Ik hoor regelmatig dat ze een tassendrager is.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn vraag... Heeft Hermans tieten dan?
quote:
Dat andere is semi een constatering van een feit. Hermans heeft kleine tieten. Niets mis mee, heeft mijn vrouw ook.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En dit is gewoon een compliment natuurlijk
Nuance is hier niet welkom.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja, het aloude debat tussen links en rechts. Links stopt de vingers in de oren en negeert de problemen. Wegkijkers klinkt altijd wat populistisch maar het is wel nog steeds wat er gebeurt.
Met mooie woorden los je niet de culturele ontwrichting op die je krijgt als je mensen eindeloos blijft binnenhalen.
Komt Dijkhof terug?quote:
Melktassendrager?quote:Op maandag 10 juli 2023 13:30 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik hoor regelmatig dat ze een tassendrager is.
quote:
Dat moet haast wel als ze deze week al met een eigen kandidaat komen. Weet namelijk niet of Dilan unanieme steun heeft binnen de VVD.quote:
Boh, Daar kan je leuke dingen mee doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Dit kan echt nietquote:
Ik las het hier idd, maar persoonlijk snap ik die term niet... Zal wel aan mij liggen.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:30 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik hoor regelmatig dat ze een tassendrager is.
quote:Op maandag 10 juli 2023 13:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Boh, Daar kan je leuke dingen mee doen.Je hebt die ge-Regel 34'd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thnx!quote:
quote:Op maandag 10 juli 2023 13:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Boh, Daar kan je leuke dingen mee doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Wat is daar mis mee? Is gewoon een burger, met een mening en een gefaalde carrière. Waarom zou zij niet daar mogen zitten?quote:Op maandag 10 juli 2023 13:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ twitter ]
Dit is wel grappig ja.
quote:Op maandag 10 juli 2023 13:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ twitter ]
Dit is wel grappig ja.
Het is een grap, omdat Rutte ooit Verdonk heeft verslagen en uit de partij heeft gewerkt. Dan is het grappig dat ze nu (toevallig) op de tribune zit bij het einde van Rutte.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Is gewoon een burger, met een mening en een gefaalde carrière. Waarom zou zij niet daar mogen zitten?
Zit bij Richard de Mos in de fractie.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Is gewoon een burger, met een mening en een gefaalde carrière. Waarom zou zij niet daar mogen zitten?
Blijkbaar mis ik de grap in die tweet, maar ok...quote:Op maandag 10 juli 2023 13:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is een grap, omdat Rutte ooit Verdonk heeft verslagen en uit de partij heeft gewerkt. Dan is het grappig dat ze nu (toevallig) op de tribune zit bij het einde van Rutte.
quote:Op maandag 10 juli 2023 13:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zit bij Richard de Mos in de fractie.
Griffith op pole position of Schippers?quote:Op maandag 10 juli 2023 13:30 schreef alpeko het volgende:
Volgende week al een nieuwe VVD lijsttrekker!
Komt omdat je alles serieus wilt nemen, het is gewoon een mooie symboliek dat de tegenstander van het begin van Rutte's carrière er nu ook bij is bij het einde.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blijkbaar mis ik de grap in die tweet, maar ok...
Schippers lijkt me afgestreept na haar dramatische performance bij de PS-verkiezingen en de naam Griffith heb ik al 10 jaar niet meer gehoord.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Griffith op pole position of Schippers?
Maar Griffith is vrouw en zwart en een restant van slavernij. Dat is helemaal in volgens Rutte IV.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Schippers lijkt me afgestreept na haar dramatische performance bij de PS-verkiezingen en de naam Griffith heb ik al 10 jaar niet meer gehoord.
quote:Op maandag 10 juli 2023 13:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
We gaan hem wel missen.
[ afbeelding ]
Neequote:Op maandag 10 juli 2023 13:47 schreef Starhopper het volgende:
Zou Timmermans niet een goede premier kunnen zijn?
quote:Op maandag 10 juli 2023 13:46 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind niet dat deze vrouw het journaal kan doen met dit accent.
Als je wil dat alles groen moet en daarvoor alles moet wijken: ja.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:47 schreef Starhopper het volgende:
LOLquote:Op maandag 10 juli 2023 13:47 schreef Starhopper het volgende:
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/kv-tk-2022Z13495.htmlquote:Op maandag 10 juli 2023 12:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Cool, dank. Heb je een linkje voor me? Ben benieuwd precies welke onderwerpen
Ik zie hem liever op BZ.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:47 schreef Starhopper het volgende:
Veel te links die man en praat onzin.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:48 schreef Starhopper het volgende:
Ik zeg iets doms blijkbaar?
Hij komt wel als een sterke leider over op mij
Niks mis met linksquote:Op maandag 10 juli 2023 13:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
Veel te links die man en praat onzin.
Wel als ze ten koste van verschrikkelijk veel welvaart voor alle Nederlanders de aarde 0.00000006 graden minder willen laten opwarmen.quote:
Dat eerste is subjectief en met het laatste past hij prima bij de huidige politici.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
Veel te links die man en praat onzin.
Ja dit is een accent, kan gewoon niet als je het Journaal doet.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Jij houdt het liever bij de Gooise R? Als dit al een accent is zeg.
Laat Simone Weimans dit maar niet horen danquote:Op maandag 10 juli 2023 13:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja dit is een accent, kan gewoon niet als je het Journaal doet.
Toch lijkt het me niet de beste keuze van GL/PvdA.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:58 schreef Starhopper het volgende:
Ooh… Dus het is omdat de beste man links is? :’) Ik denk serieus dat hij wel de capaciteit heeft voor het premierschap. Hij heeft ook wel de uitstraling
Die heb ik zelf niet op een afleidend accent kunnen betrappen.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:58 schreef StephanL het volgende:
[..]
Laat Simone Weimans dit maar niet horen dan
Aan wie zou jij denken dan?quote:Op maandag 10 juli 2023 14:00 schreef alpeko het volgende:
[..]
Toch lijkt het me niet de beste keuze van GL/PvdA.
Dat lijkt mij geen bekentenis of iets in die richting.quote:
quote:Op maandag 10 juli 2023 14:03 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik wil Arne Slot het wel eens zien proberen.
Had je dat verwacht dan?quote:Op maandag 10 juli 2023 14:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat lijkt mij geen bekentenis of iets in die richting.
Daar zat ik vanochtend aan te denken toevallig, dat ie na dat extra jaar naar de Navo zou kunnen gaan.quote:
slistquote:Op maandag 10 juli 2023 14:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die heb ik zelf niet op een afleidend accent kunnen betrappen.
Nee, hij heeft zelf vanochtend meteen al gezegd daar niet voor beschikbaar te zijn (en ook niet voor hoge EU-functies). Geen idee overigens in welke wereld een tweet van Rob de Wijk bewijs van iets is.quote:
quote:Op maandag 10 juli 2023 13:49 schreef xzaz het volgende:
[..]
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/kv-tk-2022Z13495.html
Een jaar is nog lang.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, hij heeft zelf vanochtend meteen al gezegd daar niet voor beschikbaar te zijn (en voor hoge EU-functies).
Nee. Nee. NEE... Feyenoord mag vaker kampioen worden, Slot moet blijvenquote:Op maandag 10 juli 2023 14:03 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik wil Arne Slot het wel eens zien proberen.
Aboutaleb lijkt me al minder controversieel maar is ook niet iemand die de Kamer in gaat in het geval er oppositie gevoerd gaat worden. Idem met Timmermans. Moorman dan wellicht al ken ik haar niet genoeg. Zal geen stemmenkanon zijn. Oude namen als Dijsselbloem en Bos kwamen ook al voorbij hier maar lijken me ook niet logisch. Al zou ik die eerste nog wel als mogelijk achten.quote:
Zag de naam Bos ook voorbij komen en hoe langer ik daarover nadenk hoe meer dat een goed idee lijkt. Bij Aboutaleb heb ik altijd het idee dat die niet goed ligt bij de partijtop, want die naam hoor je nooit vanuit PVDA-kringen.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:10 schreef alpeko het volgende:
[..]
Aboutaleb lijkt me al minder controversieel maar is ook niet iemand die de Kamer in gaat in het geval er oppositie gevoerd gaat worden. Idem met Timmermans. Moorman dan wellicht al ken ik haar niet genoeg. Zal geen stemmenkanon zijn. Oude namen als Dijsselbloem en Bos kwamen ook al voorbij hier maar lijken me ook niet logisch. Al zou ik die eerste nog wel als mogelijk achten.
Bos zit toch bij dat rijgebeuren?quote:Op maandag 10 juli 2023 14:10 schreef alpeko het volgende:
[..]
Aboutaleb lijkt me al minder controversieel maar is ook niet iemand die de Kamer in gaat in het geval er oppositie gevoerd gaat worden. Idem met Timmermans. Moorman dan wellicht al ken ik haar niet genoeg. Zal geen stemmenkanon zijn. Oude namen als Dijsselbloem en Bos kwamen ook al voorbij hier maar lijken me ook niet logisch. Al zou ik die eerste nog wel als mogelijk achten.
Nogmaals, vanochtend heeft die keihard nee geroepen op de vraag of die dat of de NAVO gaat doen/ambieert.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:13 schreef capricia het volgende:
Het is ook nog niet zeker of Von der Leyen volgend jaar zich nogmaals kandidaat stelt.
Want hij spreekt altijd de waarheid.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nogmaals, vanochtend heeft die keihard nee geroepen op de vraag of die dat of de NAVO gaat doen/ambieert.
Onzinopmerking, daarnaast is het nog zeer de vraag of die volgend jaar rond deze tijd geen premier meer is.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Want hij spreekt altijd de waarheid.
Nou heeft ie wel meer geroepen, gezegd en ontkend.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nogmaals, vanochtend heeft die keihard nee geroepen op de vraag of die dat of de NAVO gaat doen/ambieert.
Aboutaleb heeft zelf die ambitie denk ik ook niet meer. Zit daar prima. Bos is natuurlijk niet zo heel vernieuwend. Zelfde als VVD met Schippers zou komen.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zag de naam Bos ook voorbij komen en hoe langer ik daarover nadenk hoe meer dat een goed idee lijkt. Bij Aboutaleb heb ik altijd het idee dat die niet goed ligt bij de partijtop, want die naam hoor je nooit vanuit PVDA-kringen.
Niets zeggen is wel heel wat anders dan keihard nee roepen. Wat overigens in lijn is met wat die altijd al heeft gezegd, dat die geen enkele ambitie heeft voor een hoge internationale job.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Want hij spreekt altijd de waarheid.
Het zou trouwens ook heel dom zijn om vanochtend te gaan vertellen dat ie zoiets wel zou ambiëren. Dat doet toch geen politicus.
Precies.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nou heeft ie wel meer geroepen, gezegd en ontkend.
Dus dat zegt helemaal niks.
Dijsselbloem is nu een rechtse columnist voor de T.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:10 schreef alpeko het volgende:
[..]
Oa die van @trein2000 als FOK! mod. Heel toevallig.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Precies.
We komen ieg een aantal interessante posten vrij.
Die past sowieso niet zo met de combi GL neequote:Op maandag 10 juli 2023 14:16 schreef superniger het volgende:
[..]
Dijsselbloem is nu een rechtse columnist voor de T.
Ook daar hebben de kandidaten zich nog niet gemeld bij het fok-partij-bureau.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:17 schreef alpeko het volgende:
[..]
Oa die van @:trein2000 als FOK! mod. Heel toevallig.
Is ook meer een functie waarvoor je gevraagd moet worden.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Ook daar hebben de kandidaten zich nog niet gemeld bij het fok-partij-bureau.
Ik zou Rutte nog niet geloven als hij beweerd dat de lucht blauw is.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ligt idd aan jouquote:Op maandag 10 juli 2023 14:19 schreef Nattekat het volgende:
Ligt het aan mij of loopt het geluid niet synchroon?
Hier geen last van. Misschien even F5-en?quote:Op maandag 10 juli 2023 14:19 schreef Nattekat het volgende:
Ligt het aan mij of loopt het geluid niet synchroon?
Tot op het laatste moment het initiatief gehouden inderdaadquote:Op maandag 10 juli 2023 14:21 schreef alpeko het volgende:
Ipv een MvW aan de broek krijgt Rutte opeens allerlei veren in de reet
Politiek != Persoonlijkquote:Op maandag 10 juli 2023 14:21 schreef alpeko het volgende:
Ipv een MvW aan de broek krijgt Rutte opeens allerlei veren in de reet
Het wordt pas echt raar als ie een Pulp Fiction quote gaat doen:quote:
Dat lijkt me vrij belangrijk voor als je denkt dat het CDA gaat verrassen.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:24 schreef alpeko het volgende:
CDA gaat verrassen. Wie wil die kar trekken eigenlijk?
Denkt Heerma. Maar ze kunnen best eens goed wegkomen als ze op de BBB tour gaan. Nu kunnen ze.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij belangrijk voor als je denkt dat het CDA gaat verrassen.
Door nu eindelijk eens totaal te imploderen?quote:Op maandag 10 juli 2023 14:24 schreef alpeko het volgende:
CDA gaat verrassen. Wie wil die kar trekken eigenlijk?
Tot zover zijn vertrouwen iddquote:Op maandag 10 juli 2023 14:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die heeft daarstraks zijn afscheid aangekondigd.
Ik denk eerder Poetinquote:Op maandag 10 juli 2023 14:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Baudet gaat straks Trump quoten.
Die is meer van het Kremlin.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Baudet gaat straks Trump quoten.
Ze hebben een sterkere focus op de EU.quote:
Nog sterker?quote:Op maandag 10 juli 2023 14:29 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ze hebben een sterkere focus op de EU.
Knettergek dusquote:Op maandag 10 juli 2023 14:29 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
lolquote:
Yep, ze willen Nederland opheffen in op laten gaan in de Verenigde Staten van Europa. Je zou ze dus met recht landverraders kúnnen noemen.quote:
Wat is dit voor random volgorde? Doen ze dat tegenwoordig met lootjes trekken ofzo?quote:
Op basis van intekeningquote:Op maandag 10 juli 2023 14:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat is dit voor random volgorde? Doen ze dat tegenwoordig met lootjes trekken ofzo?
Volt is de meest overbodige partij in het huidige politieke landschap. D66 met nog wat meer accent op Europa. Totaal zinloze versplintering van de sociaal-liberale stem. Echt heel zonde.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:29 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ah, dat is wel logisch.quote:
Kom, gedraag je eens.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Yep, ze willen Nederland opheffen in op laten gaan in de Verenigde Staten van Europa. Je zou ze dus met recht landverraders kúnnen noemen.
Dat is de vraag. Zelfs hun achterban, op die van GL en D66 na, willen dat.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom willen al die linkse partijen zo'n liberaal asielbeleid terwijl uit alle peilingen blijkt dat ook links Nederland een streng asielbeleid wilt?
Hoe wil je het anders noemen dat je je land op wil heffen ter grotere eer en glorie van een ander land? Dát is wat volt wil.quote:
Ik denk dat zij een prima toekomst hebben.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:34 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Volt is de meest overbodige partij in het huidige politieke landschap. D66 met nog wat meer accent op Europa. Totaal zinloze versplintering van de sociaal-liberale stem. Echt heel zonde.
Dat past haar wel. Zure pedante vrouw.quote:
Goede bliksemafleider voor mensen die zich door de telegraaf een schuimbekkende d66-haat hebben laten aanpraten.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:34 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Volt is de meest overbodige partij in het huidige politieke landschap. D66 met nog wat meer accent op Europa. Totaal zinloze versplintering van de sociaal-liberale stem. Echt heel zonde.
Gaat alleen maar om meer samenwerking en uniforme wetten. Dat maakt het allemaal wat makkelijker.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe wil je het anders noemen dat je je land op wil heffen ter grotere eer en glorie van een ander land? Dát is wat volt wil.
quote:
Nope, de lijsttrekker heeft expliciet en letterlijk gezegd dat dat het doel is. VSEU, Nederland opgeheven. In meerdere interviews en praatprogramma's.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:37 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Gaat alleen maar om meer samenwerking en uniforme wetten. Dat maakt het allemaal wat makkelijker.
En jij denkt dat dat gaat gebeuren? Andere partijen willen ook zat onuitvoerbare zaken.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nope, de lijsttrekker heeft expliciet en letterlijk gezegd dat dat het doel is. VSEU, Nederland opgeheven. In meerdere interviews en praatprogramma's.
Niet relevant, is hun standpunt en streven.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:39 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat gaat gebeuren? Andere partijen willen ook zat onuitvoerbare zaken.
Sja, ik stem er ook niet op.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet relevant, is hun standpunt en streven.
Dit. Geen zin om hart -en vaatziekten op te lopen.quote:
Gelukkig worden deze belangrijke zaken ook nog even benoemd. BedBroodBier.quote:
Laten we hopen dat deze pandjesbaas binnenkort exit is.quote:
Die zien we hopelijk niet meer terug.quote:
En dan moet Baudet nog komenquote:Op maandag 10 juli 2023 14:45 schreef RvLaak het volgende:
meteen vanaf de eerste zin in de wappie stand
Zo kennen we Wybren weer iig. Vermakelijk maar niet heel noodzakelijkquote:Op maandag 10 juli 2023 14:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Veel cynischer dan dit is lastig te krijgen
Ik begrijp het ook nietquote:Op maandag 10 juli 2023 14:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom willen al die linkse partijen zo'n liberaal asielbeleid terwijl uit alle peilingen blijkt dat ook links Nederland een streng asielbeleid wilt?
Hij zweeft toch tussen 0 en 1 zetel? Dan hopen we op 0 voor deze wappiequote:Op maandag 10 juli 2023 14:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Die zien we hopelijk niet meer terug.
Maar werken moet lonen!quote:
Zal nog toch wel ondergesneeuwd worden door het geweld op rechte, lijkt me.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij zweeft toch tussen 0 en 1 zetel? Dan hopen we op 0 voor deze wappie
Bij de PV verkiezingen had hij nauwelijks stemmen. Kan me niet voorstellen dat we hem weer terug zien in de tweede kamer.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij zweeft toch tussen 0 en 1 zetel? Dan hopen we op 0 voor deze wappie
Zijn termijn krijgen we het Russisch volkslied te horen. Hebben we tenminste nog iets moois gehoordquote:Op maandag 10 juli 2023 14:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, ben benieuwd hoe die mongool gaat spreken
Nee, FvD heeft niet voor niets nog zetels.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:49 schreef PicoMMP het volgende:
Wappiestemmen gaan tegenwoordig naar de BBB toch?
Karlijn is tegenwoordig ook controlled opposition.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:49 schreef PicoMMP het volgende:
Wappiestemmen gaan tegenwoordig naar de BBB toch?
Dan wel deze versie:quote:Op maandag 10 juli 2023 14:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zijn termijn krijgen we het Russisch volkslied te horen. Hebben we tenminste nog iets moois gehoord
Hoe bedoel je? Rutte, Heerma, Woppertquote:Op maandag 10 juli 2023 14:48 schreef capricia het volgende:
We wachten op de volgende tweet. Ik mis er nog een.
[ twitter ]
NAVO, oh nee dat is morgen.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:51 schreef XDo het volgende:
Welke top is er komend weekend waar Omtzigt naar verwees?
NAVOquote:Op maandag 10 juli 2023 14:51 schreef XDo het volgende:
Navo en stoltenberg krijgt er een jaar bij dus daarna is er daar ruimtequote:Op maandag 10 juli 2023 14:51 schreef XDo het volgende:
Hugo zelf natuurlijk.quote:
Mont Blanc. Ik verwacht daar wel iets van Vingegaard.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:51 schreef XDo het volgende:
De islamquote:Op maandag 10 juli 2023 14:56 schreef monkyyy het volgende:
Als Rutte weg is, wie krijgt dan de schuld van letterlijk alle problemen?
Rabobankquote:Op maandag 10 juli 2023 14:56 schreef monkyyy het volgende:
Polenmeldpunt.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:56 schreef monkyyy het volgende:
quote:Sophie Hermans, de fractievoorzitter van de VVD, gaat deze week besluiten of ze de lijst van haar partij wil aanvoeren bij de komende verkiezingen. Ze zegt eerst het aangekondigde vertrek van Mark Rutte nog te willen verwerken.
Hermans twijfelt of een felle lijsttrekkersstrijd een goed idee is. Ze denkt dat dat niet bij de VVD past. Ze voegt daaraan toe dat de partij een persoon moet kiezen "die na al deze jaren-Rutte onze partij een volgende fase in kan leiden". Of zij die persoon is, zal Hermans dus snel moeten beslissen.
Laten we hopen dat ze het doet, dan gaat de vvd de weg van het cda.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:59 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ze denkt serieus dat ze daar kandidaat voor is?
En gaan BBB en PVV fors winnen.quote:Op maandag 10 juli 2023 15:01 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze het doet, dan gaat de vvd de weg van het cda.
Stel je voor dat die samen genoeg zetels halen om een meerderheid te vormen. Je moet er toch niet aan denken.quote:
Klapt binnen een week lmao.quote:Op maandag 10 juli 2023 15:04 schreef Japepk het volgende:
[..]
Stel je voor dat die samen genoeg zetels halen om een meerderheid te vormen. Je moet er toch niet aan denken.
Ja, haalt genoeg stemmen (laatste verkiezingen 80% van haar totaal) uit Diemen en Bijlmer en dat zie ik niet 1,2,3 veranderen.quote:
Ik bedoel na de verkiezingenquote:Op maandag 10 juli 2023 15:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Yep, ze mag spreken. Ben benieuwd hoe lang het duurt vóór ze racistische teksten gaat spuien.
Bal is rondquote:Op maandag 10 juli 2023 15:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mag hopen van niet, maar goed. We gaan het zien.
Ik hoop dus doordat Rutte opstapt, de grote partijen weer een goede leider aan durven te stellen en zo allemaal groeien en daarmee de kleintjes opeten. Vooral PvdA/GL eigenlijk, misschien CDA, maar die moeten dan wel echt een konijn uit de hoge hoed toveren.quote:
En zo niet dan is dat racistisch!quote:Op maandag 10 juli 2023 15:06 schreef superniger het volgende:
Sylvana gaat helaas weer 1 zetel pakken.
Sinds wanneer is het opvangen van vluchtelingen de taak van burgers?quote:Op maandag 10 juli 2023 15:06 schreef superniger het volgende:
En hoeveel vluchtelingen vang jij op Sylvana?
quote:Op maandag 10 juli 2023 15:09 schreef Drekkoning het volgende:
VVD/BBB/JA21 straks richting de 70 zetels?
11 tegen 11, 2 keer 45 minuten, dit, datquote:
Poetin zal trots op hem zijnquote:Op maandag 10 juli 2023 15:10 schreef miss_sly het volgende:
Hahahahahahaha Baudet werd politiek volwassen
Is toch zo? Van een jonge onwetende die een paar goede ideeën had naar een enorme wappie die zelfs Wilders nog een fatsoenlijke man doet lijken.quote:Op maandag 10 juli 2023 15:10 schreef miss_sly het volgende:
Hahahahahahaha Baudet werd politiek volwassen
PVV wil er ook wel bijquote:Op maandag 10 juli 2023 15:09 schreef Drekkoning het volgende:
VVD/BBB/JA21 straks richting de 70 zetels?
Ja dat snap ik, maar dat zal niet snel gebeuren met VVD.quote:
Dat is niet volwassen, dat is van het padje.quote:Op maandag 10 juli 2023 15:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is toch zo? Van een jonge onwetende die een paar goede ideeën had naar een enorme wappie die zelfs Wilders nog een fatsoenlijke man doet lijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |