Mod edit -knip-quote:Op maandag 10 juli 2023 10:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar is hij heel precies in altijd.. er mag geen krukje inzitten. Maar eigenlijk is het niet zo hygiënisch want je zweet gedurende nacht. Even je bed open laten liggen om te luchten zou beter zijn.
Goedemorgen![]()
Benieuwd of er vandaag nog iets van een verdien of eliminatie komt.
What??????????????????quote:Op maandag 10 juli 2023 10:15 schreef Dotteke het volgende:
Eunice is blij dat ze haar heupen heeft kunnen openen in de loods. Zo heeft ze haar emotie kunnen laten gaan
Mogguh....... wat zeg jij nou ?????quote:Op maandag 10 juli 2023 10:15 schreef Dotteke het volgende:
Eunice is blij dat ze haar heupen heeft kunnen openen in de loods. Zo heeft ze haar emotie kunnen laten gaan
Kwam vast door die vinger van JW.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mogguh....... wat zeg jij nou ?????![]()
![]()
![]()
Dat mens spoort echt niet!
Sinds Jeffrey weg is vind ik haar veranderd, ook door het manager zijn.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:20 schreef pingu66 het volgende:
Morri geeft net als Zoë het hoog in haar bol gekregen na haar managerschap.
Soms zijn er dingen die je beter niet kunt visualiseren......quote:Op maandag 10 juli 2023 10:29 schreef pingu66 het volgende:
Als Eunice de poort opent kan ze al haar emoties (naar huis) laten gaan
Eunice die door de poort naar huis toe loopt, kan ik goed visualiseren niets mis meequote:Op maandag 10 juli 2023 10:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Soms zijn er dingen die je beter niet kunt visualiseren......
Isaac zou het overnemen maar Isaacs woord is waardeloos. Bla blaat maar wat altijd.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:03 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Daar was Jeff de drijvende kracht achter en er is beloof dat ze dat over zouden nemen maar er zitten nog maar heel weinig mensen die zich aan hun woord houden op het moment.
Nou dan zal ik ze ook eens wijd open zetten...quote:Op maandag 10 juli 2023 10:15 schreef Dotteke het volgende:
Babette zei tegen Isaac dat zij het zou gaan doen, lopen en later oefeningen op muziek, maar ze laat het afweten.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:33 schreef engine het volgende:
[..]
Isaac zou het overnemen maar Isaacs woord is waardeloos. Bla blaat maar wat altijd.
quote:Op maandag 10 juli 2023 10:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dan zal ik ze ook eens wijd open zetten...
ik houd het wel bij m'n tuindeuren die ik dagelijks open zet .....quote:Op maandag 10 juli 2023 10:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dan zal ik ze ook eens wijd open zetten...
Ah okay, wist ik niet.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Babette zei tegen Isaac dat zij het zou gaan doen, lopen en later oefeningen op muziek, maar ze laat het afweten.
Eerst leek het erop dat het zou gaan lukken, maar nu wordt er niets meer mee gedaan
quote:
Het zijn haar woordenquote:Op maandag 10 juli 2023 10:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mogguh....... wat zeg jij nou ?????![]()
![]()
![]()
Dat mens spoort echt niet!
ja natuurlijk, heb je gelijk in, maar vanaf dag 1 is het sowieso een hoop gedoe om haar in beweging te krijgenquote:Op maandag 10 juli 2023 10:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay, wist ik niet.
Al kan Moraima er natuurlijk ook zelf verantwoordelijkheid in nemen. Haar gezondheid tenslotte.
Die luistert ook alleen maar naar zichzelf, ik zou daar echt wat van zeggen want vind dat heel respectloos.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:36 schreef schizolientje het volgende:
midden in een zin aan Wendy praat ze alweer tegen een ander die voorbij komt, Babette dus. Zo gaat t in veel gesprekken
Inderdaad, je kunt toch zélf wel rondjes gaan lopen?quote:Op maandag 10 juli 2023 10:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay, wist ik niet.
Al kan Moraima er natuurlijk ook zelf verantwoordelijkheid in nemen. Haar gezondheid tenslotte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |