Veel te links die man en praat onzin.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:48 schreef Starhopper het volgende:
Ik zeg iets doms blijkbaar?
Hij komt wel als een sterke leider over op mij
Niks mis met linksquote:Op maandag 10 juli 2023 13:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
Veel te links die man en praat onzin.
Neequote:Op maandag 10 juli 2023 13:47 schreef Starhopper het volgende:
Zou Timmermans niet een goede premier kunnen zijn?
Neequote:Op maandag 10 juli 2023 13:47 schreef Starhopper het volgende:
Zou Timmermans niet een goede premier kunnen zijn?
Wel als ze ten koste van verschrikkelijk veel welvaart voor alle Nederlanders de aarde 0.00000006 graden minder willen laten opwarmen.quote:
Dat eerste is subjectief en met het laatste past hij prima bij de huidige politici.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
Veel te links die man en praat onzin.
Ja dit is een accent, kan gewoon niet als je het Journaal doet.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Jij houdt het liever bij de Gooise R? Als dit al een accent is zeg.
Laat Simone Weimans dit maar niet horen danquote:Op maandag 10 juli 2023 13:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja dit is een accent, kan gewoon niet als je het Journaal doet.
Toch lijkt het me niet de beste keuze van GL/PvdA.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:58 schreef Starhopper het volgende:
Ooh… Dus het is omdat de beste man links is? :’) Ik denk serieus dat hij wel de capaciteit heeft voor het premierschap. Hij heeft ook wel de uitstraling
Die heb ik zelf niet op een afleidend accent kunnen betrappen.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:58 schreef StephanL het volgende:
[..]
Laat Simone Weimans dit maar niet horen dan
Aan wie zou jij denken dan?quote:Op maandag 10 juli 2023 14:00 schreef alpeko het volgende:
[..]
Toch lijkt het me niet de beste keuze van GL/PvdA.
Dat lijkt mij geen bekentenis of iets in die richting.quote:
quote:Op maandag 10 juli 2023 14:03 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik wil Arne Slot het wel eens zien proberen.
Had je dat verwacht dan?quote:Op maandag 10 juli 2023 14:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat lijkt mij geen bekentenis of iets in die richting.
Daar zat ik vanochtend aan te denken toevallig, dat ie na dat extra jaar naar de Navo zou kunnen gaan.quote:
slistquote:Op maandag 10 juli 2023 14:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die heb ik zelf niet op een afleidend accent kunnen betrappen.
Nee, hij heeft zelf vanochtend meteen al gezegd daar niet voor beschikbaar te zijn (en ook niet voor hoge EU-functies). Geen idee overigens in welke wereld een tweet van Rob de Wijk bewijs van iets is.quote:
quote:Op maandag 10 juli 2023 13:49 schreef xzaz het volgende:
[..]
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/kv-tk-2022Z13495.html
Een jaar is nog lang.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, hij heeft zelf vanochtend meteen al gezegd daar niet voor beschikbaar te zijn (en voor hoge EU-functies).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |