Niet alleen Arne.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zerrouki op 6, Wieffer op 8, Zakharyan op 10, Ivanusec en Paixao op de vleugels.
En dan een miljoenmiljard positiewisselingen tijdens de wedstrijd. Arne wordt wild van geluk.
Dat zou wel een genotsploeg zijn hoor.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zerrouki op 6, Wieffer op 8, Zakharyan op 10, Ivanusec en Paixao op de vleugels.
En dan een miljoenmiljard positiewisselingen tijdens de wedstrijd. Arne wordt wild van geluk.
Als Hancko en Geert dan ook nog blijven sta je in februari al op de Coolsingel.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zou wel een genotsploeg zijn hoor.
Makkelijk eerste.quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als Hancko en Geert dan ook nog blijven sta je in februari al op de Coolsingel.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:29 schreef Bezsen het volgende:
Ik wil niet te hard van stapel lopen maar ik verwacht de treble
Gewoon quadruple dit seizoen makker. Wembley mei 2024 al lang en breed geboekt.quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:29 schreef Bezsen het volgende:
Ik wil niet te hard van stapel lopen maar ik verwacht de treble
Wat leuk dat je naar Harry Styles in concert gaatquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon quadruple dit seizoen makker. Wembley mei 2024 al lang en breed geboekt.
Yes. Druk op werk, en 2 zoons rijker geworden. Dus even druk druk druk.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tijd geleden dat je hier gepost hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Het is goed met je.quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:33 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Wat leuk dat je naar Harry Styles in concert gaat
quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:47 schreef satecl het volgende:
[..]
Yes. Druk op werk, en 2 zoons rijker geworden. Dus even druk druk druk.
OT: Wat zou het toch fantastisch zijn als we niet weer een zomer hebben met onzekerheid, met allemaal namen. Maar gewoon donderdag I't Happening. En zondag gewoon lekker Zakharyan en Ivanusec uit die helikopter. Geert die zegt: Ik blijf! Dan zijn we gewoon klaar.Vaak kan het ook gewoon lonend zijn om lang te wachten, dan komen doorgaans pas de echte buitenkansjes vrij voor kneuzencompetities zoals de onze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gefeliciteerd!VBL SC influencer
Left, right, behind
Zijn we die fase niet een beetje voorbij? Ik heb liever een meer ingespeelde groep met een grotere kans dat je voor het eerst in jaren géén punten laat liggen in de openingswedstrijden / europa omdat een kwart van het team nog aan elkaar moet wennen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Vaak kan het ook gewoon lonend zijn om lang te wachten, dan komen doorgaans pas de echte buitenkansjes vrij voor kneuzencompetities zoals de onze.
En gefeliciteerd!
Nope, we spelen nog steeds eredivisie en kunnen financieel niet concurreren met de Europese subtopquote:Op woensdag 12 juli 2023 14:33 schreef Cara het volgende:
[..]
Zijn we die fase niet een beetje voorbij? Ik heb liever een meer ingespeelde groep met een grotere kans dat je voor het eerst in jaren géén punten laat liggen in de openingswedstrijden / europa omdat een kwart van het team nog aan elkaar moet wennen.
Meteen maar met de voorlopig beoogde basisopstelling beginnen.quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Meteen maar met de voorlopig beoogde basisopstelling beginnen.
Dilrosun hoort makkelijk bij de beste 11 als ie mentaal alles op orde heeftquote:Op woensdag 12 juli 2023 15:05 schreef Kerftminister het volgende:
Doet pijn om Dilrosun basis te zien. Mag hopen dat binnen nu en een week een linksbuiten wordt gepresenteerd.
Nee, deze is te makkelijk, ik ga hem niet inkoppen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Dilrosun hoort makkelijk bij de beste 11 als ie mentaal alles op orde heeft
Tweede helft gaan de andere 11 spelen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nee, deze is te makkelijk, ik ga hem niet inkoppen.
Hopelijk zien we Sauer en Milambo nog in de 2e helft.
Walgelijk he.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar Szymanski was toch ook niet gratis ook al was het huur, dus dat morele besef hoef je het niet meer over te hebben.
Ik heb onlangs ook enkele biertjes uit Rusland gedronken.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar Szymanski was toch ook niet gratis ook al was het huur, dus dat morele besef hoef je het niet meer over te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |