Caroline heeft een gezond boeren verstand en maakt politiek weinig fouten maar zodra er meer mensen bij moeten dan wordt het lastig want ze kan zichzelf niet klonen en dan komen er mensen in beeld die een andere agenda hebben en Kaag/Rutte/Hoekje/jonge/mxima etc die werken haar in alles tegenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, mij lijkt het dat de BBB er nog niet klaar voor is om een land te regeren. Ze komen net kijken . \`maar goed we gaan het zien.
Ik zou momenteel niet weten naar wie mijn stem gaat.
Ook een goede iddquote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet op de BBB. Maar weet nog niet op wie wel
Misschien wel op omzight
Ze is ook niet verkeerd bezig alleen weet ik niet of ze het red als minister president.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
Caroline heeft een gezond boeren verstand en maakt politiek weinig fouten maar zodra er meer mensen bij moeten dan wordt het lastig want ze kan zichzelf niet klonen en dan komen er mensen in beeld die een andere agenda hebben en Kaag/Rutte/Hoekje/jonge/mxima etc die werken haar in alles tegen
Gaat nog spannend worden met stemmen, denk de grootste opkomst ooit? Men is het meer dan zatquote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
Pieter is echt een topper ook al deel ik vaak zijn visie niet hij is echt wel puur
ze wil ook geen premier worden dus moet ze op zoek naar een goede kandidaatquote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is ook niet verkeerd bezig alleen weet ik niet of ze het red als minister president.
Dat is hij zeker heeft hij wel bewezenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
Pieter is echt een topper ook al deel ik vaak zijn visie niet hij is echt wel puur
Gisteren zei ze anders, ze was wel bereid volgens mijquote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
ze wil ook geen premier worden dus moet ze op zoek naar een goede kandidaat
Wachten maar afquote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is hij zeker heeft hij wel bewezen
Pieter en BBB samen zou wel een goede serieuze kans hebben om dingen te veranderenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is hij zeker heeft hij wel bewezen
Wilde het net zeggenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
Pieter en BBB samen zou wel een goede serieuze kans hebben om dingen te veranderen
haar verantwoordelijkheid nemen als het nodig is is wat anders dan ambieren premier te worden natuurlijkquote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren zei ze anders, ze was wel bereid volgens mij
Maar Van der Plas sluit het premierschap ook niet bij voorbaat uit. „Als het ervan komt, komt het ervan.” De BBB-voorvrouw zei eerder tegen De Telegraaf dat zij niet met de VVD in zee wil zolang Rutte daar aan het roer staat. Deze week herhaalde ze die boodschapquote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
haar verantwoordelijkheid nemen als het nodig is is wat anders dan ambieren premier te worden natuurlijk
O ik zeg ook niet dat ze het ambieertquote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
haar verantwoordelijkheid nemen als het nodig is is wat anders dan ambieren premier te worden natuurlijk
Premier is te zwaar voor haar.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb Caroline vd Plas op het Kapiteinenfestival horen spreken en die vrouw heeft een gezonde algemene kijk op dingen en blijft altijd bij haar uitspraken en neemt haar verantwoordelijkheid en hoe dat vorm gaat krijgen moeten we afwachten. VVD en D666 zijn al campagne aan het voeren en die zijn zo ziek en gevaarlijk dat ik niet denk dat BBB een eerlijke kans krijgtquote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar Van der Plas sluit het premierschap ook niet bij voorbaat uit. „Als het ervan komt, komt het ervan.” De BBB-voorvrouw zei eerder tegen De Telegraaf dat zij niet met de VVD in zee wil zolang Rutte daar aan het roer staat. Deze week herhaalde ze die boodschap
Ik ben ook een groot fan van haar, ze zal veel steun krijgen van andere partijen denk ik, behalve van d666 en kutte iddquote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb Caroline vd Plas op het Kapiteinenfestival horen spreken en die vrouw heeft een gezonde algemene kijk op dingen en blijft altijd bij haar uitspraken en neemt haar verantwoordelijkheid en hoe dat vorm gaat krijgen moeten we afwachten. VVD en D666 zijn al campagne aan het voeren en die zijn zo ziek en gevaarlijk dat ik niet denk dat BBB een eerlijke kans krijgt
Dat zou zo jammer zijn, mensen zien toch dat dit kabinet niet door kan blijven gaan?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb Caroline vd Plas op het Kapiteinenfestival horen spreken en die vrouw heeft een gezonde algemene kijk op dingen en blijft altijd bij haar uitspraken en neemt haar verantwoordelijkheid en hoe dat vorm gaat krijgen moeten we afwachten. VVD en D666 zijn al campagne aan het voeren en die zijn zo ziek en gevaarlijk dat ik niet denk dat BBB een eerlijke kans krijgt
Heel eerlijk heb ik geen idee waar ik op moet stemmen hoor.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:19 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik ben ook een groot fan van haar, ze zal veel steun krijgen van andere partijen denk ik, behalve van d666 en kutte idd
Alles behalve wat er nu zat, simpelquote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heel eerlijk heb ik geen idee waar ik op moet stemmen hoor.
Ik ook echt niet, We hebben nog wel even de tijd om er over na te denken.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heel eerlijk heb ik geen idee waar ik op moet stemmen hoor.
Waar Rutte liegt als hij praat is Caroline nog steeds een echt mens die het doet vanuit een ideaal (denk ik) maar er zijn meer mensen in Den Haag die een gezonde visie hebbenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Caroline is volgens mij wel iemand met het hart op de juiste plaats
Mijn besluit staat vast, en anders doe je stemwijzer?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook echt niet, We hebben nog wel even de tijd om er over na te denken.
staat vast ?? ik ben benieuwd, wat stem je dan met de huidige kennisquote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:24 schreef PLY het volgende:
[..]
Mijn besluit staat vast, en anders doe je stemwijzer?
Of een coalitie met dts in de kamergeven we mario een Nederlands paspoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |