel bijna ongeëvenaard.
Dat steekt me dan weer bij Tafeltennis - ik vind het een leuke kijksport en het gaat stukken sneller dan tennis, maar het is jammer dat de aziaten en vooral de Chineze de boel daar domineren.quote:Op maandag 17 juli 2023 14:09 schreef Slobeend het volgende:
Tennis is ook wel echt leuker als je een favoriet of een voorkeur (lees: een Nederlander @:maxi-mus) hebt, anders is veel minder leuk.
quote:Veldhuyzen: „They don’t practice what they preach.”
„Ik werd bijvoorbeeld vaak ‘wit’ genoemd”, zegt Ahmadi, die van Afghaanse komaf is. „Daarmee werd bedoeld: je bent minder relevant voor de partij. Ik kreeg te horen: welke uitdaging heb jíj in de maatschappij?” Veldhuyzen, die vanaf het allereerste begin betrokken was bij Bij1: „Vorig jaar had ik een klacht ingediend tegen de toenmalig voorzitter van de Amsterdamse afdeling, die via een machtsgreep op zijn positie is gekomen. Toen kreeg ik een telefoontje van een vriend van mij. Hij zei: Bro, watch your back. In de partij word je een antizwarteracist genoemd.”
De kritiek op systemisch racisme is vaak terecht, maar mensen die een wedstrijdje doen in slachtofferschap kan ik erg slecht tegen.quote:Op maandag 17 juli 2023 17:17 schreef Mani89 het volgende:
God wat een genottelijk artikel dit.
Bij1 verdwijnt uit Amsterdam, de twee raadsleden splitsen zich per direct af: ‘toxische, structureel onveilige sfeer’
[..]
Dit soort mensen, die zo obsessief met racisme bezig zijn, worden vaak precies het type persoon waar ze zo hard tegen vechten.quote:Op maandag 17 juli 2023 17:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De kritiek op systemisch racisme is vaak terecht, maar mensen die een wedstrijdje doen in slachtofferschap kan ik erg slecht tegen.
Ach, dit verwacht je toch ook niet zeg.quote:Op maandag 17 juli 2023 17:17 schreef Mani89 het volgende:
Bij1 verdwijnt uit Amsterdam, de twee raadsleden splitsen zich per direct af: ‘toxische, structureel onveilige sfeer’
[..]
De laatste Radio Romano is erg leuk hè.quote:Op maandag 17 juli 2023 17:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik weiger te betalen voor podcasts.quote:Op maandag 17 juli 2023 17:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De laatste Radio Romano is erg leuk hè.
Wie weet, ik heb vroeger anderhalf jaar getennist en vond daar niks aan. En zoals genoemd zijn er nu weinig aansprekende persoonlijkheden voor mij als buitenstaander, vroeger was een potje Federer Nadal nog wel leuk.quote:Op maandag 17 juli 2023 15:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eens ja. Zoals bij wel meer sporten maakt het voor mij ook uit of je het zelf speelt / hebt gespeeld. Als je de spanning hebt ervaren van een willekeurige driesetter in de zaterdagmiddag-competitie, en dan Alcaraz ziet serveren voor zijn eerste Wimbledon-titel in de finale tegen de beste tennisser aller tijden...
Vraag me af of de SP en de PvdD er bij zou helpen.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Mooi, hopelijk komt het als breed alternatief naar voren.
quote:Op maandag 17 juli 2023 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik verwacht een linkse swiep bij de verkiezingen.
Ook als er geen naam onder stond, had ik geweten dat de auteur Tongetje wasquote:Op dinsdag 18 juli 2023 01:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://twitter.com/ThomasHvV/status/1680839123110699008
Kan dit?
VVD blijft (net) de grootste, PvdA/GL de 2e partij, PVV kent een opleving tov 1e kamer verkiezingen en FvD wordt weggevaagd.quote:Op maandag 17 juli 2023 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik verwacht een linkse swiep bij de verkiezingen.
Hoogmoed komt voor de val...quote:In 2009, vlak na de oprichting, zegt Ties tegen Fiets123.nl dat ze over vijf jaar ‘groter willen zijn dan Gazelle’. ,,Hoeveel fietsen Gazelle verkoopt? Ehm...ik zou het eigenlijk niet weten. Maar wij willen daar boven zitten.”
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:17 schreef Pistolero het volgende:
Ach, VanMoof.
Ik wens al dat grachtengordelvolk met hun onbruikbare fiets van 2000 euro veel succes!
Ik ben blij dat de steen waaronder ik leef groot genoeg is om mij volstrekt onbekend met het fenomeen VanMoof te laten zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:17 schreef Pistolero het volgende:
Ach, VanMoof.
Ik wens al dat grachtengordelvolk met hun onbruikbare fiets van 2000 euro veel succes!
Jan Roos meets Frans Bauer?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:54 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
Johan is niet echt goed opgedroogd he?
Als ik dit zo lees is het toch ook gewoon wachten tot dat bedrijf totaal uit elkaar klapt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |