Misschien zelfs... GOGME..quote:Op donderdag 22 september 2016 21:29 schreef Brammess het volgende:
Feyenoord moet meer LEF, DURF en INITATIEF tonen.
Van de ontlastingsdienst?quote:Op donderdag 22 september 2016 21:30 schreef Brammess het volgende:
Ah, ik zie dat er een blauw envelopje voor me is binnengekomen.
Niet gelezen.
Denk het ook.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Na de rust wint Feyenoord met 6-1
Ik denk verlenging en Oss stuntquote:Op donderdag 22 september 2016 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Na de rust wint Feyenoord met 6-1
Nog plannen voor het weekend?quote:
Denk het niet.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik denk verlenging en Oss stunt
Hoe is het met je blessure?quote:Op donderdag 22 september 2016 21:31 schreef Caland het volgende:
Toch jammer dat ik dit spektakelstuk moet missen.
Nee joh Feyenoord even op scherp gezet en geven gas en het staat zo 4-1. Dan doet Oss geen moeite meer en vallen er nog twee makkelijke goaltjes.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik denk verlenging en Oss stunt
En Kramer geeft er vast geen fuck om. Lekker met de beentjes omhoog geld vangen, zou ik ook doen.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:32 schreef Caland het volgende:
Ik heb weer aids gekregen aan mijn ogen van Kramer
Zaterdagochtend cursusje, daarna kapper, wedstrijdje en avond ado. En zondag borrelen met vrienden.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nog plannen voor het weekend?
Da's privé.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zaterdagochtend cursusje, daarna kapper, wedstrijdje en avond ado. En zondag borrelen met vrienden.
En u?
Aardig. Kan vanaf gisteren weer lopen. Wel nog een beetje met een hupje alsof ik zojuist in m'n reet ben geneukt door een neger van Donraja-achtige proporties maar er zit vooruitgang inquote:Op donderdag 22 september 2016 21:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoe is het met je blessure?
Ga je wel nog voetballen hierna of hou je voor gezien?quote:Op donderdag 22 september 2016 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Aardig. Kan vanaf gisteren weer lopen. Wel nog een beetje met een hupje alsof ik zojuist in m'n reet ben geneukt door een neger van Donraja-achtige proporties maar er zit vooruitgang in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |