Nou bomen in woon wijken moeten wat minder, met die stormen die steeds heftiger worden is dat niet meer verantwoord.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:37 schreef PLY het volgende:
[..]
Maar dat stikstof gelul moet ff van tafel totdat er genoeg huizen staan.dat stikstof beleid is een lachertje 20 miljard voor 0.00039 proc minderonbegonnen en zonde, dus potje naar de zorg en bouw. Als ze nu eens meer bomen planten en minder kappen scheelt veel meer
Dat dusquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou bomen in woon wijken moeten wat minder, met die stormen die steeds heftiger worden is dat niet meer verantwoord.
Maar de meeste gemeentes staan wel voor veel groen hoor.
Hier ie het nog behoorlijk groen in het drop.
En als er een gekapt wordt moet er ook weer een terug gezet worden.
Hoop dat het hierna gaat veranderen met paar dingenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:44 schreef Dotteke het volgende:
Het is momenteel gewoon een rotzooitje in Nederland en dat zal denk ik alleen maar erger worden
Ben bang dat we straks gewoon weer met Rutte zitten opgescheeptquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:46 schreef PLY het volgende:
[..]
Hoop dat het hierna gaat veranderen met paar dingen
Maar zonder die trut Kaag en cuquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben bang dat we straks gewoon weer met Rutte zitten opgescheept
En zonder Ruttequote:
`Ik hoop met je mee, maar vrees het ergster, die man is net onkruid niet weg te krijgen.quote:
Nee,de grootste word BBB dat is zeker. Maar wie met wie?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zonder Rutte
Niks geen Rutte voor een 5de keer
`Ik heb geen idee en ik weet ook niet op de BBB wel iets gaat worden.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:53 schreef PLY het volgende:
[..]
Nee,de grootste word BBB dat is zeker. Maar wie met wie?
Kan alleen maar beter worden dan dit denk ikquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`Ik heb geen idee en ik weet ook niet op de BBB wel iets gaat worden.
Ik zou het momenteel echt niet weten
Valt weinig te pakken, maar is ook niet ergquote:
Weljaquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt weinig te pakken, maar is ook niet erg
Lekker babbelen is veel gezelliger
Mijn politieke visie lijkt mij geen goed onderwerp dus beter stilllllllllllllquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt weinig te pakken, maar is ook niet erg
Lekker babbelen is veel gezelliger
Vertelquote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
Mijn politieke visie lijkt mij geen goed onderwerp dus beter stilllllllllllll
Ik heb geen idee, mij lijkt het dat de BBB er nog niet klaar voor is om een land te regeren. Ze komen net kijken . \`maar goed we gaan het zien.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:59 schreef PLY het volgende:
[..]
Kan alleen maar beter worden dan dit denk ik
Gewoon BBB ik, wegstemmen die anderequote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, mij lijkt het dat de BBB er nog niet klaar voor is om een land te regeren. Ze komen net kijken . \`maar goed we gaan het zien.
Ik zou momenteel niet weten naar wie mijn stem gaat.
Nee, ik ga niet op de BBB. Maar weet nog niet op wie welquote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:03 schreef PLY het volgende:
[..]
Gewoon BBB ik, wegstemmen die andereze hebben het zelf verknald met die leugens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |