Het kneuzengroepje. Schattig.quote:
Goede UIquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop ergens dat er een Whatsapp-groep bestaat waar alle miskopen van Feyenoord met elkaar praten.
Gaat helemaal nergens over dat soort berichten. Totaal onhaalbaar die spelers. Dat is net zo als je een bericht plaats van “Feyenoord heeft intern gekeken of Haaland haalbaar is. De kans in zeer miniem, gaat zeer waarschijnlijk niet lukken”quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:37 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oef 1908 is zo afgezonderd van de scoops dat ze nu maar 2 Football Manager talenten posten met het bericht dat we die toch nooit never niet kunnen betalen. Lol
Past dat in een WhatsApp groep? Maximaal 1024 maar he.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop ergens dat er een Whatsapp-groep bestaat waar alle miskopen van Feyenoord met elkaar praten.
En nu nog goed geïnformeerd worden 😃 Mark Ruijl heeft deze deal gedaan in 2022quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:56 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gelukkig maar dat Don Kloesoe zijn telefoon heeft aangezet tijdens vakantie!
Huh, maar ik dacht dat Don Kloesoe de alleenheerser was. Dan gaat er toch ergens iets mis als het hoofd van de scouting zomaar een dealtje kan sluiten zonder zijn bemoeienis. Gelukkig heeft KloeseGod direct de duimschroeven aangedraaid en Ruijl weggepromoveerd.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:05 schreef ZKA het volgende:
[..]
En nu nog goed geïnformeerd worden 😃 Mark Ruijl heeft deze deal gedaan in 2022
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, niet elke actie gaat goed, maar dat kan op die positie. Het kan zeker beter, maar Idrissi wordt enorm onderschat, net als Danilo. Niet dat laatstgenoemde beter is dan Gimenez, maar had zeker zijn waarde met de meeste onderscheppingen door een spits.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:13 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Dit account plaatst mooie statistiekjes
Idrissi en Ali worden keihard onderschat!
Almada wordt ook aan Newcastle gekoppeld, dus misschien weer zo'n Minteh constructie. Hopelijk krijgen we alleen wel wat meer dan alleen een leuke speler voor een jaar. Een opleidingsvergoeding ofzo, als ze succesvol worden.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:37 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oef 1908 is zo afgezonderd van de scoops dat ze nu maar 2 Football Manager talenten posten met het bericht dat we die toch nooit never niet kunnen betalen. Lol
Echte kenners zeiden dit vorig seizoen al.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:13 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Dit account plaatst mooie statistiekjes
Idrissi en Ali worden keihard onderschat!
Over een jaar of 3 hebben we erg veel spijt.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik had nog geen stuiver gegeven voor Bozenik.
Slechtste spits sinds Van Beukering.
De spelers zijn nooit aangeboden joh. Site vulling. Klikbeet.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Almada wordt ook aan Newcastle gekoppeld, dus misschien weer zo'n Minteh constructie. Hopelijk krijgen we alleen wel wat meer dan alleen een leuke speler voor een jaar. Een opleidingsvergoeding ofzo, als ze succesvol worden.
Slechter dan Vente?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is dus een perfect voorbeeld van waarom je je nooit blind moet staren op statistiekjes zonder context.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echte kenners zeiden dit vorig seizoen al.
Daarmee doe je Mitchell te Vrede en Bannis ernstig tekort.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb naar een elftal moeten kijken met Oosterwijk, Friday en Boere. Vooral die eerste twee waren zo ergquote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja. Bozenik had alleen maar mazzelgoals, dat was echt niet te filmen.
Wel een leuke jongen.
Mwa, zaakwaarnemers bieden om de haverklap allerlei spelers aan. Ik sluit niks uit.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:34 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
De spelers zijn nooit aangeboden joh. Site vulling. Klikbeet.
Fabrizio meldt het ook dus ik denk het eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:34 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
De spelers zijn nooit aangeboden joh. Site vulling. Klikbeet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |