Ja dat weet je nu al op voorhand. Goed dat er een nieuwe aangifte is gedaan door zijn Nicollekequote:Op maandag 10 juli 2023 13:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag zij zijn veters gaan strikken en hatseflatsen.Zo nu en dan een paar klapjes.
Ik hoop echt een eli....quote:Op maandag 10 juli 2023 13:25 schreef freaky40 het volgende:
Zal een late opdracht worden vandaag vermoedelijk.
Dit gaat een vervolg krijgen.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:24 schreef Yver73 het volgende:
W
[..]
Wat wel grappig is, is dat Zoe natuurlijk niet weet dat z'n relatie met Nicole over is en er inmiddels al een ander voor in de plaats is.
Te ergquote:
Net als dat ze telkens loopt te verkondigen dat Marciano niets voor haar is, want die is zo traditioneel. Zij wil zich niets laten zeggen door een man. Dan heeft ze aan Peter een goeie....quote:Op maandag 10 juli 2023 13:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Te erg![]()
Nou dan weet je wel wat voor haar het belangrijkste is in een relatie![]()
Ze zei dat ze Isaac zo geil vindt met dat lichaam.. dat van die bolle is wel echt het tegenover
Dat zei ze niet!quote:Op maandag 10 juli 2023 13:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Te erg![]()
Nou dan weet je wel wat voor haar het belangrijkste is in een relatie![]()
Ze zei dat ze Isaac zo geil vindt met dat lichaam.. dat van die bolle is wel echt het tegenovergestelde![]()
Wat volgens mij zijn motivatie is.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:11 schreef engine het volgende:
Slim om nog even te shoppen. Het is een soort gratis kleding. Thuis moet je het weer zelf betalen.
Ja jij vindt Babette leuk.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:18 schreef lojanda het volgende:
Waarom moet Wendy altijd zo geïrriteerd reageren al er iemand wat zegt of vraagt. Net kreeg Eunice al een sneer en Marciano kreeg ook al een kat en nu doet ze weer zo snauwerig tegen Mirthe.
Hier wordt ze de hemel ingeprezen maar ik zie toch ook heel veel vervelende trekjes aan haar. Het is gewoon geen hartelijk en aardig persoon.. en dan kan ze veel doen daar maar ik krijg steeds meer afkeer van haar.
ze moeten het wo of do doen lekker laten wachtenquote:Op maandag 10 juli 2023 13:25 schreef freaky40 het volgende:
Zal een late opdracht worden vandaag vermoedelijk.
Je bent me al voor.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja jij vindt Babette leuk.
Dus nu Wendy ff afkraken.![]()
Wendy heeft niet zo veel geduld voor gelul en onzin.
Hup hup en no nonsens..beetje opschieten.
Dat is Wendy haar stijl.
Wat je ziet is wat je krijgt.
#TeamWendy4TheWinquote:Op maandag 10 juli 2023 13:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja jij vindt Babette leuk.
Dus nu Wendy ff afkraken.![]()
Wendy heeft niet zo veel geduld voor gelul en onzin.
Hup hup en no nonsens..beetje opschieten.
Dat is Wendy haar stijl.
Wat je ziet is wat je krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |