Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
episch die gastquote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:07 schreef hemarookworst het volgende:
Ga je dit doen @:grrrrrrrr
[ afbeelding ]Same shit, different day
SC hopper present![]()
Je verzaakt zucht.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Gefeliciteerd.
Je bent goed bezig.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Willempie mag minimaal triple overuren tarief betalen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij had toen gewoon de hofhouding, volgens de regels naar huis moeten sturen en doorbetalen uit eigen zak (heuheu![]()
) en @:m1st1g een DM moeten sturen over hoe hij voedsel moest bestellen en instructies over hoe hij een uitsmijter en een simpele pasta moest bereiden. Natuurlijk wel tegen een vergoeding op het niveau dat bij zijn status als Chef Cock hoor
![]()
Ik ga slapenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Niet verzaken,
Ze aflossingsploeg is wrOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
waar zit ik naar te kijken? een handvat met spiegel? wat moet je ermee?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:18 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat vinden jullie van deze? Kan zowel boven als onder het stuur komen. 150 piek...
[ afbeelding ]![]()
wasdaquote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:18 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat vinden jullie van deze? Kan zowel boven als onder het stuur komen. 150 piek...
[ afbeelding ]
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb standaard spiegels nu. Dus zo:quote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
waar zit ik naar te kijken? een handvat met spiegel? wat moet je ermee?
En dat wordt dan zo:
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Is dat je motor ook???????quote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb standaard spiegels nu. Dus zo:
[ afbeelding ]
En dat wordt dan zo:
[ afbeelding ]
ik vind die op 1 lijken op de spiegels die je op zo;n driewieler vaak ziet zitten voor mensen met een verstandelijke beperking
zorrie he maar moet daar aan denken als ik ze zie![]()
spiegels op 2: is dat wel veilig??![]()
op die van 1 zie je denk ik meer???![]()
De bovenste ja. Helemaal matzwart. 2022 modelquote:
ziet er wel mooi uitquote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De bovenste ja. Helemaal matzwart. 2022 model![]()
![]()
![]()
Oke oke, ik bestel ze welquote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Is dat je motor ook???????
ik vind die op 1 lijken op de spiegels die je op zo;n driewieler vaak ziet zitten voor mensen met een verstandelijke beperking
zorrie he maar moet daar aan denken als ik ze zie![]()
spiegels op 2: is dat wel veilig??![]()
op die van 1 zie je denk ik meer???![]()
Nja, dat is CE enzo. Die andere krijg je geen boete voor ofzo, maar die grote Mickey Mouse dingen zien er natuurlijk niet uit. Evenals dat spatbord wat nog vervangen moet worden door een kortere
ja je vraagt welke.. dat is mijn antwoordquote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Oke oke, ik bestel ze wel![]()
Nja, dat is CE enzo. Die andere krijg je geen boete voor ofzo, maar die grote Mickey Mouse dingen zien er natuurlijk niet uit. Evenals dat spatbord wat nog vervangen moet worden door een kortere
wil niet zeggen dat het zo is.. .zijn er vast die 1 wel mooier vinden
![]()
![]()
Vind het vrij gortig voor 2 spiegeltjes maar oké...
en dan staat er nog bij 'past op de meeste motors', Dus het is niet uitgesloten dat ik zelf nog moet klussen
hmm dat spartbord , vind je dat storend?
kan niet zeggen dat ik dat raar vind uitzien.
voor een motor , heb je wel een bad ass ding.
evengoed, zou er nooit opgaan![]()
ben benieuwdquote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:29 schreef Stoorzendert het volgende:
Vind het vrij gortig voor 2 spiegeltjes maar oké...
en dan staat er nog bij 'past op de meeste motors', Dus het is niet uitgesloten dat ik zelf nog moet klussen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja dat is het volgende natuurlijk. kort spatbordje (waar net het kenteken op past). Dat was ook het eerste wat sneuvelde op mijn scootertje destijdsquote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:29 schreef Monique___ het volgende:
hmm dat spartbord , vind je dat storend?
kan niet zeggen dat ik dat raar vind uitzien.
voor een motor , heb je wel een bad ass ding.
evengoed, zou er nooit opgaan(Yamaha Aerox GP1)
Post wel een foto volgende week of wanneer ik het gemaakt hebquote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Post wel een foto volgende week of wanneer ik het gemaakt heb
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Maar ik vind 'Barracuda' ook wel mooi staan op de motor... Als tekst alleen al. Heb daar valdoppen van geïnstalleerd, en dat merk 'Barracuda' ziet er best geil uit
Deze zitten er ook op. ¤65,- voor wat plasticDie kan ik zelf ook wel draaien eigenlijk...
Dat is een ecktequote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
eenwieler ook goed?
[ afbeelding ]“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Wel ruimte efficiënt, als elke automobilist hiermee reed waren er geen files meerquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: