Nu, ja. Zou wel blij zijn als ze hiermee de vvd weet te decimeren, maar da's persoonlijk. Blijft lullig voor Hermans.quote:
Rutte heeft bekend bij VI dat hij wel eens seks heeft gehad, we weten nu met wie.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:28 schreef Gehrman het volgende:
Snap niet dat Sophietje het tot fractievoorzitter heeft kunnen schoppen.
Ze gaan haar natuurlijk geen lijsttrekker maken.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nu, ja. Zou wel blij zijn als ze hiermee de vvd weet te decimeren, maar da's persoonlijk. Blijft lullig voor Hermans.
Ze wist waar ze aan begon toch?quote:Op maandag 10 juli 2023 12:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Ergens ook wel een beetje triest dat de toch al zwakke Hermans nu alle klappen moet opvangen voor het demasqué van Rutte, terwijl hij zelf een beetje op zijn telefoon zit te tikken om felicitaties en dankwoordjes in ontvangst te nemen.
Op microniveau gaan bekijken welke asielzoekers wel en welke niet mogen komenquote:Op maandag 10 juli 2023 12:34 schreef Nattekat het volgende:
Blij dat ik niet de politiek ben in gegaan, ik kan er echt geen touw aan vast knopen.
Dat doet ze niet, ze vangt de klappen op van de VVD. En iedereen die een beetje heeft opgelet deze week weet dat heel deze kabinetscrisis door de VVD op gang is geholpen.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Ergens ook wel een beetje triest dat de toch al zwakke Hermans nu alle klappen moet opvangen voor het demasqué van Rutte, terwijl hij zelf een beetje op zijn telefoon zit te tikken om felicitaties en dankwoordjes in ontvangst te nemen.
Zeker, maar Teflon zal tot het bittere eind de zware klussen over de schutting blijven gooien.quote:
Ik hoop vurig van welquote:Op maandag 10 juli 2023 12:33 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ze gaan haar natuurlijk geen lijsttrekker maken.
Nepo baby.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:28 schreef Gehrman het volgende:
Snap niet dat Sophietje het tot fractievoorzitter heeft kunnen schoppen.
'hai hoi Henk, ja dank. Was gaaf hè?! Doen snel een satétje. Toedels'quote:Op maandag 10 juli 2023 12:35 schreef Koffieplanter het volgende:
100% veroorzaakt door één enkele "man", Pinokkio Mark.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat doet ze niet, ze vangt de klappen op van de VVD. En iedereen die een beetje heeft opgelet deze week weet dat heel deze kabinetscrisis door de VVD op gang is geholpen.
WE MOETEN ALLE KINDEREN REDDENquote:Op maandag 10 juli 2023 12:37 schreef Nattekat het volgende:
Denk om de kinderen van arbeidsmigranten
True maar ook wel typisch Rutte. Anderen de klappen op laten vangen is een van zijn trucjes waardoor hij heeft het zo lang heeft volgehouden.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Ja dat snap ikquote:
Ik ga hier niet eens over in discussie. Als je graag in populistische sprookjes wil geloven ga je je gang maar, maar de feiten zijn anders.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
100% veroorzaakt door één enkele "man", Pinokkio Mark.
Niet eens voorpaginanieuws op de BBC website.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:38 schreef Japepk het volgende:
Zijn er al reacties uit het buitenland? ''It has been truly gezellig''
Maar Rutte was toch zo populair in het buitenland?quote:Op maandag 10 juli 2023 12:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet eens voorpaginanieuws op de BBC website.
Politico EU heeft een artikeltjequote:Op maandag 10 juli 2023 12:38 schreef Japepk het volgende:
Zijn er al reacties uit het buitenland? ''It has been truly gezellig''
Ja, daarom is er ook gewoon een artikel overquote:Op maandag 10 juli 2023 12:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar Rutte was toch zo populair in het buitenland?
Moest Lilian nou echt een jurk met een voor politieke begrippen diep decolleté aandoen?quote:Op maandag 10 juli 2023 12:40 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Moet dat nou al die seksistische opmerkingen hier?
quote:Op maandag 10 juli 2023 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi, kan ik even heel snel lunch halen.
Vd Burg moet lekker naar D66 overstappen.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Vd Burg zit nu tegen het plafond op zijn ministerie door Sophie
quote:Op maandag 10 juli 2023 12:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Tuurlijk joh houd zijn miljoenen stemmers buiten schot.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat vond ik toch wel aandoenlijkquote:
Linkse coalities net zo goed dan toch? Tenzij je een 7 partijenkabinet wilt.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Tuurlijk joh houd zijn miljoenen stemmers buiten schot.
Zou wel mooi zijn als dit gedoe VVD stemmen kost en rechtse coalities onmogelijk maakt. Rutte was toch vrij goed in partijen voor zijn karretje spannen.
Ik doelde enkel en alleen op deze kabinetscrisis. Niet meer, niet minder.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als dit gedoe VVD stemmen kost en rechtse coalities onmogelijk maakt. Rutte was toch vrij goed in partijen voor zijn karretje spannen.
Je snapt dat het de tactiek van de VVD gaat worden om Mark persoonlijk van alles de schuld te geven om zo weer de grootste te worden en dat je daar nu aan meewerkt.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan hij niet alsnog verkenner of informateur worden ofzo?quote:Op maandag 10 juli 2023 12:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Waar gaan die stemmers heen?quote:
Uiteraard, maar kan nog best de grootste worden voor die implosie. Een LPF scenario is heel waarschijnlijk.quote:
Kamerbreed aangenomen, dus dat gaat door.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:47 schreef monkyyy het volgende:
Hopelijk stopt Marnix van Rij nu ook met het oplossen van de ontwijking van belastingheffingen in Box 3 via een agiostorting in de BV en terugkopen van bezittingen waarbij de koopsom schuldig blijft.
Duo Rutte Jorritsma als verkennersquote:Op maandag 10 juli 2023 12:47 schreef Japepk het volgende:
[..]
Kan hij niet alsnog verkenner of informateur worden ofzo?
Misschien is twitter iets voor je?quote:Op maandag 10 juli 2023 12:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 juli 2023 12:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Klopt, alleen Omtzigt kan de BBB nog redden.
Ik begrijp dat Sophie gezegd heeft dat de dwangbetaling controversieel is?quote:Op maandag 10 juli 2023 12:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dat gedweep met Omtzigt begint ook een beetje vervelend te worden.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat is dé manier om te voorkomen dat ik Omtzigf ga stemmen.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Is dat zo? Zijn er al onderwerpen controversieel verklaard dan?quote:Op maandag 10 juli 2023 12:50 schreef xzaz het volgende:
Draagbaar? We hebben dankzij het vallen van 't kabinet extra jaartjes salderen.
Ja, wat haar betreft gaat de spreidingswet niet door. Sneu voor hem ja. Zou hem best terug willen zien in een volgend kabinet.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Sophie gezegd heeft dat de dwangbetaling controversieel is?
Dan wordt hij weer genaaid door z’n eigen partij. Wat sneu.
Doelde meer op je suggestie dat Omtzigt een oplossing voor iets is.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:50 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De BBB heeft bizar veel protestatemmen gekregen de laatste keer
Ja. Sinds de vragen uit de kamer.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is dat zo? Zijn er al onderwerpen controversieel verklaard dan?
Ik hoop echt dat die totaal door de mand vallen in de capagne.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:50 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De BBB heeft bizar veel protestatemmen gekregen de laatste keer
De BBB heeft bizar veel protestatemmen gekregen de laatste keerquote:
Klopt, die man hoort eigenlijk niet in de Kamer. Maar hij is nu populair en de BBB gaat veel stemmen verliezen (t.o.v. de PS).quote:Op maandag 10 juli 2023 12:49 schreef S_E het volgende:
[..]
Dat gedweep met Omtzigt begint ook een beetje vervelend te worden.
Ten kostte van?quote:Op maandag 10 juli 2023 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat die totaal door de mand vallen in de capagne.
Nou, voor de BBB is dat dus een oplossingquote:Op maandag 10 juli 2023 12:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Doelde meer op je suggestie dat Omtzigt een oplossing voor iets is.
Juist wel. Hij is één van de mensen die de toeslagenaffaire heeft bloot gelegd. Juist dát soort mensen hebben we nodig in de Kamer. Ellende blootleggen en bekend maken bij het volk.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Klopt, die man hoort eigenlijk niet in de Kamer. Maar hij is nu populair en de BBB gaat veel stemmen verliezen (t.o.v. de PS).
Is dat niet het punt?quote:
Ik wil trein2000 terug!quote:Op maandag 10 juli 2023 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens over in discussie. Als je graag in populistische sprookjes wil geloven ga je je gang maar, maar de feiten zijn anders.
Als Klokkenluider ga je het uiteindelijk niet redden in de Kamer.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Juist wel. Hij is één van de mensen die de toeslagenaffaire heeft bloot gelegd. Juist dát soort mensen hebben we nodig in de Kamer. Ellende blootleggen en bekend maken bij het volk.
Of we hem in de regering moeten willen, is een overweging voor eenieder persoonlijk
Tja, die heeft natuurlijk zoveel stemmen binnengehaald bij de PS door boos en ontevreden te doen, vooral t.o.v. Rutte.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik vind Caroline tot nu toe ook wel erg onsympathiek hoor. Dat gaat nog een heel gezeik worden om die een regering in te krijgen.
Niet allemaal natuurlijk, veel is export.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:57 schreef StephanL het volgende:
Maar we hebben die arbeidsmigranten toch nodig?
Anders moeten we harder werken,
Nee niet allemaal. Sommige gaan ook niet terug. Geen geldquote:Op maandag 10 juli 2023 12:57 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Niet allemaal natuurlijk, veel is export.
Er zitten een hele hoop seizoensarbeiders bij die na een paar maanden weer vertrekken.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:57 schreef StephanL het volgende:
Maar we hebben die arbeidsmigranten toch nodig?
Anders moeten we harder werken,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |