Omdat het politieke gevoel van Sophie minstens zo slecht is als dat van Kaag.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Waarom gaat Sophie überhaupt een inhoudelijk debat aan? Maak gebruik van de move van Rutte en antwoord lekker kort.
Bliksemafleider voor de volgende 'echte' VVD-leider.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Waarom gaat Sophie überhaupt een inhoudelijk debat aan? Maak gebruik van de move van Rutte en antwoord lekker kort.
Het verhaal van meet af aan was al dat er bereidheid was daar wat aan te doen hoor.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe er zo'n probleem wordt gemaakt van het feit dat er nu niets meer gedaan kan worden.
Doet de D66 nu alsof er anders wel wat gebeurd was met dit touw-en-ducttape kabinet? De eerste de beste keer dat een partij eens door wil pakken, is er een kabinetscrisis, en de tweede keer valt het kabinet echt
Ja, en dat continue geneuzel over de kinderen blalbla.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe er zo'n probleem wordt gemaakt van het feit dat er nu niets meer gedaan kan worden.
Doet de D66 nu alsof er anders wel wat gebeurd was met dit touw-en-ducttape kabinet? De eerste de beste keer dat een partij eens door wil pakken, is er een kabinetscrisis, en de tweede keer valt het kabinet echt
Picsquote:Op maandag 10 juli 2023 12:17 schreef monkyyy het volgende:
Is Marijnissen zwanger? Haar borsten zijn echt groot opeens
Die van Hermans niet.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:17 schreef monkyyy het volgende:
Ja, bereidheid. De CU is ook bereid om wat te doen aan het asielprobleem. Deze partijen liggen mijlenver uit elkaar en hebben een vaag regeerakkoord gesloten. Zelfs over stikstof is er niks concreets besloten.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:16 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het verhaal van meet af aan was al dat er bereidheid was daar wat aan te doen hoor.
Sophie moet de VVD verdedigen. En we weten allemaal wie het eerste steentje heeft omgegooid.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:18 schreef S_E het volgende:
Waarom moet Sophie eigenlijk het beleid verdedigen? Zij zit toch in de TK?
Staat er wel namens de VVDquote:Op maandag 10 juli 2023 12:18 schreef S_E het volgende:
Waarom moet Sophie eigenlijk het beleid verdedigen? Zij zit toch in de TK?
Campagne-BH.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:17 schreef monkyyy het volgende:
Dat is dan ook meteen het meest zichtbare aan Lilian de afgelopen jaren.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:17 schreef monkyyy het volgende:
Zie wel twee bultjes.quote:
Het is geklapt op het punt van kinderen zonder ouders. Buiten dat lagen er wel maatregelen. Vergeet ook niet dat VVD samen met het CDA nota bene zelf een groot deel heeft veroorzaakt met bezuinigingen.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, bereidheid. De CU is ook bereid om wat te doen aan het asielprobleem. Deze partijen liggen mijlenver uit elkaar en hebben een vaag regeerakkoord gesloten. Zelfs over stikstof is er niks concreets besloten.
Erg stijf ja, kinkyyyyquote:
Ze is wel gekozen, dus zal wel goed zijn ergensquote:Op maandag 10 juli 2023 12:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Denk niet dat de vvd daar heel blij mee is
quote:Op maandag 10 juli 2023 12:19 schreef Nattekat het volgende:
Godver, zelfs de SP doet nu mee met "denk om de kinderen"
Wacht maar af. Ze mogen wel eens gaan toelichten welke kinderen? De kinderen uit centraal afrika of de kinderen in Nederland die geen huis kunnen huren/kopen?quote:Op maandag 10 juli 2023 12:19 schreef Nattekat het volgende:
Ze halen het onderwerp aan waarover het kabinet is gevallen, hoe durven ze?quote:Op maandag 10 juli 2023 12:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik ken strijkplanken met meer oneffenhedenquote:
Het interesseert me nu even geen barst hoe we op dit punt zijn gekomen, het gaat om hoe we er weer uit gaan komen. En daarin heeft geen enkele coalitiepartij daadkracht getoond de afgelopen 6 jaar. Sterker nog, ik ben van mening dat het kabinet een paar maanden geleden al had moeten vallen over stikstof.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:20 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het is geklapt op het punt van kinderen zonder ouders. Buiten dat lagen er wel maatregelen. Vergeet ook niet dat VVD samen met het CDA nota bene zelf een groot deel heeft veroorzaakt met bezuinigingen.
Proestquote:Op maandag 10 juli 2023 12:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ken strijkplanken met meer oneffenheden
Another one!quote:Op maandag 10 juli 2023 12:19 schreef Nattekat het volgende:
Waar slaat dit op? Waarom moet het gaan over de tieten van Hermans? Walgelijk julliequote:
quote:Op maandag 10 juli 2023 12:23 schreef Nattekat het volgende:
Kinderen wegrukken bij hun ouders? Die ouders hebben toch zelf hun kinderen in een oorlog achtergelaten?
Ze hier in een weiland dumpen is blijkbaar beter dan een ander land ze laten opvangenquote:Op maandag 10 juli 2023 12:22 schreef Gehrman het volgende:
Niemand zit te wachten op die kutkinderen.
Zo is het natuurlijk wel he.quote:
Genoeg plek op jouw landgoed.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ze hier in een weiland dumpen is blijkbaar beter dan een ander land ze laten opvangen
Waarom niet? Bij de vvd gaat het al jaren niet meer over de inhoud, maar enkel over de vorm. In dit geval in vorm van Sophietje, die het heeeeeeel slecht doet.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:22 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? Waarom moet het gaan over de tieten van Hermans? Walgelijk jullie
Dilan had van Haga helemaal kapotgesloopt.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:27 schreef Gehrman het volgende:
Bullebak van Haga doet lelijk tegen meisje Hermans.
Zolang mobieltjes zijn toegestaan, ja.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:27 schreef Scorpie het volgende:
"Huilie huilie doen"
Is dit het niveau van de Tweede Kamer?
Ik ben langzaam aan het creperen van de honger hierquote:Op maandag 10 juli 2023 12:27 schreef StateOfMind het volgende:
Als ze nou niet snel gaat janken, dan ga ik wel naar groeiend gras kijken
Neequote:Op maandag 10 juli 2023 12:27 schreef superniger het volgende:
Schakel net in. Heb ik iets bijzonders gemist van het debat?
Denk dat papa hier een belangrijke rol in heeft gespeeldquote:Op maandag 10 juli 2023 12:28 schreef Gehrman het volgende:
Snap niet dat Sophietje het tot fractievoorzitter heeft kunnen schoppen.
Waar het dragen van een tas al niet goed voor is. PA spelen, dat was echt helemaal haar ding.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:28 schreef Gehrman het volgende:
Gepromoveerd na het tassen dragen.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:28 schreef Gehrman het volgende:
Wss om haar klaar te stomen voor verkiezingen zonder Rutte, maar ik gok dat men niet had verwacht dat het zó snel zou zijn. Ze heeft, imo, wel potentie.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:28 schreef Gehrman het volgende:
RIP Omtzigtquote:Op maandag 10 juli 2023 12:29 schreef Scrummie het volgende:
Emotioneel instabiele mensen zouden we moeten weren uit de kamer.
Pics van haar zusje.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:30 schreef Mrmime het volgende:
Haar jongere zusje draagt nu de tas van Rutte
Haha, die zijn bij haar allereerste optreden al in scherven gebroken.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lullig voor haar dat ze met dit optreden wss heel veel eigen glazen ingegooid heeft/in aan het gooien is.
Er is echt niemand die haar als lijsttrekkersoptie ziet.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wss om haar klaar te stomen voor verkiezingen zonder Rutte, maar ik gok dat men niet had verwacht dat het zó snel zou zijn. Ze heeft, imo, wel potentie.
Lullig voor haar dat ze met dit optreden wss heel veel eigen glazen ingegooid heeft/in aan het gooien is.
Ze is veel te emotioneel.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wss om haar klaar te stomen voor verkiezingen zonder Rutte, maar ik gok dat men niet had verwacht dat het zó snel zou zijn. Ze heeft, imo, wel potentie.
De tas of de zak?quote:Op maandag 10 juli 2023 12:30 schreef Mrmime het volgende:
Haar jongere zusje draagt nu de tas van Rutte
Nu, ja. Zou wel blij zijn als ze hiermee de vvd weet te decimeren, maar da's persoonlijk. Blijft lullig voor Hermans.quote:
Rutte heeft bekend bij VI dat hij wel eens seks heeft gehad, we weten nu met wie.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:28 schreef Gehrman het volgende:
Ze gaan haar natuurlijk geen lijsttrekker maken.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nu, ja. Zou wel blij zijn als ze hiermee de vvd weet te decimeren, maar da's persoonlijk. Blijft lullig voor Hermans.
Ze wist waar ze aan begon toch?quote:Op maandag 10 juli 2023 12:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Ergens ook wel een beetje triest dat de toch al zwakke Hermans nu alle klappen moet opvangen voor het demasqué van Rutte, terwijl hij zelf een beetje op zijn telefoon zit te tikken om felicitaties en dankwoordjes in ontvangst te nemen.
Op microniveau gaan bekijken welke asielzoekers wel en welke niet mogen komenquote:Op maandag 10 juli 2023 12:34 schreef Nattekat het volgende:
Blij dat ik niet de politiek ben in gegaan, ik kan er echt geen touw aan vast knopen.
Dat doet ze niet, ze vangt de klappen op van de VVD. En iedereen die een beetje heeft opgelet deze week weet dat heel deze kabinetscrisis door de VVD op gang is geholpen.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Ergens ook wel een beetje triest dat de toch al zwakke Hermans nu alle klappen moet opvangen voor het demasqué van Rutte, terwijl hij zelf een beetje op zijn telefoon zit te tikken om felicitaties en dankwoordjes in ontvangst te nemen.
Zeker, maar Teflon zal tot het bittere eind de zware klussen over de schutting blijven gooien.quote:
Ik hoop vurig van welquote:Op maandag 10 juli 2023 12:33 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ze gaan haar natuurlijk geen lijsttrekker maken.
Nepo baby.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:28 schreef Gehrman het volgende:
'hai hoi Henk, ja dank. Was gaaf hè?! Doen snel een satétje. Toedels'quote:Op maandag 10 juli 2023 12:35 schreef Koffieplanter het volgende:
100% veroorzaakt door één enkele "man", Pinokkio Mark.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat doet ze niet, ze vangt de klappen op van de VVD. En iedereen die een beetje heeft opgelet deze week weet dat heel deze kabinetscrisis door de VVD op gang is geholpen.
WE MOETEN ALLE KINDEREN REDDENquote:Op maandag 10 juli 2023 12:37 schreef Nattekat het volgende:
Denk om de kinderen van arbeidsmigranten
True maar ook wel typisch Rutte. Anderen de klappen op laten vangen is een van zijn trucjes waardoor hij heeft het zo lang heeft volgehouden.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Ja dat snap ikquote:
Ik ga hier niet eens over in discussie. Als je graag in populistische sprookjes wil geloven ga je je gang maar, maar de feiten zijn anders.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
100% veroorzaakt door één enkele "man", Pinokkio Mark.
Niet eens voorpaginanieuws op de BBC website.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:38 schreef Japepk het volgende:
Zijn er al reacties uit het buitenland? ''It has been truly gezellig''
Maar Rutte was toch zo populair in het buitenland?quote:Op maandag 10 juli 2023 12:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet eens voorpaginanieuws op de BBC website.
Politico EU heeft een artikeltjequote:Op maandag 10 juli 2023 12:38 schreef Japepk het volgende:
Zijn er al reacties uit het buitenland? ''It has been truly gezellig''
Ja, daarom is er ook gewoon een artikel overquote:Op maandag 10 juli 2023 12:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar Rutte was toch zo populair in het buitenland?
Moest Lilian nou echt een jurk met een voor politieke begrippen diep decolleté aandoen?quote:Op maandag 10 juli 2023 12:40 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Moet dat nou al die seksistische opmerkingen hier?
quote:Op maandag 10 juli 2023 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi, kan ik even heel snel lunch halen.
Vd Burg moet lekker naar D66 overstappen.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Vd Burg zit nu tegen het plafond op zijn ministerie door Sophie
quote:Op maandag 10 juli 2023 12:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Tuurlijk joh houd zijn miljoenen stemmers buiten schot.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat vond ik toch wel aandoenlijkquote:
Linkse coalities net zo goed dan toch? Tenzij je een 7 partijenkabinet wilt.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Tuurlijk joh houd zijn miljoenen stemmers buiten schot.
Zou wel mooi zijn als dit gedoe VVD stemmen kost en rechtse coalities onmogelijk maakt. Rutte was toch vrij goed in partijen voor zijn karretje spannen.
Ik doelde enkel en alleen op deze kabinetscrisis. Niet meer, niet minder.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als dit gedoe VVD stemmen kost en rechtse coalities onmogelijk maakt. Rutte was toch vrij goed in partijen voor zijn karretje spannen.
Je snapt dat het de tactiek van de VVD gaat worden om Mark persoonlijk van alles de schuld te geven om zo weer de grootste te worden en dat je daar nu aan meewerkt.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan hij niet alsnog verkenner of informateur worden ofzo?quote:Op maandag 10 juli 2023 12:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Waar gaan die stemmers heen?quote:
Uiteraard, maar kan nog best de grootste worden voor die implosie. Een LPF scenario is heel waarschijnlijk.quote:
Kamerbreed aangenomen, dus dat gaat door.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:47 schreef monkyyy het volgende:
Hopelijk stopt Marnix van Rij nu ook met het oplossen van de ontwijking van belastingheffingen in Box 3 via een agiostorting in de BV en terugkopen van bezittingen waarbij de koopsom schuldig blijft.
Duo Rutte Jorritsma als verkennersquote:Op maandag 10 juli 2023 12:47 schreef Japepk het volgende:
[..]
Kan hij niet alsnog verkenner of informateur worden ofzo?
Misschien is twitter iets voor je?quote:Op maandag 10 juli 2023 12:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 juli 2023 12:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Klopt, alleen Omtzigt kan de BBB nog redden.
Ik begrijp dat Sophie gezegd heeft dat de dwangbetaling controversieel is?quote:Op maandag 10 juli 2023 12:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dat gedweep met Omtzigt begint ook een beetje vervelend te worden.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat is dé manier om te voorkomen dat ik Omtzigf ga stemmen.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Is dat zo? Zijn er al onderwerpen controversieel verklaard dan?quote:Op maandag 10 juli 2023 12:50 schreef xzaz het volgende:
Draagbaar? We hebben dankzij het vallen van 't kabinet extra jaartjes salderen.
Ja, wat haar betreft gaat de spreidingswet niet door. Sneu voor hem ja. Zou hem best terug willen zien in een volgend kabinet.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Sophie gezegd heeft dat de dwangbetaling controversieel is?
Dan wordt hij weer genaaid door z’n eigen partij. Wat sneu.
Doelde meer op je suggestie dat Omtzigt een oplossing voor iets is.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:50 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De BBB heeft bizar veel protestatemmen gekregen de laatste keer
Ja. Sinds de vragen uit de kamer.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is dat zo? Zijn er al onderwerpen controversieel verklaard dan?
Ik hoop echt dat die totaal door de mand vallen in de capagne.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:50 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De BBB heeft bizar veel protestatemmen gekregen de laatste keer
De BBB heeft bizar veel protestatemmen gekregen de laatste keerquote:
Klopt, die man hoort eigenlijk niet in de Kamer. Maar hij is nu populair en de BBB gaat veel stemmen verliezen (t.o.v. de PS).quote:Op maandag 10 juli 2023 12:49 schreef S_E het volgende:
[..]
Dat gedweep met Omtzigt begint ook een beetje vervelend te worden.
Ten kostte van?quote:Op maandag 10 juli 2023 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat die totaal door de mand vallen in de capagne.
Nou, voor de BBB is dat dus een oplossingquote:Op maandag 10 juli 2023 12:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Doelde meer op je suggestie dat Omtzigt een oplossing voor iets is.
Juist wel. Hij is één van de mensen die de toeslagenaffaire heeft bloot gelegd. Juist dát soort mensen hebben we nodig in de Kamer. Ellende blootleggen en bekend maken bij het volk.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Klopt, die man hoort eigenlijk niet in de Kamer. Maar hij is nu populair en de BBB gaat veel stemmen verliezen (t.o.v. de PS).
Is dat niet het punt?quote:
Ik wil trein2000 terug!quote:Op maandag 10 juli 2023 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens over in discussie. Als je graag in populistische sprookjes wil geloven ga je je gang maar, maar de feiten zijn anders.
Als Klokkenluider ga je het uiteindelijk niet redden in de Kamer.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Juist wel. Hij is één van de mensen die de toeslagenaffaire heeft bloot gelegd. Juist dát soort mensen hebben we nodig in de Kamer. Ellende blootleggen en bekend maken bij het volk.
Of we hem in de regering moeten willen, is een overweging voor eenieder persoonlijk
Tja, die heeft natuurlijk zoveel stemmen binnengehaald bij de PS door boos en ontevreden te doen, vooral t.o.v. Rutte.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik vind Caroline tot nu toe ook wel erg onsympathiek hoor. Dat gaat nog een heel gezeik worden om die een regering in te krijgen.
Niet allemaal natuurlijk, veel is export.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:57 schreef StephanL het volgende:
Maar we hebben die arbeidsmigranten toch nodig?
Anders moeten we harder werken,
Nee niet allemaal. Sommige gaan ook niet terug. Geen geldquote:Op maandag 10 juli 2023 12:57 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Niet allemaal natuurlijk, veel is export.
Er zitten een hele hoop seizoensarbeiders bij die na een paar maanden weer vertrekken.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:57 schreef StephanL het volgende:
Maar we hebben die arbeidsmigranten toch nodig?
Anders moeten we harder werken,
Dat zou ook geen slecht idee zijn. Al zou ik ook niet weten wie daar momenteel wel geschikt voor is.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:59 schreef alpeko het volgende:
Sophie ziet er vermoeid uit en komt slecht uit de verf. Ik denk dat de VVD ook naar een andere fractievoorzitter moet gaan kijken.
Dilanquote:Op maandag 10 juli 2023 12:59 schreef alpeko het volgende:
Sophie ziet er vermoeid uit en komt slecht uit de verf. Ik denk dat de VVD ook naar een andere fractievoorzitter moet gaan kijken.
Die tas van rutte werd ook steeds zwaarder...quote:Op maandag 10 juli 2023 12:59 schreef alpeko het volgende:
quote:Op maandag 10 juli 2023 13:01 schreef hollandia02 het volgende:
Ohja we danken de premier nog, was ik al vergeten.
Die zie ik liever lijsttrekker worden eigenlijk.quote:
Die is toch altijd verongelijkt met het toontje van een buitenstaanderquote:Op maandag 10 juli 2023 12:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik vind Caroline tot nu toe ook wel erg onsympathiek hoor. Dat gaat nog een heel gezeik worden om die een regering in te krijgen.
Geen actieve herinnering aan.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:01 schreef hollandia02 het volgende:
Ohja we danken de premier nog, was ik al vergeten.
zieltjes winnenquote:Op maandag 10 juli 2023 13:04 schreef alpeko het volgende:
Ik wil de pret niet bederven maar wat is nog het nut van dit debat nu? Achterhalen wie de schuldige is?
Bezigheidstherapiequote:Op maandag 10 juli 2023 13:04 schreef alpeko het volgende:
Ik wil de pret niet bederven maar wat is nog het nut van dit debat nu? Achterhalen wie de schuldige is?
Entertainment voor een bepaald deel van de bevolking (bijv. de mensen hier)quote:Op maandag 10 juli 2023 13:04 schreef alpeko het volgende:
Fair enoughquote:Op maandag 10 juli 2023 13:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Entertainment voor een bepaald deel van de bevolking (bijv. de mensen hier)
Dat gaat niet meer gebeuren.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:06 schreef Starhopper het volgende:
Wanneer gaat GL/PvdA Rutte wegsturen? Komt dat nadat iedereen gesproken heeft?
Niet, heeft Klaver volgens mij al aangegeven. Iets met "andere realiteit" na het vertrek Rutte.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:06 schreef Starhopper het volgende:
Nietquote:Op maandag 10 juli 2023 13:06 schreef Starhopper het volgende:
Je moet wel een beetje opletten. Gaat niet meer door nu Rutte niet meer verkiesbaar is.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:06 schreef Starhopper het volgende:
Dat klopt.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:05 schreef alpeko het volgende:
[..]
Op maandag terwijl regio midden al op vakantie is?
Ik heb hier niet bepaald een mening over.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:09 schreef alpeko het volgende:
Benieuwd naar wat Gods afgezant er van vindt
Motie is allang ingetrokken.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:06 schreef Starhopper het volgende:
Hij mag ook wel eens naar de kapper.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:09 schreef alpeko het volgende:
Heeft vd Staaij zijn voorhoofd gepolijst? Hij glimt als een biljartbal?
Geen idee of het nog zo is, maar vroeger hadden ze gewoon in hun verkiezingsprogramma staan dat ze een theocratie de beste staatsvorm vinden.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:13 schreef xpompompomx het volgende:
Brrr, wat een eng mannetje is het eigenlijk. Vrijheid is niet in goede handen bij deze ayatollah.
Ik had dezelfde gedachtequote:Op maandag 10 juli 2023 13:13 schreef xpompompomx het volgende:
Brrr, wat een eng mannetje is het eigenlijk. Vrijheid is niet in goede handen bij deze ayatollah.
Denken ze stiekem nog steeds.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee of het nog zo is, maar vroeger hadden ze gewoon in hun verkiezingsprogramma staan dat ze een theocratie de beste staatsvorm vinden.
Denk niet stiekem, denk dat het hooguit niet meer op papier staat. Je kan veel van de SGP zeggen, maar liegen is niet standaard voor hen.quote:
quote:
Ja dat heb ik gemistquote:
Ja dat weet ikquote:Op maandag 10 juli 2023 13:18 schreef alpeko het volgende:
[..]
Je weet wel al dat Rutte zich niet verkiesbaar stellen?
Alle rutte stellen zich niet verkiesbaarquote:Op maandag 10 juli 2023 13:18 schreef alpeko het volgende:
[..]
Je weet wel al dat Rutte zich niet verkiesbaar stellen?
Ze zijn voor de doodstraf. Mijn stem hebben ze.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:12 schreef alpeko het volgende:
Lijkt me echt heerlijk als SGP verkiezingen. Je hoeft niks te doen. Wel of geen campagne boeit niks. Stemmen zijn in steen gebeiteld.
Nee dat zegt Bikkersquote:
Mijn hemelquote:Op maandag 10 juli 2023 13:19 schreef superniger het volgende:
[..]
Ze zijn voor de doodstraf. Mijn stem hebben ze.
https://sgp.nl/standpunten/doodstraf
Nooit gelezen , vreselijke partijquote:Op maandag 10 juli 2023 13:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat standpunt hebben ze zeker al 24 jaar. Sowieso al zo lang als ik mag stemmen.
SGP scoort bij mij nu bonuspuntenquote:Op maandag 10 juli 2023 13:19 schreef superniger het volgende:
[..]
Wat zei ze?quote:Op maandag 10 juli 2023 13:21 schreef Nattekat het volgende:
Ja, doei Bikker, lekker kop in het zand en lalalalaalalala roepen
Stukje jihad.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:19 schreef superniger het volgende:
[..]
We mogen toch niet zelf beslissen over leven?quote:Op maandag 10 juli 2023 13:19 schreef superniger het volgende:
[..]
Hypocrisie is niet een heel vreemd dingetje bij religieuzen.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:24 schreef Starhopper het volgende:
[..]
We mogen toch niet zelf beslissen over leven?
quote:
Eerdmans had het over het feit dat er misbruik wordt gemaakt van ons openhartige systeem (de welbekende jonge mannen, ook wel bekend als gelukzoekers) en ze ging er helemaal niet op in. In plaats daarvan ging het weer over de gastarbeiders en de kinderen.quote:
Dan ken je Femke Merel nietquote:
Uhm, was jij niet degene die klaagde dat we het over de tetten van Hermans hadden?quote:
Hmm...quote:Op maandag 10 juli 2023 12:22 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? Waarom moet het gaan over de tieten van Hermans? Walgelijk jullie
En verliezen ze al ook al jarenquote:
Je hebt tieten en tieten natuurlijk.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Uhm, was jij niet degene die klaagde dat we het over de tetten van Hermans hadden?
[..]
Hmm...
Helaas wel jaquote:Op maandag 10 juli 2023 13:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
En verliezen ze al ook al jaren
Ja. Je moet je soms aanpassen aan het niveau hierquote:Op maandag 10 juli 2023 13:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Uhm, was jij niet degene die klaagde dat we het over de tetten van Hermans hadden?
[..]
Hmm...
Tja, het aloude debat tussen links en rechts. Links stopt de vingers in de oren en negeert de problemen. Wegkijkers klinkt altijd wat populistisch maar het is wel nog steeds wat er gebeurt.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerdmans had het over het feit dat er misbruik wordt gemaakt van ons openhartige systeem (de welbekende jonge mannen, ook wel bekend als gelukzoekers) en ze ging er helemaal niet op in. In plaats daarvan ging het weer over de gastarbeiders en de kinderen.
Ik blijf bij mijn vraag... Heeft Hermans tieten dan?quote:Op maandag 10 juli 2023 13:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je hebt tieten en tieten natuurlijk.
Ze hebben de PS toch flink stemmen erbij hierquote:
quote:Op maandag 10 juli 2023 13:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. Je moet je soms aanpassen aan het niveau hier
En dit is gewoon een compliment natuurlijkquote:Op maandag 10 juli 2023 13:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je hebt tieten en tieten natuurlijk.
Geen idee, heb ze nooit gezien.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn vraag... Heeft Hermans tieten dan?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |