Hij had toen gewoon de hofhouding, volgens de regels naar huis moeten sturen en doorbetalen uit eigen zak (heuheuquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat dus! dikke fail koning willie in mijn ogen..
Of oude vw bus kopen daar meer touren naar festivals ofzquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaa en je kunt nu ook naar festivals gaan en in een huisje slapen.. dat maakt het wel fijner![]()
zie me toch wel weer eens gaan denk ik zo.
jaaa ik had een oude bus gekocht om mee naar festivals te gaanquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of oude vw bus kopen daar meer touren naar festivals ofz
Ik heb ooit met 3 vrienden een wat nieuwe VW bus omgebouwd tot hippie bus met 4 bedden en een gas BBQ die je kon uitschuiven. Zijn we in de zomer van 2010 mee naar kroatië geredenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of oude vw bus kopen daar meer touren naar festivals ofz
Mooie dingenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ooit met 3 vrienden een wat nieuwe VW bus omgebouwd tot hippie bus met 4 bedden en een gas BBQ die je kon uitschuiven. Zijn we in de zomer van 2010 mee naar kroatië gereden![]()
![]()
Ik was toen overigens diegene die het langst mijn rijbewijs had met minder dan 1,5 jaar![]()
Onvergetelijke trip![]()
![]()
Gaaf welquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaaa ik had een oude bus gekocht om mee naar festivals te gaan![]()
![]()
![]()
hele tijd gedaan haha
Genot!! Geen gedoe met tentjes.. en als het regent lekker droog
Morgen nog 1, moet de A2 overquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
he je had het me nog gezegd.. ben het vergeten.. maar goed ik zie het nu
Ik heb trouwens gelogen, ik had toen net een jaar mijn auto rijbewijs.quote:
Mooie evaring wel, was je nog een jonkiequote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ooit met 3 vrienden een wat nieuwe VW bus omgebouwd tot hippie bus met 4 bedden en een gas BBQ die je kon uitschuiven. Zijn we in de zomer van 2010 mee naar kroatië gereden![]()
![]()
Ik was toen overigens diegene die het langst mijn rijbewijs had met minder dan 1,5 jaar![]()
Onvergetelijke trip![]()
![]()
Van de haven in Urmond naar Sabicquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ohh van urmond uit ? of van waar naar waar gaat die?
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gaaf wel![]()
Ligt ook wat beter dan in een tent
Genoeg in tenten gelegen met schoolkamp
Sabic? Die zit hier in Bergen op Zoomquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
iets voor de grote fabriek, Sabic,
Zucht weet jij wat het precies zijn, ja he?
Een silo voor plastic korrelsquote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee WAT het is.. die grote dingen niet waar:P
sabic in Geleen is zo groot als een dorp... ligt heeel erg veeel..quote:
Ervaring die ik voor geen goud had willen missenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mooie evaring wel, was je nog een jonkie
Gaaf johquote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ervaring die ik voor geen goud had willen missen![]()
Jonkie toen nog idd, wij 4 waren na de middelbare meteen full time gaan werken want geen idee wat we wilden met ons leven, bijna gen vaste lasten dus geld als water en icm knettergek zijn door te denken dat de wereld van ons was resulteert in zulke dingen.![]()
En een van ons had ouders die uit de Balkan kwamen dus sprak enigszins die taal. Was geen overbodige luxe achteraf gezien
Dit zijn juist de mooie herinneren die bij je blijvenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ervaring die ik voor geen goud had willen missen![]()
Jonkie toen nog idd, wij 4 waren na de middelbare meteen full time gaan werken want geen idee wat we wilden met ons leven, bijna gen vaste lasten dus geld als water en icm knettergek zijn door te denken dat de wereld van ons was resulteert in zulke dingen.![]()
En een van ons had ouders die uit de Balkan kwamen dus sprak enigszins die taal. Was geen overbodige luxe achteraf gezien
Is dat bij jou in de straat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |