Die twee willen elkaar gewoon. Al weken. Maar willen dat niet laten merken. Aan elkaar en Aan de andere.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:02 schreef Dotteke het volgende:
Marciano en Babette weer over iets. SNap er de ballen niet van.
Hij fluistert wat in haar oor
Heeft hij wel eens naar zijn eigen spillepootjes gekeken?quote:Op maandag 10 juli 2023 12:06 schreef Dotteke het volgende:
Babette vind haar benen optisch niet lang
Ze wil slanken benen, Marciano vindt haar benen goed/Ze moet sporten van ham, maar zo zegt ze doe ik al. Zelfs vanmorgen nog gesport maar hoeft de halve wereld niet te zien
haar benen zijn wel strakker geworden volgens Marciano
Hij vindt haar benen goed zoals ze zijn, het is babette zelf die vraagt wat ze moet doen om ze slanker te krijgenquote:Op maandag 10 juli 2023 12:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft hij wel eens naar zijn eigen spillepootjes gekeken?
Gaat om advies en opmerkingen geven wat hij vaak doet.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij vindt haar benen goed zoals ze zijn, het is babette zelf die vraagt wat ze moet doen om ze slanker te krijgen
boevenbouw vind ik wel een leuke typoquote:Op maandag 10 juli 2023 12:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gaat om advies en opmerkingen geven wat hij vaak doet.
Maar zelf heeft hij alleen aan zijn boevenbouw gewerkt, en zijn de verhoudingen zoek.
ik las eerst: Zoë is daar niet de slimste, en heeft daardoor een beperkt gezicht.quote:Op maandag 10 juli 2023 11:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lees vooral jaloezie over Mirthe die er altijd goed uitziet en iedereen sociaal behandelt.
Zoë is daar niet de slimste, en heeft daardoor een beperkt inzicht.
Maar wil het spel spelen, en ze is er gewoon niet goed in.
hahaquote:Op maandag 10 juli 2023 12:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft hij wel eens naar zijn eigen spillepootjes gekeken?
Dat kan wel even duren...quote:
quote:Op maandag 10 juli 2023 12:47 schreef freaky40 het volgende:
Dat zal wel weer een hip hansopje worden....
Dat is zeker waar.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou, dan heeft hij een leuk setje zo....
Dat mort je vooral NIET dragen als lange dunne manquote:Op maandag 10 juli 2023 12:57 schreef Frummelie het volgende:
Erik gaat helemaal los met bedrukte kleding...
doe toch eens normaalquote:Op maandag 10 juli 2023 12:58 schreef freaky40 het volgende:
Er zal alles op alles worden gezet om Mirthe in zijn hol te sleuren....
Geeft subtiel tips ook.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:03 schreef freaky40 het volgende:
Je ziet Ima ook bedenkelijk mee kijken....
quote:Op maandag 10 juli 2023 13:02 schreef freaky40 het volgende:
Die kleding ook, wordt allemaal gedragen door jonge lui. Dus hij zoekt de kleding op en kijkt niet zozeer naar het kledingstuk maar wel naar het model wat het draagt op de foto. Als die enigszins relatie materiaal is voor Mirthe koopt hij het kledingstuk....ik heb zijn tactiek op de korrel!
quote:Op maandag 10 juli 2023 13:05 schreef lojanda het volgende:
Sorry Wendy maar wat jij nu doet noem ik geen sla wassen. Zeker niet met krop sla waar de slakken door hebben gelopen en vol zand zit
Krop sla moet je echt de bladen loshalen en blad voor blad wassen..quote:
Deze is ietwat verlept.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Krop sla moet je echt de bladen loshalen en blad voor blad wassen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |