Hopelijk doet Makaay weer de loting.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:52 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond weer LotingGenot in De Kuip.
Heinrichquote:Op donderdag 22 september 2016 14:52 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond weer LotingGenot in De Kuip.
Ik vind het sowieso getuigen van weinig realiteitszin als je om voetbal een tattoo neemt. Het blijft maar een spelletje jongensquote:Op donderdag 22 september 2016 14:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En fuckin' triest als je om die reden een tekst laat tatoeëren.
Dan ben je echt een zielige rukker zonder leven, als je dit een tattoo-waardig event vindt.
Een kampioenschapstattoo (niet voorbarig) kan ik wel begrijpen in een geval als AZ, Twente of zelfs voor ons. Dat is gewoon een redelijk unieke gebeurtenis waar je als supporter erg veel waarde aan kan hechtenquote:Op donderdag 22 september 2016 16:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso getuigen van weinig realiteitszin als je om voetbal een tattoo neemt. Het blijft maar een spelletje jongens
Want dat is inderdaad precies wat ik zegquote:Op donderdag 22 september 2016 16:13 schreef Scrummie het volgende:
Ah, we zijn weer onze eigen standaarden op anderen aan het projecteren. Voldoen ze niet; knettergek!
Er zitten tenminste geen spelfouten in.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:19 schreef MPC60 het volgende:
Jezus christus wat lelijk.
[ afbeelding ]
Ik mis er wel meer.quote:
Gio wil toch zo goed als het volledige tweede elftal opstellen geloof ik? Dus Jorgensen en Vilhena spelen in dat geval niet.quote:Op donderdag 22 september 2016 17:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zitten tenminste geen spelfouten in.![]()
Hopelijk vanavond knallen en morgen op het andere dijbeen![]()
[ afbeelding ]
Dan heb je waarschijnlijk dit artikel van het AD gelezen:quote:Op donderdag 22 september 2016 17:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gio wil toch zo goed als het volledige tweede elftal opstellen geloof ik? Dus Jorgensen en Vilhena spelen in dat geval niet.
Ik meen gelezen te hebben dat hij o.m. Tapia, Vejinovic, Gustafson en Kramer wilde gaan opstellen.
Op El Hankouri hoop ik ook.quote:Op donderdag 22 september 2016 17:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk dit artikel van het AD gelezen:
http://www.ad.nl/sport/ba(...)-feyenoord~aaa2fc9c/
Redelijk pure speculatie is dat, maar die spelers maken wel het meeste kans inderdaad. Vooral veel verandering op het middenveld, dus benieuwd hoe dat gaat lopen. Verder hoop ik dat spelers als Hamer, El Hankouri, Hansson en Fernandes mogen invallen.
Wanneer is Van Beek weer terug?
Die is vast #viesdik gok ikquote:Op donderdag 22 september 2016 14:19 schreef MPC60 het volgende:
Jezus christus wat lelijk.
[ afbeelding ]
Ja...dat is wel zonde...Tapia heeft echt nog geen kans gehad. Waarom is die ooit gekocht? Ik ga bijna denken dat ie Gio's vrouw heeft gepaktquote:
Die bron had het bijna goed (gegokt). Vilhena speelt dus.quote:Op donderdag 22 september 2016 17:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gio wil toch zo goed als het volledige tweede elftal opstellen geloof ik? Dus Jorgensen en Vilhena spelen in dat geval niet.
Ik meen gelezen te hebben dat hij o.m. Tapia, Vejinovic, Gustafson en Kramer wilde gaan opstellen.
Heel voorspelbaar spel vrees ik. Ik zie twee spelers met hun verkeerde been op de vleugels en twee backs die graag opkomen. Voeg daar een hele lange spits aan toe en je hebt alle recepten voor voorzetten galore. Ben vooral benieuwd naar Gustafson.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Die bron had het bijna goed (gegokt). Vilhena speelt dus.
Ben benieuwd naar dit middenveld.
Sowieso speel je straks ook noodgedwongen een maand zonder El Ahmadi.
Verder is het wel interessant om te zien hoe 4-3-3 (ipv Toornstra tussen de linies) tegen een kleine tegenstander uitpakt.
Die was bij Twente al niet best, dus ja.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:29 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Ja...dat is wel zonde...Tapia heeft echt nog geen kans gehad. Waarom is die ooit gekocht? Ik ga bijna denken dat ie Gio's vrouw heeft gepakt
Bedankt, dat nemen we meequote:Op donderdag 22 september 2016 20:00 schreef RvLaak het volgende:
Ik ga, geheel tegen mijn gewoonte in, er van uit dat Feyenoord vanavond wint...
Zo, jij durft.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:00 schreef RvLaak het volgende:
Ik ga, geheel tegen mijn gewoonte in, er van uit dat Feyenoord vanavond wint...
Dat was toen nog met een elftal vol vedetten als Makaay, Tomasson en Van Bronckhorst zelfs.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:09 schreef macca728 het volgende:
In 2008 werd het gewoon 0-0 na 90 minuten, Feyenoord won na verlenging.
kunnen we ons mooi op het kampioenschap concentreren.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:06 schreef macca728 het volgende:
Tweede team, Feyenoord heeft niets geleerd van Manchester United, zo kan je zelf van FC Oss verliezen.
Of gewoon de spelers rust gunnen...quote:Op donderdag 22 september 2016 20:06 schreef macca728 het volgende:
Tweede team, Feyenoord heeft niets geleerd van Manchester United, zo kan je zelf van FC Oss verliezen.
http://live.foxsports.nl/live/kanaal/1/quote:Op donderdag 22 september 2016 20:41 schreef VanKuikeren het volgende:
Iemand stream? Ik heb laatst mijn internethistorie verwijdert
Ik zat ook al op de open netten te zoeken... nou ja, dan maar Radio Rijnmond luisterenquote:Op donderdag 22 september 2016 20:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sinds wanneer is het alleen op fox btw?
Ditquote:Op donderdag 22 september 2016 21:26 schreef Tomatenboer het volgende:
De wissels laten in ieder geval goed zien waarom ze normaal gesproken niet in de basis staan.
Met de kanttekening dat iedereen ondermaats is, niet per se de schuld van de wissels dit. Je mag natuurlijk wel verwachten dat de wissels alles geven en scherp zijn, dat wel.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:26 schreef Tomatenboer het volgende:
De wissels laten in ieder geval goed zien waarom ze normaal gesproken niet in de basis staan.
oh huh speelt kramer ookquote:Op donderdag 22 september 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Kramer is wel een lekkere combo samen met een Gustafson die soms teveel angst heeft om zichzelf te tonen in het spel.
Je ziet gewoon dat Gustafson meer creativiteit in het spel brengt. Hij heeft alleen te weinig ritme of hij probeert teveel dingen die hij niet kan, daar kwam nog wel iets te vaak balverlies van.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Kramer is wel een lekkere combo samen met een Gustafson die soms teveel angst heeft om zichzelf te tonen in het spel.
Ik zie eigenlijk niet zo vreselijk veel creativiteit bij hem. Helaaschquote:Op donderdag 22 september 2016 21:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je ziet gewoon dat Gustafson meer creativiteit in het spel brengt. Hij heeft alleen te weinig ritme of hij probeert teveel dingen die hij niet kan, daar kwam nog wel iets te vaak balverlies van.
Ik zie 'vaak' dat hij veel te dicht tegen de 16 vastgeplakt staat als Vilhena en Vejinovic de bal hebben op de middellijn. Dan kan je nooit door het centrum gevaarlijk worden.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je ziet gewoon dat Gustafson meer creativiteit in het spel brengt. Hij heeft alleen te weinig ritme of hij probeert teveel dingen die hij niet kan, daar kwam nog wel iets te vaak balverlies van.
Hij is één van de weinige spelers in de selectie die al weet waar de bal naartoe moet voordat hij hem krijgt. De rest neemt hem aan en gaat dan eens rustig rondkijken. Dat is een hele belangrijke kwaliteitquote:Op donderdag 22 september 2016 21:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk niet zo vreselijk veel creativiteit bij hem. Helaasch
Inderdaad, Vilhena en Karsdorp vooral. Slechte aannames, onzuivere passing, te makkelijk denken. Zo frustrerend om naar te kijken.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Vilhena speelt trouwens ook veel te laconiek vandaag.
Niet alleen hij overigens, maar bij Vilhena maakt dat vaak het verschil tussen een gevaarlijke aanval of balverlies en een gevaarlijke counter om de oren.
Inderdaad. Recept voor ellende samen met de onzekere en slappe Vejinovic.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Vilhena speelt trouwens ook veel te laconiek vandaag.
Niet alleen hij overigens, maar bij Vilhena maakt dat vaak het verschil tussen een gevaarlijke aanval of balverlies en een gevaarlijke counter om de oren.
Ze spelen sinds de 1-1 alsof ons niets kan gebeuren, alsof het slechts wachten is op de 2-1. Hij kan ook zomaar aan de andere kant vallen.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Inderdaad. Recept voor ellende samen met de onzekere en slappe Vejinovic.
Het lijken godverdomme wel amsterdammersquote:Op donderdag 22 september 2016 21:45 schreef F.M.D. het volgende:
niet alleen de spelers zijn verwend. het publiek ook. fluiten, fluiten en nog eens fluiten.
Die misplaatste arrogante hakjes en overstapjes zeiden alles: arrogantie. Doe gvd normaal.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze spelen sinds de 1-1 alsof ons niets kan gebeuren, alsof het slechts wachten is op de 2-1. Hij kan ook zomaar aan de andere kant vallen.
Waarom mag je niet fluiten als je ploeg de kantjes er vanaf loopt? Het houdt een keer op hè.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:45 schreef F.M.D. het volgende:
niet alleen de spelers zijn verwend. het publiek ook. fluiten, fluiten en nog eens fluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |