galgenmaal voor babbel?quote:Op maandag 10 juli 2023 13:39 schreef xsaskiax het volgende:
Ze hebben wel netjes gewacht tot het eten op de borden lag
Altijd zo geweest.quote:
Ze riepen het nog even om, meestal hoor je dat nietquote:Op maandag 10 juli 2023 13:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Altijd zo geweest.
Mirthe raakt nooit in paniek, blijft gewoon door gaan met haar bordje te vullen, en handen wassen.
Maastal?quote:Op maandag 10 juli 2023 13:43 schreef schizolientje het volgende:
met een volle maag een pittige opdracht doen is ook leuk. Maar ik denk geen eliminatie, maastal zijn ze dan van tevoren kasten aan het opruimen
vaak zijn mijn vingers sneller dan mijn hoofd, errug?quote:
En wat is ze opvallend stil.quote:
Totaal niet.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
vaak zijn mijn vingers sneller dan mijn hoofd, errug?
quote:Op maandag 10 juli 2023 13:47 schreef spapaars het volgende:
Theorieboek even close-up in beeld, dus dat gaat een rol spelen.
Ja, die staat straks weer compleet gestressed te wezen, bang om te falen. Terwijl ik dan denk: bereid je dan voor, daar heb je alle kans voor gehad!quote:Op maandag 10 juli 2023 13:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En wat is ze opvallend stil.
[ afbeelding ]
Ongelooflijk toch, ze heeft niet eens door dat ze er niet uit ziet hoe zij zich opmaaktquote:Op maandag 10 juli 2023 13:48 schreef schizolientje het volgende:
Zoe weer aan het smeren en verven voor de spiegel. Het is ook wel knap dat iemand zo veel tijd spendeert aan haar gezicht en er zo lelijk geverfd uit zie
Het zal je vriendin maar zijn.Kan je gewoon een film gaan kijken terwijl ze haar make up doet en dan nog 2 afl. van een serie.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:48 schreef schizolientje het volgende:
Zoe weer aan het smeren en verven voor de spiegel. Het is ook wel knap dat iemand zo veel tijd spendeert aan haar gezicht en er zo lelijk geverfd uit zie
Wanneer hebben jullie het eens duidelijk door dat ze een kunstenares is die aan bodyart doet.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:48 schreef schizolientje het volgende:
Iedereen mag commentaar hebben wat te zien is op de streamsquote:Op maandag 10 juli 2023 13:49 schreef Wibehh het volgende:
Snap niet dat jullie er zo erg mee zitten dat Zoe haar make-up doet. Laat haar lekker.
Ik zeg ook niet dat ze het niet mogen doenquote:Op maandag 10 juli 2023 13:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen mag commentaar hebben wat te zien is op de streams![]()
Dus ook over de make-up van Zoë
Gebeurd vrij weinig op de streams om commentaar over te hebbenquote:Op maandag 10 juli 2023 13:52 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze het niet mogen doenIk snap het alleen niet...
quote:Op maandag 10 juli 2023 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gebeurd vrij weinig op de streams om commentaar over te hebben
En dit is iets wat ze de hele dag doet, smeren en smeren
quote:Op maandag 10 juli 2023 13:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wanneer hebben jullie het eens duidelijk door dat ze een kunstenares is die aan bodyart doet.
Dat zou het mooiste zijn en ook zonder te vertellen wat ze doen moetenquote:
Ik vind Wendy een toppertje maar eerlijk is eerlijk... Wendy is snel geïrriteerd en heeft de neiging wat snauwerig te reageren op mensen, ook vaak zonder reden... gewoon als iemand iets vraagt kan ze al kortaf doen... maar daarintegen staat ze wel voor iedereen klaar... maar ik snap wat je schrijft..quote:Op maandag 10 juli 2023 13:18 schreef lojanda het volgende:
Waarom moet Wendy altijd zo geïrriteerd reageren al er iemand wat zegt of vraagt. Net kreeg Eunice al een sneer en Marciano kreeg ook al een kat en nu doet ze weer zo snauwerig tegen Mirthe.
Hier wordt ze de hemel ingeprezen maar ik zie toch ook heel veel vervelende trekjes aan haar. Het is gewoon geen hartelijk en aardig persoon.. en dan kan ze veel doen daar maar ik krijg steeds meer afkeer van haar.
Jaaaa, helemaal eens! En dan ook goed in de gaten houden of er niet stiekem naar elkaar geseind wordt. Anders direct een gele kaart.quote:
quote:Op maandag 10 juli 2023 13:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het zal je vriendin maar zijn.Kan je gewoon een film gaan kijken terwijl ze haar make up doet en dan nog 2 afl. van een serie.
denk eerder 2 weken , maar denk dat eliminaties nu sneller komenquote:Op maandag 10 juli 2023 13:57 schreef xsaskiax het volgende:
Het zou wel heel snel zijn als ze het nu over het theorieboek gaan hebben met een proef... de vorige dingen zoals planken, hoela hoepen en gebarentaal e.d. gaven ze zo'n 4 weken van tevoren...toch??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |