Ik zou Rutte nog niet geloven als hij beweerd dat de lucht blauw is.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nogmaals, vanochtend heeft die keihard nee geroepen op de vraag of die dat of de NAVO gaat doen/ambieert.
Ligt idd aan jouquote:Op maandag 10 juli 2023 14:19 schreef Nattekat het volgende:
Ligt het aan mij of loopt het geluid niet synchroon?
Hier geen last van. Misschien even F5-en?quote:Op maandag 10 juli 2023 14:19 schreef Nattekat het volgende:
Ligt het aan mij of loopt het geluid niet synchroon?
Tot op het laatste moment het initiatief gehouden inderdaadquote:Op maandag 10 juli 2023 14:21 schreef alpeko het volgende:
Ipv een MvW aan de broek krijgt Rutte opeens allerlei veren in de reet
Politiek != Persoonlijkquote:Op maandag 10 juli 2023 14:21 schreef alpeko het volgende:
Ipv een MvW aan de broek krijgt Rutte opeens allerlei veren in de reet
Het wordt pas echt raar als ie een Pulp Fiction quote gaat doen:quote:
Dat lijkt me vrij belangrijk voor als je denkt dat het CDA gaat verrassen.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:24 schreef alpeko het volgende:
CDA gaat verrassen. Wie wil die kar trekken eigenlijk?
Denkt Heerma. Maar ze kunnen best eens goed wegkomen als ze op de BBB tour gaan. Nu kunnen ze.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij belangrijk voor als je denkt dat het CDA gaat verrassen.
Door nu eindelijk eens totaal te imploderen?quote:Op maandag 10 juli 2023 14:24 schreef alpeko het volgende:
CDA gaat verrassen. Wie wil die kar trekken eigenlijk?
Tot zover zijn vertrouwen iddquote:Op maandag 10 juli 2023 14:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die heeft daarstraks zijn afscheid aangekondigd.
Ik denk eerder Poetinquote:Op maandag 10 juli 2023 14:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Baudet gaat straks Trump quoten.
Die is meer van het Kremlin.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Baudet gaat straks Trump quoten.
Ze hebben een sterkere focus op de EU.quote:
Nog sterker?quote:Op maandag 10 juli 2023 14:29 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ze hebben een sterkere focus op de EU.
Knettergek dusquote:Op maandag 10 juli 2023 14:29 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
lolquote:
Yep, ze willen Nederland opheffen in op laten gaan in de Verenigde Staten van Europa. Je zou ze dus met recht landverraders kúnnen noemen.quote:
Op basis van intekeningquote:Op maandag 10 juli 2023 14:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat is dit voor random volgorde? Doen ze dat tegenwoordig met lootjes trekken ofzo?
Volt is de meest overbodige partij in het huidige politieke landschap. D66 met nog wat meer accent op Europa. Totaal zinloze versplintering van de sociaal-liberale stem. Echt heel zonde.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:29 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Kom, gedraag je eens.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Yep, ze willen Nederland opheffen in op laten gaan in de Verenigde Staten van Europa. Je zou ze dus met recht landverraders kúnnen noemen.
Dat is de vraag. Zelfs hun achterban, op die van GL en D66 na, willen dat.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom willen al die linkse partijen zo'n liberaal asielbeleid terwijl uit alle peilingen blijkt dat ook links Nederland een streng asielbeleid wilt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |