Misschien zelfs... GOGME..quote:Op donderdag 22 september 2016 21:29 schreef Brammess het volgende:
Feyenoord moet meer LEF, DURF en INITATIEF tonen.
Van de ontlastingsdienst?quote:Op donderdag 22 september 2016 21:30 schreef Brammess het volgende:
Ah, ik zie dat er een blauw envelopje voor me is binnengekomen.
Niet gelezen.
Denk het ook.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Na de rust wint Feyenoord met 6-1
Ik denk verlenging en Oss stuntquote:Op donderdag 22 september 2016 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Na de rust wint Feyenoord met 6-1
Nog plannen voor het weekend?quote:
Denk het niet.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik denk verlenging en Oss stunt
Hoe is het met je blessure?quote:Op donderdag 22 september 2016 21:31 schreef Caland het volgende:
Toch jammer dat ik dit spektakelstuk moet missen.
Nee joh Feyenoord even op scherp gezet en geven gas en het staat zo 4-1. Dan doet Oss geen moeite meer en vallen er nog twee makkelijke goaltjes.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik denk verlenging en Oss stunt
En Kramer geeft er vast geen fuck om. Lekker met de beentjes omhoog geld vangen, zou ik ook doen.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:32 schreef Caland het volgende:
Ik heb weer aids gekregen aan mijn ogen van Kramer
Zaterdagochtend cursusje, daarna kapper, wedstrijdje en avond ado. En zondag borrelen met vrienden.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nog plannen voor het weekend?
Da's privé.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zaterdagochtend cursusje, daarna kapper, wedstrijdje en avond ado. En zondag borrelen met vrienden.
En u?
Aardig. Kan vanaf gisteren weer lopen. Wel nog een beetje met een hupje alsof ik zojuist in m'n reet ben geneukt door een neger van Donraja-achtige proporties maar er zit vooruitgang inquote:Op donderdag 22 september 2016 21:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoe is het met je blessure?
Ga je wel nog voetballen hierna of hou je voor gezien?quote:Op donderdag 22 september 2016 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Aardig. Kan vanaf gisteren weer lopen. Wel nog een beetje met een hupje alsof ik zojuist in m'n reet ben geneukt door een neger van Donraja-achtige proporties maar er zit vooruitgang in
Uiteraard. Hoop na volgende week weer te kunnen aansluiten bij de training.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ga je wel nog voetballen hierna of hou je voor gezien?
Morgenavond happen. Zaterdagmorgen voetballen met dochterlief. Eerste competitiewedstrijd. 's Avonds over de kermis met de kinderen en zondag pintjes happen op diezelfde kermis.quote:
Lekker man, niets mis mee.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Morgenavond happen. Zaterdagmorgen voetballen met dochterlief. Eerste competitiewedstrijd. 's Avonds over de kermis met de kinderen en zondag pintjes happen op diezelfde kermis.
Wat dan, moet je weer schijten?quote:Op donderdag 22 september 2016 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geen verlenging en al helemaal geen pingels aub.
Dat is dan jammer voor je want het is donderdagavond.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geen verlenging en al helemaal geen pingels aub.
Nee, ben vandaag nog niet gegaan. Voel ook nog geen aandrang.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat dan, moet je weer schijten?
Ik vind kermissen eigenlijk wel kut. Veel te druk ook. Komen een miljoen menschen op af.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man, niets mis mee.
Whisky'tje?quote:
En altijd kutvolk.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind kermissen eigenlijk wel kut. Veel te druk ook. Komen een miljoen menschen op af.
Met IPA is helemaal niks mis mee.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik dronk net een fantastische IPA uit Amerika.
ik had een witte uit belgs.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik dronk net een fantastische IPA uit Amerika.
Scheids is niet best vandaag.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:50 schreef RvLaak het volgende:
Dat had een pingel moeten zijn... Maar ok
Vind het wel meevallen. Voor zover ik het kan beoordelen, enkel die niet-pingel van daarnet als foutquote:
Moet idd wel, maar ik blijf erbij. Vasthouden, dus pingel.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er is nog videoref, dus als die ook niks zegt zal het wel helemaal geen penalty zijn
En dat met een video scheids. Raar dat het geen penalty was. In de herhaling zag je duidelijk dat Kramer werd vastgehoudenquote:
Maar dit wordt gespeeld in de Kuipquote:Op donderdag 22 september 2016 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er is nog videoref, dus als die ook niks zegt zal het wel helemaal geen penalty zijn
Zullen wel met het kutsmoesje "niet erg genoeg" komen. Hoor je hier ook altijd over duwen en trekken bij corners.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:53 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
En dat met een video scheids. Raar dat het geen penalty was. In de herhaling zag je duidelijk dat Kramer werd vastgehouden
Pleur op johquote:Op donderdag 22 september 2016 21:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar dit wordt gespeeld in de Kuip
Daar hoeft geen enkele tegenstander in strafschopgebied te zijn dan nog schreeuwen ze om een penaltyquote:Op donderdag 22 september 2016 21:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar dit wordt gespeeld in de Kuip
Alleen als ze voor ajax of psv zijnquote:Op donderdag 22 september 2016 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar hoeft geen enkele tegenstander in strafschopgebied te zijn dan nog schreeuwen ze om een penalty
Alsof je alleen maar een strafschop kunt krijgen voor iets in de 16 meterquote:Op donderdag 22 september 2016 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar hoeft geen enkele tegenstander in strafschopgebied te zijn dan nog schreeuwen ze om een penalty
Dat zou jij moeten weten.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Boere en Lazic komen toch uit de Ajax-jeugd?
Ja zoiets...maar wat een onzin. Kramer wil voor zijn man komen, wordt vastgehouden, dus penalty.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zullen wel met het kutsmoesje "niet erg genoeg" komen. Hoor je hier ook altijd over duwen en trekken bij corners.
moet toch wel denk ik zoquote:Op donderdag 22 september 2016 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zekerquote:Op donderdag 22 september 2016 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je hoort sowieso met je poten van je tegenstander af te blijven in de 16.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:56 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Ja zoiets...maar wat een onzin. Kramer wil voor zijn man komen, wordt vastgehouden, dus penalty.
ik ben dan ook geen topuser opper.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geen topuser waardige post dit.
Vond ik wel.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ben dan ook geen topuser opper.
Toch wel een beetje hoorquote:Op donderdag 22 september 2016 21:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ben dan ook geen topuser opper.
Heb ik noch interesse in, noch toegang toequote:Op donderdag 22 september 2016 21:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Over een paar minuten glijdt de puck weer op FS4.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kijk "ik vertrek"quote:Op donderdag 22 september 2016 21:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Over een paar minuten glijdt de puck weer op FS4.
Dan is de loting ook een half uur laterquote:Op donderdag 22 september 2016 22:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ze gaan verlengen dan wint Stijn.
Ja, doe maar niet dus.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan is de loting ook een half uur later
quote:Op donderdag 22 september 2016 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, doe maar niet dus.
Donderdagavond pingelavondquote:Op donderdag 22 september 2016 22:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan is de loting ook een half uur later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |