Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
episch die gastquote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:07 schreef hemarookworst het volgende:
Ga je dit doen @:grrrrrrrr
[ afbeelding ]Same shit, different day
SC hopper present![]()
Je verzaakt zucht.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Gefeliciteerd.
Je bent goed bezig.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Willempie mag minimaal triple overuren tarief betalen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij had toen gewoon de hofhouding, volgens de regels naar huis moeten sturen en doorbetalen uit eigen zak (heuheu![]()
) en @:m1st1g een DM moeten sturen over hoe hij voedsel moest bestellen en instructies over hoe hij een uitsmijter en een simpele pasta moest bereiden. Natuurlijk wel tegen een vergoeding op het niveau dat bij zijn status als Chef Cock hoor
![]()
Ik ga slapenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Niet verzaken,
Ze aflossingsploeg is wrOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
waar zit ik naar te kijken? een handvat met spiegel? wat moet je ermee?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:18 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat vinden jullie van deze? Kan zowel boven als onder het stuur komen. 150 piek...
[ afbeelding ]![]()
wasdaquote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:18 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat vinden jullie van deze? Kan zowel boven als onder het stuur komen. 150 piek...
[ afbeelding ]
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb standaard spiegels nu. Dus zo:quote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
waar zit ik naar te kijken? een handvat met spiegel? wat moet je ermee?
En dat wordt dan zo:
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Is dat je motor ook???????quote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb standaard spiegels nu. Dus zo:
[ afbeelding ]
En dat wordt dan zo:
[ afbeelding ]
ik vind die op 1 lijken op de spiegels die je op zo;n driewieler vaak ziet zitten voor mensen met een verstandelijke beperking
zorrie he maar moet daar aan denken als ik ze zie![]()
spiegels op 2: is dat wel veilig??![]()
op die van 1 zie je denk ik meer???![]()
De bovenste ja. Helemaal matzwart. 2022 modelquote:
ziet er wel mooi uitquote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De bovenste ja. Helemaal matzwart. 2022 model![]()
![]()
![]()
Oke oke, ik bestel ze welquote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Is dat je motor ook???????
ik vind die op 1 lijken op de spiegels die je op zo;n driewieler vaak ziet zitten voor mensen met een verstandelijke beperking
zorrie he maar moet daar aan denken als ik ze zie![]()
spiegels op 2: is dat wel veilig??![]()
op die van 1 zie je denk ik meer???![]()
Nja, dat is CE enzo. Die andere krijg je geen boete voor ofzo, maar die grote Mickey Mouse dingen zien er natuurlijk niet uit. Evenals dat spatbord wat nog vervangen moet worden door een kortere
ja je vraagt welke.. dat is mijn antwoordquote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Oke oke, ik bestel ze wel![]()
Nja, dat is CE enzo. Die andere krijg je geen boete voor ofzo, maar die grote Mickey Mouse dingen zien er natuurlijk niet uit. Evenals dat spatbord wat nog vervangen moet worden door een kortere
wil niet zeggen dat het zo is.. .zijn er vast die 1 wel mooier vinden
![]()
![]()
Vind het vrij gortig voor 2 spiegeltjes maar oké...
en dan staat er nog bij 'past op de meeste motors', Dus het is niet uitgesloten dat ik zelf nog moet klussen
hmm dat spartbord , vind je dat storend?
kan niet zeggen dat ik dat raar vind uitzien.
voor een motor , heb je wel een bad ass ding.
evengoed, zou er nooit opgaan![]()
ben benieuwdquote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:29 schreef Stoorzendert het volgende:
Vind het vrij gortig voor 2 spiegeltjes maar oké...
en dan staat er nog bij 'past op de meeste motors', Dus het is niet uitgesloten dat ik zelf nog moet klussen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja dat is het volgende natuurlijk. kort spatbordje (waar net het kenteken op past). Dat was ook het eerste wat sneuvelde op mijn scootertje destijdsquote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:29 schreef Monique___ het volgende:
hmm dat spartbord , vind je dat storend?
kan niet zeggen dat ik dat raar vind uitzien.
voor een motor , heb je wel een bad ass ding.
evengoed, zou er nooit opgaan(Yamaha Aerox GP1)
Post wel een foto volgende week of wanneer ik het gemaakt hebquote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Post wel een foto volgende week of wanneer ik het gemaakt heb
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Maar ik vind 'Barracuda' ook wel mooi staan op de motor... Als tekst alleen al. Heb daar valdoppen van geïnstalleerd, en dat merk 'Barracuda' ziet er best geil uit
Deze zitten er ook op. ¤65,- voor wat plasticDie kan ik zelf ook wel draaien eigenlijk...
eenwieler ook goed?quote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten van de afdeling Groeten & Fruit![]()
Dat is een ecktequote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
eenwieler ook goed?
[ afbeelding ]“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Wel ruimte efficiënt, als elke automobilist hiermee reed waren er geen files meerquote:Uw ADH vitamine Worst
Zelfs op een werkdag slaap ik niet zo vroegUw ADH vitamine Worst
3uur naar bed, 5uur opstaan en naar de fabriekquote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:47 schreef hemarookworst het volgende:
Zelfs op een werkdag slaap ik niet zo vroeg“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
JawelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Bij mij is het 2 uur naar bed, 9 uur uit bed schuifelen en pc aanzetten bij thuiswerkenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
3uur naar bed, 5uur opstaan en naar de fabriekUw ADH vitamine Worst
Das best fors. Ik had vanmorgen ook 2x een dubbele, daarna een dubbele decaf, en daarna nog een enkele koffie. Maar 12 koffie?!quote:
LekkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Deze gaat op vakantie op standje 11 in de auto
En Unox techno?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:52 schreef Stoorzendert het volgende:
Deze gaat op vakantie op standje 11 in de autoUw ADH vitamine Worst
Tik maar Unox techno in op YouTubequote:Uw ADH vitamine Worst
Nja, niet helemaal mijn muziekquote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tik maar Unox techno in op YouTube![]()
quote:Uw ADH vitamine Worst
Op de mos stemmenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 01:14 schreef Monique___ het volgende:
ligt mario te pitten?
punkte voor het oprapen voor hem![]()
Hij gunt ons punten, hoe liefquote:Op zaterdag 8 juli 2023 01:14 schreef Monique___ het volgende:
ligt mario te pitten?
punkte voor het oprapen voor hem
Uw ADH vitamine Worst
OkeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-07-2023 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 553 / +136 / +0 / 653 / 881
2. Monique___ / 519 / +60 / +34 / 1405 / 1669
3. mario390 / 397 / +147 / +0 / 211 / 310
4. Zucht. / 361 / +54 / +0 / 1273 / 1431
5. Lovely / 269 / +93 / +0 / 774 / 947
6. maily / 261 / +47 / +0 / 992 / 1105
7. Emmerdeur / 258 / +44 / +0 / 159 / 209
8. PLY / 220 / +2 / +0 / 312 / 387
9. Dr.Mikey / 196 / +32 / +25 / 199 / 261
10. KillemWieft / 191 / +4 / +0 / 50 / 92
11. DerRabbit / 180 / +84 / +0 / 460 / 543
12. Mickytjuh / 175 / +22 / +3 / 493 / 560
13. gebrokenglas / 157 / +22 / +0 / 499 / 598
14. greysbones / 130 / +8 / +0 / 701 / 779
15. notturna / 109 / +0 / +0 / 251 / 325
16. hemarookworst / 108 / +6 / +17 / 354 / 433
17. Harrie / 106 / +0 / +0 / 422 / 495
18. loveislikeakiss / 106 / +2 / +0 / 479 / 550
19. _UserName_ / 86 / +13 / +0 / 127 / 186
20. Rob / 86 / +2 / +0 / 106 / 134SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morguh ☕️Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Ply
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook al weer vroeg wakker.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O jee verkeerd gelegen?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 03:44 schreef PLY het volgende:
Ja ging om 9u ff liggennet wakker van de spierpijn
Lekker, dan. `hopelijk zakt het snel wegquote:Op zaterdag 8 juli 2023 03:46 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja met airco aan en straal op memaar ben goed wakker nu
Welja, dacht gelijk ff maily inhalen.. Maar je bent er alquote:Op zaterdag 8 juli 2023 03:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, dan. `hopelijk zakt het snel weg![]()
![]()
veel te vroegquote:Op zaterdag 8 juli 2023 03:49 schreef PLY het volgende:
[..]
Welja, dacht gelijk ff maily inhalen.. Maar je bent er al![]()
Ja kon ook niet meer slapen zere strot en mijn oog helemaal dicht geplakt en dicht.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 03:49 schreef PLY het volgende:
[..]
Welja, dacht gelijk ff maily inhalen.. Maar je bent er al
EErst even wate gekookt en schoongemaakt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Harrie, leuk je bent er weerquote:
Droge lucht binnen? Moet wel haastquote:Op zaterdag 8 juli 2023 03:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kon ook niet meer slapen zere strot en mijn oog helemaal dicht geplakt en dicht.
EErst even wate gekookt en schoongemaakt.![]()
Nee, niet droger dan anders, staat op 60quote:
Maar heb al meer dan een week keelpijn, verstopte neus en mijn oog doet zeer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
60 is net nog goed idd, ff huisarts?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 03:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, niet droger dan anders, staat op 60
Maar heb al meer dan een week keelpijn, verstopte neus en mijn oog doet zeer.![]()
Heb ik gisteren gebeld want heb best moeite met slikken\Wat dacht jequote:
De assistent vond het niet nodig dat ik kom, Pas als ik heel benauwd was en helemaal niet meer kon slikken mocht ook langskomen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O je zit hier in je slaap te tikkenquote:
Ha, nou aan mij een verkeerde gehad danquote:Op zaterdag 8 juli 2023 03:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik gisteren gebeld want heb best moeite met slikken\Wat dacht je
De assistent vond het niet nodig dat ik kom, Pas als ik heel benauwd was en helemaal niet meer kon slikken mocht ook langskomen.wat een trut, kan toch vast kijken of het geen bacteriën zijn? En kuurtje met jou gestel indien nodig?
![]()
Monitor hoef je niet te bolken, telt niet meequote:Op zaterdag 8 juli 2023 03:59 schreef Harrie het volgende:
Nee ik was toevallig wakker en deed een monitor bolkje en dat was het wel weer![]()
![]()
`Ja ik was ook boos, ik zeg loop al meer dan een week met keelpijn ben hondsmoe hoe kan je nu zo zeggen dat het niets is. \IK was eigenlijk verbaasd want normaal bel ik en mag altijd gelijk komen gezien mijn geschiedenis en hoe mij lijf er aan toe is. \Maar goed had geen zin om stampij te makenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 03:58 schreef PLY het volgende:
[..]
Ha, nou aan mij een verkeerde gehad danwat een trut, kan toch vast kijken of het geen bacteriën zijn? En kuurtje met jou gestel indien nodig?
nog meer aan de verzekeraards overlaten dan wordt alles beterquote:Op zaterdag 8 juli 2023 03:58 schreef PLY het volgende:
[..]
Ha, nou aan mij een verkeerde gehad danwat een trut, kan toch vast kijken of het geen bacteriën zijn? En kuurtje met jou gestel indien nodig?
![]()
ALs je nog even blijft kan je straks om 7.30 uur weer een blokje gevenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 03:59 schreef Harrie het volgende:
Nee ik was toevallig wakker en deed een monitor bolkje en dat was het wel weer
laat mij ook ff een goeie smoes hebben om tussendoor een keer wat te typenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:00 schreef PLY het volgende:
[..]
Monitor hoef je niet te bolken, telt niet mee![]()
Waarom zou je een smoes moeten hebben om hier wat te typen?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
laat mij ook ff een goeie smoes hebben om tussendoor een keer wat te typen
Gewoon lekker mee typenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Raar zootje dan, mij weigeren ze nooit wat als ik bel. Ze horen je te zien idd met jou achtergrond. Maandag bellen gelijk, ik kan niet meer slikkenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`Ja ik was ook boos, ik zeg loop al meer dan een week met keelpijn ben hondsmoe hoe kan je nu zo zeggen dat het niets is. \IK was eigenlijk verbaasd want normaal bel ik en mag altijd gelijk komen gezien mijn geschiedenis en hoe mij lijf er aan toe is. \Maar goed had geen zin om stampij te maken![]()
Nee beter van niet, dat 1 of 2 woorden / smiley alles voor de punten moet ik ver van weg blijven anders heb ik al een ban voor ik helemaal los ben gegaanquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zou je een smoes moeten hebben om hier wat te typen?
Gewoon lekker mee typen![]()
Gewoon lekker je ding doenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee beter van niet, dat 1 of 2 woorden / smiley alles voor de punten moet ik ver van weg blijven anders heb ik al een ban voor ik helemaal los ben gegaan![]()
![]()
Mij normaal ook nooit omdat ze weten dat ik nooit zo maar komquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:03 schreef PLY het volgende:
[..]
Raar zootje dan, mij weigeren ze nooit wat als ik bel. Ze horen je te zien idd met jou achtergrond. Maandag bellen gelijk, ik kan niet meer slikkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet wat je bedoel, probeer er over heen te lezenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee beter van niet, dat 1 of 2 woorden / smiley alles voor de punten moet ik ver van weg blijven anders heb ik al een ban voor ik helemaal los ben gegaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee ben nog nooit voor DTS opgestaan of opgebleven \Ik ben ziek en kon niet meer slapen. Maar ben wel vaker rond deze tijd wakkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaat toch goed zo?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat is weg blijven om mezelf niet te frustreren.![]()
![]()
Beterschapquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ben nog nooit voor DTS opgestaan of opgebleven \Ik ben ziek en kon niet meer slapen. Maar ben wel vaker rond deze tijd wakker![]()
heb ik geprobeerd maar bepaald dom volk dat echt niet inhoudelijk wil reageren en dat normaal vinden kan ik niet negeren, zelfs niet als ik ze block of probeer te blocken.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoel, probeer er over heen te lezen![]()
Dank jequote:
Zou mij daar totaal niet druk om maken, gewoon doorrrquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
heb ik geprobeerd maar bepaald dom volk dat echt niet inhoudelijk wil reageren en dat normaal vinden kan ik niet negeren, zelfs niet als ik ze block of probeer te blocken.![]()
Ga wel doooorrrrrrrrr met de rest van mijn leven dus er is geen stresss ofzoquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:10 schreef PLY het volgende:
[..]
Zou mij daar totaal niet druk om maken, gewoon doorrr![]()
`Ik vind het ook veel gezellig om gewoon gezellig te babbelen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
heb ik geprobeerd maar bepaald dom volk dat echt niet inhoudelijk wil reageren en dat normaal vinden kan ik niet negeren, zelfs niet als ik ze block of probeer te blocken.
Maar ik kan gelukkig goed negeren. Praat wel met mensen die ook gezellig kletsenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beterquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ga wel doooorrrrrrrrr met de rest van mijn leven dus er is geen stresss ofzo![]()
![]()
ja maar jij kunt ook gezellig kletsen en dat heb ik nooit geleerd ik kan alleen raaskallen en baggerenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`Ik vind het ook veel gezellig om gewoon gezellig te babbelen.
Maar ik kan gelukkig goed negeren. Praat wel met mensen die ook gezellig kletsen![]()
![]()
Lees net dat Rutte gewoon weer door wil gaan en zich waarschijnlijk weer verkiesbaar stelt.
Het is toch niet te gelovenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat valt reuze mee hoor Harriequote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
ja maar jij kunt ook gezellig kletsen en dat heb ik nooit geleerd ik kan alleen raaskallen en baggerenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
het WEF bepaald op dit momentquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:13 schreef Dotteke het volgende:
Lees net dat Rutte gewoon weer door wil gaan en zich waarschijnlijk weer verkiesbaar stelt.
Het is toch niet te geloven![]()
Uitgekookte zak, BBB gaat de scepter zwaaien. Rutte opzouten... Frisse wind erdoorheenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:13 schreef Dotteke het volgende:
Het is toch niet te geloven![]()
Het WEF?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En ik heb zo maar het idee dat hij het weer gaat redden.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:15 schreef PLY het volgende:
[..]
Uitgekookte zak, BBB gaat de scepter zwaaien. Rutte opzouten... Frisse wind erdoorheen
Las gisteren dat Wilders nu zelfs met Rutte samen wil.
De tijd om te zeggen met wie we niet willen regeren is voorbij zegt hijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank jequote:. Keelontsteking en ontstoken oog
Morguh Zucht![]()
Rutte, kaag, hoekstra, hugo de jonge, maxima allemaal WEF puppetsquote:
World economic forum van claus (ik ga nog liever dood dan dat ik die hitler 2.0 serieus neem) schwab![]()
Ja zag het.. Stikstof potje gelijk naar de zorg en huizenbouw doen. En niks meer binnenhalen. Denemarken heeft maar 2000 asielzoekers, en zeggen klaarrr geen geld en huisvesting. Hier ook doenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik heb zo maar het idee dat hij het weer gaat redden.
Las gisteren dat Wilders nu zelfs met Rutte samen wil.
De tijd om te zeggen met wie we niet willen regeren is voorbij zegt hij![]()
Het is toch het volk wat weer op ze stemt, maar ik ben benieuwd dit keer.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
Rutte, kaag, hoekstra, hugo de jonge, maxima allemaal WEF puppets
World economic forum van claus (ik ga nog liever dood dan dat ik die hitler 2.0 serieus neem) schwab
ALs je het zo hoort zijn vele het zat, maar te veel vinden het nog goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:moet ook gebeuren
gaat hier niet gebeuren, hier zijn teveel mensen die gruwelijk veel geld verdienen aan die mensenhandel wat ze vluchtelingen noemenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:20 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja zag het.. Stikstof potje gelijk naar de zorg en huizenbouw doen. En niks meer binnenhalen. Denemarken heeft maar 2000 asielzoekers, en zeggen klaarrr geen geld en huisvesting. Hier ook doen
maar ik ben weer weg![]()
![]()
Echt oorlogsslachtoffers mogen van mij wel komen voor tijdelijke opvang. \Maar hetl loopt een beetje uit de klauwenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:20 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja zag het.. Stikstof potje gelijk naar de zorg en huizenbouw doen. En niks meer binnenhalen. Denemarken heeft maar 2000 asielzoekers, en zeggen klaarrr geen geld en huisvesting. Hier ook doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Devquote:Hoe is de klim gegaan?
Als simpele jongen met boerenverstand gaat deze keer mijn proteststem niet naar BBN.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:15 schreef PLY het volgende:
[..]
Uitgekookte zak, BBB gaat de scepter zwaaien. Rutte opzouten... Frisse wind erdoorheen![]()
Moet ik me niet vergeten te registreren![]()
![]()
We gaan het zien Harrie, zal echt anders moeten hier. Trustequote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
gaat hier niet gebeuren, hier zijn teveel mensen die gruwelijk veel geld verdienen aan die mensenhandel wat ze vluchtelingen noemen
maar ik ben weer weg![]()
![]()
Jammer Harrie, als je gaat slapen slaap lekkerquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
gaat hier niet gebeuren, hier zijn teveel mensen die gruwelijk veel geld verdienen aan die mensenhandel wat ze vluchtelingen noemen
maar ik ben weer weg
niet bestquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je. Keelontsteking en ontstoken oog
![]()
Idd oorlogvluchtelingen welquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt oorlogsslachtoffers mogen van mij wel komen voor tijdelijke opvang. \Maar hetl loopt een beetje uit de klauwen![]()
Lekker is andersquote:.
Echt harstikke leuk. Een idyllische waterval in tropisch bos vlak bij een actieve (yeah right) vulkaan. Wandeling was een beetje afzien, maar daar zwemmen was het waard. Oh, en nog aapjes gezien op de terug wegquote:![]()
![]()
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Vol is vol, Nederland barst straks uit zijn voegenquote:
Mensen van 30 wonen nog thuis en kunnen geen huis krijgen.
Ze kunnen niet aan het toekomst beginnen, geen gezin startenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
schlafen is fur der Marioquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer Harrie, als je gaat slapen slaap lekker![]()
![]()
![]()
O leuk zeg een hele ervaring dus. En je dochter hield het ook vol. Een leuke herinnering gemaakt samenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Echt harstikke leuk. Een idyllische waterval in tropisch bos vlak bij een actieve (yeah right) vulkaan. Wandeling was een beetje afzien, maar daar zwemmen was het waard. Oh, en nog aapjes gezien op de terug weg
Heb je al geslapen, of moet je nog?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daarom ook bouwen bouwen en stikstof komt over 20j welquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vol is vol, Nederland barst straks uit zijn voegen
Mensen van 30 wonen nog thuis en kunnen geen huis krijgen.
Ze kunnen niet aan het toekomst beginnen, geen gezin starten![]()
Stikstof is natuurlijk ook een probleem wat we niet moeten onderschatten\quote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:28 schreef PLY het volgende:
[..]
Daarom ook bouwen bouwen en stikstof komt over 20j wel
Maar er gaat ook veel geboeid worden is allemaal vast gelegd in de Nationale Prestatieafspraken.
Er moet alleen plaats zijn om te bouwen. HIier is niet veel ruimte meer om te bouwen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ruimte zat hoor in het noordenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stikstof is natuurlijk ook een probleem wat we niet moeten onderschatten\
Maar er gaat ook veel geboeid worden is allemaal vast gelegd in de Nationale Prestatieafspraken.
Er moet alleen plaats zijn om te bouwen. HIier is niet veel ruimte meer om te bouwen.![]()
![]()
Dan zal daar veel gebouwd kunnen worden.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar dat stikstof gelul moet ff van tafel totdat er genoeg huizen staan.dat stikstof beleid is een lachertje 20 miljard voor 0.00039 proc minderquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zal daar veel gebouwd kunnen worden.onbegonnen en zonde, dus potje naar de zorg en bouw. Als ze nu eens meer bomen planten en minder kappen scheelt veel meer
![]()
Nou bomen in woon wijken moeten wat minder, met die stormen die steeds heftiger worden is dat niet meer verantwoord.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:37 schreef PLY het volgende:
[..]
Maar dat stikstof gelul moet ff van tafel totdat er genoeg huizen staan.dat stikstof beleid is een lachertje 20 miljard voor 0.00039 proc minderonbegonnen en zonde, dus potje naar de zorg en bouw. Als ze nu eens meer bomen planten en minder kappen scheelt veel meer
Maar de meeste gemeentes staan wel voor veel groen hoor.
Hier ie het nog behoorlijk groen in het drop.
En als er een gekapt wordt moet er ook weer een terug gezet worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat dusquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou bomen in woon wijken moeten wat minder, met die stormen die steeds heftiger worden is dat niet meer verantwoord.
Maar de meeste gemeentes staan wel voor veel groen hoor.
Hier ie het nog behoorlijk groen in het drop.
En als er een gekapt wordt moet er ook weer een terug gezet worden.![]()
Het is momenteel gewoon een rotzooitje in Nederland en dat zal denk ik alleen maar erger wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoop dat het hierna gaat veranderen met paar dingenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:44 schreef Dotteke het volgende:
Het is momenteel gewoon een rotzooitje in Nederland en dat zal denk ik alleen maar erger worden![]()
Ben bang dat we straks gewoon weer met Rutte zitten opgescheeptquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:46 schreef PLY het volgende:
[..]
Hoop dat het hierna gaat veranderen met paar dingenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar zonder die trut Kaag en cuquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben bang dat we straks gewoon weer met Rutte zitten opgescheept![]()
En zonder Ruttequote:
Niks geen Rutte voor een 5de keerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
`Ik hoop met je mee, maar vrees het ergster, die man is net onkruid niet weg te krijgen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee,de grootste word BBB dat is zeker. Maar wie met wie?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zonder Rutte
Niks geen Rutte voor een 5de keer![]()
`Ik heb geen idee en ik weet ook niet op de BBB wel iets gaat worden.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:53 schreef PLY het volgende:
[..]
Nee,de grootste word BBB dat is zeker. Maar wie met wie?
Ik zou het momenteel echt niet wetenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan alleen maar beter worden dan dit denk ikquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`Ik heb geen idee en ik weet ook niet op de BBB wel iets gaat worden.
Ik zou het momenteel echt niet weten![]()
Valt weinig te pakken, maar is ook niet ergquote:
Lekker babbelen is veel gezelligerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weljaquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt weinig te pakken, maar is ook niet erg
Lekker babbelen is veel gezelliger![]()
![]()
Mijn politieke visie lijkt mij geen goed onderwerp dus beter stilllllllllllllquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt weinig te pakken, maar is ook niet erg
Lekker babbelen is veel gezelliger![]()
Vertelquote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
Mijn politieke visie lijkt mij geen goed onderwerp dus beter stilllllllllllll![]()
Ik heb geen idee, mij lijkt het dat de BBB er nog niet klaar voor is om een land te regeren. Ze komen net kijken . \`maar goed we gaan het zien.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:59 schreef PLY het volgende:
[..]
Kan alleen maar beter worden dan dit denk ik
Ik zou momenteel niet weten naar wie mijn stem gaat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon BBB ik, wegstemmen die anderequote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, mij lijkt het dat de BBB er nog niet klaar voor is om een land te regeren. Ze komen net kijken . \`maar goed we gaan het zien.
Ik zou momenteel niet weten naar wie mijn stem gaat.ze hebben het zelf verknald met die leugens
![]()
Nee, ik ga niet op de BBB. Maar weet nog niet op wie welquote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:03 schreef PLY het volgende:
[..]
Gewoon BBB ik, wegstemmen die andereze hebben het zelf verknald met die leugens
Misschien wel op omzightWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Caroline heeft een gezond boeren verstand en maakt politiek weinig fouten maar zodra er meer mensen bij moeten dan wordt het lastig want ze kan zichzelf niet klonen en dan komen er mensen in beeld die een andere agenda hebben en Kaag/Rutte/Hoekje/jonge/mxima etc die werken haar in alles tegenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, mij lijkt het dat de BBB er nog niet klaar voor is om een land te regeren. Ze komen net kijken . \`maar goed we gaan het zien.
Ik zou momenteel niet weten naar wie mijn stem gaat.![]()
Ook een goede iddquote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet op de BBB. Maar weet nog niet op wie wel
Misschien wel op omzight![]()
![]()
Ze is ook niet verkeerd bezig alleen weet ik niet of ze het red als minister president.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
Caroline heeft een gezond boeren verstand en maakt politiek weinig fouten maar zodra er meer mensen bij moeten dan wordt het lastig want ze kan zichzelf niet klonen en dan komen er mensen in beeld die een andere agenda hebben en Kaag/Rutte/Hoekje/jonge/mxima etc die werken haar in alles tegenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaat nog spannend worden met stemmen, denk de grootste opkomst ooit? Men is het meer dan zatquote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
Pieter is echt een topper ook al deel ik vaak zijn visie niet hij is echt wel puur![]()
ze wil ook geen premier worden dus moet ze op zoek naar een goede kandidaatquote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is ook niet verkeerd bezig alleen weet ik niet of ze het red als minister president.![]()
Dat is hij zeker heeft hij wel bewezenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
Pieter is echt een topper ook al deel ik vaak zijn visie niet hij is echt wel puurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gisteren zei ze anders, ze was wel bereid volgens mijquote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
ze wil ook geen premier worden dus moet ze op zoek naar een goede kandidaatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wachten maar afquote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is hij zeker heeft hij wel bewezen![]()
Pieter en BBB samen zou wel een goede serieuze kans hebben om dingen te veranderenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is hij zeker heeft hij wel bewezen![]()
Wilde het net zeggenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
Pieter en BBB samen zou wel een goede serieuze kans hebben om dingen te veranderen![]()
![]()
haar verantwoordelijkheid nemen als het nodig is is wat anders dan ambieren premier te worden natuurlijkquote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren zei ze anders, ze was wel bereid volgens mij![]()
Maar Van der Plas sluit het premierschap ook niet bij voorbaat uit. „Als het ervan komt, komt het ervan.” De BBB-voorvrouw zei eerder tegen De Telegraaf dat zij niet met de VVD in zee wil zolang Rutte daar aan het roer staat. Deze week herhaalde ze die boodschapquote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
haar verantwoordelijkheid nemen als het nodig is is wat anders dan ambieren premier te worden natuurlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O ik zeg ook niet dat ze het ambieertquote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
haar verantwoordelijkheid nemen als het nodig is is wat anders dan ambieren premier te worden natuurlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Premier is te zwaar voor haar.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
haar verantwoordelijkheid nemen als het nodig is is wat anders dan ambieren premier te worden natuurlijk![]()
Ik heb Caroline vd Plas op het Kapiteinenfestival horen spreken en die vrouw heeft een gezonde algemene kijk op dingen en blijft altijd bij haar uitspraken en neemt haar verantwoordelijkheid en hoe dat vorm gaat krijgen moeten we afwachten. VVD en D666 zijn al campagne aan het voeren en die zijn zo ziek en gevaarlijk dat ik niet denk dat BBB een eerlijke kans krijgtquote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar Van der Plas sluit het premierschap ook niet bij voorbaat uit. „Als het ervan komt, komt het ervan.” De BBB-voorvrouw zei eerder tegen De Telegraaf dat zij niet met de VVD in zee wil zolang Rutte daar aan het roer staat. Deze week herhaalde ze die boodschap![]()
Ik ben ook een groot fan van haar, ze zal veel steun krijgen van andere partijen denk ik, behalve van d666 en kutte iddquote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb Caroline vd Plas op het Kapiteinenfestival horen spreken en die vrouw heeft een gezonde algemene kijk op dingen en blijft altijd bij haar uitspraken en neemt haar verantwoordelijkheid en hoe dat vorm gaat krijgen moeten we afwachten. VVD en D666 zijn al campagne aan het voeren en die zijn zo ziek en gevaarlijk dat ik niet denk dat BBB een eerlijke kans krijgt![]()
Dat zou zo jammer zijn, mensen zien toch dat dit kabinet niet door kan blijven gaan?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb Caroline vd Plas op het Kapiteinenfestival horen spreken en die vrouw heeft een gezonde algemene kijk op dingen en blijft altijd bij haar uitspraken en neemt haar verantwoordelijkheid en hoe dat vorm gaat krijgen moeten we afwachten. VVD en D666 zijn al campagne aan het voeren en die zijn zo ziek en gevaarlijk dat ik niet denk dat BBB een eerlijke kans krijgt
Ik ben echt benieuwd hoe zich dit gaat ontwikkelen
Caroline is volgens mij wel iemand met het hart op de juiste plaatsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heel eerlijk heb ik geen idee waar ik op moet stemmen hoor.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:19 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik ben ook een groot fan van haar, ze zal veel steun krijgen van andere partijen denk ik, behalve van d666 en kutte idd![]()
Alles behalve wat er nu zat, simpelquote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heel eerlijk heb ik geen idee waar ik op moet stemmen hoor.![]()
![]()
Ik ook echt niet, We hebben nog wel even de tijd om er over na te denken.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heel eerlijk heb ik geen idee waar ik op moet stemmen hoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar Rutte liegt als hij praat is Caroline nog steeds een echt mens die het doet vanuit een ideaal (denk ik) maar er zijn meer mensen in Den Haag die een gezonde visie hebbenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Caroline is volgens mij wel iemand met het hart op de juiste plaats![]()
Mijn besluit staat vast, en anders doe je stemwijzer?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook echt niet, We hebben nog wel even de tijd om er over na te denken.
Of een coalitie met dts in de kamergeven we mario een Nederlands paspoort
![]()
![]()
staat vast ?? ik ben benieuwd, wat stem je dan met de huidige kennisquote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:24 schreef PLY het volgende:
[..]
Mijn besluit staat vast, en anders doe je stemwijzer?
Of een coalitie met dts in de kamergeven we mario een Nederlands paspoort
![]()
![]()
overigens ben ik er van overtuigd dat de spindocters van VVD en D666 bedacht hebben dat nu laten klappen het beste resultaat gaat opleveren want na het reces en alles zijn mensen alles vergeten en dan geloven ze de leugens weer net als andere keren![]()
Bbbquote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
staat vast ?? ik ben benieuwd, wat stem je dan met de huidige kennis![]()
Het grootste probleem is dat er een grote groep is die alle vertrouwen in de politiek verloren is en veel daar van gaan niet meer stemmen omdat voor hun gevoel het toch geen zin heeft. De hoger opgeleiden en alles met oud geld gaat allemaal stemmen en die vonden nu ook al dat het gewoon lekker gaat hier in NL dus de verhoudingen gaan weer heel scheef liggen en de staatstelevisie gaat weer vol op het orgel voor D666 en VVD en CDA en de rest zien ze als verlies wat makkelijk te nemen is. het is zo'n vies spel dat ik er misselijk van word soms.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:30 schreef PLY het volgende:
[..]
Gaan er veel doen weer, tacktisch dat andere schorum wegstemmen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2023 05:39:43 ]![]()
Ik denk dat ze juist wel massaal gaan stemmen omdat ze erin getrapt zijn weer de laatste keer en niet meer naar de staats tv luisteren, zie maar met die gemeenteraad verkiezing zo een hoge opkomstquote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Het grootste probleem is dat er een grote groep is die alle vertrouwen in de politiek verloren is en veel daar van gaan niet meer stemmen omdat voor hun gevoel het toch geen zin heeft. De hoger opgeleiden en alles met oud geld gaat allemaal stemmen en die vonden nu ook al dat het gewoon lekker gaat hier in NL dus de verhoudingen gaan weer heel scheef liggen en de staatstelevisie gaat weer vol op het orgel voor D666 en VVD en CDA en de rest zien ze als verlies wat makkelijk te nemen is. het is zo'n vies spel dat ik er misselijk van word soms.men is het echt zat
![]()
Ja ik hoop dat het niet TE lang duurt voor veel mensen en dat ze weer gaan geloven in de leugens vaan Rutte en Kaag want die 2 zijn echt het kannkergezwel onder de democratie en ik gebruik het k woord echt niet zomaar.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:42 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik denk dat ze juist wel massaal gaan stemmen omdat ze erin getrapt zijn weer de laatste keer en niet meer naar de staats tv luisteren, zie maar met die gemeenteraad verkiezing zo een hoge opkomstmen is het echt zat
![]()
Mogguhquote:quote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat het niet TE lang duurt voor veel mensen en dat ze weer gaan geloven in de leugens vaan Rutte en Kaag want die 2 zijn echt het kannkergezwel onder de democratie en ik gebruik het k woord echt niet zomaar.![]()
![]()
Nooit verwacht dat ik nog ooit zonder frustratie iets met een politieke lading zou gaan typen hier op Fok! maar goed ik probeer er gewoon achter te komen wat ik wil gaan stemmenquote:![]()
![]()
Ik gaf vroeger ook niks om politiek, maar nu des te meer. Je heb nog tijd zat om te overwegen tot november zoiets. Duurt ook te lang al, maarjaquote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nooit verwacht dat ik nog ooit zonder frustratie iets met een politieke lading zou gaan typen hier op Fok! maar goed ik probeer er gewoon achter te komen wat ik wil gaan stemmen![]()
Ja maarja, zomerreces zit er ook nog tussen..
Volgens de Kiesraad op zijn vroegst rond half november. De reden daarvoor is dat het tijd kost om verkiezingen te organiseren, bijvoorbeeld doordat gemeenten stembureaus moeten regelen. De wettelijke termijn is 90 dagen, maar daar moeten ook nog de zomer- en herfstvakantie bij worden opgeteld. Ook moeten partijen nog kandidatenlijsten opstellen.
nosGeduld
(zelfst. naamw.)
Iets dat op is tegen de middag.![]()
Zijn best een aantal partijen waar ik wat mee heb maar allemaal ook weer niet mee heb
Mijn pa die is ingepalmt door de SP en een groot deel van hun ideeen sta ik achter alleen vind ik het te soft. Heb er laatste keer gewoon op getemt maar ik twijfel of het landelijk iets positiefs kan brengen.
BBB geen idee, Caroline vind ik echt een toppertje maar verder geen idee.
PVV ik vind Geert een wijs man alleen zijn focus ligt denk ik soms overdreven richting geloof want verder is het een zeer sociaal mens denk ik en Bosma vind ik echt een topper. Trouwens PVV heeft echt een aantal topppers in de kamer vind ik.
FVD ik vind Baudet doorgeslagen en heel veel dingen snap ik helemaal maar ik zie geen toekomst.
BVNL van Haga heeft gezond verstand maar gaat geen verandering tot stand brengen.
Pieter..... Hij gaat zo lekker diep in op de feiten en als hij zich zou kunnen klonen zag ik er een Mesias in maar ik ben bang dat hij het ook niet gaat volhoudenals hij de kar moet trekken.
VVD/D666/CDA/CU/GL/PVDA die hebben maar 1 doel en dat is eigenbelang.
de rest weet ik niks over dus die hebben nog kans op mijn stem.![]()
Dat het november wordt dat snap ik helemaal alleen heb ik een klein onderbuik gevoel dat de verkeerde partijen er baat bij hebben dat het wat langer duurt.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja maarja, zomerreces zit er ook nog tussen..
Volgens de Kiesraad op zijn vroegst rond half november. De reden daarvoor is dat het tijd kost om verkiezingen te organiseren, bijvoorbeeld doordat gemeenten stembureaus moeten regelen. De wettelijke termijn is 90 dagen, maar daar moeten ook nog de zomer- en herfstvakantie bij worden opgeteld. Ook moeten partijen nog kandidatenlijsten opstellen.
nos![]()
Ik moet eens mezelf op de hoogte stellen van alles, had gister iets veel belangrijkers; een bedrijfsfeestje. Wel hoop ik dat men nu eens wakker wordt en dat er wat anders dan de gevestide orde komt, al oor ik ook wel wat tegengeluiden voor de BBB omdat zij toch met de SP in zee wilen gaan om een kabiet te vormen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
de P ? wat bedoel je daar meequote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:01 schreef _UserName_ het volgende:
Ik moet eens mezelf op de hoogte stellen van alles, had gister iets veel belangrijkers; een bedrijfsfeestje. Wel hoop ik dat men nu eens wakker wordt en dat er wat anders dan de gevestide orde komt, al oor ik ook wel wat tegengeluiden voor de BBB omdat zij toch met de SP in zee wilen gaan om een kabiet te vormen.
BBB heeft altijd gezegd dat ze bereid zijn om water bij de wijn te doen om dingen te kunnen bereiken alleen in hoeverre dat is nog ff afwachten denk ik![]()
SP, ninja-editquote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
de P ? wat bedoel je daar mee
BBB heeft altijd gezegd dat ze bereid zijn om water bij de wijn te doen om dingen te kunnen bereiken alleen in hoeverre dat is nog ff afwachten denk ikTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:57 schreef Harrie het volgende:
BBB geen idee, Caroline vind ik echt een toppertje maar verder geen idee.
PVV ik vind Geert een wijs man alleen zijn focus ligt denk ik soms overdreven richting geloof want verder is het een zeer sociaal mens denk ik en Bosma vind ik echt een topper. Trouwens PVV heeft echt een aantal topppers in de kamer vind ik.
FVD ik vind Baudet doorgeslagen en heel veel dingen snap ik helemaal maar ik zie geen toekomst.
BVNL van Haga heeft gezond verstand maar gaat geen verandering tot stand brengen.
Pieter..... Hij gaat zo lekker diep in op de feiten en als hij zich zou kunnen klonen zag ik er een Mesias in maar ik ben bang dat hij het ook niet gaat volhoudenals hij de kar moet trekken.
VVD/D666/CDA/CU/GL/PVDA die hebben maar 1 doel en dat is eigenbelang.
de rest weet ik niks over dus die hebben nog kans op mijn stem.Geduld
(zelfst. naamw.)
De SP zie ik nu in je correctie..... ik heb een heel gemengt gevoel bij de SP maar hun sociale visie mag er van mij komende tijd zeker wel in betrokken worden.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
de P ? wat bedoel je daar mee
BBB heeft altijd gezegd dat ze bereid zijn om water bij de wijn te doen om dingen te kunnen bereiken alleen in hoeverre dat is nog ff afwachten denk ik![]()
Kan ik me al aanmelden voor moderator van het verkiezingen forum ? Volgens mij ben ik ruimdenkend genoeg zodat ik ruimte kan laten voor mensen met een andere politieke mening en kan ik tegelijkertijd mensen motiveren om te gaan stemmen......quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben geen stemwijzerof zal ik dat misschien toch maar gaan worden
![]()
Ja. De DTS stemwijzer.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben geen stemwijzerof zal ik dat misschien toch maar gaan worden
Geduld
(zelfst. naamw.)
dat is wel een zeer beperkt bereik dat pas niet zo goed bij mijn open visie van het politieke landschap denk ikquote:![]()
![]()
Zonder in te lezen zou ik nu BBB of SP zeggen, in ieder geval geen partij van de zittende orde, ook geen FvD of PVV want die maken toch geen kans. Gelukkig duurt het nog even want wil goed weten waar het precies spaak is gelopen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
De SP zie ik nu in je correctie..... ik heb een heel gemengt gevoel bij de SP maar hun sociale visie mag er van mij komende tijd zeker wel in betrokken worden.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Of een eigen partij beginnen. Dan wordt in elk geval dat van het verbod op veel korting geven op bier afgeschaft.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat is wel een zeer beperkt bereik dat pas niet zo goed bij mijn open visie van het politieke landschap denk ik
Geduld
(zelfst. naamw.)
Morgen Maandag om 10.15u een debat erover in de Tweede Kamer. Dan zullen we het wel horen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zonder in te lezen zou ik nu BBB of SP zeggen, in ieder geval geen partij van de zittende orde, ook geen FvD of PVV want die maken toch geen kans. Gelukkig duurt het nog even want wil goed weten waar het precies spaak is gelopen.Geduld
(zelfst. naamw.)
Moggûh GG, politiek lees ik liever, kan ik beter in mij opnemen dan dat ik het hoor. Maar inderdaad, we zullen het wel te weten komen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Morgen om 10.15u een debat erover in de Tweede Kamer. Dan zullen we het wel horen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Blijf het heel jammer vinden dat het sociale aspect van de PVV altijd volledig ondergesneeuwd wordt door een paar opmerkingen over geloof. Ik kijk regelmatig wat filmpjes op Youtube van Bosma voor de dagelijkse dosis humor op niveau en Harm Beertema en Fleur Agema (als ik die namen goed schrijf) zijn allemaal mensen die inhoudelijk zo goed op de hoogte zijn en een gezonde visie hebben.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zonder in te lezen zou ik nu BBB of SP zeggen, in ieder geval geen partij van de zittende orde, ook geen FvD of PVV want die maken toch geen kans. Gelukkig duurt het nog even want wil goed weten waar het precies spaak is gelopen.
zo lastig allemaal![]()
morgen = zondag ? ik had niet eens meegekregen dat het geklaopt was, ik kijk nooit staats tv en had muziek aan staanquote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Morgen om 10.15u een debat erover in de Tweede Kamer. Dan zullen we het wel horen.![]()
![]()
Ja, je hebt gelijk, die is maandag.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
morgen = zondag ? ik had niet eens meegekregen dat het geklaopt was, ik kijk nooit staats tv en had muziek aan staanGeduld
(zelfst. naamw.)
Ik geloof ook dat er zeer zeker ook een zachte kant aan de PVV is, alleen "men" ziet alleen de harde, lompe kant en daardoor wordt PVV buitenspel gezet door het partijkartel en men slikt het als zoete koek.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
Blijf het heel jammer vinden dat het sociale aspect van de PVV altijd volledig ondergesneeuwd wordt door een paar opmerkingen over geloof. Ik kijk regelmatig wat filmpjes op Youtube van Bosma voor de dagelijkse dosis humor op niveau en Harm Beertema en Fleur Agema (als ik die namen goed schrijf) zijn allemaal mensen die inhoudelijk zo goed op de hoogte zijn en een gezonde visie hebben.
zo lastig allemaalTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Morgen is morgen gewoon weer vandaagOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Goede morgen konijnenboutje ik hoop dat u een goede nachtrust gehad heeft in die konijnenbunkerrrrrrrrrquote:![]()
![]()
Dan kijk ik maandag avond op Youtube wel de samenvatting of de leuke details denk ik..... als die er al zijnquote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, die is maandag.![]()
![]()
Ik heb wel lekker geslapen in mijn rukbunker konijnenholquote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
Goede morgen konijnenboutje ik hoop dat u een goede nachtrust gehad heeft in die konijnenbunkerrrrrrrrr
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Gister onstuimig gedoe met verslaggevers en fotografen op het Binnenhof, en politici die niks wilden zeggen. Of dat ze het zonde en jammer vonden.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dan kijk ik maandag avond op Youtube wel de samenvatting of de leuke details denk ik..... als die er al zijnGeduld
(zelfst. naamw.)
Ik heb wel een keer PVV gestemt omdat ik elke keer geen idee heb wanneer ik het goed doe en laatste tijd zie ik regelmatig wat dingen waarbij ik alleen maar kan denken, ze zijn inhoudelijk op de hoogte en zijn veel socialer dan de anti Islam slogan doet vermoeden.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat er zeer zeker ook een zachte kant aan de PVV is, alleen "men" ziet alleen de harde, lompe kant en daardoor wordt PVV buitenspel gezet door het partijkartel en men slikt het als zoete koek.![]()
rukbunker klinkt zo eenzijdigquote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel lekker geslapen in mijn rukbunker konijnenholals het niet jij zelf bent die er mee speelt krijgt het spontaan een andere lading
![]()
![]()
Ik heb genoeg personeel om me daarmee te helpenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
rukbunker klinkt zo eenzijdigals het niet jij zelf bent die er mee speelt krijgt het spontaan een andere lading
40 dagen zonder ....quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb genoeg personeel om me daarmee te helpenGeduld
(zelfst. naamw.)
Op de staatstelevisie vind ik het over het algemeen heel eenzijdig. ook over de oorlijk in Oekraine en het nati Trump collectief terwijl die grootsmoel meer vrede heeft gepredikt dan dat ie op oorlogstoer was. Details Detail en leugens.....quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gister onstuimig gedoe met verslaggevers en fotografen op het Binnenhof, en politici die niks wilden zeggen. Of dat ze het zonde en jammer vonden.![]()
![]()
Daar doen konijntjes niet aanquote:
Ik ben ook een zwevende kiezer, of eerder zoekende. Vind het altijd wel lastig want ik wil niet op het kartel stemmen, ik gun een ander de kans maar die wordt of tegengewerkt of verpest het voor zichzelf.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer PVV gestemt omdat ik elke keer geen idee heb wanneer ik het goed doe en laatste tijd zie ik regelmatig wat dingen waarbij ik alleen maar kan denken, ze zijn inhoudelijk op de hoogte en zijn veel socialer dan de anti Islam slogan doet vermoeden.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Toch waarderen we je bezoek hoe kort het ook isquote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:26 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
[..]
Moguh![]()
Ook weer weg zo
Flits bezoekje
+4quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb genoeg personeel om me daarmee te helpenZware sanctie welquote:![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toch waarderen we je bezoek hoe kort het ook isGeduld
(zelfst. naamw.)
Die 40 dagen zijn om voor je er erg in hebt...quote:
Geduld
(zelfst. naamw.)
Geniet van de dag dan (snelle reactie voor het te laat is)quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:26 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
[..]
Moguh![]()
Ook weer weg zo
Flits bezoekje![]()
![]()
![]()
Deze voorzet op maat voor open goal laat ik maar even schietenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die 40 dagen zijn om voor je er erg in hebt...
Oh wat zonde, je had nu makkelijk kunnen scoren.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze voorzet op maat voor open goal laat ik maar even schietenGeduld
(zelfst. naamw.)
Wat vind je van Martin Bosma ?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ben ook een zwevende kiezer, of eerder zoekende. Vind het altijd wel lastig want ik wil niet op het kartel stemmen, ik gun een ander de kans maar die wordt of tegengewerkt of verpest het voor zichzelf.![]()
Even koffie hoor mensen. Ik zit nog steeds inmodus.
Geduld
(zelfst. naamw.)
Ik wil hem als voorzitter, en die Bergkamp weg.quote:Geduld
(zelfst. naamw.)
Dat zeiden ze ook over die 80km en daar voel ik nu nog de details vanquote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die 40 dagen zijn om voor je er erg in hebt...![]()
![]()
Ik heb nog wel een kopje over voor jequote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Even koffie hoor mensen. Ik zit nog steeds inmodus.
Ja, verse koffie? Het apparaat hier heb ik al aangezet.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een kopje over voor jeGeduld
(zelfst. naamw.)
Hij is (vind ik) de beste kamervoorzitter die ze ooit gehad hebben. zijn combinatie van humor en onpartijdig handelen doet vera klaarkomen in haar alles slechtste nachtmerrie en dan nog maakt hij geen fouten en blijft ie correct.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik wil hem als voorzitter, en die Bergkamp weg.![]()
Zou ik moeten opzoeken, ik ben dusdanig niet met politiek bezig dat ik op het moment dat het moet, mij inlees. Kan ik dus niet zeggen.quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Vers, vers. Het is gewoon filter koffie, maar wel vers ja.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, verse koffie? Het apparaat hier heb ik al aangezet.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kan je alleen maar aanraden om er eens wat van te bekijken op bijvoorbeeld YT.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zou ik moeten opzoeken, ik ben dusdanig niet met politiek bezig dat ik op het moment dat het moet, mij inlees. Kan ik dus niet zeggen.![]()
![]()
Vers gezet = verse koffie konijnenbalquote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vers, vers. Het is gewoon filter koffie, maar wel vers ja.![]()
![]()
En moggûh aangeschoven wakkerlingen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Dat is waar, maar het is geen geweldige koffiequote:
Kritisch blijven is niks mis mee. Ouwe koffie lijkt me nog ergerquote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het is geen geweldige koffie![]()
![]()
Er zijn maar enkele dingen die oud lekker zijnquote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
Kritisch blijven is niks mis mee. Ouwe koffie lijkt me nog erger
Nou, graag een bakkie, bedankt.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vers, vers. Het is gewoon filter koffie, maar wel vers ja.
Geduld
(zelfst. naamw.)
hoogste tijd om ze te benoemen danquote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zijn maar enkele dingen die oud lekker zijn![]()
![]()
Morguhiedereen weer lekker aan de bolk
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: