Bij de PV verkiezingen had hij nauwelijks stemmen. Kan me niet voorstellen dat we hem weer terug zien in de tweede kamer.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij zweeft toch tussen 0 en 1 zetel? Dan hopen we op 0 voor deze wappie
Zijn termijn krijgen we het Russisch volkslied te horen. Hebben we tenminste nog iets moois gehoordquote:Op maandag 10 juli 2023 14:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, ben benieuwd hoe die mongool gaat spreken
Nee, FvD heeft niet voor niets nog zetels.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:49 schreef PicoMMP het volgende:
Wappiestemmen gaan tegenwoordig naar de BBB toch?
Karlijn is tegenwoordig ook controlled opposition.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:49 schreef PicoMMP het volgende:
Wappiestemmen gaan tegenwoordig naar de BBB toch?
Dan wel deze versie:quote:Op maandag 10 juli 2023 14:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zijn termijn krijgen we het Russisch volkslied te horen. Hebben we tenminste nog iets moois gehoord
Hoe bedoel je? Rutte, Heerma, Woppertquote:Op maandag 10 juli 2023 14:48 schreef capricia het volgende:
We wachten op de volgende tweet. Ik mis er nog een.
[ twitter ]
NAVO, oh nee dat is morgen.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:51 schreef XDo het volgende:
Welke top is er komend weekend waar Omtzigt naar verwees?
NAVOquote:Op maandag 10 juli 2023 14:51 schreef XDo het volgende:
Navo en stoltenberg krijgt er een jaar bij dus daarna is er daar ruimtequote:Op maandag 10 juli 2023 14:51 schreef XDo het volgende:
Hugo zelf natuurlijk.quote:
Mont Blanc. Ik verwacht daar wel iets van Vingegaard.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:51 schreef XDo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |