Als ik moet kiezen tussen die 2 kies ik altijd Ali.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:44 schreef Pistolero het volgende:
Ik wacht nog op het bericht 'Dilrosun mag zich opmaken voor een nieuwe uitdaging'.
Voor een of ander hockeyhoofd die nog geen wedstrijd heeft gespeeld en makkelijk het hele komende seizoen de bank gaat warmhoudenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik zie trouwens nu de subtiele verandering in de OP @:GurneyIsBestOke
En dan niet de nieuwe keeperstrainert erin photoshoppenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik zie trouwens nu de subtiele verandering in de OP @:GurneyIsBestOke
Ja ben al begonnenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:10 schreef Scrummie het volgende:
Wie gaat de nieuwe OP maken?
@:ThePlaneteer? @:Gurneyisbestoke?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb nog met hem gekoerst"
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ja ben al begonnende naam zo op de rug is wachten op gefrustreerde reacties elk topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ali is een mooie vent, maar hij kan eigenlijk echt niet meer.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:57 schreef fetX het volgende:
Ik vind het wel jammer als Ali gaat. Leuke vent en had vorig jaar prima toegevoegde waarde. Dan vermoed ik dat Feyenoord voor zowel Ivanusec als Isaksen gaat.
Walemark zal wel verhuurd worden als dat tegen die tijd nog kan met zijn blessure. Dan heb je prima opties voorin. Als achterin dan intact blijft heb je wel een genottelijke selectie, almoet er nog wel iets voor de ‘10’ komen.
Dat doorverkooppercentage kan je natuurlijk vergeten. Kan me niet voorstellen dat er ooit nog een club meer dan €2.5m voor Bozenik gaat betalen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:56 schreef Pistolero het volgende:
2,5 miljoen overgehouden aan Bozenik. En ook nog een redelijk dik doorverkooppercentage.
Don Kloesoe
Hoe is dit in godsnaam toch mogelijk.. die kerel heeft in Portugal ook amper gescoord.😂quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:56 schreef Pistolero het volgende:
2,5 miljoen overgehouden aan Bozenik. En ook nog een redelijk dik doorverkooppercentage.
Don Kloesoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |