Hypocrisie is niet een heel vreemd dingetje bij religieuzen.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:24 schreef Starhopper het volgende:
[..]
We mogen toch niet zelf beslissen over leven?
quote:
Eerdmans had het over het feit dat er misbruik wordt gemaakt van ons openhartige systeem (de welbekende jonge mannen, ook wel bekend als gelukzoekers) en ze ging er helemaal niet op in. In plaats daarvan ging het weer over de gastarbeiders en de kinderen.quote:
Dan ken je Femke Merel nietquote:
Uhm, was jij niet degene die klaagde dat we het over de tetten van Hermans hadden?quote:
Hmm...quote:Op maandag 10 juli 2023 12:22 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? Waarom moet het gaan over de tieten van Hermans? Walgelijk jullie
Je hebt tieten en tieten natuurlijk.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Uhm, was jij niet degene die klaagde dat we het over de tetten van Hermans hadden?
[..]
Hmm...
Helaas wel jaquote:Op maandag 10 juli 2023 13:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
En verliezen ze al ook al jaren
Ja. Je moet je soms aanpassen aan het niveau hierquote:Op maandag 10 juli 2023 13:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Uhm, was jij niet degene die klaagde dat we het over de tetten van Hermans hadden?
[..]
Hmm...
Tja, het aloude debat tussen links en rechts. Links stopt de vingers in de oren en negeert de problemen. Wegkijkers klinkt altijd wat populistisch maar het is wel nog steeds wat er gebeurt.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerdmans had het over het feit dat er misbruik wordt gemaakt van ons openhartige systeem (de welbekende jonge mannen, ook wel bekend als gelukzoekers) en ze ging er helemaal niet op in. In plaats daarvan ging het weer over de gastarbeiders en de kinderen.
Ik blijf bij mijn vraag... Heeft Hermans tieten dan?quote:Op maandag 10 juli 2023 13:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je hebt tieten en tieten natuurlijk.
Ze hebben de PS toch flink stemmen erbij hierquote:
quote:Op maandag 10 juli 2023 13:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. Je moet je soms aanpassen aan het niveau hier
En dit is gewoon een compliment natuurlijkquote:Op maandag 10 juli 2023 13:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je hebt tieten en tieten natuurlijk.
Geen idee, heb ze nooit gezien.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn vraag... Heeft Hermans tieten dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |