Niet ze maar Isaac had het beloofd aan Jeff om het over te nemen.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:03 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Daar was Jeff de drijvende kracht achter en er is beloof dat ze dat over zouden nemen maar er zitten nog maar heel weinig mensen die zich aan hun woord houden op het moment.
tja...... zeggen en doen is 2quote:Op maandag 10 juli 2023 10:41 schreef spapaars het volgende:
Misschien is Een Jaar Van Je Leven wel één van de weinige dingen die Moraima ook echt doet voor zichzelf. Want als drukke mama en oppas oma, is gezond eten niet altijd even makkelijk. En is een stuk koek of snoep net iets te makkelijk naar binnen te schuiven. Er moeten 40 kilo’s vanaf… dus al de tijd die ze straks niet besteedt aan het huishouden en de opvang… kan ze lekker in het sporten steken.
Nu loopt alles natuurlijk anders in de loods.. dat is ook wel bij meerderen gebleken.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:41 schreef spapaars het volgende:
Misschien is Een Jaar Van Je Leven wel één van de weinige dingen die Moraima ook echt doet voor zichzelf. Want als drukke mama en oppas oma, is gezond eten niet altijd even makkelijk. En is een stuk koek of snoep net iets te makkelijk naar binnen te schuiven. Er moeten 40 kilo’s vanaf… dus al de tijd die ze straks niet besteedt aan het huishouden en de opvang… kan ze lekker in het sporten steken.
Ik vind dat je het ook echt wel goed kan zien. Bekijk maar eens foto’s en filmpjes terug van het begin van het programma. Je ziet het dan echt wel goed.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:42 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
tja...... zeggen en doen is 2
Ze was 25 kg afgevallen.... maar nu ??
Babette roept om het hardst dat je zo goed kunt zien dat Moraima is afgevallen
Wat een kul verhaal zegquote:Op maandag 10 juli 2023 10:41 schreef spapaars het volgende:
En toch zie je haar weer dikker worden voor mijn gevoelquote:Op maandag 10 juli 2023 10:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind dat je het ook echt wel goed kan zien. Bekijk maar eens foto’s en filmpjes terug van het begin van het programma. Je ziet het dan echt wel goed.
Ze was 15 kilo afgevallen maar daar is misschien al wel weer een paar kilo van bijgekomen.
Omdat ze echt totaal de ballen verstand van heeft hoe je het aan moet brengen..quote:Op maandag 10 juli 2023 10:43 schreef schizolientje het volgende:
de kaaklijn van Zoe is wit en de rest rose hoe kan dat nou
Ze zei destijds dat het 25 kg was, in de tijd dat ze met Jeffrey liep en sportte.....quote:Op maandag 10 juli 2023 10:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind dat je het ook echt wel goed kan zien. Bekijk maar eens foto’s en filmpjes terug van het begin van het programma. Je ziet het dan echt wel goed.
Ze was 15 kilo afgevallen maar daar is misschien al wel weer een paar kilo van bijgekomen.
Ik zei al dat er waarschijnlijk al weer wat kilo’s zijn bijgekomen..quote:Op maandag 10 juli 2023 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En toch zie je haar weer dikker worden voor mijn gevoel
Het is natuurlijk ook erg warm geweest en kan me voorstellen dat je dan geen puf hebt om te sporten maar ze zou in de avond haar rondjes kunnen lopen. Zo jammer als het er weer bij zou komen, zeker ook voor haar gezondheid en haar knieën.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze zei destijds dat het 25 kg was, in de tijd dat ze met Jeffrey liep en sportte.....
Natuurlijk is alles veranderd nu, ook de hoge temperaturen maken het niet lekker om te sporten.
Ik vind ook dat je het met diverse dingen echt wel ziet, ook hoe ze zich beweegt.
Het is alleen dat er zoveel gezegd en beloofd was...
Ze denkt dat ze zo super sexy is? Misschien hoopt ze nog steeds dat ze onweerstaanbaar zo is voor Isaac? Het is wel een volhouderquote:Op maandag 10 juli 2023 10:52 schreef xsaskiax het volgende:
Waarom loopt Zoë toch bijna iedere dag tot de middag in haar slaapshirt??? (of iets dat erop moet lijken)
Hoe groot is het bord dat voor haar kop zit vraag ik me af.. hoewel heel veel in stand wordt gehouden door de mensen om haar heen,, bijna niemand zegt tegen haar dat ze er echt niet uitzietquote:Op maandag 10 juli 2023 10:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze denkt dat ze zo super sexy is? Misschien hoopt ze nog steeds dat ze onweerstaanbaar zo is voor Isaac? Het is wel een volhouder
Ja, klopt mijn gevoel was daar een antwoord op.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En toch zie je haar weer dikker worden voor mijn gevoel
Dat heeft ze heel vaak het ziet er niet uitquote:Op maandag 10 juli 2023 10:43 schreef schizolientje het volgende:
Ze denkt dat ze schaduwen aanbrengt zodat haar gezicht niet zo rond en van opzij plat lijkt.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:43 schreef schizolientje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |