Ik zat ook ook al te kijken van huh...quote:Op maandag 10 juli 2023 13:05 schreef lojanda het volgende:
Sorry Wendy maar wat jij nu doet noem ik geen sla wassen. Zeker niet met krop sla waar de slakken door hebben gelopen en vol zand zit
De sla was prima totdat Wendy hem een beetje onder de kraan afspoelde en uitkneepquote:
Dat wordt wel vaker gedaan maar ik zelf doe het nooit.quote:
klok en klepel verhaal? sla lijkt mij verre van vergetenquote:Op maandag 10 juli 2023 13:08 schreef FreshFruit het volgende:
Mirthe gaat de sla afdrogen.
Vergeten groente zegt ze.
Mirthe leeft in haar eigen wereldje en heeft haar eigen waarhedenquote:Op maandag 10 juli 2023 13:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
klok en klepel verhaal? sla lijkt mij verre van vergeten
maar ja ze heeft wel vaker van die rare oprispingen
De hemel ingegrepen?quote:Op maandag 10 juli 2023 13:18 schreef lojanda het volgende:
Waarom moet Wendy altijd zo geïrriteerd reageren al er iemand wat zegt of vraagt. Net kreeg Eunice al een sneer en Marciano kreeg ook al een kat en nu doet ze weer zo snauwerig tegen Mirthe.
Hier wordt ze de hemel ingegrepen maar ik zie toch ook heel veel vervelende trekjes aan haar. Het is gewoon geen hartelijk en aardig persoon.. en dan kan ze veel doen daar maar ik krijg steeds meer afkeer van haar.
Nou dat zei ik dus ook al een keer. Het is echt precies het geluid als je aan een pepermolen draaitquote:Op maandag 10 juli 2023 13:18 schreef FreshFruit het volgende:
Die pepermolen klinkt precies als de lach van Imi.
quote:
Mag zij zijn veters gaan strikken en hatseflatsen.Zo nu en dan een paar klapjes.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:21 schreef Yver73 het volgende:
Op de andere stream zit Zoe Peter Gillis de hemel in te prijzen, want hij heeft zo lekker veel geld. Zij zou wel een relatie met hem willen
Zij ze dat?quote:Op maandag 10 juli 2023 13:21 schreef Yver73 het volgende:
Op de andere stream zit Zoe Peter Gillis de hemel in te prijzen, want hij heeft zo lekker veel geld. Zij zou wel een relatie met hem willen
Wat wel grappig is, is dat Zoe natuurlijk niet weet dat z'n relatie met Nicole over is en er inmiddels al een ander voor in de plaats is.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag zij zijn veters gaan strikken en hatseflatsen.Zo nu en dan een paar klapjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |