Bbbquote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
staat vast ?? ik ben benieuwd, wat stem je dan met de huidige kennis
Het grootste probleem is dat er een grote groep is die alle vertrouwen in de politiek verloren is en veel daar van gaan niet meer stemmen omdat voor hun gevoel het toch geen zin heeft. De hoger opgeleiden en alles met oud geld gaat allemaal stemmen en die vonden nu ook al dat het gewoon lekker gaat hier in NL dus de verhoudingen gaan weer heel scheef liggen en de staatstelevisie gaat weer vol op het orgel voor D666 en VVD en CDA en de rest zien ze als verlies wat makkelijk te nemen is. het is zo'n vies spel dat ik er misselijk van word soms.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:30 schreef PLY het volgende:
[..]
Gaan er veel doen weer, tacktisch dat andere schorum wegstemmen
Ik denk dat ze juist wel massaal gaan stemmen omdat ze erin getrapt zijn weer de laatste keer en niet meer naar de staats tv luisteren, zie maar met die gemeenteraad verkiezing zo een hoge opkomstquote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Het grootste probleem is dat er een grote groep is die alle vertrouwen in de politiek verloren is en veel daar van gaan niet meer stemmen omdat voor hun gevoel het toch geen zin heeft. De hoger opgeleiden en alles met oud geld gaat allemaal stemmen en die vonden nu ook al dat het gewoon lekker gaat hier in NL dus de verhoudingen gaan weer heel scheef liggen en de staatstelevisie gaat weer vol op het orgel voor D666 en VVD en CDA en de rest zien ze als verlies wat makkelijk te nemen is. het is zo'n vies spel dat ik er misselijk van word soms.
Ja ik hoop dat het niet TE lang duurt voor veel mensen en dat ze weer gaan geloven in de leugens vaan Rutte en Kaag want die 2 zijn echt het kannkergezwel onder de democratie en ik gebruik het k woord echt niet zomaar.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:42 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik denk dat ze juist wel massaal gaan stemmen omdat ze erin getrapt zijn weer de laatste keer en niet meer naar de staats tv luisteren, zie maar met die gemeenteraad verkiezing zo een hoge opkomstmen is het echt zat
Mogguhquote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat het niet TE lang duurt voor veel mensen en dat ze weer gaan geloven in de leugens vaan Rutte en Kaag want die 2 zijn echt het kannkergezwel onder de democratie en ik gebruik het k woord echt niet zomaar.
Nooit verwacht dat ik nog ooit zonder frustratie iets met een politieke lading zou gaan typen hier op Fok! maar goed ik probeer er gewoon achter te komen wat ik wil gaan stemmenquote:
Ik gaf vroeger ook niks om politiek, maar nu des te meer. Je heb nog tijd zat om te overwegen tot november zoiets. Duurt ook te lang al, maarjaquote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nooit verwacht dat ik nog ooit zonder frustratie iets met een politieke lading zou gaan typen hier op Fok! maar goed ik probeer er gewoon achter te komen wat ik wil gaan stemmen
Dat het november wordt dat snap ik helemaal alleen heb ik een klein onderbuik gevoel dat de verkeerde partijen er baat bij hebben dat het wat langer duurt.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja maarja, zomerreces zit er ook nog tussen..
Volgens de Kiesraad op zijn vroegst rond half november. De reden daarvoor is dat het tijd kost om verkiezingen te organiseren, bijvoorbeeld doordat gemeenten stembureaus moeten regelen. De wettelijke termijn is 90 dagen, maar daar moeten ook nog de zomer- en herfstvakantie bij worden opgeteld. Ook moeten partijen nog kandidatenlijsten opstellen.
nos
de P ? wat bedoel je daar meequote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:01 schreef _UserName_ het volgende:
Ik moet eens mezelf op de hoogte stellen van alles, had gister iets veel belangrijkers; een bedrijfsfeestje. Wel hoop ik dat men nu eens wakker wordt en dat er wat anders dan de gevestide orde komt, al oor ik ook wel wat tegengeluiden voor de BBB omdat zij toch met de SP in zee wilen gaan om een kabiet te vormen.
SP, ninja-editquote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
de P ? wat bedoel je daar mee
BBB heeft altijd gezegd dat ze bereid zijn om water bij de wijn te doen om dingen te kunnen bereiken alleen in hoeverre dat is nog ff afwachten denk ik
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:57 schreef Harrie het volgende:
BBB geen idee, Caroline vind ik echt een toppertje maar verder geen idee.
PVV ik vind Geert een wijs man alleen zijn focus ligt denk ik soms overdreven richting geloof want verder is het een zeer sociaal mens denk ik en Bosma vind ik echt een topper. Trouwens PVV heeft echt een aantal topppers in de kamer vind ik.
FVD ik vind Baudet doorgeslagen en heel veel dingen snap ik helemaal maar ik zie geen toekomst.
BVNL van Haga heeft gezond verstand maar gaat geen verandering tot stand brengen.
Pieter..... Hij gaat zo lekker diep in op de feiten en als hij zich zou kunnen klonen zag ik er een Mesias in maar ik ben bang dat hij het ook niet gaat volhoudenals hij de kar moet trekken.
VVD/D666/CDA/CU/GL/PVDA die hebben maar 1 doel en dat is eigenbelang.
de rest weet ik niks over dus die hebben nog kans op mijn stem.
De SP zie ik nu in je correctie..... ik heb een heel gemengt gevoel bij de SP maar hun sociale visie mag er van mij komende tijd zeker wel in betrokken worden.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
de P ? wat bedoel je daar mee
BBB heeft altijd gezegd dat ze bereid zijn om water bij de wijn te doen om dingen te kunnen bereiken alleen in hoeverre dat is nog ff afwachten denk ik
Kan ik me al aanmelden voor moderator van het verkiezingen forum ? Volgens mij ben ik ruimdenkend genoeg zodat ik ruimte kan laten voor mensen met een andere politieke mening en kan ik tegelijkertijd mensen motiveren om te gaan stemmen......quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben geen stemwijzerof zal ik dat misschien toch maar gaan worden
Ja. De DTS stemwijzer.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben geen stemwijzerof zal ik dat misschien toch maar gaan worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |