🤣😘 ga door met deze haatcampagne, alsjeblieft. Hιιrlijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:37 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oef 1908 is zo afgezonderd van de scoops dat ze nu maar 2 Football Manager talenten posten met het bericht dat we die toch nooit never niet kunnen betalen. Lol
Ja, want als Fabrizio het zegt moet het wel waar zijn natuurlijk, lol. Die gast en ZKA werken gewoon samen en dit een-tweetje is wel erg opzichtig.quote:Op woensdag 12 juli 2023 00:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Fabrizio meldt het ook dus ik denk het eigenlijk wel.
En ook Fabrizio wordt natuurlijk gebruikt door zaakwaarnemers. Die droppen gewoon wat namen om een speler in de markt te zetten.quote:Op woensdag 12 juli 2023 06:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, want als Fabrizio het zegt moet het wel waar zijn natuurlijk, lol. Die gast en ZKA werken gewoon samen en dit een-tweetje is wel erg opzichtig.
Maar goed, verder geld hier hetzelfde als bij Szymanski: geen eurocent naar Rusland dus lekker oprotten met deze speler.
Gaat om beide. Ivanusec wordt gezien als de vervanger van Kφkcό. Niet 1-op-1 maar wel qua breedte.quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zie liever die Ivanusec komen. Die kan toch ook op 10?
Haha dit kwam uit Feyenoord hoorquote:Op woensdag 12 juli 2023 08:09 schreef alopio het volgende:
[..]
En ook Fabrizio wordt natuurlijk gebruikt door zaakwaarnemers. Die droppen gewoon wat namen om een speler in de markt te zetten.
Dit filmpje ga ik op DVD kopen. @GGMMquote:Op woensdag 12 juli 2023 07:50 schreef onlogisch het volgende:
ππππ ππππππππ ππ· βΊ WELCOME TO FEYENOORD? β’ Incredible playmaker
Zeg het maar boys.
Dat kan, maar dan nog, hoe serieus is dat. Ik geloof best dat hij bij Feyenoord op een lijstje staat, maar daar staan tientallen spelers op. En bij sommige kom je er na 1x informeren al achter dat hij onhaalbaar is en ga je door. Want net als dat Argentijntje zijn deze spelers natuurlijk totaal onhaalbaarquote:
Ivanusec op '8'? Dat lijkt me toch niet?quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:49 schreef ZKA het volgende:
[..]
Gaat om beide. Ivanusec wordt gezien als de vervanger van Kφkcό. Niet 1-op-1 maar wel qua breedte.
Niet 1 op 1, maar wel qua breedte.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:17 schreef satecl het volgende:
[..]
Ivanusec op '8'? Dat lijkt me toch niet?
Wat een slap gelul is dat zeg.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet 1 op 1, maar wel qua breedte.
De kans is vrij groot dat we met de punt naar achter gaan spelen. Zerrouki op 6 en Ivanusec en Wieffer ervoor zou best kunnen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:17 schreef satecl het volgende:
[..]
Ivanusec op '8'? Dat lijkt me toch niet?
Meteen halen dan.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:39 schreef Pistolero het volgende:
Volgens de T. moet die Zakharyan slechts 8 miljoen kosten.
Je gooit wel direct al je morele besef overboord als je vandaag de dag miljoenen betaald aan een Russische club voor een Russische speler. Dat kan echt niet hoor.quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2023 06:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, want als Fabrizio het zegt moet het wel waar zijn natuurlijk, lol. Die gast en ZKA werken gewoon samen en dit een-tweetje is wel erg opzichtig.
Maar goed, verder geld hier hetzelfde als bij Szymanski: geen eurocent naar Rusland dus lekker oprotten met deze speler.
Maar Szymanski was toch ook niet gratis ook al was het huur, dus dat morele besef hoef je het niet meer over te hebben.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je gooit wel direct al je morele besef overboord als je vandaag de dag miljoenen betaald aan een Russische club voor een Russische speler. Dat kan echt niet hoor.
Daarom juist, zka is gewoon een betrouwbare bron voor Fabrizio. Dus neemt dit het over.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:51 schreef fetX het volgende:
Beide zitten in 80%+ van de gevallen goed.
hIj WeEt hElEmAaL nIkS
Ze WeRkeN sAmEn
Dan zou hij dat altijd doen en dat is niet het geval. Zeggen dat hij het niet kan weten is echt pure onwetendheid. Die kerel heeft al jarenlang kloppend transfernieuws en wordt gezien als een heel betrouwbare bron.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Daarom juist, zka is gewoon een betrouwbare bron voor Fabrizio. Dus neemt dit het over.
Ja, want als de T. het zegt moet het wel waar zijn natuurlijk, lol. De T, Fabrizio en ZKA werken gewoon samen en dit een-drietje is wel erg opzichtig.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:04 schreef Tomatenboer het volgende:
De Telegraaf meldt nu ook dat Feyenoord zeer concreet is voor die Russische speler. Het schijnt dat hij 8 miljoen euro zou moeten kosten?
Ah, oud nieuws dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |