Waarom niet? Bij de vvd gaat het al jaren niet meer over de inhoud, maar enkel over de vorm. In dit geval in vorm van Sophietje, die het heeeeeeel slecht doet.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:22 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? Waarom moet het gaan over de tieten van Hermans? Walgelijk jullie
Dilan had van Haga helemaal kapotgesloopt.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:27 schreef Gehrman het volgende:
Bullebak van Haga doet lelijk tegen meisje Hermans.
Zolang mobieltjes zijn toegestaan, ja.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:27 schreef Scorpie het volgende:
"Huilie huilie doen"
Is dit het niveau van de Tweede Kamer?
Ik ben langzaam aan het creperen van de honger hierquote:Op maandag 10 juli 2023 12:27 schreef StateOfMind het volgende:
Als ze nou niet snel gaat janken, dan ga ik wel naar groeiend gras kijken
Neequote:Op maandag 10 juli 2023 12:27 schreef superniger het volgende:
Schakel net in. Heb ik iets bijzonders gemist van het debat?
Denk dat papa hier een belangrijke rol in heeft gespeeldquote:Op maandag 10 juli 2023 12:28 schreef Gehrman het volgende:
Snap niet dat Sophietje het tot fractievoorzitter heeft kunnen schoppen.
Waar het dragen van een tas al niet goed voor is. PA spelen, dat was echt helemaal haar ding.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:28 schreef Gehrman het volgende:
Gepromoveerd na het tassen dragen.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:28 schreef Gehrman het volgende:
Wss om haar klaar te stomen voor verkiezingen zonder Rutte, maar ik gok dat men niet had verwacht dat het zó snel zou zijn. Ze heeft, imo, wel potentie.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:28 schreef Gehrman het volgende:
RIP Omtzigtquote:Op maandag 10 juli 2023 12:29 schreef Scrummie het volgende:
Emotioneel instabiele mensen zouden we moeten weren uit de kamer.
Pics van haar zusje.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:30 schreef Mrmime het volgende:
Haar jongere zusje draagt nu de tas van Rutte
Haha, die zijn bij haar allereerste optreden al in scherven gebroken.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lullig voor haar dat ze met dit optreden wss heel veel eigen glazen ingegooid heeft/in aan het gooien is.
Er is echt niemand die haar als lijsttrekkersoptie ziet.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wss om haar klaar te stomen voor verkiezingen zonder Rutte, maar ik gok dat men niet had verwacht dat het zó snel zou zijn. Ze heeft, imo, wel potentie.
Lullig voor haar dat ze met dit optreden wss heel veel eigen glazen ingegooid heeft/in aan het gooien is.
Ze is veel te emotioneel.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wss om haar klaar te stomen voor verkiezingen zonder Rutte, maar ik gok dat men niet had verwacht dat het zó snel zou zijn. Ze heeft, imo, wel potentie.
De tas of de zak?quote:Op maandag 10 juli 2023 12:30 schreef Mrmime het volgende:
Haar jongere zusje draagt nu de tas van Rutte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |