Demissionair gelukkig.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:26 schreef Harry het volgende:
[..]
Om daarvan vervolgens van over te geven, omdat je erachter komt dat hij nog zeker een half jaar de premier zal zijn.......
Operaties nog wel? Volgens mij heeft ze fillers of Botox gedaan.. dat is toch wel wat anders..quote:Op maandag 10 juli 2023 14:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Is ze misschien vergeten dat ze 2 operaties aan de gezicht heeft laten doen ooit..
Ik vind dat je gewoon bij de waarheid moet blijven als je favo kakt, stinkt hij ook...quote:Op maandag 10 juli 2023 14:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan ben je zo ongeveer de enige hier![]()
Als je hier tegenwoordig iets zegt dan krijg je meteen ja maar jij…
Dat klopt helemaal.. maar hier is het zo dat dan alles van die persoon die je niet mag slecht is en er wordt dan ook nog van alles bij verzonnen.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind dat je gewoon bij de waarheid moet blijven als je favo kakt, stinkt hij ook...
Je kan niet alles recht lullen wat krom is...
En nog eens wachten op die grote bandrecorder die aangeslingerd moet worden met de uitleg....quote:Op maandag 10 juli 2023 14:32 schreef spapaars het volgende:
Ze hebben 1 minuut om hun kamer uit te komen, daarna minutenlang wachten voor ze netjes op hun stip staan.
Das later..quote:Op maandag 10 juli 2023 14:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Operaties nog wel? Volgens mij heeft ze fillers of Botox gedaan.. dat is toch wel wat anders..
Wat heeft ze dan laten opereren?quote:
Dan graag Bern of Sasha..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |