Hopelijk doet Makaay weer de loting.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:52 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond weer LotingGenot in De Kuip.
Heinrichquote:Op donderdag 22 september 2016 14:52 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond weer LotingGenot in De Kuip.
Ik vind het sowieso getuigen van weinig realiteitszin als je om voetbal een tattoo neemt. Het blijft maar een spelletje jongensquote:Op donderdag 22 september 2016 14:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En fuckin' triest als je om die reden een tekst laat tatoeėren.
Dan ben je echt een zielige rukker zonder leven, als je dit een tattoo-waardig event vindt.
Een kampioenschapstattoo (niet voorbarig) kan ik wel begrijpen in een geval als AZ, Twente of zelfs voor ons. Dat is gewoon een redelijk unieke gebeurtenis waar je als supporter erg veel waarde aan kan hechtenquote:Op donderdag 22 september 2016 16:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso getuigen van weinig realiteitszin als je om voetbal een tattoo neemt. Het blijft maar een spelletje jongens
Want dat is inderdaad precies wat ik zegquote:Op donderdag 22 september 2016 16:13 schreef Scrummie het volgende:
Ah, we zijn weer onze eigen standaarden op anderen aan het projecteren. Voldoen ze niet; knettergek!
Er zitten tenminste geen spelfouten in.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:19 schreef MPC60 het volgende:
Jezus christus wat lelijk.
[ afbeelding ]
Ik mis er wel meer.quote:
Gio wil toch zo goed als het volledige tweede elftal opstellen geloof ik? Dus Jorgensen en Vilhena spelen in dat geval niet.quote:Op donderdag 22 september 2016 17:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zitten tenminste geen spelfouten in.![]()
Hopelijk vanavond knallen en morgen op het andere dijbeen![]()
[ afbeelding ]
Dan heb je waarschijnlijk dit artikel van het AD gelezen:quote:Op donderdag 22 september 2016 17:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gio wil toch zo goed als het volledige tweede elftal opstellen geloof ik? Dus Jorgensen en Vilhena spelen in dat geval niet.
Ik meen gelezen te hebben dat hij o.m. Tapia, Vejinovic, Gustafson en Kramer wilde gaan opstellen.
Op El Hankouri hoop ik ook.quote:Op donderdag 22 september 2016 17:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk dit artikel van het AD gelezen:
http://www.ad.nl/sport/ba(...)-feyenoord~aaa2fc9c/
Redelijk pure speculatie is dat, maar die spelers maken wel het meeste kans inderdaad. Vooral veel verandering op het middenveld, dus benieuwd hoe dat gaat lopen. Verder hoop ik dat spelers als Hamer, El Hankouri, Hansson en Fernandes mogen invallen.
Wanneer is Van Beek weer terug?
Die is vast #viesdik gok ikquote:Op donderdag 22 september 2016 14:19 schreef MPC60 het volgende:
Jezus christus wat lelijk.
[ afbeelding ]
Ja...dat is wel zonde...Tapia heeft echt nog geen kans gehad. Waarom is die ooit gekocht? Ik ga bijna denken dat ie Gio's vrouw heeft gepaktquote:
Die bron had het bijna goed (gegokt). Vilhena speelt dus.quote:Op donderdag 22 september 2016 17:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gio wil toch zo goed als het volledige tweede elftal opstellen geloof ik? Dus Jorgensen en Vilhena spelen in dat geval niet.
Ik meen gelezen te hebben dat hij o.m. Tapia, Vejinovic, Gustafson en Kramer wilde gaan opstellen.
Heel voorspelbaar spel vrees ik. Ik zie twee spelers met hun verkeerde been op de vleugels en twee backs die graag opkomen. Voeg daar een hele lange spits aan toe en je hebt alle recepten voor voorzetten galore. Ben vooral benieuwd naar Gustafson.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Die bron had het bijna goed (gegokt). Vilhena speelt dus.
Ben benieuwd naar dit middenveld.
Sowieso speel je straks ook noodgedwongen een maand zonder El Ahmadi.
Verder is het wel interessant om te zien hoe 4-3-3 (ipv Toornstra tussen de linies) tegen een kleine tegenstander uitpakt.
Die was bij Twente al niet best, dus ja.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:29 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Ja...dat is wel zonde...Tapia heeft echt nog geen kans gehad. Waarom is die ooit gekocht? Ik ga bijna denken dat ie Gio's vrouw heeft gepakt
Bedankt, dat nemen we meequote:Op donderdag 22 september 2016 20:00 schreef RvLaak het volgende:
Ik ga, geheel tegen mijn gewoonte in, er van uit dat Feyenoord vanavond wint...
Zo, jij durft.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:00 schreef RvLaak het volgende:
Ik ga, geheel tegen mijn gewoonte in, er van uit dat Feyenoord vanavond wint...
Dat was toen nog met een elftal vol vedetten als Makaay, Tomasson en Van Bronckhorst zelfs.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:09 schreef macca728 het volgende:
In 2008 werd het gewoon 0-0 na 90 minuten, Feyenoord won na verlenging.
kunnen we ons mooi op het kampioenschap concentreren.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:06 schreef macca728 het volgende:
Tweede team, Feyenoord heeft niets geleerd van Manchester United, zo kan je zelf van FC Oss verliezen.
Of gewoon de spelers rust gunnen...quote:Op donderdag 22 september 2016 20:06 schreef macca728 het volgende:
Tweede team, Feyenoord heeft niets geleerd van Manchester United, zo kan je zelf van FC Oss verliezen.
http://live.foxsports.nl/live/kanaal/1/quote:Op donderdag 22 september 2016 20:41 schreef VanKuikeren het volgende:
Iemand stream? Ik heb laatst mijn internethistorie verwijdert
Ik zat ook al op de open netten te zoeken... nou ja, dan maar Radio Rijnmond luisterenquote:Op donderdag 22 september 2016 20:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sinds wanneer is het alleen op fox btw?
Ditquote:Op donderdag 22 september 2016 21:26 schreef Tomatenboer het volgende:
De wissels laten in ieder geval goed zien waarom ze normaal gesproken niet in de basis staan.
Met de kanttekening dat iedereen ondermaats is, niet per se de schuld van de wissels dit. Je mag natuurlijk wel verwachten dat de wissels alles geven en scherp zijn, dat wel.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:26 schreef Tomatenboer het volgende:
De wissels laten in ieder geval goed zien waarom ze normaal gesproken niet in de basis staan.
oh huh speelt kramer ookquote:Op donderdag 22 september 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Kramer is wel een lekkere combo samen met een Gustafson die soms teveel angst heeft om zichzelf te tonen in het spel.
Je ziet gewoon dat Gustafson meer creativiteit in het spel brengt. Hij heeft alleen te weinig ritme of hij probeert teveel dingen die hij niet kan, daar kwam nog wel iets te vaak balverlies van.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Kramer is wel een lekkere combo samen met een Gustafson die soms teveel angst heeft om zichzelf te tonen in het spel.
Ik zie eigenlijk niet zo vreselijk veel creativiteit bij hem. Helaaschquote:Op donderdag 22 september 2016 21:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je ziet gewoon dat Gustafson meer creativiteit in het spel brengt. Hij heeft alleen te weinig ritme of hij probeert teveel dingen die hij niet kan, daar kwam nog wel iets te vaak balverlies van.
Ik zie 'vaak' dat hij veel te dicht tegen de 16 vastgeplakt staat als Vilhena en Vejinovic de bal hebben op de middellijn. Dan kan je nooit door het centrum gevaarlijk worden.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je ziet gewoon dat Gustafson meer creativiteit in het spel brengt. Hij heeft alleen te weinig ritme of hij probeert teveel dingen die hij niet kan, daar kwam nog wel iets te vaak balverlies van.
Hij is één van de weinige spelers in de selectie die al weet waar de bal naartoe moet voordat hij hem krijgt. De rest neemt hem aan en gaat dan eens rustig rondkijken. Dat is een hele belangrijke kwaliteitquote:Op donderdag 22 september 2016 21:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk niet zo vreselijk veel creativiteit bij hem. Helaasch
Inderdaad, Vilhena en Karsdorp vooral. Slechte aannames, onzuivere passing, te makkelijk denken. Zo frustrerend om naar te kijken.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Vilhena speelt trouwens ook veel te laconiek vandaag.
Niet alleen hij overigens, maar bij Vilhena maakt dat vaak het verschil tussen een gevaarlijke aanval of balverlies en een gevaarlijke counter om de oren.
Inderdaad. Recept voor ellende samen met de onzekere en slappe Vejinovic.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Vilhena speelt trouwens ook veel te laconiek vandaag.
Niet alleen hij overigens, maar bij Vilhena maakt dat vaak het verschil tussen een gevaarlijke aanval of balverlies en een gevaarlijke counter om de oren.
Ze spelen sinds de 1-1 alsof ons niets kan gebeuren, alsof het slechts wachten is op de 2-1. Hij kan ook zomaar aan de andere kant vallen.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Inderdaad. Recept voor ellende samen met de onzekere en slappe Vejinovic.
Het lijken godverdomme wel amsterdammersquote:Op donderdag 22 september 2016 21:45 schreef F.M.D. het volgende:
niet alleen de spelers zijn verwend. het publiek ook. fluiten, fluiten en nog eens fluiten.
Die misplaatste arrogante hakjes en overstapjes zeiden alles: arrogantie. Doe gvd normaal.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze spelen sinds de 1-1 alsof ons niets kan gebeuren, alsof het slechts wachten is op de 2-1. Hij kan ook zomaar aan de andere kant vallen.
Waarom mag je niet fluiten als je ploeg de kantjes er vanaf loopt? Het houdt een keer op hč.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:45 schreef F.M.D. het volgende:
niet alleen de spelers zijn verwend. het publiek ook. fluiten, fluiten en nog eens fluiten.
Haha ja dat is inderdaad wat hij zegtquote:Op donderdag 22 september 2016 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha ja dit is allemaal de schuld va de scheids.![]()
Je moet hem niet te hard aan pakken, dan loopt hij wegquote:Op donderdag 22 september 2016 21:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Haha ja dat is inderdaad wat hij zegt
quote:Op donderdag 22 september 2016 21:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 september 2016 21:53 schreef PizzaGeit het volgende:
Feyenoord wordt weer eens genaaid door de scheids.
Gras is groen.
quote:Op donderdag 22 september 2016 21:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het woordje 'hij' ?quote:
Huhwat? Een scheids kan toch gewoon slecht zijn.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha ja dit is allemaal de schuld va de scheids.![]()
Erg zwakquote:Op donderdag 22 september 2016 21:58 schreef satecl het volgende:
Die Berghuis is ook gewoon een beperkte speler.
Maar aan de andere kant van het veld staat Bilal, dat relativeert welquote:Op donderdag 22 september 2016 21:58 schreef satecl het volgende:
Die Berghuis is ook gewoon een beperkte speler.
Dat snap ik wel, ik vond het gewoon lachwekkend dat jij die comment plaatst met het doel te bewijzen dat Feyenoorders helemaal niet zulke huilies zijn nadat je zelf net dat post.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
[..]
Wat snap je niet aan het woordje 'hij' ?
Je speelt thuis tegen Oss. De scheids hoort helemaal niet relevant te zijn.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Huhwat? Een scheids kan toch gewoon slecht zijn.
Voor de uitslag niet nee. Voor het ergernisniveau wel.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, ik vond het gewoon lachwekkend dat jij die comment plaatst met het doel te bewijzen dat Feyenoorders helemaal niet zulke huilies zijn nadat je zelf net dat post.
[..]
Je speelt thuis tegen Oss. De scheids hoort helemaal niet relevant te zijn.
Hoezo was dat mijn doel?quote:Op donderdag 22 september 2016 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, ik vond het gewoon lachwekkend dat jij die comment plaatst met het doel te bewijzen dat Feyenoorders helemaal niet zulke huilies zijn nadat je zelf net dat post.
[..]
Je speelt thuis tegen Oss. De scheids hoort helemaal niet relevant te zijn.
Haha okequote:Op donderdag 22 september 2016 22:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoezo was dat mijn doel?Mijn doel was je te laten zien dat je conclusie nergens op sloeg. Dat jij dat niet kan begrijpen is iets anders.
Blijkbaar had zijn inrichting hem niet op proefverlof moeten sturen, zo doordeweeks...quote:Op donderdag 22 september 2016 22:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoezo was dat mijn doel?Mijn doel was je te laten zien dat je conclusie nergens op sloeg. Dat jij dat niet kan begrijpen is iets anders.
vind dat dat ze na een prutsbal te snel de hoon over hun heen krijgen. daar ga je niet beter, maar juist angstiger van voetballen.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Waarom mag je niet fluiten als je ploeg de kantjes er vanaf loopt? Het houdt een keer op hč.
Ja, dat moeten ze lekker op de training doen. Hou het in de wedstrijd maar lekker effectief.quote:
Nee, absoluut de tijd van een samenvatting niet waard.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Samenvatting waard ?
beter beginnen ze wel met Feyenoord.
Klopt. Gustafson was ook niet best.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vejinovic weer 3x kut zeker net als Bilal.
gebrek aan vertrouwen. voetballen kan die wel.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt. Gustafson was ook niet best.
Voor de edit kon je dat ook over Vejinovic zeggen.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:33 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
gebrek aan vertrouwen. voetballen kan die wel.
quote:Op donderdag 22 september 2016 22:32 schreef H.FR het volgende:
Best apart, één van onze beste scouts van de afgelopen jaren in de goal bij FC Oss.
Vond ik wel meevallen, hij was zeker niet één van de minderenquote:Op donderdag 22 september 2016 22:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat. Maargoed, dat is een detail.quote:
Was zijn andere zoon.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:32 schreef H.FR het volgende:
Best apart, één van onze beste scouts van de afgelopen jaren in de goal bij FC Oss.
Dat zijn z'n andere zonen?quote:Op donderdag 22 september 2016 22:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was zijn andere zoon.
[ afbeelding ]
brrr
Ik zocht naar zijn kinderen en kwam dit plaatje tegen.quote:
Je stelt de vraag, om 'm meteen daarna te beantwoorden...quote:Op donderdag 22 september 2016 22:43 schreef hhh38 het volgende:
Waarom winnen wij dit soort wedstrijden vaak een stuk moeizamer dan PSV en Ajax? Laconiek spelen past totaal niet bij onze club.
Tot de 1-1 gaven ze nog wel aardig gas qua tempo, daarna waren ze echt niet meer vooruit te branden.quote:
Ja ik weet dat het komt door laconiek spel, maar ik vraag me af waarom we de daar zo vaak last van hebbenquote:Op donderdag 22 september 2016 22:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je stelt de vraag, om 'm meteen daarna te beantwoorden...
Dat duurde echt 10 minutenquote:Op donderdag 22 september 2016 22:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tot de 1-1 gaven ze nog wel aardig gas qua tempo, daarna waren ze echt niet meer vooruit te branden.
Eerste helft gemist dus ik moet het doen met de tweede. Echt bijzonder laag tempo, en veel foute passes. Maar zoals verwacht eigenlijk, een kutpot, zat er aan te komen. En gewoon gewonnen, dus lekker op naar zondag met het normale elftal.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tot de 1-1 gaven ze nog wel aardig gas qua tempo, daarna waren ze echt niet meer vooruit te branden.
Ik vond Bilal eigenlijk nog de beste aan onze kant.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vejinovic weer 3x kut zeker net als Bilal.
Bilal was niet zo slecht als normaal inderdaad, maar dat lag meer aan de tegenstand denk ik. Hij moet leren dat je eerst eens moet proberen op een normale manier aan het spel deel te nemen, voor je allemaal rare fratsen gaat uithalen.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vond Bilal eigenlijk nog de beste aan onze kant.
Kramer, Gustafson en Vejinovic vond ik de kutste
Jones...quote:Op donderdag 22 september 2016 22:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vond Bilal eigenlijk nog de beste aan onze kant.
Die moet je gewoon afschrijven en nooit meer over praten.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:04 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Vejinovic moet echt eens met een sportpsycholoog gaan praten. De angst druipt er vanaf.
Doe maar nog een rondje een amateurclub, die 2e ronde komt midden in ons drukke programma, een paar dagen na Ajax.quote:
We ontlopen Ajax, PSV, AZ en misschien ook Heracles (?), alle ploegen die Europees voetbal hebben gehaald.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:16 schreef exile79 het volgende:
[..]
Oh, ik heb echt geen idee hoe en wat.
Boeiend. Ik wil gewoon een leuk uitpotje.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Doe maar nog een rondje een amateurclub, die 2e ronde komt midden in ons drukke programma, een paar dagen na Ajax.
Dat mag.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Boeiend. Ik wil gewoon een leuk uitpotje.
ah ok, tnxquote:Op donderdag 22 september 2016 23:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We ontlopen Ajax, PSV, AZ en misschien ook Heracles (?), alle ploegen die Europees voetbal hebben gehaald.
Vind dit een beetje onzin.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We ontlopen Ajax, PSV, AZ en misschien ook Heracles (?), alle ploegen die Europees voetbal hebben gehaald.
eitjequote:
Ja, die bescherming is nergens voor nodig. Maar de KNVB probeert onze coėfficient ermee te redden denk ik.quote:
Wtfquote:Op donderdag 22 september 2016 23:33 schreef Jimbo het volgende:
je zal maar thuiskomen zonder seizoenskaart omdat je op de trap stond
quote:Op donderdag 22 september 2016 23:33 schreef Jimbo het volgende:
Ronduit slecht. Wat heb ik me lopen storen aan de Staaf. Sowieso aan wel meer jongens. Die toonden gisteren haarfijn aan waarom ze er iedere week naast staan.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Haha. Jimbo heeft een SV.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:33 schreef Jimbo het volgende:
twitter:FCBayernUS twitterde op donderdag 22-09-2016 om 02:06:07. @FMProdHD Someone say irrelevant?! https://t.co/9qecTEEkkJ reageer retweet
Ik denk een seizoen. De wedstrijd was nog niet goed en wel bezig of het ging al weer fout op vak S.quote:Op vrijdag 23 september 2016 07:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe lang krijg je daar een SV voor dan?
Een seizoenquote:Op vrijdag 23 september 2016 07:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk een seizoen. De wedstrijd was nog niet goed en wel bezig of het ging al weer fout op vak S.
Duitsers schijnen ook geen grappen te maken.quote:Op vrijdag 23 september 2016 07:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord maakt geen grappen met haar klanten supporters.
Nouja, misschien als je maar 1 iemand hoeft te vervangen... in een lekker lopend team dit dat..quote:Op vrijdag 23 september 2016 07:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ronduit slecht. Wat heb ik me lopen storen aan de Staaf. Sowieso aan wel meer jongens. Die toonden gisteren haarfijn aan waarom ze er iedere week naast staan.
In de winter afscheid nemen van De Staaf/Bilal/Kramer/Fijne Fiets.
Nu de euforie na Utd en PSV is ingedaald en we de eerste wedstrijd met andere spelers weer achter de rug hebben komt de realiteitszin toch snel weer bovendrijven. Man man man, wat moeten wij het hebben van onze eerste 11 spelers zeg. Alleen als straks Elia weer terug komt kunnen we dat als een pluspunt zien. Maar ik hou mijn hart vast als er straks schorsingen/blessures komen.
Wat een zooitje ongeregeld![]()
Wat mij opviel was dat Gustafson heel goed tussen de linies liep, compleet vrij, maar dat niemand hem durfde aan te spelen (of het niet zag), tot meerdere malen toe. Dan gebruik je hem dus niet goed.quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:24 schreef IkBenNietFries het volgende:
Let wel dat dit gister allemaal spelers waren die niet echt op elkaar ingespeeld zijn. Stuk voor stuk invallers. Als je een Gustafson op 10 zet met de 10 andere spelers die er in stonden tegen ManU en PSV, zal het echt niet slechter draaien denk ik. Hij had ook wel een paar goede acties. Ik schrijf hem iig nog niet af.
Het is ook niet echt iemand die de bal opeist natuurlijk. Plat gezegd komt hij nogal over als een mietje.quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:26 schreef Sejt het volgende:
[..]
Wat mij opviel was dat Gustafson heel goed tussen de linies liep, compleet vrij, maar dat niemand hem durfde aan te spelen (of het niet zag), tot meerdere malen toe. Dan gebruik je hem dus niet goed.
Wil denk ik niks verkeerd doen bij zijn eerste kans dit seizoen om te laten zien wat hij kan.quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:28 schreef Multiply het volgende:
[..]
Het is ook niet echt iemand die de bal opeist natuurlijk. Plat gezegd komt hij nogal over als een mietje.
Wtf, wat was de reden hiervan? Omdat je op de trap stond?quote:Op vrijdag 23 september 2016 07:56 schreef onlogisch het volgende:
Oh, dit is ook leuk
[ afbeelding ]
Jij kijkt ieder jaar of je weer een SCC neemt ouwe reus.quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:57 schreef Scrummie het volgende:
Ik zat serieus te kijken of ik volgend seizoen niet weer een SCC kon nemen. Ik pas, als dit het nieuwe normaal is bij Feyenoord.
#klantenbinding.
Oh, iets met dat de kaart al gebruikt was. Vreemd, want hij kwam er wel mee binnenquote:Op vrijdag 23 september 2016 09:54 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Wtf, wat was de reden hiervan? Omdat je op de trap stond?
Nouja zeg. Dan gaan ze de klanten erop aanspreken dat de beveiliging en de toegangscontroles weer zo lek zijn als een mandje. Had er 1 voor Alberto Stegeman kunnen zijn dit.quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, iets met dat de kaart al gebruikt was. Vreemd, want hij kwam er wel mee binnen
Dat kloptquote:Op vrijdag 23 september 2016 09:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij kijkt ieder jaar of je weer een SCC neemt ouwe reus.
Precies dit. Types als Gustafson en Vejinovic zijn ontzettend flegmatiek, zit geen pit in. Als er dan ook nog zo'n hondedrol als Kramer in de spits staat dan wordt het helemaal niks. Ik begrijp dat soort spelers niet.quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:28 schreef Multiply het volgende:
[..]
Het is ook niet echt iemand die de bal opeist natuurlijk. Plat gezegd komt hij nogal over als een mietje.
Wat zou dat nou zijn dan.quote:Op vrijdag 23 september 2016 10:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Precies dit. Types als Gustafson en Vejinovic zijn ontzettend flegmatiek, zit geen pit in. Als er dan ook nog zo'n hondedrol als Kramer in de spits staat dan wordt het helemaal niks. Ik begrijp dat soort spelers niet.
Wanneer dan precies?quote:Op vrijdag 23 september 2016 11:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat zou dat nou zijn dan.
Ik kan me niet voorstellen dat ze er niet op gebrand zijn zichzelf te bewijzen.
En Vejinovic kan gewoon heel aardig voetballen, dat heeft hij in het verleden bewezen.
De witte Keniaan was wel ok.quote:Op vrijdag 23 september 2016 11:45 schreef Luni het volgende:
De bankzitters die gisteren in de basis stonden zullen zich voorlopig wel gedeisd houden.
Deze wedstrijd was echt niet zoveel beter gegaan met alleen maar basisspelers. Als je zag hoe Karsdorp en Vilhena speelden zegt dat genoeg denk ik. Gewoon arrogantie en niet scherp zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2016 11:45 schreef Luni het volgende:
De bankzitters die gisteren in de basis stonden zullen zich voorlopig wel gedeisd houden.
het woordje "ver" was weggevallen voor verleden.quote:
Ik vond hem slecht. Door de ondergrens.quote:Op vrijdag 23 september 2016 11:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gustafson was niet goed ofzo, maar het is echt totaal onzinnig om hem op deze wedstrijd af te schrijven, ik heb ook genoeg dingen gezien die andere spelers in onze selectie niet kunnen.
Die waren ook dramatisch inderdaadquote:Op vrijdag 23 september 2016 11:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Deze wedstrijd was echt niet zoveel beter gegaan met alleen maar basisspelers. Als je zag hoe Karsdorp en Vilhena speelden zegt dat genoeg denk ik. Gewoon arrogantie en niet scherp zijn.
Het is ook geen enorm talent. Maar wel één van de weinige spelers met inzicht, creativiteit en techniek. Hij is ook echt niet zo lui als Bruins.quote:Op vrijdag 23 september 2016 12:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond hem slecht. Door de ondergrens.
En afschrijven nee, maar ik snap ook niet waarom hij als zo'n enorm talent wordt gezien.
De wens lijkt de vader van de gedachte.
Een rechtsback die de kar trekt? In welke wereld is dat?quote:Op vrijdag 23 september 2016 13:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn Vilhena of Karsdorp gisteren geslaagd voor het examen?
Dat zij juist wel speelden zonder Kuijt en Karim was natuurlijk ook om te zien hoe en of ze de kar kunnen trekken.
Bret Emerton Daryl Janmaat.quote:Op vrijdag 23 september 2016 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Een rechtsback die de kar trekt? In welke wereld is dat?
In de tijd van Emerton waren er zat anderen die de kar trokken en in de tijd van Janmaat was het Vlaar.quote:
Vlaar en Janmaat hebben niet samengespeeld toch? In de tijd van Janmaat was het Pellč.quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In de tijd van Emerton waren er zat anderen die de kar trokken en in de tijd van Janmaat was het Vlaar.
Oh ja klopt...quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vlaar en Janmaat hebben niet samengespeeld toch? In de tijd van Janmaat was het Pellč.
twitter:DennisVanEersel twitterde op vrijdag 23-09-2016 om 14:11:31Op termijn is de combinatie van Kramer en Jorgensen bij Feyenoord een optie voor Van Bronckhorst. Hij had al eerder zo willen spelen. reageer retweet
Bretje wel toch.quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Die trokken de kar absoluut niet.
Ik ga nu even in een hoekje huilen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:17 schreef Slobeend het volgende:
Doe het niet Gio...twitter:DennisVanEersel twitterde op vrijdag 23-09-2016 om 14:11:31Op termijn is de combinatie van Kramer en Jorgensen bij Feyenoord een optie voor Van Bronckhorst. Hij had al eerder zo willen spelen. reageer retweet
hahahahahahahhahahahahahahaquote:Op donderdag 22 september 2016 23:33 schreef Jimbo het volgende:
Doe het doe het doe hetquote:Op vrijdag 23 september 2016 14:17 schreef Slobeend het volgende:
Doe het niet Gio...twitter:DennisVanEersel twitterde op vrijdag 23-09-2016 om 14:11:31Op termijn is de combinatie van Kramer en Jorgensen bij Feyenoord een optie voor Van Bronckhorst. Hij had al eerder zo willen spelen. reageer retweet
Zou hij alleen naar de uitslagen gekeken hebben?quote:Na de 4-0 nederlaag tegen PSV in het KNVB-bekertoernooi wacht Roda JC Kerkrade zondag weer een zware kluif. De Limburgers trappen om 16.45 uur af tegen koploper Feyenoord. Trainer Yannis Anastasiou waakt voor een afslachting.
'We spelen tegen op papier het beste team van Nederland', zegt de 43-jarige Griek op de clubsite. 'In dit soort wedstrijden kun je makkelijk worden weggespeeld met vijf of zes tegendoelpunten. Deze teams stoppen nooit. Ze kennen geen genade.'
De nederlagen tegen SC Heerenveen (0-3) en Go Ahead Eagles (2-0) bieden Roda weinig hoop voor het duel in De Kuip. 'Dan kom je met 1-0 achter en denk je dat het afgelopen is, terwijl er nog van alles kan gebeuren. Tegen PSV leek het vooral in de laatste twintig minuten alsof we al hadden opgegeven.'
Met drie punten uit zes wedstrijden staan de Limburgers op plek zeventien. Tegen Willem II (0-0), Ajax (2-2) en Heracles Almelo speelde Roda gelijk. En dan mist de ploeg in Rotterdam ook nog de geschorste Christian Kum en Abdul Ajagun, die tegen Heerenveen wegens praten allebei hun tweede gele kaart kregen van scheidsrechter Nijhuis.
Nouja waarom niet?quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:17 schreef Slobeend het volgende:
Volgens mij roepen wij dat hier al jaren.quote:
Klopt, al vind ik dat wel wat simpel. Er word best vaak geroepen dat scouting best wat aandraagt, maar dat daar niets mee gedaan word. Tja.quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij roepen wij dat hier al jaren.
Als die spelers een nog lager niveau hebben dan de spelers waar wel wat mee gedaan wordt..quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, al vind ik dat wel wat simpel. Er word best vaak geroepen dat scouting best wat aandraagt, maar dat daar niets mee gedaan word. Tja.
Wie niet. Die wedstrijd tegen Oss maakte wel even duidelijk dat we titelkandidaat nummer 1 zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2016 08:40 schreef Arjan1113 het volgende:
ik begin er in te geloven, coolsingel we komen eraan
quote:Vier Feyenoord-supporters zijn gisteren bij de wedstrijd tegen FC Oss uit De Kuip gezet omdat ze op de trappen stonden. Hen hangt een stadionverbod boven het hoofd, bevestigt de club zojuist tegenover het Algemeen Dagblad.
Volgens Feyenoord-woordvoerder Raymond Salomon heeft de club de laatste maanden meermalen aangegeven strenger op te gaan treden tegen het staan op de trappen. ''Op de meeste vakken gaat dit goed, maar op enkele ook vrij structureel niet.''
De belangrijkste reden voor het vrijhouden van de trappen is dat hulpverleners snel ter plaatse moeten kunnen komen, bijvoorbeeld als iemand op de tribune onwel wordt. Feyenoord ontving de afgelopen jaren 'een vermogen aan boetes' van de UEFA omdat de trappen niet vrij waren, aldus Salomon.
Ik gok dat we deze kant op gaan:quote:
Wat!? Een levenslang stadionverbod omdat je staat ipv zit!?quote:Op zaterdag 24 september 2016 09:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik gok dat we deze kant op gaan:
http://www.volkskrant.nl/(...)n-stoeltje~a4381847/
Gaat over West Ham, en dat je niet meer mag staan in het nieuwe stadion.
quote:Op zaterdag 24 september 2016 11:40 schreef Happel het volgende:
Wat een vent is het ook
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 september 2016 11:40 schreef Happel het volgende:
Wat een vent is het ook
[ afbeelding ]
Beter gaat die nieuwe donorwet dan snel in want als we daadwerkelijk kampioen worden kan ik wel een nieuw levertje gebruiken ben ik bangquote:Op zaterdag 24 september 2016 08:40 schreef Arjan1113 het volgende:
ik begin er in te geloven, coolsingel we komen eraan
Die Ruud van Osquote:Giovanni van Bronckhorst is zeer succesvol in zijn nog prille carričre als hoofdtrainer van Feyenoord. De oefenmeester won in zijn eerste jaar de KNVB-Beker, en staat momenteel met zijn formatie bovenaan in de Eredivisie. Voormalig hoofdtrainer Rob Jacobs ziet in Van Bronckhorst een potentiėle topcoach.
“Hij blijft altijd rustig. Wat er ook gebeurt: hij blijft gewoon zichzelf", zo stelt Jacobs bij RTV Rijnmond. "Dat is een eerste vereiste. Er loopt wat om je heen bij zo een club, waar je door beļnvloed kan worden. Dat doet hij toch perfect. En hij is natuurlijk onafhankelijk, dat maakt het allemaal wat makkelijker praten.”
Journalist Ruud van Os is sceptisch. “Het is een sympathieke vent, dat meen ik oprecht. Alleen heb ik nog nooit gezien dat hij met een zet de wedstrijd omkeert. Het gaat zoals het gaat. Hij zit en hij kijkt. Maar ik wil wel eens zien dat hij de wedstrijd kan beļnvloeden door middel van een verandering.”
Auteur en journalist Bert Nederlof sluit zich aan bij de woorden van Van Os: “Het was ook frappant dat het vorig jaar pas goed ging toen Dick Advocaat hem kwam helpen.” Rob Jacobs denkt dat de invloed van Advocaat beperkt is geweest. “Advocaat heeft twee keer met een lepeltje in koffie geroerd, dat was het.”
Hij mag toch wel kritisch zijn?quote:Op zaterdag 24 september 2016 12:20 schreef Scrummie het volgende:
Giogod:
[..]
Die Ruud van Os. Vervelende nare man is dat.
Zeker, maar hij lult onzin. Vorig jaar, voor de verlies reeks, boog Gio een paar wedstrijden prima om met sterke wissels.quote:
100% terecht, de reden staat er toch onder?quote:Op zaterdag 24 september 2016 11:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Kutjespubliek in the making, in 3, 2, 1....
Dit zegt hij toch puur om Kramer ook een beetje aandacht te geven. Anders is het ook zo sneu.quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga nu even in een hoekje huilen.
Onzin. Ik durf te zegen dat het mede door Gio's ingrepen was dat we van ManU en PSV gewonnen hebben.quote:Op zaterdag 24 september 2016 12:20 schreef Scrummie het volgende:
Giogod:
[..]
Die Ruud van Os. Vervelende nare man is dat.
Een drogreden.quote:Op zaterdag 24 september 2016 13:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
100% terecht, de reden staat er toch onder?
Die ene wedstrijd met 26k man kost meer dan al die boetes bij elkaar opgeteld, daarom.quote:
Die maatregelen zijn er niet alleen om te voorkomen dat mensen op de trappen staan.quote:Op zaterdag 24 september 2016 16:59 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Die ene wedstrijd met 26k man kost meer dan al die boetes bij elkaar opgeteld, daarom.
Vraagprijs 58mlnquote:Chelsea vergeet Oranje-verdediger: exorbitante vraagprijs schrikt Conte af
Chelsea-manager Antonio Conte is niet langer geļnteresseerd in Stefan de Vrij. Volgens de Sunday People is de Italiaanse manager geschrokken van de vraagprijs van Lazio: 58 miljoen euro.
Chelsea zoekt nog altijd naar een nieuwe centrale verdediger, ook al werd David Luiz tegen het einde van de transferperiode nog teruggehaald van Paris Saint-Germain. Door de blessure van John Terry is er nog een verdediger nodig op Stamford Bridge. Afgelopen zomer was Napoli-man Kalidou Koulibaly het toptarget van de club, maar die deal vond geen doorgang.
Nummer twee op de lijst was oud-Feyenoorder De Vrij, die sinds hij terug is van een blessure weer indruk maakt in Rome. Koulibaly is nog steeds onhaalbaar voor Chelsea, wat een transfer voor De Vrij had kunnen betekenen, ware het niet dat Lazio via tussenpersonen heeft laten weten dat het 58 miljoen euro vraagt voor de Oranje-international en Conte dat weigert te betalen. Dat is hetzelfde bedrag dat Napoli vroeg voor Koulibaly.
Lekker hoor als er clausuletje is meegenomen in transferquote:
Dat zou sowieso al 2-2.5 mln (4.0-4.5%) opleidingsvergoeding zijn. Als er nog een 10% doorverkoopclausule in zou zittten wordt het ongeveer een verdubbeling van de eermalige transfersom jaquote:Op zondag 25 september 2016 11:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor als er clausuletje is meegenomen in transfer
Dat betekent dat Toornstra, Elia, Kuyt of Berghuis zullen sneuvelen ten faveure van Kramer. Zie ik niet gebeuren.quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:17 schreef Slobeend het volgende:
Er is toch geen enkele noodzaak om te gaan lopen schuiven. En zeker niet ten faveure van Kramer.quote:Op zondag 25 september 2016 12:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat betekent dat Toornstra, Elia, Kuyt of Berghuis zullen sneuvelen ten faveure van Kramer. Zie ik niet gebeuren.
quote:
Niet irreeėl hoor gezien de tv-gelden die Engelse clubs vanaf dit seizoen binnen krijgen. Transfers onder de 30 miljoen richting de PL stellen al niks meer voor.quote:
Klopt, nog geen echte tegenstand gehad tot nu toe.quote:Op zondag 25 september 2016 16:40 schreef PSVCL het volgende:
Makkelijk begin programma voor feyenooit
quote:Op zondag 25 september 2016 16:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Klopt, nog geen echte tegenstand gehad tot nu toe.
op PSV na natuurlijkquote:Op zondag 25 september 2016 16:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Klopt, nog geen echte tegenstand gehad tot nu toe.
Wat is je punt precies? Misschien handig om dat gewoon in je eerste post die er over gaat te maken.quote:Op zondag 25 september 2016 16:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
op PSV na natuurlijk
De rest alleen maar clubjes uit het rechterrijtje en bijna alles thuis haha
dat de feyenoord hype weer nergens opslaat.quote:Op zondag 25 september 2016 16:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is je punt precies? Misschien handig om dat gewoon in je eerste post die er over gaat te maken.
quote:Op zondag 25 september 2016 16:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
dat de feyenoord hype weer nergens opslaat.
Jullie leren het nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |