Ik dacht net imadiddin of Rupert maar nu ook Moraima volgens mijquote:
sommige verwachten wel eli deze weekquote:Op maandag 10 juli 2023 14:09 schreef schizolientje het volgende:
ik geloof niet in een eli, ze zijn veel te relaxed en hebben t nergens over en er is niets opgeruimd qua kleding Meest hebben ze wel seintjes gehad
Haha mijn mobiel maakt er weer z'n eigen dingetje van....zonnepitten moesten dat zijn natuurlijk ..quote:Op maandag 10 juli 2023 14:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hebben ze zo'n honger dat ze aan de zonnefilters knagen??
Niet nu nee.. dat zeg ik toch ook niet! Dat zei ze laatst tegen Babette en volgens mij was daar Eunice ook bij..quote:
Wat een belachelijke reactie.. wat heeft dat nu met Babette te makenquote:Op maandag 10 juli 2023 13:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja jij vindt Babette leuk.
Dus nu Wendy ff afkraken.![]()
Wendy heeft niet zo veel geduld voor gelul en onzin.
Hup hup en no nonsens..beetje opschieten.
Dat is Wendy haar stijl.
Wat je ziet is wat je krijgt.
quote:Op maandag 10 juli 2023 14:23 schreef Clasientje het volgende:
Ff snel naar de AH ik luister mee op me telefoon met me oortjes erin ff champagne halen voor me vriend om te vieren vanavond dat Rutte eindelijk geen premier meer is in dit land🤪
Is ze misschien vergeten dat ze 2 operaties aan de gezicht heeft laten doen ooit..quote:Op maandag 10 juli 2023 14:21 schreef Yver73 het volgende:
Zoe zegt (met een zeurstem): Ik lijk niet op mezelluf...
Om daarvan vervolgens van over te geven, omdat je erachter komt dat hij nog zeker een half jaar de premier zal zijn.......quote:Op maandag 10 juli 2023 14:23 schreef Clasientje het volgende:
Ff snel naar de AH ik luister mee op me telefoon met me oortjes erin ff champagne halen voor me vriend om te vieren vanavond dat Rutte eindelijk geen premier meer is in dit land🤪
Dan ben je zo ongeveer de enige hierquote:Op maandag 10 juli 2023 13:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind Wendy een toppertje maar eerlijk is eerlijk... Wendy is snel geīrriteerd en heeft de neiging wat snauwerig te reageren op mensen, ook vaak zonder reden... gewoon als iemand iets vraagt kan ze al kortaf doen... maar daarintegen staat ze wel voor iedereen klaar... maar ik snap wat je schrijft..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |