Niet ze maar Isaac had het beloofd aan Jeff om het over te nemen.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:03 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Daar was Jeff de drijvende kracht achter en er is beloof dat ze dat over zouden nemen maar er zitten nog maar heel weinig mensen die zich aan hun woord houden op het moment.
tja...... zeggen en doen is 2quote:Op maandag 10 juli 2023 10:41 schreef spapaars het volgende:
Misschien is Een Jaar Van Je Leven wel één van de weinige dingen die Moraima ook echt doet voor zichzelf. Want als drukke mama en oppas oma, is gezond eten niet altijd even makkelijk. En is een stuk koek of snoep net iets te makkelijk naar binnen te schuiven. Er moeten 40 kilo’s vanaf… dus al de tijd die ze straks niet besteedt aan het huishouden en de opvang… kan ze lekker in het sporten steken.
Nu loopt alles natuurlijk anders in de loods.. dat is ook wel bij meerderen gebleken.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:41 schreef spapaars het volgende:
Misschien is Een Jaar Van Je Leven wel één van de weinige dingen die Moraima ook echt doet voor zichzelf. Want als drukke mama en oppas oma, is gezond eten niet altijd even makkelijk. En is een stuk koek of snoep net iets te makkelijk naar binnen te schuiven. Er moeten 40 kilo’s vanaf… dus al de tijd die ze straks niet besteedt aan het huishouden en de opvang… kan ze lekker in het sporten steken.
Ik vind dat je het ook echt wel goed kan zien. Bekijk maar eens foto’s en filmpjes terug van het begin van het programma. Je ziet het dan echt wel goed.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:42 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
tja...... zeggen en doen is 2
Ze was 25 kg afgevallen.... maar nu ??
Babette roept om het hardst dat je zo goed kunt zien dat Moraima is afgevallen
Wat een kul verhaal zegquote:Op maandag 10 juli 2023 10:41 schreef spapaars het volgende:
En toch zie je haar weer dikker worden voor mijn gevoelquote:Op maandag 10 juli 2023 10:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind dat je het ook echt wel goed kan zien. Bekijk maar eens foto’s en filmpjes terug van het begin van het programma. Je ziet het dan echt wel goed.
Ze was 15 kilo afgevallen maar daar is misschien al wel weer een paar kilo van bijgekomen.
Omdat ze echt totaal de ballen verstand van heeft hoe je het aan moet brengen..quote:Op maandag 10 juli 2023 10:43 schreef schizolientje het volgende:
de kaaklijn van Zoe is wit en de rest rose hoe kan dat nou
Ze zei destijds dat het 25 kg was, in de tijd dat ze met Jeffrey liep en sportte.....quote:Op maandag 10 juli 2023 10:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind dat je het ook echt wel goed kan zien. Bekijk maar eens foto’s en filmpjes terug van het begin van het programma. Je ziet het dan echt wel goed.
Ze was 15 kilo afgevallen maar daar is misschien al wel weer een paar kilo van bijgekomen.
Ik zei al dat er waarschijnlijk al weer wat kilo’s zijn bijgekomen..quote:Op maandag 10 juli 2023 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En toch zie je haar weer dikker worden voor mijn gevoel
Het is natuurlijk ook erg warm geweest en kan me voorstellen dat je dan geen puf hebt om te sporten maar ze zou in de avond haar rondjes kunnen lopen. Zo jammer als het er weer bij zou komen, zeker ook voor haar gezondheid en haar knieën.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze zei destijds dat het 25 kg was, in de tijd dat ze met Jeffrey liep en sportte.....
Natuurlijk is alles veranderd nu, ook de hoge temperaturen maken het niet lekker om te sporten.
Ik vind ook dat je het met diverse dingen echt wel ziet, ook hoe ze zich beweegt.
Het is alleen dat er zoveel gezegd en beloofd was...
Ze denkt dat ze zo super sexy is? Misschien hoopt ze nog steeds dat ze onweerstaanbaar zo is voor Isaac? Het is wel een volhouderquote:Op maandag 10 juli 2023 10:52 schreef xsaskiax het volgende:
Waarom loopt Zoë toch bijna iedere dag tot de middag in haar slaapshirt??? (of iets dat erop moet lijken)
Hoe groot is het bord dat voor haar kop zit vraag ik me af.. hoewel heel veel in stand wordt gehouden door de mensen om haar heen,, bijna niemand zegt tegen haar dat ze er echt niet uitzietquote:Op maandag 10 juli 2023 10:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze denkt dat ze zo super sexy is? Misschien hoopt ze nog steeds dat ze onweerstaanbaar zo is voor Isaac? Het is wel een volhouder
Ja, klopt mijn gevoel was daar een antwoord op.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En toch zie je haar weer dikker worden voor mijn gevoel
Dat heeft ze heel vaak het ziet er niet uitquote:Op maandag 10 juli 2023 10:43 schreef schizolientje het volgende:
Ze denkt dat ze schaduwen aanbrengt zodat haar gezicht niet zo rond en van opzij plat lijkt.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:43 schreef schizolientje het volgende:
ze zat al eens in een afvalprogr en at alles er weer aan. Zelf ben ik ook jojo maar gebruik niet als die smoezenquote:
Achter tegen Zoe: 'hou volll! Want wij maken jou winnaar van deze show meid!'...quote:Op maandag 10 juli 2023 11:08 schreef xsaskiax het volgende:
'Achter' zegt constant tegen Zoë: hou vol!!!
en we krijgen weer Jasper en Sasha in beeld
ik hoop dat ze haar in de maling nemen.... als iemand het niet 'verdient' is het Zoë.... alsjeblieft zegquote:Op maandag 10 juli 2023 11:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Achter tegen Zoe: 'hou volll! Want wij maken jou winnaar van deze show meid!'...
Dat zou wel een gotspe zijn inderdaad, heb je daar voor een jaar lang zitten kijken?! Om deze lelijke tokkie blaag te zien winnen? Nee toch zeker! Eigenlijk hopelijk dat wij als kijker hier nog een hand in hebben...als dat al enige invloed heeft zoals we wellicht wel weten...quote:Op maandag 10 juli 2023 11:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik hoop dat ze haar in de maling nemen.... als iemand het niet 'verdient' is het Zoë.... alsjeblieft zeg
Babette heeft het al tig keer gezegd.. Wendy heeft het een keer gezegd.. Mirthe heeft het haar ook gezegd en Rupert heeft het haar gezegd en is zelfs een keer naar haar toegekomen met een kwast om het wat te fatsoeneren.. hoe vaak moet je zoiets zeggen? Ze doet er verder niets mee dus laten ze het maar denk ik.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hoe groot is het bord dat voor haar kop zit vraag ik me af.. hoewel heel veel in stand wordt gehouden door de mensen om haar heen,, bijna niemand zegt tegen haar dat ze er echt niet uitziet
Ik ben het eigenlijk nooit eens met Zoë maar nu heeft ze wel een punt.. niets aan gelogen imoquote:Op maandag 10 juli 2023 11:20 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë over Mirthe, dat ze zo 'speels' doet omdat anderen/mannen dat leuk vinden.... ze zou een kokerjurkje aan kunnen doen, maar ze loopt K3 liedjes te zingen zegt Zoë, maar dat uiterlijk verandert haar karakter niet.....
Wat zijn ze weer vanuit hun tenen aan het roddelen die 2.
oh ja, zowel Zoë zelf als Moraima en Isaac denken dat Marciano gek op Babette is.....of ze dat nog niet weet..
Bep zegt net dat ze er geen verstand van heeft, dat het er prima uitziet.quote:Op maandag 10 juli 2023 11:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Babette heeft het al tig keer gezegd.. Wendy heeft het een keer gezegd.. Mirthe heeft het haar ook gezegd en Rupert heeft het haar gezegd en is zelfs een keer naar haar toegekomen met een kwast om het wat te fatsoeneren.. hoe vaak moet je zoiets zeggen? Ze doet er verder niets mee dus laten ze het maar denk ik.
Ik zou er ook wel klaar mee zijn en denk als dan voor gek wil lopen.. prima.
Mirthe is gewoon Mirthe, die zingt geen K3 om mannen te lokken.quote:Op maandag 10 juli 2023 11:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk nooit eens met Zoë maar nu heeft ze wel een punt.. niets aan gelogen imo
Lees vooral jaloezie over Mirthe die er altijd goed uitziet en iedereen sociaal behandelt.quote:Op maandag 10 juli 2023 11:20 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë over Mirthe, dat ze zo 'speels' doet omdat anderen/mannen dat leuk vinden.... ze zou een kokerjurkje aan kunnen doen, maar ze loopt K3 liedjes te zingen zegt Zoë, maar dat uiterlijk verandert haar karakter niet.....
Wat zijn ze weer vanuit hun tenen aan het roddelen die 2.
oh ja, zowel Zoë zelf als Moraima en Isaac denken dat Marciano gek op Babette is.....of ze dat nog niet weet..
Zoe kijkt altijd of ze net gejankt heeft. Dat is haar hele zijn...haar hele tronie...Komt ook deels door die rare make-up.quote:Op maandag 10 juli 2023 11:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het leek net effe of ze ging janken ja...
Die twee willen elkaar gewoon. Al weken. Maar willen dat niet laten merken. Aan elkaar en Aan de andere.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:02 schreef Dotteke het volgende:
Marciano en Babette weer over iets. SNap er de ballen niet van.
Hij fluistert wat in haar oor
Heeft hij wel eens naar zijn eigen spillepootjes gekeken?quote:Op maandag 10 juli 2023 12:06 schreef Dotteke het volgende:
Babette vind haar benen optisch niet lang
Ze wil slanken benen, Marciano vindt haar benen goed/Ze moet sporten van ham, maar zo zegt ze doe ik al. Zelfs vanmorgen nog gesport maar hoeft de halve wereld niet te zien
haar benen zijn wel strakker geworden volgens Marciano
Hij vindt haar benen goed zoals ze zijn, het is babette zelf die vraagt wat ze moet doen om ze slanker te krijgenquote:Op maandag 10 juli 2023 12:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft hij wel eens naar zijn eigen spillepootjes gekeken?
Gaat om advies en opmerkingen geven wat hij vaak doet.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij vindt haar benen goed zoals ze zijn, het is babette zelf die vraagt wat ze moet doen om ze slanker te krijgen
boevenbouw vind ik wel een leuke typoquote:Op maandag 10 juli 2023 12:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gaat om advies en opmerkingen geven wat hij vaak doet.
Maar zelf heeft hij alleen aan zijn boevenbouw gewerkt, en zijn de verhoudingen zoek.
ik las eerst: Zoë is daar niet de slimste, en heeft daardoor een beperkt gezicht.quote:Op maandag 10 juli 2023 11:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lees vooral jaloezie over Mirthe die er altijd goed uitziet en iedereen sociaal behandelt.
Zoë is daar niet de slimste, en heeft daardoor een beperkt inzicht.
Maar wil het spel spelen, en ze is er gewoon niet goed in.
hahaquote:Op maandag 10 juli 2023 12:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft hij wel eens naar zijn eigen spillepootjes gekeken?
Dat kan wel even duren...quote:
quote:Op maandag 10 juli 2023 12:47 schreef freaky40 het volgende:
Dat zal wel weer een hip hansopje worden....
Dat is zeker waar.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou, dan heeft hij een leuk setje zo....
Dat mort je vooral NIET dragen als lange dunne manquote:Op maandag 10 juli 2023 12:57 schreef Frummelie het volgende:
Erik gaat helemaal los met bedrukte kleding...
doe toch eens normaalquote:Op maandag 10 juli 2023 12:58 schreef freaky40 het volgende:
Er zal alles op alles worden gezet om Mirthe in zijn hol te sleuren....
Geeft subtiel tips ook.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:03 schreef freaky40 het volgende:
Je ziet Ima ook bedenkelijk mee kijken....
quote:Op maandag 10 juli 2023 13:02 schreef freaky40 het volgende:
Die kleding ook, wordt allemaal gedragen door jonge lui. Dus hij zoekt de kleding op en kijkt niet zozeer naar het kledingstuk maar wel naar het model wat het draagt op de foto. Als die enigszins relatie materiaal is voor Mirthe koopt hij het kledingstuk....ik heb zijn tactiek op de korrel!
quote:Op maandag 10 juli 2023 13:05 schreef lojanda het volgende:
Sorry Wendy maar wat jij nu doet noem ik geen sla wassen. Zeker niet met krop sla waar de slakken door hebben gelopen en vol zand zit
Krop sla moet je echt de bladen loshalen en blad voor blad wassen..quote:
Deze is ietwat verlept.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Krop sla moet je echt de bladen loshalen en blad voor blad wassen..
Ik zat ook ook al te kijken van huh...quote:Op maandag 10 juli 2023 13:05 schreef lojanda het volgende:
Sorry Wendy maar wat jij nu doet noem ik geen sla wassen. Zeker niet met krop sla waar de slakken door hebben gelopen en vol zand zit
De sla was prima totdat Wendy hem een beetje onder de kraan afspoelde en uitkneepquote:
Dat wordt wel vaker gedaan maar ik zelf doe het nooit.quote:
klok en klepel verhaal? sla lijkt mij verre van vergetenquote:Op maandag 10 juli 2023 13:08 schreef FreshFruit het volgende:
Mirthe gaat de sla afdrogen.
Vergeten groente zegt ze.
Mirthe leeft in haar eigen wereldje en heeft haar eigen waarhedenquote:Op maandag 10 juli 2023 13:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
klok en klepel verhaal? sla lijkt mij verre van vergeten
maar ja ze heeft wel vaker van die rare oprispingen
De hemel ingegrepen?quote:Op maandag 10 juli 2023 13:18 schreef lojanda het volgende:
Waarom moet Wendy altijd zo geïrriteerd reageren al er iemand wat zegt of vraagt. Net kreeg Eunice al een sneer en Marciano kreeg ook al een kat en nu doet ze weer zo snauwerig tegen Mirthe.
Hier wordt ze de hemel ingegrepen maar ik zie toch ook heel veel vervelende trekjes aan haar. Het is gewoon geen hartelijk en aardig persoon.. en dan kan ze veel doen daar maar ik krijg steeds meer afkeer van haar.
Nou dat zei ik dus ook al een keer. Het is echt precies het geluid als je aan een pepermolen draaitquote:Op maandag 10 juli 2023 13:18 schreef FreshFruit het volgende:
Die pepermolen klinkt precies als de lach van Imi.
quote:
Mag zij zijn veters gaan strikken en hatseflatsen.Zo nu en dan een paar klapjes.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:21 schreef Yver73 het volgende:
Op de andere stream zit Zoe Peter Gillis de hemel in te prijzen, want hij heeft zo lekker veel geld. Zij zou wel een relatie met hem willen
Zij ze dat?quote:Op maandag 10 juli 2023 13:21 schreef Yver73 het volgende:
Op de andere stream zit Zoe Peter Gillis de hemel in te prijzen, want hij heeft zo lekker veel geld. Zij zou wel een relatie met hem willen
Wat wel grappig is, is dat Zoe natuurlijk niet weet dat z'n relatie met Nicole over is en er inmiddels al een ander voor in de plaats is.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag zij zijn veters gaan strikken en hatseflatsen.Zo nu en dan een paar klapjes.
Ja dat weet je nu al op voorhand. Goed dat er een nieuwe aangifte is gedaan door zijn Nicollekequote:Op maandag 10 juli 2023 13:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag zij zijn veters gaan strikken en hatseflatsen.Zo nu en dan een paar klapjes.
Ik hoop echt een eli....quote:Op maandag 10 juli 2023 13:25 schreef freaky40 het volgende:
Zal een late opdracht worden vandaag vermoedelijk.
Dit gaat een vervolg krijgen.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:24 schreef Yver73 het volgende:
W
[..]
Wat wel grappig is, is dat Zoe natuurlijk niet weet dat z'n relatie met Nicole over is en er inmiddels al een ander voor in de plaats is.
Te ergquote:
Net als dat ze telkens loopt te verkondigen dat Marciano niets voor haar is, want die is zo traditioneel. Zij wil zich niets laten zeggen door een man. Dan heeft ze aan Peter een goeie....quote:Op maandag 10 juli 2023 13:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Te erg![]()
Nou dan weet je wel wat voor haar het belangrijkste is in een relatie![]()
Ze zei dat ze Isaac zo geil vindt met dat lichaam.. dat van die bolle is wel echt het tegenover
Dat zei ze niet!quote:Op maandag 10 juli 2023 13:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Te erg![]()
Nou dan weet je wel wat voor haar het belangrijkste is in een relatie![]()
Ze zei dat ze Isaac zo geil vindt met dat lichaam.. dat van die bolle is wel echt het tegenovergestelde![]()
Wat volgens mij zijn motivatie is.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:11 schreef engine het volgende:
Slim om nog even te shoppen. Het is een soort gratis kleding. Thuis moet je het weer zelf betalen.
Ja jij vindt Babette leuk.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:18 schreef lojanda het volgende:
Waarom moet Wendy altijd zo geïrriteerd reageren al er iemand wat zegt of vraagt. Net kreeg Eunice al een sneer en Marciano kreeg ook al een kat en nu doet ze weer zo snauwerig tegen Mirthe.
Hier wordt ze de hemel ingeprezen maar ik zie toch ook heel veel vervelende trekjes aan haar. Het is gewoon geen hartelijk en aardig persoon.. en dan kan ze veel doen daar maar ik krijg steeds meer afkeer van haar.
ze moeten het wo of do doen lekker laten wachtenquote:Op maandag 10 juli 2023 13:25 schreef freaky40 het volgende:
Zal een late opdracht worden vandaag vermoedelijk.
Je bent me al voor.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja jij vindt Babette leuk.
Dus nu Wendy ff afkraken.![]()
Wendy heeft niet zo veel geduld voor gelul en onzin.
Hup hup en no nonsens..beetje opschieten.
Dat is Wendy haar stijl.
Wat je ziet is wat je krijgt.
#TeamWendy4TheWinquote:Op maandag 10 juli 2023 13:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is Wendy haar stijl.
galgenmaal voor babbel?quote:Op maandag 10 juli 2023 13:39 schreef xsaskiax het volgende:
Ze hebben wel netjes gewacht tot het eten op de borden lag
Altijd zo geweest.quote:
Ze riepen het nog even om, meestal hoor je dat nietquote:Op maandag 10 juli 2023 13:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Altijd zo geweest.
Mirthe raakt nooit in paniek, blijft gewoon door gaan met haar bordje te vullen, en handen wassen.
Maastal?quote:Op maandag 10 juli 2023 13:43 schreef schizolientje het volgende:
met een volle maag een pittige opdracht doen is ook leuk. Maar ik denk geen eliminatie, maastal zijn ze dan van tevoren kasten aan het opruimen
vaak zijn mijn vingers sneller dan mijn hoofd, errug?quote:
En wat is ze opvallend stil.quote:
Totaal niet.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
vaak zijn mijn vingers sneller dan mijn hoofd, errug?
quote:Op maandag 10 juli 2023 13:47 schreef spapaars het volgende:
Theorieboek even close-up in beeld, dus dat gaat een rol spelen.
Ja, die staat straks weer compleet gestressed te wezen, bang om te falen. Terwijl ik dan denk: bereid je dan voor, daar heb je alle kans voor gehad!quote:Op maandag 10 juli 2023 13:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En wat is ze opvallend stil.
[ afbeelding ]
Ongelooflijk toch, ze heeft niet eens door dat ze er niet uit ziet hoe zij zich opmaaktquote:Op maandag 10 juli 2023 13:48 schreef schizolientje het volgende:
Zoe weer aan het smeren en verven voor de spiegel. Het is ook wel knap dat iemand zo veel tijd spendeert aan haar gezicht en er zo lelijk geverfd uit zie
Het zal je vriendin maar zijn.Kan je gewoon een film gaan kijken terwijl ze haar make up doet en dan nog 2 afl. van een serie.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:48 schreef schizolientje het volgende:
Zoe weer aan het smeren en verven voor de spiegel. Het is ook wel knap dat iemand zo veel tijd spendeert aan haar gezicht en er zo lelijk geverfd uit zie
Wanneer hebben jullie het eens duidelijk door dat ze een kunstenares is die aan bodyart doet.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:48 schreef schizolientje het volgende:
Iedereen mag commentaar hebben wat te zien is op de streamsquote:Op maandag 10 juli 2023 13:49 schreef Wibehh het volgende:
Snap niet dat jullie er zo erg mee zitten dat Zoe haar make-up doet. Laat haar lekker.
Ik zeg ook niet dat ze het niet mogen doenquote:Op maandag 10 juli 2023 13:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen mag commentaar hebben wat te zien is op de streams![]()
Dus ook over de make-up van Zoë
Gebeurd vrij weinig op de streams om commentaar over te hebbenquote:Op maandag 10 juli 2023 13:52 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze het niet mogen doenIk snap het alleen niet...
quote:Op maandag 10 juli 2023 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gebeurd vrij weinig op de streams om commentaar over te hebben
En dit is iets wat ze de hele dag doet, smeren en smeren
quote:Op maandag 10 juli 2023 13:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wanneer hebben jullie het eens duidelijk door dat ze een kunstenares is die aan bodyart doet.
Dat zou het mooiste zijn en ook zonder te vertellen wat ze doen moetenquote:
Ik vind Wendy een toppertje maar eerlijk is eerlijk... Wendy is snel geïrriteerd en heeft de neiging wat snauwerig te reageren op mensen, ook vaak zonder reden... gewoon als iemand iets vraagt kan ze al kortaf doen... maar daarintegen staat ze wel voor iedereen klaar... maar ik snap wat je schrijft..quote:Op maandag 10 juli 2023 13:18 schreef lojanda het volgende:
Hier wordt ze de hemel ingeprezen maar ik zie toch ook heel veel vervelende trekjes aan haar. Het is gewoon geen hartelijk en aardig persoon.. en dan kan ze veel doen daar maar ik krijg steeds meer afkeer van haar.
Jaaaa, helemaal eens! En dan ook goed in de gaten houden of er niet stiekem naar elkaar geseind wordt. Anders direct een gele kaart.quote:
quote:Op maandag 10 juli 2023 13:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het zal je vriendin maar zijn.Kan je gewoon een film gaan kijken terwijl ze haar make up doet en dan nog 2 afl. van een serie.
denk eerder 2 weken , maar denk dat eliminaties nu sneller komenquote:Op maandag 10 juli 2023 13:57 schreef xsaskiax het volgende:
Het zou wel heel snel zijn als ze het nu over het theorieboek gaan hebben met een proef... de vorige dingen zoals planken, hoela hoepen en gebarentaal e.d. gaven ze zo'n 4 weken van tevoren...toch??
Ik dacht net imadiddin of Rupert maar nu ook Moraima volgens mijquote:
sommige verwachten wel eli deze weekquote:Op maandag 10 juli 2023 14:09 schreef schizolientje het volgende:
ik geloof niet in een eli, ze zijn veel te relaxed en hebben t nergens over en er is niets opgeruimd qua kleding Meest hebben ze wel seintjes gehad
Haha mijn mobiel maakt er weer z'n eigen dingetje van....zonnepitten moesten dat zijn natuurlijk ..quote:Op maandag 10 juli 2023 14:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hebben ze zo'n honger dat ze aan de zonnefilters knagen??
Niet nu nee.. dat zeg ik toch ook niet! Dat zei ze laatst tegen Babette en volgens mij was daar Eunice ook bij..quote:
Wat een belachelijke reactie.. wat heeft dat nu met Babette te makenquote:Op maandag 10 juli 2023 13:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is Wendy haar stijl.
quote:Op maandag 10 juli 2023 14:23 schreef Clasientje het volgende:
Ff snel naar de AH ik luister mee op me telefoon met me oortjes erin ff champagne halen voor me vriend om te vieren vanavond dat Rutte eindelijk geen premier meer is in dit land🤪
Is ze misschien vergeten dat ze 2 operaties aan de gezicht heeft laten doen ooit..quote:Op maandag 10 juli 2023 14:21 schreef Yver73 het volgende:
Zoe zegt (met een zeurstem): Ik lijk niet op mezelluf...
Om daarvan vervolgens van over te geven, omdat je erachter komt dat hij nog zeker een half jaar de premier zal zijn.......quote:Op maandag 10 juli 2023 14:23 schreef Clasientje het volgende:
Ff snel naar de AH ik luister mee op me telefoon met me oortjes erin ff champagne halen voor me vriend om te vieren vanavond dat Rutte eindelijk geen premier meer is in dit land🤪
Dan ben je zo ongeveer de enige hierquote:Op maandag 10 juli 2023 13:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind Wendy een toppertje maar eerlijk is eerlijk... Wendy is snel geïrriteerd en heeft de neiging wat snauwerig te reageren op mensen, ook vaak zonder reden... gewoon als iemand iets vraagt kan ze al kortaf doen... maar daarintegen staat ze wel voor iedereen klaar... maar ik snap wat je schrijft..
Demissionair gelukkig.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:26 schreef Harry het volgende:
[..]
Om daarvan vervolgens van over te geven, omdat je erachter komt dat hij nog zeker een half jaar de premier zal zijn.......
Operaties nog wel? Volgens mij heeft ze fillers of Botox gedaan.. dat is toch wel wat anders..quote:Op maandag 10 juli 2023 14:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Is ze misschien vergeten dat ze 2 operaties aan de gezicht heeft laten doen ooit..
Ik vind dat je gewoon bij de waarheid moet blijven als je favo kakt, stinkt hij ook...quote:Op maandag 10 juli 2023 14:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan ben je zo ongeveer de enige hier![]()
Als je hier tegenwoordig iets zegt dan krijg je meteen ja maar jij…
Dat klopt helemaal.. maar hier is het zo dat dan alles van die persoon die je niet mag slecht is en er wordt dan ook nog van alles bij verzonnen.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind dat je gewoon bij de waarheid moet blijven als je favo kakt, stinkt hij ook...
Je kan niet alles recht lullen wat krom is...
En nog eens wachten op die grote bandrecorder die aangeslingerd moet worden met de uitleg....quote:Op maandag 10 juli 2023 14:32 schreef spapaars het volgende:
Ze hebben 1 minuut om hun kamer uit te komen, daarna minutenlang wachten voor ze netjes op hun stip staan.
Das later..quote:Op maandag 10 juli 2023 14:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Operaties nog wel? Volgens mij heeft ze fillers of Botox gedaan.. dat is toch wel wat anders..
Wat heeft ze dan laten opereren?quote:
Dan graag Bern of Sasha..quote:
Eens....quote:Op maandag 10 juli 2023 14:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal.. maar hier is het zo dat dan alles van die persoon die je niet mag slecht is en er wordt dan ook nog van alles bij verzonnen.
Het lijkt me een verdienopdracht te worden en geen eliminatie.. snel moeten ze nog allemaal hun blaas legen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |