Ronduit slecht. Wat heb ik me lopen storen aan de Staaf. Sowieso aan wel meer jongens. Die toonden gisteren haarfijn aan waarom ze er iedere week naast staan.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt. Gustafson was ook niet best.
Haha. Jimbo heeft een SV.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:33 schreef Jimbo het volgende:
je zal maar thuiskomen zonder seizoenskaart omdat je op de trap stond
twitter:FCBayernUS twitterde op donderdag 22-09-2016 om 02:06:07. @FMProdHD Someone say irrelevant?! https://t.co/9qecTEEkkJ reageer retweet
Ik denk een seizoen. De wedstrijd was nog niet goed en wel bezig of het ging al weer fout op vak S.quote:Op vrijdag 23 september 2016 07:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe lang krijg je daar een SV voor dan?
Een seizoenquote:Op vrijdag 23 september 2016 07:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk een seizoen. De wedstrijd was nog niet goed en wel bezig of het ging al weer fout op vak S.
Duitsers schijnen ook geen grappen te maken.quote:Op vrijdag 23 september 2016 07:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord maakt geen grappen met haar klanten supporters.
Nouja, misschien als je maar 1 iemand hoeft te vervangen... in een lekker lopend team dit dat..quote:Op vrijdag 23 september 2016 07:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ronduit slecht. Wat heb ik me lopen storen aan de Staaf. Sowieso aan wel meer jongens. Die toonden gisteren haarfijn aan waarom ze er iedere week naast staan.
In de winter afscheid nemen van De Staaf/Bilal/Kramer/Fijne Fiets.
Nu de euforie na Utd en PSV is ingedaald en we de eerste wedstrijd met andere spelers weer achter de rug hebben komt de realiteitszin toch snel weer bovendrijven. Man man man, wat moeten wij het hebben van onze eerste 11 spelers zeg. Alleen als straks Elia weer terug komt kunnen we dat als een pluspunt zien. Maar ik hou mijn hart vast als er straks schorsingen/blessures komen.
Wat een zooitje ongeregeld![]()
Wat mij opviel was dat Gustafson heel goed tussen de linies liep, compleet vrij, maar dat niemand hem durfde aan te spelen (of het niet zag), tot meerdere malen toe. Dan gebruik je hem dus niet goed.quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:24 schreef IkBenNietFries het volgende:
Let wel dat dit gister allemaal spelers waren die niet echt op elkaar ingespeeld zijn. Stuk voor stuk invallers. Als je een Gustafson op 10 zet met de 10 andere spelers die er in stonden tegen ManU en PSV, zal het echt niet slechter draaien denk ik. Hij had ook wel een paar goede acties. Ik schrijf hem iig nog niet af.
Het is ook niet echt iemand die de bal opeist natuurlijk. Plat gezegd komt hij nogal over als een mietje.quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:26 schreef Sejt het volgende:
[..]
Wat mij opviel was dat Gustafson heel goed tussen de linies liep, compleet vrij, maar dat niemand hem durfde aan te spelen (of het niet zag), tot meerdere malen toe. Dan gebruik je hem dus niet goed.
Wil denk ik niks verkeerd doen bij zijn eerste kans dit seizoen om te laten zien wat hij kan.quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:28 schreef Multiply het volgende:
[..]
Het is ook niet echt iemand die de bal opeist natuurlijk. Plat gezegd komt hij nogal over als een mietje.
Wtf, wat was de reden hiervan? Omdat je op de trap stond?quote:Op vrijdag 23 september 2016 07:56 schreef onlogisch het volgende:
Oh, dit is ook leuk
[ afbeelding ]
Jij kijkt ieder jaar of je weer een SCC neemt ouwe reus.quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:57 schreef Scrummie het volgende:
Ik zat serieus te kijken of ik volgend seizoen niet weer een SCC kon nemen. Ik pas, als dit het nieuwe normaal is bij Feyenoord.
#klantenbinding.
Oh, iets met dat de kaart al gebruikt was. Vreemd, want hij kwam er wel mee binnenquote:Op vrijdag 23 september 2016 09:54 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Wtf, wat was de reden hiervan? Omdat je op de trap stond?
Nouja zeg. Dan gaan ze de klanten erop aanspreken dat de beveiliging en de toegangscontroles weer zo lek zijn als een mandje. Had er 1 voor Alberto Stegeman kunnen zijn dit.quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, iets met dat de kaart al gebruikt was. Vreemd, want hij kwam er wel mee binnen
Dat kloptquote:Op vrijdag 23 september 2016 09:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij kijkt ieder jaar of je weer een SCC neemt ouwe reus.
Precies dit. Types als Gustafson en Vejinovic zijn ontzettend flegmatiek, zit geen pit in. Als er dan ook nog zo'n hondedrol als Kramer in de spits staat dan wordt het helemaal niks. Ik begrijp dat soort spelers niet.quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:28 schreef Multiply het volgende:
[..]
Het is ook niet echt iemand die de bal opeist natuurlijk. Plat gezegd komt hij nogal over als een mietje.
Wat zou dat nou zijn dan.quote:Op vrijdag 23 september 2016 10:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Precies dit. Types als Gustafson en Vejinovic zijn ontzettend flegmatiek, zit geen pit in. Als er dan ook nog zo'n hondedrol als Kramer in de spits staat dan wordt het helemaal niks. Ik begrijp dat soort spelers niet.
Wanneer dan precies?quote:Op vrijdag 23 september 2016 11:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat zou dat nou zijn dan.
Ik kan me niet voorstellen dat ze er niet op gebrand zijn zichzelf te bewijzen.
En Vejinovic kan gewoon heel aardig voetballen, dat heeft hij in het verleden bewezen.
De witte Keniaan was wel ok.quote:Op vrijdag 23 september 2016 11:45 schreef Luni het volgende:
De bankzitters die gisteren in de basis stonden zullen zich voorlopig wel gedeisd houden.
Deze wedstrijd was echt niet zoveel beter gegaan met alleen maar basisspelers. Als je zag hoe Karsdorp en Vilhena speelden zegt dat genoeg denk ik. Gewoon arrogantie en niet scherp zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2016 11:45 schreef Luni het volgende:
De bankzitters die gisteren in de basis stonden zullen zich voorlopig wel gedeisd houden.
het woordje "ver" was weggevallen voor verleden.quote:
Ik vond hem slecht. Door de ondergrens.quote:Op vrijdag 23 september 2016 11:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gustafson was niet goed ofzo, maar het is echt totaal onzinnig om hem op deze wedstrijd af te schrijven, ik heb ook genoeg dingen gezien die andere spelers in onze selectie niet kunnen.
Die waren ook dramatisch inderdaadquote:Op vrijdag 23 september 2016 11:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Deze wedstrijd was echt niet zoveel beter gegaan met alleen maar basisspelers. Als je zag hoe Karsdorp en Vilhena speelden zegt dat genoeg denk ik. Gewoon arrogantie en niet scherp zijn.
Het is ook geen enorm talent. Maar wel één van de weinige spelers met inzicht, creativiteit en techniek. Hij is ook echt niet zo lui als Bruins.quote:Op vrijdag 23 september 2016 12:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond hem slecht. Door de ondergrens.
En afschrijven nee, maar ik snap ook niet waarom hij als zo'n enorm talent wordt gezien.
De wens lijkt de vader van de gedachte.
Een rechtsback die de kar trekt? In welke wereld is dat?quote:Op vrijdag 23 september 2016 13:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn Vilhena of Karsdorp gisteren geslaagd voor het examen?
Dat zij juist wel speelden zonder Kuijt en Karim was natuurlijk ook om te zien hoe en of ze de kar kunnen trekken.
Bret Emerton Daryl Janmaat.quote:Op vrijdag 23 september 2016 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Een rechtsback die de kar trekt? In welke wereld is dat?
In de tijd van Emerton waren er zat anderen die de kar trokken en in de tijd van Janmaat was het Vlaar.quote:
Vlaar en Janmaat hebben niet samengespeeld toch? In de tijd van Janmaat was het Pellè.quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In de tijd van Emerton waren er zat anderen die de kar trokken en in de tijd van Janmaat was het Vlaar.
Oh ja klopt...quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vlaar en Janmaat hebben niet samengespeeld toch? In de tijd van Janmaat was het Pellè.
twitter:DennisVanEersel twitterde op vrijdag 23-09-2016 om 14:11:31Op termijn is de combinatie van Kramer en Jorgensen bij Feyenoord een optie voor Van Bronckhorst. Hij had al eerder zo willen spelen. reageer retweet
Bretje wel toch.quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Die trokken de kar absoluut niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |