Ze is haar maatje in dit spel, dus kijken is op zich niet zo vreemd, je doet het gewoon om te benadrukken dat je seint.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:31 schreef OmaJacky het volgende:
Je ziet poederloeder bij iedere kaart die ze neerlegt naar Isaac kijken. En tussendoor ook steeds loeren naar haar man.
Ik begrijp Isaac totaal niet...ik had haar al lang verteld te stoppen met haar gedrag naar hem. En had haar genegeerd. Het enige wat ik kan bedenken is dat hij het eigenlijk wel leuk vindtquote:Op zondag 9 juli 2023 15:31 schreef OmaJacky het volgende:
Je ziet poederloeder bij iedere kaart die ze neerlegt naar Isaac kijken. En tussendoor ook steeds loeren naar haar man.
Of hij wil geen vijanden en dat clubje (Zoe, Babette en eerst ook Wendy) heeft hij nodig voorlopig.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:37 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Ik begrijp Isaac totaal niet...ik had haar al lang verteld te stoppen met haar gedrag naar hem. En had haar genegeerd. Het enige wat ik kan bedenken is dat hij het eigenlijk wel leuk vindt
soms heb ik het idee dat hij het gewoon voedtquote:Op zondag 9 juli 2023 15:40 schreef Seattle het volgende:
[..]
Of hij wil geen vijanden en dat clubje (Zoe, Babette en eerst ook Wendy) heeft hij nodig voorlopig.
hoop het niet..kunnen ze niet maken [ talpa] vallen er denk ik veel kijkers afquote:Op zondag 9 juli 2023 15:57 schreef xsaskiax het volgende:
Tussen Isaac en Zoë..... ik blijf het zo'n rare 'combinatie' vinden... zou het dan toch waar zijn dat ze opdrachten en/of een verhaallijn krijgen??
zij krijgen die voorspellingen toch niet mee. Hoe rustig is dat want toch ook vaak voor nietsquote:Op zondag 9 juli 2023 15:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oke, het ging me alleen ff om het weer dat daar aan zit te komen en ze werkelijk geen donder hebben gedaan om hun spullen 'veilig te stellen'
Zoë ligt nog buiten te lezen, alle kussens e.d. liggen er nog (en hier komt het met bakken uit de lucht, het onweert ook als een malle)quote:Op zondag 9 juli 2023 16:19 schreef Chanel5 het volgende:
Hier alles zo veel mogelijk veiliggesteld en op de camping ook, we gaan het zien.
Hier nu regen maar de piek moet nog komen.
Valt me mee dat ze daar ook aan het opruimen zijn, vorige keer was alles zeik nat.
quote:Op zondag 9 juli 2023 15:05 schreef Deisyy het volgende:
Weerpraatjes mogen in de SC JAA / [JAA SC #15] Zomerzon!
Hier ook.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
op facebook hebben de mensen haar
uitgelacht
Wat leuk.quote:
Slechte act.quote:
Zoe ziet er elke dag uit als een slecht opgemaakte drag queen!quote:Op zondag 9 juli 2023 18:22 schreef mario390 het volgende:
heeft zoa teveel bruin in
geziecht gekregen?
Nee met Jasper als ik het goed hebquote:Op zondag 9 juli 2023 18:47 schreef pingu66 het volgende:
Dat filoodsofisch gesprek is dat met babbel vandaag?
Leuk! Jasper heeft altijd een leuk verhaal, kan goed vertellen, leuk om naar te luisteren.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Heeft hij zijn sport niet genoeg gepromoot?
Ze is het waarschijnlijk even vergeten. Babette, aandachtstrekkerquote:
Er lijkt geen eind aan te komen, maar het gaat volgens mij over topsport, amateursport e.d.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Heeft hij zijn sport niet genoeg gepromoot?
Hoezo lijkt er geen eind aan te komen? Hij heeft een voordracht gehouden over zijn sport. De evenementen die hij heeft georganiseerd hebben maar zijdelings te maken gehad met zijn sport. Een parcours rijden met kinderkarretjes aan een hoverboard gekoppeld, link ik niet gelijk aan ijsspeedway.quote:Op zondag 9 juli 2023 19:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Er lijkt geen eind aan te komen, maar het gaat volgens mij over topsport, amateursport e.d.
Nee je begrijpt me verkeerd (of ik zei het verkeerd).quote:Op zondag 9 juli 2023 19:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Hoezo lijkt er geen eind aan te komen? Hij heeft een voordracht gehouden over zijn sport. De evenementen die hij heeft georganiseerd hebben maar zijdelings te maken gehad met zijn sport. Een parcours rijden met kinderkarretjes aan een hoverboard gekoppeld, link ik niet gelijk aan ijsspeedway.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Proest.quote:
Tiano vroeg waar is je microfoon. Tasje van Bep lag op tafel. Met frisse tegenzin doet ze hem om.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:10 schreef engine het volgende:
En Babette loopt weer zonder microfoon rond. Ze wordt omgeroepen en ze reageert er gewoon niet op. Alsof ze het niet gehoord heeft.
quote:
Lees mijn voorgaande post.quote:
Dan is het eeeeh verspringen.quote:
quote:
O het filoloods gesprek met `Jasper? Ik slinger de stream ook even aanquote:
Het is best grappigquote:Op zondag 9 juli 2023 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O het filoloods gesprek met `Jasper? Ik slinger de stream ook even aan
Goed gesprek wel.quote:Op zondag 9 juli 2023 21:08 schreef engine het volgende:
Is betaalde sport nog wel sport of is het gewoon werk.
Jasper vindt het werk.
Ja vind ik ook.quote:
Ergens klopt dat wel, ze verdienen er hun geld meequote:Op zondag 9 juli 2023 21:08 schreef engine het volgende:
Is betaalde sport nog wel sport of is het gewoon werk.
Jasper vindt het werk.
interviewen is een vak apart en als je niet genoeg weet over het onderwerp kun je niet samenvatten en inhoudelijk vragen stellen over wat je net hoorde. Dit is te ingestudeerdquote:Op zondag 9 juli 2023 21:18 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vind Jasper leuk en goed antwoord geven en ik erger me aan Erik die amper reageert op wat Jasper zegt, vaak alleen een hm hm... om zo snel mogelijk met eigen opmerkingen (die hij ergens opgezocht heeft lijkt het) te komen en soms het vervelende gevoel geeft dat hij Jasper moet overtroeven.
Plus het feit dat Erik zelf heel graag zijn verhalen en manier van denken kwijt wil. Hij wacht net tot Jasper uitgesproken is/lijkt om het zelf dan weer over te nemen.quote:Op zondag 9 juli 2023 21:22 schreef schizolientje het volgende:
[..]
interviewen is een vak apart en als je niet genoeg weet over het onderwerp kun je niet samenvatten en inhoudelijk vragen stellen over wat je net hoorde. Dit is te ingestudeerd
Goeie vraagquote:Op zondag 9 juli 2023 21:28 schreef engine het volgende:
Zoë vraagt zich af of er ook mensen uit de stad fierljeppen
Het wordt ook bij RTV utrecht uitgezonden, in de provincie Utrecht zit ook een aantal polstokverenigingen. Ook in Zuid holland nog. Het is elk jaar een strijd wie er kampioen zal worden, Friesland of een van de andere provinciesquote:Op zondag 9 juli 2023 21:30 schreef xsaskiax het volgende:
Jasper haakt er goed op in door te zeggen dat polstokverspringen alleen in Friesland uitgezonden wordt, dat houdt de sport klein, zou SBS het uitzenden, dan is het platform groter.........waarop Erik zegt dat ze heel veel media aandacht krijgen (??? ik zie het nooit)
En dan ineens gaat de toon van Erik veranderen en wordt 'belerend', 'betweterig'.....
Hallo Erik, JIJ bent geen gast, dat is Jasper!!!
Heel interessant.quote:
Lach me rot als er straks echt een opdracht/ eliminatie over komt. Wie heeft het best geleerd van de groep? S&B, nemen het i.i.g. wel serieus.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:02 schreef engine het volgende:
En daar zitten ze weer. Auto theorie oefenen![]()
[ afbeelding ]
Snap ik wel.quote:Op zondag 9 juli 2023 21:43 schreef engine het volgende:
Zoë wil graag een filoodsofisch gesprek over make up...Erik niet
Er gaat sowieso een opdracht over komen. Denk een verdienopdracht maar die boeken hebben ze niet voor niks gekregen. En Bern en Sasha zijn daar inderdaad heel serieus mee bezig.quote:Op zondag 9 juli 2023 21:43 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Lach me rot als er straks echt een opdracht/ eliminatie over komt. Wie heeft het best geleerd van de groep? S&B, nemen het i.i.g. wel serieus.
Dat snap ik dan wel weerquote:Op zondag 9 juli 2023 21:43 schreef engine het volgende:
Zoë wil graag een filoodsofisch gesprek over make up...Erik niet
Er `zijn er een paar die wel echt leren hè Benieuwd wat en wanneer er iets komt uit deze boekenquote:Op zondag 9 juli 2023 21:53 schreef engine het volgende:
En dit kan ik dan wel waarderen. Stoer doen is leuk maar leren uit het boek is een stuk verstandiger.
[ afbeelding ]
Ook dat is gewoon weer heel typisch. En dan zie je Isaac inderdaad toch wel met een boek. Sasha en Bern ook bijna de hele dag. Het zegt wat over hoe serieus ze de finale nemen.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er `zijn er een paar die wel echt leren hè Benieuwd wat en wanneer er iets komt uit deze boeken
Ja klopt een paar zijn er echt serieus mee bezig.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ook dat is gewoon weer heel typisch. En dan zie je Isaac inderdaad toch wel met een boek. Sasha en Bern ook bijna de hele dag. Het zegt wat over hoe serieus ze de finale nemen.
Ze leren ook uit het theorie boek👍🏻quote:Op zondag 9 juli 2023 23:46 schreef utopia2.0 het volgende:
Wendy en Mirthe gezellig samen op de bank.
quote:
quote:
Goedemorgen Fritsie ,Dat mens is knettergek.quote:
Goedemorgen beppe.quote:Op maandag 10 juli 2023 06:43 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
ha madam hoe trek ik de aandacht is weer begonnen met haar dagelijks schowtje
De Febo zet haar in de aandacht door de camera te streamenquote:Op maandag 10 juli 2023 06:43 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
Dat is zeker waar. Maar ik denk niet dat ze het voor ons doet maar juist voor die Febo. Ze weet dat er naar haar gekeken wordt. Sowieso. En een kans dat ze in de tv aflevering komt.quote:Op maandag 10 juli 2023 07:14 schreef chufi het volgende:
[..]
De Febo zet haar in de aandacht door de camera te streamen
quote:
doe imi goed , ze denkt dat ze alles kan maken met haar grote bekquote:Op maandag 10 juli 2023 07:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Dat was Immi.
Moirama kwam arrogant het kantoor binnen, ging zitten en vroeg: heb je wat lekkers hier?
Haar haar zat aan de achterkant/bovenkant rechtop en Immi zei toen dat ze er als een kanarie uitzag.![]()
En inderdaad of ze ook nog wat kwam doen of alleen om te eten.
Die Immi zet Moira vaak op haar nummer.
Het is de regie die het ons laat zienquote:Op maandag 10 juli 2023 06:43 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
Ze doet het thuis ook, heeft ze in het begin al eens aan JW verteldquote:Op maandag 10 juli 2023 07:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar ik denk niet dat ze het voor ons doet maar juist voor die Febo. Ze weet dat er naar haar gekeken wordt. Sowieso. En een kans dat ze in de tv aflevering komt.
^^ Goedemorgen
ja okquote:Op maandag 10 juli 2023 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is de regie die het ons laat zien![]()
Komt denk ik ook omdat ze als een van de weinige vroeg op is dat we het altijd mogen zien
Alleen omdat Eunice dit zegt hoeft het nog niet waar te zijn.quote:Op maandag 10 juli 2023 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doet het thuis ook, heeft ze in het begin al eens aan JW verteld
Waarom zou ze daar om liegen? ?quote:Op maandag 10 juli 2023 08:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Alleen omdat Eunice dit zegt hoeft het nog niet waar te zijn.
De dingen die zij "leert "in de loods, zoals het ballet en andere dingen uit boeken doet zij alleen in de loodsquote:Op maandag 10 juli 2023 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doet het thuis ook, heeft ze in het begin al eens aan JW verteld
Ik had het ook over haar yoga dat was ook te zien op de streams.quote:Op maandag 10 juli 2023 08:37 schreef Verida het volgende:
[..]
De dingen die zij "leert "in de loods, zoals het ballet en andere dingen uit boeken doet zij alleen in de loods
maar de dag beginnen met yoga zal zij thuis ook wel hebben gedaan. Er zijn heel veel mensen die hun dag beginnen met yoga of meditatie.
Dat is Erik altijd aanpakken als hij wat zietquote:Op maandag 10 juli 2023 08:46 schreef Rhosyn het volgende:
Erik ziet dat de vuilnisbakken vol zitten en gaat ze verwisselen.
ik denk dat immi er nu pas achter komt waar de volle vuilnisbakzakken heen moetenquote:Op maandag 10 juli 2023 08:53 schreef Dotteke het volgende:
Erik loopt met zakken de poort uit om ze daar neer te zetten, ima er achter aan met niets
Zou heel goed kunnen.quote:Op maandag 10 juli 2023 08:55 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat immi er nu pas achter komt waar de volle vuilnisbakzakken heen moeten
Zou maar zo kunnen, voor hij manager was deed hij vrij weinig buiten koken en afwassen ( corvee)quote:Op maandag 10 juli 2023 08:55 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat immi er nu pas achter komt waar de volle vuilnisbakzakken heen moeten
Misschien een script van daar achter? Het zal me ook niks verbazen dat ze uit zichzelf vertrekt haar tijd zit erop denk ik.quote:Op maandag 10 juli 2023 08:55 schreef Rhosyn het volgende:
De lege flessen gaan ook achter de poort.
Immi liep achter Erik aan maar de poort stond nog open. Immi wordt geroepen door Eunice die wil een afspraak maken voor een dokter? Ze slikt ibuprofen maar wil die niet blijven slikken want het is troep. Immi gaat het verzoek mailen.
Ik weet niet wat Eunice mankeert waarom ze ibuprofen slikt.
eunice gaat niet uit haar eigen weg ,ze zegde ooit als de pot onder de 9 ton staat ga ik weg ......................... en ze is er nogquote:Op maandag 10 juli 2023 08:58 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Misschien een script van daar achter? Het zal me ook niks verbazen dat ze uit zichzelf vertrekt haar tijd zit erop denk ik.
De koker zat er al.quote:Op maandag 10 juli 2023 08:39 schreef Rhosyn het volgende:
Gebruikte batterijen moeten in een koker worden gegooid die boven de kist met nieuwe batterijen hangt.
Die koker heb ik nog niet eerder gezien.
Isaac maakt er een spelletje van door net te doen of hij een bal in een basket gooit, inclusief sprongetje.
Aandachttrekster is het, wacht er op dat iedereen zegt joh kan wel, kan makkelijkquote:Op maandag 10 juli 2023 09:22 schreef Dotteke het volgende:
Babette vindt niet dat ze met een kort topje aan kan lopen
Kan niet omdat ze al 40 is, maar omdat het warm is kan het wel
Jammer genoeg weet ik daar alles van... sterker nog, ik heb het nog steeds... ik hoop dat Babette dat bespaart blijft..quote:Op maandag 10 juli 2023 09:19 schreef Dotteke het volgende:
Babette heeft een zeer stuitje Isaac zegt dat dat wel twee weken kan duren
Euhhhh Isaac dat kan wel veel langer duren
Ze wil graag horen dat ze het figuur er wel voor heeftquote:Op maandag 10 juli 2023 09:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Aandachttrekster is het, wacht er op dat iedereen zegt joh kan wel, kan makkelijk
Ze is zeker afgevallen.quote:Op maandag 10 juli 2023 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze wil graag horen dat ze het figuur er wel voor heeft
IK zag haar, dacht zaterdag in zo kort gebloemd rokje dacht te zien dat ze wel afgevallen was?
bern ookquote:Op maandag 10 juli 2023 09:30 schreef Frummelie het volgende:
Sasha en Jappie kennen dat boek onderhand uit hun hoofd, zij zijn er echt druk mee..
Oooh ja dat klopt...quote:
Ik hoop het....quote:Op maandag 10 juli 2023 09:33 schreef cinsan het volgende:
iedereen al op zou er toch iets gaan gebeuren
Zoë die zelf heeft besloten niet te leren want ze kent het al.quote:Op maandag 10 juli 2023 09:28 schreef Rhosyn het volgende:
Nu staat Zoe tegen Marciano te oreren. Ze werd aangesproken door hem omdat ze aan het kletsen is.
Ze heeft commentaar op Babette? Die zich niet voorbereid voor het filosofisch gesprek met Eric en voor een eventuele eliminatie >>> het theorieboek.
??
Zoe denkt dat als mensen door krijgen dat iemand niet studeert die grote kans maakt om genomineerd te worden.
Ze heeft wel een flinke bos haarquote:Op maandag 10 juli 2023 09:52 schreef Frummelie het volgende:
Oooh dat haar krullen met die warmte daar zou ik zo geen zin in hebben... lekker een staart erin hatseflats..
Ze heeft een prachtkop met haar.. dat krullen gaat wel retesnel maar straks effe zweten dan hangt het weer stijl op haar koppie...quote:
Ja, ik zat ook verbaasd te kijken hoe snel ze het doet.quote:Op maandag 10 juli 2023 09:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze heeft een prachtkop met haar.. dat krullen gaat wel retesnel maar straks effe zweten dan hangt het weer stijl op haar koppie...
Ze is met pensioen, ze doet nakkes meer.. ze eet ook weer van alles..quote:Op maandag 10 juli 2023 09:56 schreef Dotteke het volgende:
Moriama ook weer aangekleed
DIe doet niet veel meer aan wandelen en sporten volgens mij
Ze was zo goed bezig
Zo jammer voor de energie die andere er in hebben gestokenquote:Op maandag 10 juli 2023 09:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze is met pensioen, ze doet nakkes meer.. ze eet ook weer van alles..
Ja dat doet ze lekker..quote:Op maandag 10 juli 2023 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook verbaasd te kijken hoe snel ze het doet.
Bij jezelf is het altijd moeilijk als bij een ander doen, maar bij haar gaat het net zo soepeltjes
Daar was Jeff de drijvende kracht achter en er is beloof dat ze dat over zouden nemen maar er zitten nog maar heel weinig mensen die zich aan hun woord houden op het moment.quote:Op maandag 10 juli 2023 09:56 schreef Dotteke het volgende:
Moriama ook weer aangekleed
DIe doet niet veel meer aan wandelen en sporten volgens mij
Ze was zo goed bezig
Babette heeft het overgenomen, maar als Moraima niet wil, dan wil ze nietquote:Op maandag 10 juli 2023 10:03 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Daar was Jeff de drijvende kracht achter en er is beloof dat ze dat over zouden nemen maar er zitten nog maar heel weinig mensen die zich aan hun woord houden op het moment.
Zeker jammer voor haar lijf.. maar ze heeft gewoon schijt.. zoek het dan maar uit.. maar lullig inderdaad voor de mensen die haar wel gestimuleerd hebben met van alles..quote:Op maandag 10 juli 2023 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo jammer voor de energie die andere er in hebben gestoken
Ook jammer voor haar lijf, want ze was met Babette echt goed bezig en dacht ook dat ze het leuk vond
het is een ontzettend lui mens, wil graag bediend worden, lekker in het kantoor zitten schransen ( zelfs bij immi binnen lopen en vragen of die wat lekkers heeft) en heeft een heel grote bek als iemand haar tegenspreekt of aanspreekt op iets.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette heeft het overgenomen, maar als Moraima niet wil, dan wil ze niet
Ze is wel veranderd vergeleken met het begin. Jammer hoor ze was in het begin best leukquote:Op maandag 10 juli 2023 10:07 schreef Verida het volgende:
[..]
het is een ontzettend lui mens, wil graag bediend worden, lekker in het kantoor zitten schransen ( zelfs bij immi binnen lopen en vragen of die wat lekkers heeft) en heeft een heel grote bek als iemand haar tegenspreekt of aanspreekt op iets.
Babette is ook zeker geen motivator, die houdt zich zelf al niet aan tijds afspraken , alsmaar afgeleid en lullen onderweg . Als ze eenmaal bezig is doet ze het goed Jappie heeft t geloof ik ook nog even gedaanquote:Op maandag 10 juli 2023 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette heeft het overgenomen, maar als Moraima niet wil, dan wil ze niet
ik vond haar in het begin ook al niet leuk, schreeuwen tegen Leila, praten met de camera en heel erg veel meevreten van de spullen die immie en Rupi achterover hadden gedrukt.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is wel veranderd vergeleken met het begin. Jammer hoor ze was in het begin best leuk
en dat wil ik nietquote:Op maandag 10 juli 2023 10:10 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vond haar in het begin ook al niet leuk, schreeuwen tegen Leila, praten met de camera en heel erg veel meevreten van de spullen die immie en Rupi achterover hadden gedrukt.
en maar zeiken en zeuren om dingen, tot aan een traplift voor haar moeder toe, enz.
en vooral niets meedoen wat inspanning vraagt, al beginnen met "dan kan ik niet" en dan applaus verwachten na een mislukte poging.
blegh
quote:Op maandag 10 juli 2023 10:09 schreef spapaars het volgende:
Zou wel lachen zijn dat ze zich de schompes leren en dat er vervolgens niets mee wordt gedaan.
gm
Dat zijn inderdaad de minder lleuke dingen, maar ze kwam soms wel leuk uit de hoek. Maar dat doet ze al lang niet meer. Dat applaus krijgen omdat ze iets niet doen/of kon snapte ik ook nooitquote:Op maandag 10 juli 2023 10:10 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vond haar in het begin ook al niet leuk, schreeuwen tegen Leila, praten met de camera en heel erg veel meevreten van de spullen die immie en Rupi achterover hadden gedrukt.
en maar zeiken en zeuren om dingen, tot aan een traplift voor haar moeder toe, enz.
en vooral niets meedoen wat inspanning vraagt, al beginnen met "dan kan ik niet" en dan applaus verwachten na een mislukte poging.
blegh
Daar is hij heel precies in altijd.. er mag geen krukje inzitten. Maar eigenlijk is het niet zo hygiënisch want je zweet gedurende nacht. Even je bed open laten liggen om te luchten zou beter zijn.quote:Op maandag 10 juli 2023 08:18 schreef Rhosyn het volgende:
Fascinerend om te zien hoe nauwkeurig Isaac zijn bed op maakt meteen als hij uit bed is.
Het is gewoon een profiteur maar toen ik dat hier eens schreef waren de rapen gaar want o, o, o, wat had ze het zwaar thuis.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:10 schreef Verida het volgende:
[..]
blegh
Was ze zeker ff vergeten dat ze zwaargewond is geraakt.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:11 schreef schizolientje het volgende:
Babette gaat op haar knieen zitten en zakt met stuit op haar hielen, geen kreuntje niets
[..]
Dat was denk ik om haar aan te moedigen dat ze tóch iets meedeed.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad de minder lleuke dingen, maar ze kwam soms wel leuk uit de hoek. Maar dat doet ze al lang niet meer. Dat applaus krijgen omdat ze iets niet doen/of kon snapte ik ook nooit
Mod edit -knip-quote:Op maandag 10 juli 2023 10:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar is hij heel precies in altijd.. er mag geen krukje inzitten. Maar eigenlijk is het niet zo hygiënisch want je zweet gedurende nacht. Even je bed open laten liggen om te luchten zou beter zijn.
Goedemorgen![]()
Benieuwd of er vandaag nog iets van een verdien of eliminatie komt.
What??????????????????quote:Op maandag 10 juli 2023 10:15 schreef Dotteke het volgende:
Eunice is blij dat ze haar heupen heeft kunnen openen in de loods. Zo heeft ze haar emotie kunnen laten gaan
Mogguh....... wat zeg jij nou ?????quote:Op maandag 10 juli 2023 10:15 schreef Dotteke het volgende:
Eunice is blij dat ze haar heupen heeft kunnen openen in de loods. Zo heeft ze haar emotie kunnen laten gaan
Kwam vast door die vinger van JW.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mogguh....... wat zeg jij nou ?????![]()
![]()
![]()
Dat mens spoort echt niet!
Sinds Jeffrey weg is vind ik haar veranderd, ook door het manager zijn.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:20 schreef pingu66 het volgende:
Morri geeft net als Zoë het hoog in haar bol gekregen na haar managerschap.
Soms zijn er dingen die je beter niet kunt visualiseren......quote:Op maandag 10 juli 2023 10:29 schreef pingu66 het volgende:
Als Eunice de poort opent kan ze al haar emoties (naar huis) laten gaan
Eunice die door de poort naar huis toe loopt, kan ik goed visualiseren niets mis meequote:Op maandag 10 juli 2023 10:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Soms zijn er dingen die je beter niet kunt visualiseren......
Isaac zou het overnemen maar Isaacs woord is waardeloos. Bla blaat maar wat altijd.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:03 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Daar was Jeff de drijvende kracht achter en er is beloof dat ze dat over zouden nemen maar er zitten nog maar heel weinig mensen die zich aan hun woord houden op het moment.
Nou dan zal ik ze ook eens wijd open zetten...quote:Op maandag 10 juli 2023 10:15 schreef Dotteke het volgende:
Babette zei tegen Isaac dat zij het zou gaan doen, lopen en later oefeningen op muziek, maar ze laat het afweten.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:33 schreef engine het volgende:
[..]
Isaac zou het overnemen maar Isaacs woord is waardeloos. Bla blaat maar wat altijd.
quote:Op maandag 10 juli 2023 10:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dan zal ik ze ook eens wijd open zetten...
ik houd het wel bij m'n tuindeuren die ik dagelijks open zet .....quote:Op maandag 10 juli 2023 10:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dan zal ik ze ook eens wijd open zetten...
Ah okay, wist ik niet.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Babette zei tegen Isaac dat zij het zou gaan doen, lopen en later oefeningen op muziek, maar ze laat het afweten.
Eerst leek het erop dat het zou gaan lukken, maar nu wordt er niets meer mee gedaan
quote:
Het zijn haar woordenquote:Op maandag 10 juli 2023 10:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mogguh....... wat zeg jij nou ?????![]()
![]()
![]()
Dat mens spoort echt niet!
ja natuurlijk, heb je gelijk in, maar vanaf dag 1 is het sowieso een hoop gedoe om haar in beweging te krijgenquote:Op maandag 10 juli 2023 10:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay, wist ik niet.
Al kan Moraima er natuurlijk ook zelf verantwoordelijkheid in nemen. Haar gezondheid tenslotte.
Die luistert ook alleen maar naar zichzelf, ik zou daar echt wat van zeggen want vind dat heel respectloos.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:36 schreef schizolientje het volgende:
midden in een zin aan Wendy praat ze alweer tegen een ander die voorbij komt, Babette dus. Zo gaat t in veel gesprekken
Inderdaad, je kunt toch zélf wel rondjes gaan lopen?quote:Op maandag 10 juli 2023 10:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay, wist ik niet.
Al kan Moraima er natuurlijk ook zelf verantwoordelijkheid in nemen. Haar gezondheid tenslotte.
Zelfs Berend deed datquote:Op maandag 10 juli 2023 10:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Inderdaad, je kunt toch zélf wel rondjes gaan lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |