SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
@DonRaja leuk twitteraccountquote:Op maandag 10 juli 2023 12:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Opdat we nooit zullen vergeten.
Dit is er één voor mijn Feyenoord-fotomapjequote:Op maandag 10 juli 2023 12:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Na Cock van de Palm, zal dit de nieuwe hype worden van 23/24quote:
Laatste wedstrijd 13 dagen geleden in Tblisiquote:
Het is wachten op Marokkaanse kameradenquote:Op maandag 10 juli 2023 12:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
@ZKA vs. Van der Kraan 1-0quote:Marcel van der Kraan bevestigt dit nieuws nogmaals in de Kick-off podcast. 'Ik heb inmiddels begrepen dat Feyenoord hem wel een geweldige speler vindt, maar enorm aanhikt tegen het financiële plaatje wat aan hem vast zit', aldus Van der Kraan in de Kick-off podcast van De Telegraaf. 'Villarreal CF vraagt een huurprijs van miljoenen, en zijn salaris bedraagt ook miljoenen. Spelers kunnen altijd een beetje water bij de wijn doen en je kunt ook vragen of die club nog water bij de wijn doet. Het totaalplaatje is op dit moment echt te groot.'
De journalist weet dat voor de Spaanse club er nog genoeg tijd is om te kijken of andere clubs de prijs willen betalen die zij graag willen. Van der Kraan denkt dat het voor Feyenoord veel geld wordt. 'Als heel het plaatje tussen de zeven en tien miljoen gaat worden voor een jaar, dan is dat voor een huurspeler wel heel veel. Dan praat ik over salaris en huursom, alles bij elkaar.'
Nou, als je hoort dat de huursom 4 a 5 miljoen voor een seizoen zou moeten bedragen....quote:
Als Danjuma een stap naar de Premier League uitsluit zal die huursom zakken.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou, als je hoort dat de huursom 4 a 5 miljoen voor een seizoen zou moeten bedragen....
Als dat waar is dan gaat hij niet komen natuurlijk.
Ook al wordt het 5 miljoen incl. voor een jaar, dan is het toch nog best veel.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Danjuma een stap naar de Premier League uitsluit zal die huursom zakken.
5mln kosten inclusief salaris is niet zo gek voor zo'n speler. Liever nog dat dit incl. Bonussen is. Snap alleen niet waarom ze hem zelf niet zouden houden.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook al wordt het 5 miljoen incl. voor een jaar, dan is het toch nog best veel.
Ik zou dan toch liever een Ivanusec zien die ook waarde vertegenwoordigt. Je legt er 5-7 miljoen bij, maar de kans dat je dat terugverdient is natuurlijk behoorlijk aanwezig.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
5mln kosten inclusief salaris is niet zo gek voor zo'n speler. Liever nog dat dit incl. Bonussen is. Snap alleen niet waarom ze hem zelf niet zouden houden.
Feyenoord kan en wil geen 5 miljoen huur betalen. Volgens mij is hij wel veel geblesseerd geweest en vorig jaar speelde hij ook amper dus het kan wellicht even duur voordat hij wat ritme heeft. Als ze hem kunnen huren voor een goede prijs dan moet je het zeker proberen, maar dat zat echt wel ver van de 5 miljoen zijn.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
5mln kosten inclusief salaris is niet zo gek voor zo'n speler. Liever nog dat dit incl. Bonussen is. Snap alleen niet waarom ze hem zelf niet zouden houden.
Er moet sowieso nog een vervanger van Szymanski komen. Dacht dat Ivanusec dat ook kon?quote:Op maandag 10 juli 2023 18:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou dan toch liever een Ivanusec zien die ook waarde vertegenwoordigt. Je legt er 5-7 miljoen bij, maar de kans dat je dat terugverdient is natuurlijk behoorlijk aanwezig.
Inclusief salaris zeg ik ook. Dat is dus ca. 2.5 huur en 2.5 salaris last.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:14 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Feyenoord kan en wil geen 5 miljoen huur betalen. Volgens mij is hij wel veel geblesseerd geweest en vorig jaar speelde hij ook amper dus het kan wellicht even duur voordat hij wat ritme heeft. Als ze hem kunnen huren voor een goede prijs dan moet je het zeker proberen, maar dat zat echt wel ver van de 5 miljoen zijn.
Hij had er wel oren naarquote:Op maandag 10 juli 2023 19:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
PSV afgetroefd.
OP ALLE FRONTEN VOORBIJ
Don Kloesoe die fuck off bedragen vraagtquote:Op maandag 10 juli 2023 19:23 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Nou die moffen gaan afhaken
Erg mooi
Oooh Dennis.quote:
Volgend jaar vang je nog wel 15-20 miljoen. Een bedrag waar jij dit jaar al tevreden mee zou zijnquote:Op maandag 10 juli 2023 19:32 schreef Pistolero het volgende:
Enige probleempje is wel dat hij natuurlijk nooit meer zijn contract gaat verlengen, dus over een jaar ga je nog niet eens de helft vangen van wat Don Kloesoe nu vraagt. Stiekem hoop ik eigenlijk dat er een club zo gek is om gewoon die 35-40 miljoen af te tikken.
Ik betwijfel heel sterk of je er volgens jaar nog 15-20 voor gaat krijgen hoor met een 1-jarig contract, als Kloese dat voor elkaar krijgt is het een werelddeal.quote:Op maandag 10 juli 2023 19:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgend jaar vang je nog wel 15-20 miljoen. Een bedrag waar jij dit jaar al tevreden mee zou zijn
Twee aardige potjes in de CL, wat meer potjes in het NL elftal. Dat zie ik wel gebeuren.quote:Op maandag 10 juli 2023 19:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik betwijfel heel sterk of je er volgens jaar nog 15-20 voor gaat krijgen hoor met een 1-jarig contract, als Kloese dat voor elkaar krijgt is het een werelddeal.
Nou dit ja.quote:Op maandag 10 juli 2023 19:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Twee aardige potjes in de CL, wat meer potjes in het NL elftal. Dat zie ik wel gebeuren.
Gelukkig staat DtK er itt bij de transfer van Kokcu er nu iig zo in. Mocht het waar zijn dan zijn hopelijk de monden gesnoerd van diegene die roepen dat het niet reëel is om zulke bedragen te vragen (en dat standpunt ook vast te houden).quote:Op maandag 10 juli 2023 19:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik betwijfel heel sterk of je er volgens jaar nog 15-20 voor gaat krijgen hoor met een 1-jarig contract, als Kloese dat voor elkaar krijgt is het een werelddeal.
Dat ben ik met je eens. Maar voor een buitenspeler (en potentiële tweede spits) vijf miljoen voor één seizoen kwijt zijn ben ik wel oké mee, het gaat hier wel om buitenklasse natuurlijk. Daar ontbreekt het bij ons voorin nog aan.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook al wordt het 5 miljoen incl. voor een jaar, dan is het toch nog best veel.
Ik zou Ivanusec sowieso halen indien mogelijk, alleen denk ik dat de combinatie met Danjuma juist uitstekend zou werken omdat daar positiewisselingen kunnen ontstaan. Dus één van hen achter de spits en één op linksbuiten.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:56 schreef De_Pel het volgende:
Doe die Kroaat maar. Paar miljoen huursom plus paar miljoen salaris voor een huurspeler past helemaal niet bij ons huishoudboekje. Dan liever een dure speler met restwaarde.
Een beetje zoals Dilrosun en Alireza deden?quote:Op maandag 10 juli 2023 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou Ivanusec sowieso halen indien mogelijk, alleen denk ik dat de combinatie met Danjuma juist uitstekend zou werken omdat daar positiewisselingen kunnen ontstaan. Dus één van hen achter de spits en één op linksbuiten.
Ik dacht eigenlijk vooral aan Dilrosun en Szymanski, dat werkte de eerste seizoenshelft nog vrij goed eigenlijk.quote:Op maandag 10 juli 2023 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een beetje zoals Dilrosun en Alireza deden?
Dat gaat onder Slot niet gebeuren denk ik. Zijn blessuregevoeligheid zit nog het grootste obstakel in.quote:Op maandag 10 juli 2023 22:06 schreef ThePlaneteer het volgende:
Met Danjuma kun je als 't tegenzit ook een Bergwijn scenario hebben en dan is 't toch wel jammer.
Zijn toch 10 Wieffers @:Caland
maar zo kan je een club niet leiden, "mijn onderbuik zegt dat het wel goed komt".quote:Op maandag 10 juli 2023 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat gaat onder Slot niet gebeuren denk ik. Zijn blessuregevoeligheid zit nog het grootste obstakel in.
Maar het is geen onderbuikgevoel. Ik vind de vergelijking met Bergwijn een beetje krom gaan. Dat was gewoon niet het type buitenspeler wat Ajax nodig had, en Schreuder heeft hem nooit echt scherp gekregen waardoor hij niet echt een duidelijke rol had in de ploeg. Dat zie ik onder Slot bij zo’n speler niet zo gauw gebeuren.quote:Op maandag 10 juli 2023 22:31 schreef snabbi het volgende:
[..]
maar zo kan je een club niet leiden, "mijn onderbuik zegt dat het wel goed komt".
Ik denk dat Isaksen komt. Hopelijk ook Ivanusec, maar 2 van zulke dure aankopen vraag ik me af.quote:Op maandag 10 juli 2023 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar het is geen onderbuikgevoel. Ik vind de vergelijking met Bergwijn een beetje krom gaan. Dat was gewoon niet het type buitenspeler wat Ajax nodig had, en Schreuder heeft hem nooit echt scherp gekregen waardoor hij niet echt een duidelijke rol had in de ploeg. Dat zie ik onder Slot bij zo’n speler niet zo gauw gebeuren.
De ene speler is de andere niet maar vond Idrissi, Jahanbaks en Dilrosun toch niet geweldig onder Slot.quote:Op maandag 10 juli 2023 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar het is geen onderbuikgevoel. Ik vind de vergelijking met Bergwijn een beetje krom gaan. Dat was gewoon niet het type buitenspeler wat Ajax nodig had, en Schreuder heeft hem nooit echt scherp gekregen waardoor hij niet echt een duidelijke rol had in de ploeg. Dat zie ik onder Slot bij zo’n speler niet zo gauw gebeuren.
Van Idrissi kan je niet veel meer verwachten dan hoe hij het deed. Genoeg beperkingen, maar een hele nuttige speler.quote:Op maandag 10 juli 2023 23:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
De ene speler is de andere niet maar vond Idrissi, Jahanbaks en Dilrosun toch niet geweldig onder Slot.
Dat zijn ook gewoon niet zo speciale spelers. Wel keiharde (nuttige) werkers, vandaar dat ze nog waarde hebben gehad, vooral Idrissi. Maar ik heb niet het idee dat een andere trainer zoveel meer uit had gehaald.quote:Op maandag 10 juli 2023 23:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
De ene speler is de andere niet maar vond Idrissi, Jahanbaks en Dilrosun toch niet geweldig onder Slot.
Ik ben er inmiddels wel vrij van overtuigd dat Ivanusec komt, daar wijzen alle signalen wel op. Die jongen wil zelf, is een directe versterking op beide posities waar we iemand nodig hebben en is haalbaar qua salaris en transfersom. De vraag gaat vooral wanneer en tegen welke prijs zijn nu.quote:Op maandag 10 juli 2023 23:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat Isaksen komt. Hopelijk ook Ivanusec, maar 2 van zulke dure aankopen vraag ik me af.
Feyenoord biedt 7, Dinamo wil 12.5, uiteindelijk komen ze ergens rond de 10 uit en komt hij begin augustus na de eerste CL kwalificatiepotjes. #donedealquote:
Arne heeft nu alle natte dromen van een aanval met Paixao, Isaksen en Ivanusec die constant van positie wisselen. Boh.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:01 schreef fetX het volgende:
Stel je voor. Ivanusec en Isaksen. Bohhh #dromenmag
Z'n waarde wordt door transfermarkt berekend op 12,5 miljoen toch? Denk dat Zagreb wel hoger in de boom gaat zitten hoor. Denk dat je blij mag zijn als je rond 11 - 12 miljoen uitkomt uiteindelijk (exclusief bonussen en eventuele doorverkooppercentages).quote:Op maandag 10 juli 2023 23:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Feyenoord biedt 7, Dinamo wil 12.5, uiteindelijk komen ze ergens rond de 10 uit en komt hij begin augustus na de eerste CL kwalificatiepotjes. #donedeal
Doet me erg denken aan de Hancko-transfer dit, maar dan weer een stapje hoger qua prijs en kwaliteit. Dat duurde ook weken van eerste bericht dat er interesse was tot het moment dat hij tekende. (En hij was uiteindelijk hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor de Europese uitschakeling van Sparta Praag met een bizarre blunder, lol)
Kan die Isaksen er wat van?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Arne heeft nu alle natte dromen van een aanval met Paixao, Isaksen en Ivanusec die constant van positie wisselen. Boh.
#Pepworden.
Saudi-Arabië is de nieuwe strontbak voor afgeschreven spelers (lol)quote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:45 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Kan die Isaksen er wat van?
Het zou overigens mooi zijn als ze een Ali of liefst Dilrosun in Saudi Arabie ofzo kunnen slijten.
Doorselecteren, wat we in 2017 nagelaten hebben. Komt gewoon te kort. Net als Walemark(verhuren).quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik hoop dat Alireza gewoon blijft.
Ik las op Twitter iets van dat hij afgelopen seizoen veel meer doelpunten heeft gemaakt dan zn xG (@GurneyIsBestOke). Dat zou er dan op wijzen dat hij enorm heeft overperformed waardoor zn waarde nu te hoog is want het is vooral geluk oid.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:45 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Kan die Isaksen er wat van?
Het zou overigens mooi zijn als ze een Ali of liefst Dilrosun in Saudi Arabie ofzo kunnen slijten.
Hallo Pietjequote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik las op Twitter iets van dat hij afgelopen seizoen veel meer doelpunten heeft gemaakt dan zn xG (@:GurneyIsBestOke). Dat zou er dan op wijzen dat hij enorm heeft overperformed waardoor zn waarde nu te hoog is want het is vooral geluk oid.
Geen idee klinkt ook wel ergens logisch.
Dat geldt waarschijnlijk ook voor Paixao en Kokcu, misschien is ie heel goed in afstandsschoten?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik las op Twitter iets van dat hij afgelopen seizoen veel meer doelpunten heeft gemaakt dan zn xG (@:GurneyIsBestOke). Dat zou er dan op wijzen dat hij enorm heeft overperformed waardoor zn waarde nu te hoog is want het is vooral geluk oid.
Geen idee klinkt ook wel ergens logisch.
Op zich is zo'n beetje het enige nut van xG om (wanneer je een globaal beeld wil schetsen over veel wedstrijden) outliers over een langere periode er uit te vissen, dus dit is wel een relevante toepassing!quote:
Ik heb gehoord dat er nog steeds wel vertrouwen in Walemark is. Ik snap alleen niet waar dat op is gebaseerd.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Doorselecteren, wat we in 2017 nagelaten hebben. Komt gewoon te kort. Net als Walemark(verhuren).
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich is zo'n beetje het enige nut van xG om (wanneer je een globaal beeld wil schetsen over veel wedstrijden) outliers over een langere periode er uit te vissen, dus dit is wel een relevante toepassing!
Pietje is meer van janken dat we niet blij mogen zijn met een 2-1 overwinning omdat volgens de xG we met 1,32-2,68 zouden verliezen. Wel genot dat die al een tijdje niet meer mee post
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Doorselecteren, wat we in 2017 nagelaten hebben. Komt gewoon te kort. Net als Walemark(verhuren).
Wel een heel duur salaris voor een joker in de kleedkamer. Dat moet eigenlijk niet de norm zijn.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:12 schreef Kerftminister het volgende:
Alireza vind ik nog wel vrij nuttig. Is een goede gast met ervaring, ligt goed in de groep, past tactisch uitstekend in het profiel buitenspeler wat Slot waardeert en vorig jaar best nog wel goede dingen gedaan op belangrijke momenten. Ideale backup.
Heel erg benieuwd over welke Gijs dit gaat!quote:Taakstraf voor bestuurslid De Feijenoorder die twitterde dat Feyenoord ‘jodenvrij moet worden’
Een bestuurslid van supportersvereniging De Feijenoorder is veroordeeld voor belediging en discriminatie. Hij schreef onder meer dat ‘Feyenoord jodenvrij’ moet worden. De man krijgt een taakstraf van 120 uur, waarvan de helft voorwaardelijk is. De rechter noemt het gedrag van de Rotterdammer zorgelijk.
Gijs van D. (61) is een bekende figuur in de wereld van de Feyenoordsupporters. Hij maakte onder meer naam als filmer van voetbalrellen. Van D. is momenteel algemeen bestuurslid van De Feijenoorder, de grote, onafhankelijke supportersvereniging.
Op zijn twitteraccount heeft hij in augustus van het vorig jaar teksten en filmpjes geplaatst, die volgens het OM strafbaar zijn. Hij schreef onder meer ‘Feyenoord jodenvrij’. Daarbij was het Ajax-logo geplaatst waarop een haakneus was aangebracht, een bekende antisemitische uiting. Op een tekening van een raket staat ‘JHK’, afkorting van ‘Joden hebben kanker’. Ook was een plaatje te zien van de muurschildering van speler Steven Berghuis, waarin deze als concentratiekampbewoner was afgebeeld. De makers daarvan zijn eerder door de Rotterdamse rechtbank veroordeeld. De antisemitische schildering was in de wijk Crooswijk. Op de achtergrond van de beelden was het muziekstuk ‘Erica’ te horen, een marslied van de nazi’s. Verder was er een Duitse adelaar afgebeeld met het Feyenoord-logo in de klauwen en daaronder: ‘Rotterdam meine Heimat’. Ook het gebruik van het getal ‘88’ geldt als een verwijzing naar de letters in het alfabet en staat voor ‘Heil Hitler’.
Een andere tweet toont een kind dat de middelvinger omhoog houdt met als tekst ‘bescherm onze kameraadjes’. Op de achtergrond gaat een regenboogvlag in vlammen op. ‘Stop LHBTI’ staat er ook. In de tweet wordt geageerd tegen de Roze Kameraden, de vereniging voor LHBTI+ supporters. ‘De Roze Kameraad, een dildo in zijn naad. Dat is toch niet gezond, een piemel in zijn kont.’ En verder: ‘Opheffen die zooi.’ Het OM ziet de teksten als beledigend en discriminerend voor groepen mensen. “Het is extra kwalijk omdat u bestuurslid bent van De Feijenoorder. U heeft veel aanzien en invloed onder de supporters.”
Zwakbegaafd
Gijs van D. heeft bij de politie nauwelijks iets willen zeggen en is dat deze dinsdag op de rechtbank in Rotterdam ook niet van plan. Zijn advocaat overhandigt een brief waarin hij zegt niets te willen verklaren en ziek te zijn. Hij heeft ook aangegeven zwakbegaafd te zijn. Ondanks verwoede pogingen van advocaat Van Stratum om hem zijn mond te laten houden, steekt hij toch van wal. Dat is als de rechter een interview met het bestuurslid op Rijnmond citeert over de muuurschildering van Berghuis. ‘Zonde dat het is weggehaald’ had hij getwitterd en tegenover Rijnmond voegt hij eraan toe ‘Ik vind hetgeen mooie tekening, ik snap het probleem niet.’ Van D.:“Ze belden mij maar ik wilde eigenlijk niets zeggen. Toen heb ik er maar een grap van gemaakt.” Ook zegt hij: “Ik ben van mening dat ik een mening mag hebben, als anderen daar moeite mee hebben, is dat hun probleem”.
'Je moet niet doorhameren. Je luistert maar half'
Als de rechter meer vragen stelt, ook over zijn tweets, raakt hij geïrriteerd: “Je moet niet doorhameren” en: “Je luistert maar half.” Bottomline is dat hij ontkent de tweets te hebben geplaatst. “Het was niet mijn persoonlijke account. Ik weet niet wie het heeft gedaan, het boeit mij ook niet. Dat ik hier zit, is een schijnvertoning.”
Het OM zegt dat vanuit de telefoon van Gijs van D. is ingelogd op het account. Verder staan er chats in de telefoon die verband hielden met de tweets en waaraan ‘Gijs’ deelneemt. Zijn advocaat: “Ook zijn partner en andere supporters gebruikten de telefoon. Het blijft dus gissen.” Maar voor de rechter staat vast dat Gijs van D. de tweets heeft verstuurd. De rechter verwijst naar het artikel op Rijnmond en zijn gedrag tijdens de zitting. “Het sluit naadloos aan bij wat er op het Twitter-account wordt gezegd “.
'Grof, neerbuigend, smakeloos'
Die teksten en afbeeldingen noemt de rechter ‘grof, neerbuigend, smakeloos’. Juridisch komt het neer op belediging en discriminatie van groepen. “Ik zie een man die zich er niets van lijkt aan te trekken dat hij mensen pijn doet. Dat vind ik zorgelijk “. De rechter neemt daarom de strafeis van het OM over. De verdachte heeft twee dagen in voorarrest gezeten, dat wordt van de taakstraf afgetrokken. Verdachte Gijs van D., die na de eis van het OM al had geroepen ‘boeit me niet’, zegt na het opleggen van de straf dat hij in hoger beroep wil gaan.
“Succes ermee, daar heeft u twee weken de tijd voor”, geeft de rechter hem nog mee.
Met de leeftijdsopbouw van de selectie is zijn rol best te verantwoorden. Verder moet je dure bankzitters inderdaad vermijden.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel een heel duur salaris voor een joker in de kleedkamer. Dat moet eigenlijk niet de norm zijn.
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Alireza stond aan de basis van het afgelopen landskampioenschap.
Vorig jaar is hij in zijn begeleidende rol in ieder geval nuttig geweest, maar die rol kunnen andere spelers nu ook opvangen (als er überhaupt al tropische verrassingen komen want tot nu halen ze alleen maar Thomassen van PEC). Ben het ook nooit zo eens dat de leeftijdsopbouw in balans moet zijn, daar zie ik geen toegevoegde waarde in.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met de leeftijdsopbouw van de selectie is zijn rol best te verantwoorden. Verder moet je dure bankzitters inderdaad vermijden.
What! Is hij bestuurslid bij De Feijenoorder!?quote:
Dat moet wel Gijs van Dam zijn.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Heel erg benieuwd over welke Gijs dit gaat!
Ik denk Gijs van Dijk van de PvdA, die ontving vorig jaar al flink wat klachten over ongewenst gedrag. Verbaast mij niks dat hij ook bij ons niet zijn handjes thuis kan houden!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat moet wel Gijs van Dam zijn.
[ afbeelding ]
Hebben een coup gepleegd toch met de samenvoegingquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:39 schreef satecl het volgende:
[..]
What! Is hij bestuurslid bij De Feijenoorder!?Lol.
Ja in dat bestuur zitten nu praktisch alleen maar debielen geloof ik.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hebben een coup gepleegd toch met de samenvoeging
Gijs van D. is het ook, Gijs van de Debielenclubquote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja in dat bestuur zitten nu praktisch alleen maar debielen geloof ik.
1908.nlquote:Jahanbakhsh mag zich opmaken voor een nieuwe uitdaging
Alireza Jahanbakhsh mag deze window uitkijken naar een nieuwe club. Dat is gebleken uit gesprekken tussen het entourage van de speler en de clubleiding van Feyenoord. De Rotterdammers willen enigszins ruimte ontwikkelen in de salarishuishouding.
Er loopt nog niets concreets rond de naam van Jahanbakhsh, maar de Iraans-international heeft over belangstelling weinig te klagen. Verschillende Turkse clubs hebben recentelijk geïnformeerd, terwijl ook het Griekse Panathinaikos afgelopen winter wilde toeslaan.
De aanvaller besloot destijds te blijven en veroverde enkele maanden later de landstitel met zijn club. Jahanbakhsh speelde tot zo ver 83 officiële duels voor Feyenoord, waarin hij goed was voor 16 goals en 14 assists.
Feyenoord kijkt ter mogelijke vervanging onder meer naar de naam van Gustav Isaksen. De 22-jarige Deen van FC Midtjylland is van origine rechtsbuiten, maar kan ook als spits en als linksbuiten uit de voeten. Zoals maandagavond exclusief in de openbare Telegram-groep gemeld, is er licht spel op de wagen.
Denk dat er geen club te vinden is die dat salaris gaat ophoesten.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:44 schreef Pistolero het volgende:
Ik wacht nog op het bericht 'Dilrosun mag zich opmaken voor een nieuwe uitdaging'.
Als ik moet kiezen tussen die 2 kies ik altijd Ali.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:44 schreef Pistolero het volgende:
Ik wacht nog op het bericht 'Dilrosun mag zich opmaken voor een nieuwe uitdaging'.
Voor een of ander hockeyhoofd die nog geen wedstrijd heeft gespeeld en makkelijk het hele komende seizoen de bank gaat warmhoudenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik zie trouwens nu de subtiele verandering in de OP @:GurneyIsBestOke
En dan niet de nieuwe keeperstrainert erin photoshoppenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik zie trouwens nu de subtiele verandering in de OP @:GurneyIsBestOke
Ja ben al begonnenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:10 schreef Scrummie het volgende:
Wie gaat de nieuwe OP maken?
@:ThePlaneteer? @:Gurneyisbestoke?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb nog met hem gekoerst"
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ja ben al begonnende naam zo op de rug is wachten op gefrustreerde reacties elk topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ali is een mooie vent, maar hij kan eigenlijk echt niet meer.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:57 schreef fetX het volgende:
Ik vind het wel jammer als Ali gaat. Leuke vent en had vorig jaar prima toegevoegde waarde. Dan vermoed ik dat Feyenoord voor zowel Ivanusec als Isaksen gaat.
Walemark zal wel verhuurd worden als dat tegen die tijd nog kan met zijn blessure. Dan heb je prima opties voorin. Als achterin dan intact blijft heb je wel een genottelijke selectie, almoet er nog wel iets voor de ‘10’ komen.
Dat doorverkooppercentage kan je natuurlijk vergeten. Kan me niet voorstellen dat er ooit nog een club meer dan ¤2.5m voor Bozenik gaat betalen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:56 schreef Pistolero het volgende:
2,5 miljoen overgehouden aan Bozenik. En ook nog een redelijk dik doorverkooppercentage.
Don Kloesoe
Hoe is dit in godsnaam toch mogelijk.. die kerel heeft in Portugal ook amper gescoord.😂quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:56 schreef Pistolero het volgende:
2,5 miljoen overgehouden aan Bozenik. En ook nog een redelijk dik doorverkooppercentage.
Don Kloesoe
Het kneuzengroepje. Schattig.quote:
Goede UIquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop ergens dat er een Whatsapp-groep bestaat waar alle miskopen van Feyenoord met elkaar praten.
Gaat helemaal nergens over dat soort berichten. Totaal onhaalbaar die spelers. Dat is net zo als je een bericht plaats van “Feyenoord heeft intern gekeken of Haaland haalbaar is. De kans in zeer miniem, gaat zeer waarschijnlijk niet lukken”quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:37 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oef 1908 is zo afgezonderd van de scoops dat ze nu maar 2 Football Manager talenten posten met het bericht dat we die toch nooit never niet kunnen betalen. Lol
Past dat in een WhatsApp groep? Maximaal 1024 maar he.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop ergens dat er een Whatsapp-groep bestaat waar alle miskopen van Feyenoord met elkaar praten.
En nu nog goed geïnformeerd worden 😃 Mark Ruijl heeft deze deal gedaan in 2022quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:56 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gelukkig maar dat Don Kloesoe zijn telefoon heeft aangezet tijdens vakantie!
Huh, maar ik dacht dat Don Kloesoe de alleenheerser was. Dan gaat er toch ergens iets mis als het hoofd van de scouting zomaar een dealtje kan sluiten zonder zijn bemoeienis. Gelukkig heeft KloeseGod direct de duimschroeven aangedraaid en Ruijl weggepromoveerd.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:05 schreef ZKA het volgende:
[..]
En nu nog goed geïnformeerd worden 😃 Mark Ruijl heeft deze deal gedaan in 2022
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, niet elke actie gaat goed, maar dat kan op die positie. Het kan zeker beter, maar Idrissi wordt enorm onderschat, net als Danilo. Niet dat laatstgenoemde beter is dan Gimenez, maar had zeker zijn waarde met de meeste onderscheppingen door een spits.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:13 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Dit account plaatst mooie statistiekjes
Idrissi en Ali worden keihard onderschat!
Almada wordt ook aan Newcastle gekoppeld, dus misschien weer zo'n Minteh constructie. Hopelijk krijgen we alleen wel wat meer dan alleen een leuke speler voor een jaar. Een opleidingsvergoeding ofzo, als ze succesvol worden.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:37 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oef 1908 is zo afgezonderd van de scoops dat ze nu maar 2 Football Manager talenten posten met het bericht dat we die toch nooit never niet kunnen betalen. Lol
Echte kenners zeiden dit vorig seizoen al.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:13 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Dit account plaatst mooie statistiekjes
Idrissi en Ali worden keihard onderschat!
Over een jaar of 3 hebben we erg veel spijt.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik had nog geen stuiver gegeven voor Bozenik.
Slechtste spits sinds Van Beukering.
De spelers zijn nooit aangeboden joh. Site vulling. Klikbeet.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Almada wordt ook aan Newcastle gekoppeld, dus misschien weer zo'n Minteh constructie. Hopelijk krijgen we alleen wel wat meer dan alleen een leuke speler voor een jaar. Een opleidingsvergoeding ofzo, als ze succesvol worden.
Slechter dan Vente?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is dus een perfect voorbeeld van waarom je je nooit blind moet staren op statistiekjes zonder context.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echte kenners zeiden dit vorig seizoen al.
Daarmee doe je Mitchell te Vrede en Bannis ernstig tekort.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb naar een elftal moeten kijken met Oosterwijk, Friday en Boere. Vooral die eerste twee waren zo ergquote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja. Bozenik had alleen maar mazzelgoals, dat was echt niet te filmen.
Wel een leuke jongen.
Mwa, zaakwaarnemers bieden om de haverklap allerlei spelers aan. Ik sluit niks uit.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:34 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
De spelers zijn nooit aangeboden joh. Site vulling. Klikbeet.
Fabrizio meldt het ook dus ik denk het eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:34 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
De spelers zijn nooit aangeboden joh. Site vulling. Klikbeet.
🤣😘 ga door met deze haatcampagne, alsjeblieft. Héérlijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:37 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ja, want als Fabrizio het zegt moet het wel waar zijn natuurlijk, lol. Die gast en ZKA werken gewoon samen en dit een-tweetje is wel erg opzichtig.quote:Op woensdag 12 juli 2023 00:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Fabrizio meldt het ook dus ik denk het eigenlijk wel.
En ook Fabrizio wordt natuurlijk gebruikt door zaakwaarnemers. Die droppen gewoon wat namen om een speler in de markt te zetten.quote:Op woensdag 12 juli 2023 06:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, want als Fabrizio het zegt moet het wel waar zijn natuurlijk, lol. Die gast en ZKA werken gewoon samen en dit een-tweetje is wel erg opzichtig.
Maar goed, verder geld hier hetzelfde als bij Szymanski: geen eurocent naar Rusland dus lekker oprotten met deze speler.
Gaat om beide. Ivanusec wordt gezien als de vervanger van Kökcü. Niet 1-op-1 maar wel qua breedte.quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zie liever die Ivanusec komen. Die kan toch ook op 10?
Haha dit kwam uit Feyenoord hoorquote:Op woensdag 12 juli 2023 08:09 schreef alopio het volgende:
[..]
En ook Fabrizio wordt natuurlijk gebruikt door zaakwaarnemers. Die droppen gewoon wat namen om een speler in de markt te zetten.
Dit filmpje ga ik op DVD kopen. @GGMMquote:
Dat kan, maar dan nog, hoe serieus is dat. Ik geloof best dat hij bij Feyenoord op een lijstje staat, maar daar staan tientallen spelers op. En bij sommige kom je er na 1x informeren al achter dat hij onhaalbaar is en ga je door. Want net als dat Argentijntje zijn deze spelers natuurlijk totaal onhaalbaarquote:
Ivanusec op '8'? Dat lijkt me toch niet?quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:49 schreef ZKA het volgende:
[..]
Gaat om beide. Ivanusec wordt gezien als de vervanger van Kökcü. Niet 1-op-1 maar wel qua breedte.
Niet 1 op 1, maar wel qua breedte.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:17 schreef satecl het volgende:
[..]
Ivanusec op '8'? Dat lijkt me toch niet?
Wat een slap gelul is dat zeg.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet 1 op 1, maar wel qua breedte.
De kans is vrij groot dat we met de punt naar achter gaan spelen. Zerrouki op 6 en Ivanusec en Wieffer ervoor zou best kunnen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:17 schreef satecl het volgende:
[..]
Ivanusec op '8'? Dat lijkt me toch niet?
Meteen halen dan.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:39 schreef Pistolero het volgende:
Volgens de T. moet die Zakharyan slechts 8 miljoen kosten.
Je gooit wel direct al je morele besef overboord als je vandaag de dag miljoenen betaald aan een Russische club voor een Russische speler. Dat kan echt niet hoor.quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2023 06:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, want als Fabrizio het zegt moet het wel waar zijn natuurlijk, lol. Die gast en ZKA werken gewoon samen en dit een-tweetje is wel erg opzichtig.
Maar goed, verder geld hier hetzelfde als bij Szymanski: geen eurocent naar Rusland dus lekker oprotten met deze speler.
Maar Szymanski was toch ook niet gratis ook al was het huur, dus dat morele besef hoef je het niet meer over te hebben.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je gooit wel direct al je morele besef overboord als je vandaag de dag miljoenen betaald aan een Russische club voor een Russische speler. Dat kan echt niet hoor.
Daarom juist, zka is gewoon een betrouwbare bron voor Fabrizio. Dus neemt dit het over.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:51 schreef fetX het volgende:
Beide zitten in 80%+ van de gevallen goed.
hIj WeEt hElEmAaL nIkS
Ze WeRkeN sAmEn
Dan zou hij dat altijd doen en dat is niet het geval. Zeggen dat hij het niet kan weten is echt pure onwetendheid. Die kerel heeft al jarenlang kloppend transfernieuws en wordt gezien als een heel betrouwbare bron.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Daarom juist, zka is gewoon een betrouwbare bron voor Fabrizio. Dus neemt dit het over.
Ja, want als de T. het zegt moet het wel waar zijn natuurlijk, lol. De T, Fabrizio en ZKA werken gewoon samen en dit een-drietje is wel erg opzichtig.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:04 schreef Tomatenboer het volgende:
De Telegraaf meldt nu ook dat Feyenoord zeer concreet is voor die Russische speler. Het schijnt dat hij 8 miljoen euro zou moeten kosten?
Ah, oud nieuws dus.
Met geen oorlog voeren.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:11 schreef Cara het volgende:
Ja leuk allemaal, maar gaan we een kleine 10 miljoen euro overmaken naar een Russische oligarch midden in een oorlog? Echt? En dat vindt men hier prima? Waar zijn we mee bezig?
Als Ajax dat had gedaan was 90% van de users die hier nu stil is dat aan het veroordelen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:11 schreef Cara het volgende:
Ja leuk allemaal, maar gaan we een kleine 10 miljoen euro overmaken naar een Russische oligarch midden in een oorlog? Echt? En dat vindt men hier prima? Waar zijn we mee bezig?
Slobeend in VBL / Het grote Feijenoordtopic #2843: Geert moet blijvuhquote:Op woensdag 12 juli 2023 10:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Ajax dat had gedaan was 90% van de users die hier nu stil is dat aan het veroordelen.
Feyenoordsupporters
90% van wie hier stil is.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Slobeend in VBL / Het grote Feijenoordtopic #2843: Geert moet blijvuh
Jammer joh.
Nou mocht ie komen is m'n volgende ui duidelijk iigquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan zou hij dat altijd doen en dat is niet het geval. Zeggen dat hij het niet kan weten is echt pure onwetendheid. Die kerel heeft al jarenlang kloppend transfernieuws en wordt gezien als een heel betrouwbare bron.
Heeft toch meer opgeleverd dan Jørgensen (lol)quote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mwah, 60%.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:51 schreef fetX het volgende:
Beide zitten in 80%+ van de gevallen goed.
hIj WeEt hElEmAaL nIkS
Ze WeRkeN sAmEn
Wat een hypocriet gelul zeg. Gewoon halen als het een topper is.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je gooit wel direct al je morele besef overboord als je vandaag de dag miljoenen betaald aan een Russische club voor een Russische speler. Dat kan echt niet hoor.
Ben jij zo iemand die namens de tegenstander een aansteker het veld opgooit om een wedstrijd te laten staken? Alles voor de punten?quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:32 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Wat een hypocriet gelul zeg. Gewoon halen als het een topper is.
Met moraal win je geen kampioenschap. Gewoon halen als het een buitenkans is.
Dat lijkt mij niet eigenlijk.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De kans is vrij groot dat we met de punt naar achter gaan spelen.
Zerrouki op 6, Wieffer op 8, Zakharyan op 10, Ivanusec en Paixao op de vleugels.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik las dat Wieffer vroeger in de jeugd bij FC Twente op 10 speelde met Zerrouki achter hem.
Problem Solved.
Niet alleen Arne.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zerrouki op 6, Wieffer op 8, Zakharyan op 10, Ivanusec en Paixao op de vleugels.
En dan een miljoenmiljard positiewisselingen tijdens de wedstrijd. Arne wordt wild van geluk.
Dat zou wel een genotsploeg zijn hoor.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zerrouki op 6, Wieffer op 8, Zakharyan op 10, Ivanusec en Paixao op de vleugels.
En dan een miljoenmiljard positiewisselingen tijdens de wedstrijd. Arne wordt wild van geluk.
Als Hancko en Geert dan ook nog blijven sta je in februari al op de Coolsingel.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zou wel een genotsploeg zijn hoor.
Makkelijk eerste.quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als Hancko en Geert dan ook nog blijven sta je in februari al op de Coolsingel.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:29 schreef Bezsen het volgende:
Ik wil niet te hard van stapel lopen maar ik verwacht de treble
Gewoon quadruple dit seizoen makker. Wembley mei 2024 al lang en breed geboekt.quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:29 schreef Bezsen het volgende:
Ik wil niet te hard van stapel lopen maar ik verwacht de treble
Wat leuk dat je naar Harry Styles in concert gaatquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon quadruple dit seizoen makker. Wembley mei 2024 al lang en breed geboekt.
Yes. Druk op werk, en 2 zoons rijker geworden. Dus even druk druk druk.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tijd geleden dat je hier gepost hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Het is goed met je.quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:33 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Wat leuk dat je naar Harry Styles in concert gaat
quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:47 schreef satecl het volgende:
[..]
Yes. Druk op werk, en 2 zoons rijker geworden. Dus even druk druk druk.
OT: Wat zou het toch fantastisch zijn als we niet weer een zomer hebben met onzekerheid, met allemaal namen. Maar gewoon donderdag I't Happening. En zondag gewoon lekker Zakharyan en Ivanusec uit die helikopter. Geert die zegt: Ik blijf! Dan zijn we gewoon klaar.Vaak kan het ook gewoon lonend zijn om lang te wachten, dan komen doorgaans pas de echte buitenkansjes vrij voor kneuzencompetities zoals de onze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gefeliciteerd!VBL SC influencer
Left, right, behind
Zijn we die fase niet een beetje voorbij? Ik heb liever een meer ingespeelde groep met een grotere kans dat je voor het eerst in jaren géén punten laat liggen in de openingswedstrijden / europa omdat een kwart van het team nog aan elkaar moet wennen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Vaak kan het ook gewoon lonend zijn om lang te wachten, dan komen doorgaans pas de echte buitenkansjes vrij voor kneuzencompetities zoals de onze.
En gefeliciteerd!
Nope, we spelen nog steeds eredivisie en kunnen financieel niet concurreren met de Europese subtopquote:Op woensdag 12 juli 2023 14:33 schreef Cara het volgende:
[..]
Zijn we die fase niet een beetje voorbij? Ik heb liever een meer ingespeelde groep met een grotere kans dat je voor het eerst in jaren géén punten laat liggen in de openingswedstrijden / europa omdat een kwart van het team nog aan elkaar moet wennen.
Meteen maar met de voorlopig beoogde basisopstelling beginnen.quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Meteen maar met de voorlopig beoogde basisopstelling beginnen.
Dilrosun hoort makkelijk bij de beste 11 als ie mentaal alles op orde heeftquote:Op woensdag 12 juli 2023 15:05 schreef Kerftminister het volgende:
Doet pijn om Dilrosun basis te zien. Mag hopen dat binnen nu en een week een linksbuiten wordt gepresenteerd.
Nee, deze is te makkelijk, ik ga hem niet inkoppen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Dilrosun hoort makkelijk bij de beste 11 als ie mentaal alles op orde heeft
Tweede helft gaan de andere 11 spelen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nee, deze is te makkelijk, ik ga hem niet inkoppen.
Hopelijk zien we Sauer en Milambo nog in de 2e helft.
Walgelijk he.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar Szymanski was toch ook niet gratis ook al was het huur, dus dat morele besef hoef je het niet meer over te hebben.
Ik heb onlangs ook enkele biertjes uit Rusland gedronken.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar Szymanski was toch ook niet gratis ook al was het huur, dus dat morele besef hoef je het niet meer over te hebben.
Lekker niveau ditquote:Op woensdag 12 juli 2023 15:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb onlangs ook enkele biertjes uit Rusland gedronken.
Heb ik nu ook geen moreel besef meer?
Mwah, ik twijfel er een beetje aan of dat zo gauw goedkomt eigenlijk. Hij overdenkt alles en daarom gaat het fout, maar weet ook niet in welke rol hij dan moet gaan spelen in de ploeg. In ieder geval logisch dat Slot hem nu de kans geeft.quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Dilrosun hoort makkelijk bij de beste 11 als ie mentaal alles op orde heeft
Veel te wisselvallig, al kan hij qua techniek gruwelijk goed voetballen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:26 schreef satecl het volgende:
Ben ik de enige die nog wel (een beetje) vertrouwen heeft in Dilrosun? Eerste seizoen van Sini, Jahanbaksch en Elia waren ook niet goed....
Vorig seizoen 6 goals, 8 assist. Ook niet heel slecht, voor een speler die lang niet altijd speelde.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:47 schreef satecl het volgende:
[..]
Yes. Druk op werk, en 2 zoons rijker geworden. Dus even druk druk druk.
OT: Wat zou het toch fantastisch zijn als we niet weer een zomer hebben met onzekerheid, met allemaal namen. Maar gewoon donderdag I't Happening. En zondag gewoon lekker Zakharyan en Ivanusec uit die helikopter. Geert die zegt: Ik blijf! Dan zijn we gewoon klaar.Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT : Ik hoop ook snel op duidelijkheid. Maar bij een club als Feyenoord weet je gewoon dat je veroordeeld bent tot de laatste dagen van de transferperiode. Hopelijk is het dit jaar een keer anders maar het zal wel niet.
Wel benieuwd zo naar de wedstrijd. Zo te zien de beoogde basis elf.
Waarom? Die opmerking is niet grappig bedoeld, geen idee of het zo overkwam want als ik hem nu teruglees lijkt dat misschien wel zo.quote:
Daar was ik al bang voorquote:Op woensdag 12 juli 2023 15:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die opmerking is niet grappig bedoeld
Dit maakt het er allemaal niet beter op.quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom? Die opmerking is niet grappig bedoeld, geen idee of het zo overkwam want als ik hem nu teruglees lijkt dat misschien wel zo.
Als je het drinken van enkele Russische biertjes gelijkstelt aan het miljoenen betalen aan een Russische club snap je er niet zo heel veel van en sla je de plank ook wel compleet mis. Beetje hetzelfde niveau argument als 'Ja maar andere landen doen ook slechte dingen!!1!'.quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom? Die opmerking is niet grappig bedoeld, geen idee of het zo overkwam want als ik hem nu teruglees lijkt dat misschien wel zo.
In dat geval vind ik jou wel de laatste die mag klagen over het niveau in het Feyenoord-topic gezien je eigen gemiddelde inbreng hier.quote:
Mwah, ik vind het argument oprecht wel een beetje terecht eigenlijk.quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als je het drinken van enkele Russische biertjes gelijkstelt aan het miljoenen betalen aan een Russische club snap je er niet zo heel veel van en sla je de plank ook wel compleet mis. Beetje hetzelfde niveau argument als 'Ja maar andere landen doen ook slechte dingen!!1!'.
Maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin in een politieke discussie hier.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:44 schreef Elan het volgende:
Gustavo Hamer lijkt een transfer te gaan maken 12 miljoen of iets. Hebben jullie ooit potentie in hem gezien? Ik niet in elk geval.
quote:Op donderdag 22 september 2016 19:52 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop dat Tapia en Hamer mogen invallen.
Hamer - Tapia
--Gustafson--
Oke dat laatste is niet helemaal waar.quote:
Maar misschien heb je hier wel helemaal gelijk in ja. Excuses als mijn opmerking totaal verkeerd landde.quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:45 schreef Pistolero het volgende:
Maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin in een politieke discussie hier.
Laten we er dit seizoen een loeiheet bad van maken waarin iedereen zich thuis voelt.quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar misschien heb je hier wel helemaal gelijk in ja. Excuses als mijn opmerking totaal verkeerd landde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwolle heeft een doorverkooppercentage bedongen die krijgen waarschijnlijk 2 miljoen euro en wij een paar ton mocht het doorgaan.quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oke dat laatste is niet helemaal waar.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Laten we er dit seizoen een loeiheet bad van maken waarin iedereen zich thuis voelt.Je hebt uitstekende stappen gezet als userSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onder Slot wordt iedereen beter. Behalve Dilrosun @hhh38Makkelijk eerste
Nee hoor, ik heb hem ook nog niet opgegeven. Denk wel dat het meer een momentenvoetballer is dan wenselijk is, maar dat er veel meer inzit dan dat we tot nu toe gezien hebben.quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:26 schreef satecl het volgende:
Ben ik de enige die nog wel (een beetje) vertrouwen heeft in Dilrosun? Eerste seizoen van Sini, Jahanbaksch en Elia waren ook niet goed....
Vorig seizoen 6 goals, 8 assist. Ook niet heel slecht, voor een speler die lang niet altijd speelde.
We gaan het zien, maar de ploeg mist wel een echte spelmaker nu ja. In die rol willen ze Ivanusec dus halen; misschien dat @ZKA toch gelijk had met zijn ‘Ivanusec is de opvolger van Kökcü’quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:59 schreef F.M.D. het volgende:
Geen vertrouwen in dit middenveld, arm in creativiteit en fantasie om nog maar te zwijgen over het scorend vermogen. Hier viel al voor te vrezen na vertrek Szymanski en Kocu.
In dat geval komen er misschien nog 3 extra spelers?quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We gaan het zien, maar de ploeg mist wel een echte spelmaker nu ja. In die rol willen ze Ivanusec dus halen; misschien dat @:zka toch gelijk had met zijn ‘Ivanusec is de opvolger van Kökcü’
quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nee, deze is te makkelijk, ik ga hem niet inkoppen.
Hopelijk zien we Sauer en Milambo nog in de 2e helft.
Het is een quote van hemzelf.quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, ik twijfel er een beetje aan of dat zo gauw goedkomt eigenlijk. Hij overdenkt alles en daarom gaat het fout, maar weet ook niet in welke rol hij dan moet gaan spelen in de ploeg. In ieder geval logisch dat Slot hem nu de kans geeft.
quote:Dilrosun: "Als ik goed in m'n vel zit, hoor ik makkelijk bij de eerste elf"
12 jul. 2023 08:00
Voor Javairô Dilrosun was vorig seizoen een jaar met gemengde gevoelens. Tijdens de eerste seizoenshelft vaak erg belangrijk voor de landskampioen, maar verloor zijn basisplaats en kwam op een moment zelfs niet eens meer in aanmerking voor invalbeurten. Bij ESPN praat de buitenspeler over het afgelopen seizoen en blikt hij vooruit op de volgende jaargang.
"Je moet altijd in de spiegel kijken. Dan zie ik dat ik soms niet snel genoeg omschakel naar balverlies en dat ik offensief ook wat scherper moet zijn in de omschakeling. Zulke dingen ga je zien als je op vakantie bent", vertelt Dilrosun, die de tijd heeft genomen om te analyseren wat beter moet. "Als je minder speelt of op bank zit, dan moet je als je de minuten krijgt alles laten zien wat je in huis hebt. Nu is het aan mij om scherp te zijn in de voorbereiding m'n plekje te veroveren, en ook te behouden."
Dat Feyenoord bezig is met de Kroaat Luka Ivanusec, weet ook Dilrosun. Maar dit maakt de linksbenige aanvaller niet nerveus. "Ik ben zelfverzekerd en heb vertrouwen. Als het team er beter van wordt, heet ik hem (Ivanusec, red.) welkom. Maar ik weet van mezelf dat als ik goed in m'n vel zit, ik makkelijk bij de eerste elf hoor. Aan mij is het om dat nu te laten zien in trainingen en wedstrijden."
quote:
Dilrosun moet snel naar dezelfde gedragscoach als Kokcu. Daan Ruiter.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]ik dacht al
Als dit de verwachtingen zijn die hij van zichzelf schept snap ik wel dat hij zich continu de put in praat op het veld
Hoe is de wedstrijd?quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:28 schreef Qarrad het volgende:
Mooi om te zien hoe de klasse van Wieffer af blijft druipen
Lekker dat je niet helemaal opnieuw hoeft op te bouwen nu.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:28 schreef Caland het volgende:
Dat constante hoog opjagen zit er meteen weer in.
De tering, die is goed. En dan zoveel mensen nog denken dat hij meeliftte op het succes van Kökcü.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:31 schreef Caland het volgende:
WiefferGOAT zet meteen weer de lijnen uit
Niah, speelt nu ook gewoon met een team dat er op 1 speler na vorig seizoen ook was.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:35 schreef Max23 het volgende:
Prima spel/afjagen toch alweer na zo'n korte voorbereiding
Heerlijk herkenbaar en best relaxed kijken. Wieffer laat zich zien. Zerrouki past ook prima zo. Timber is het niet op 10. Danilo niet op 9.quote:
Mooie samenvatting heb je gemaakt.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:37 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Heerlijk herkenbaar en best relaxed kijken. Wieffer laat zich zien. Zerrouki past ook prima zo. Timber is het niet op 10. Danilo niet op 9.
Ja eens, nu heb je eigenlijk geen rechtspoot op de bank.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk is Trauner weer snel fit.
Beelen? Kasanwirjo?quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja eens, nu heb je eigenlijk geen rechtspoot op de bank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |