Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is er volgend jaar in Emmen te doen behalve kart races en de jaarlijkse boeren marktquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:28 schreef Lovely het volgende:
Gaan jullie niet mee naar Emmen dan volgend jaar
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb ze hier gezien jaren en jaren geleden vind 1x wel genoeg.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:28 schreef Lovely het volgende:
Gaan jullie niet mee naar Emmen dan volgend jaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Koningsdag is dit jaar in Emmenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is er volgend jaar in Emmen te doen behalve kart races en de jaarlijkse boeren marktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Koningshuis komt naar Emmenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is er volgend jaar in Emmen te doen behalve kart races en de jaarlijkse boeren markt![]()
![]()
ZE zijn hier in de buurt geweest laatst nog..quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:28 schreef Lovely het volgende:
Gaan jullie niet mee naar Emmen dan volgend jaar
boeiuh
geldverslinders![]()
![]()
Dat is idd wel genoegquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ze hier gezien jaren en jaren geleden vind 1x wel genoeg.![]()
![]()
Owwwww, dan kom ik helemaal niet. Die neppert die doet alsof hij zogenaamd het staatshoofd is terwijl hij gewoon een uitkeringstrekker is mag lekker zijn jaarlijkse uitje daar hebben.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ZE zijn hier in de buurt geweest laatst nog..
boeiuh
geldverslinders![]()
![]()
Sorry Mootjequote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee nee nee love is niet om te lachen
ze zijn geldverslinders![]()
![]()
quote:![]()
![]()
![]()
zou je daar echt heen gaan?ohh jij bent een kongingshuisaanhangster love!quote:![]()
![]()
toch vind ik je nog net zo lief en leuk als voor deze bekentenis
Ook jij kunt geen 10 zijn..
10- nu dan wel![]()
![]()
Ik vind ministeriële verantwoordelijkheid zo'n grote grap. In de praktijk valt Prins Pils daarmee in dezelfde categorie als minderjarige en huisdieren
ja...... pfff hou op hou opquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
Ik vind ministeriële verantwoordelijkheid zo'n grote grap. In de praktijk valt Prins Pils daarmee in dezelfde categorie als minderjarige en huisdieren![]()
Zou hij nu terug moeten komen nu het kabinet gevallen is?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Owwwww, dan kom ik helemaal niet. Die neppert die doet alsof hij zogenaamd het staatshoofd is terwijl hij gewoon een uitkeringstrekker is mag lekker zijn jaarlijkse uitje daar hebben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tuurlijk niet en die chaos, en lawaaiquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
zou je daar echt heen gaan?
[..]
ohh jij bent een kongingshuisaanhangster love!![]()
![]()
toch vind ik je nog net zo lief en leuk als voor deze bekentenis
Ook jij kunt geen 10 zijn..
10- nu dan wel![]()
![]()
In principe wel, in de praktijk kan hij dan lekker weg blijven en het over laten aan mensen met verstand van zaken.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou hij nu terug moeten komen nu het kabinet gevallen is?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Even disclaimer, ik ben niet principieel tegen een monarchie als staatsvorm, ik heb Willem Alexander gewoon niet hoog zitten sinds hij koning is. Doet veel te veel onhandige dingen en komt totaal niet over als een staatshoofd.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Denk ook wel dat hij daar blijft en hier niet voor terug komtquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In principe wel, in de praktijk kan hij dan lekker weg blijven en het over laten aan mensen met verstand van zaken.
Maar volgens mij moet het kabinet hun ontslag bij hem indienen toch?
Zal wel na de recessie zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik nietquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:28 schreef Lovely het volgende:
Gaan jullie niet mee naar Emmen dan volgend jaar![]()
klopt hij heeft een aantal niet zo'n handige dingen gedaan en nog minder handige uitsprakenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:39 schreef DerRabbit het volgende:
Even disclaimer, ik ben niet principieel tegen een monarchie als staatsvorm, ik heb Willem Alexander gewoon niet hoog zitten sinds hij koning is. Doet veel te veel onhandige dingen en komt totaal niet over als een staatshoofd.
koning pils he![]()
![]()
Ja, volgens mij moeten ze officieel nog steeds bij hem hun ontslag indienen en moet hij zijn handtekening zetten, maar verder dan dat reikt zijn praktische macht niet echt.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk ook wel dat hij daar blijft en hier niet voor terug komt
Maar volgens mij moet het kabinet hun ontslag bij hem indienen toch?
Zal wel na de recessie zijnOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nee, wel al iets beter dan eerst maar door corona moest ik er wel weer aan wennenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ahh dan weer een 10![]()
![]()
![]()
![]()
nee houd je ook niet van chaos en lawaai?
kan daar ook niet tegen.
Was ineens overal zo rustig![]()
![]()
Hij was een beetje domquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
klopt hij heeft een aantal niet zo'n handige dingen gedaan en nog minder handige uitspraken
koning pils he![]()
![]()
Ik kon er voorheen goed tegen... ben ook naar best veel festivals geweest.. maar op een gegeven moment was ik er klaar mee. (ook het slapen in een tent, later busje.. )quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee, wel al iets beter dan eerst maar door corona moest ik er wel weer aan wennen
Was ineens overal zo rustig
concerten vind ik wel nog leuk om te bezoeken!![]()
2 van de 3 koninginnen hebben een voorbeeld functie gehad gedurende moeilijke jaren voor het land, Beatrix was politiek zeer betrokken en geïnteresseerd in wat in de politiek gebeurde. Wim Lex is nog steeds de eeuwige student die met een pilsje in zijn hand WC potten aan het gooien is en lekker op vakantie in Griekenland gaat als 'zijn' minister president een lock down staat aan te kondigenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
klopt hij heeft een aantal niet zo'n handige dingen gedaan en nog minder handige uitspraken
koning pils he
ja dat dus! dikke fail koning willie in mijn ogen..quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
2 van de 3 koninginnen hebben een voorbeeld functie gehad gedurende moeilijke jaren voor het land, Beatrix was politiek zeer betrokken en geïnteresseerd in wat in de politiek gebeurde. Wim Lex is nog steeds de eeuwige student die met een pilsje in zijn hand WC potten aan het gooien is en lekker op vakantie in Griekenland gaat als 'zijn' minister president een lock down staat aan te kondigen![]()
Heb met beide niks, maar zou dan toch liever naar festivals gaan.. en dan idd in een kamper of caravan slapenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik kon er voorheen goed tegen... ben ook naar best veel festivals geweest.. maar op een gegeven moment was ik er klaar mee. (ook het slapen in een tent, later busje.. )
concerten vind ik wel nog leuk om te bezoeken!![]()
![]()
![]()
Ik ben benieuwd of hij terug komt hiervoorquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, volgens mij moeten ze officieel nog steeds bij hem hun ontslag indienen en moet hij zijn handtekening zetten, maar verder dan dat reikt zijn praktische macht niet echt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo dan, het zal maar door je straat komenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jaa en je kunt nu ook naar festivals gaan en in een huisje slapen.. dat maakt het wel fijnerquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb met beide niks, maar zou dan toch liever naar festivals gaan.. en dan idd in een kamper of caravan slapen![]()
![]()
zie me toch wel weer eens gaan denk ik zo.![]()
Hij had toen gewoon de hofhouding, volgens de regels naar huis moeten sturen en doorbetalen uit eigen zak (heuheuquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat dus! dikke fail koning willie in mijn ogen..![]()
) en @m1st1g een DM moeten sturen over hoe hij voedsel moest bestellen en instructies over hoe hij een uitsmijter en een simpele pasta moest bereiden. Natuurlijk wel tegen een vergoeding op het niveau dat bij zijn status als Chef Cock hoor
Of oude vw bus kopen daar meer touren naar festivals ofzquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaa en je kunt nu ook naar festivals gaan en in een huisje slapen.. dat maakt het wel fijner![]()
zie me toch wel weer eens gaan denk ik zo.![]()
![]()
jaaa ik had een oude bus gekocht om mee naar festivals te gaanquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of oude vw bus kopen daar meer touren naar festivals ofz![]()
![]()
![]()
hele tijd gedaan haha
Genot!! Geen gedoe met tentjes.. en als het regent lekker droog![]()
![]()
Ik heb ooit met 3 vrienden een wat nieuwe VW bus omgebouwd tot hippie bus met 4 bedden en een gas BBQ die je kon uitschuiven. Zijn we in de zomer van 2010 mee naar kroatië geredenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of oude vw bus kopen daar meer touren naar festivals ofz![]()
![]()
Ik was toen overigens diegene die het langst mijn rijbewijs had met minder dan 1,5 jaar![]()
Onvergetelijke trip![]()
![]()
Mooie dingenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ooit met 3 vrienden een wat nieuwe VW bus omgebouwd tot hippie bus met 4 bedden en een gas BBQ die je kon uitschuiven. Zijn we in de zomer van 2010 mee naar kroatië gereden![]()
![]()
Ik was toen overigens diegene die het langst mijn rijbewijs had met minder dan 1,5 jaar![]()
Onvergetelijke trip![]()
![]()
![]()
![]()
Gaaf welquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaaa ik had een oude bus gekocht om mee naar festivals te gaan![]()
![]()
![]()
hele tijd gedaan haha
Genot!! Geen gedoe met tentjes.. en als het regent lekker droog![]()
Ligt ook wat beter dan in een tent
Genoeg in tenten gelegen met schoolkamp![]()
![]()
Morgen nog 1, moet de A2 overquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
he je had het me nog gezegd.. ben het vergeten.. maar goed ik zie het nu![]()
Ik heb trouwens gelogen, ik had toen net een jaar mijn auto rijbewijs.quote:![]()
![]()
We zijn 2 weken nadat ik mijn A-rijbewijs heb gehaald vertrokken en tussen het slagen voor auto en motor zaten 363 dagen![]()
Mooie evaring wel, was je nog een jonkiequote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ooit met 3 vrienden een wat nieuwe VW bus omgebouwd tot hippie bus met 4 bedden en een gas BBQ die je kon uitschuiven. Zijn we in de zomer van 2010 mee naar kroatië gereden![]()
![]()
Onvergetelijke trip![]()
![]()
![]()
![]()
Van de haven in Urmond naar Sabicquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ohh van urmond uit ? of van waar naar waar gaat die?![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gaaf wel![]()
Ligt ook wat beter dan in een tent
Genoeg in tenten gelegen met schoolkamp![]()
![]()
![]()
ik was het zat steeds in een tent tussen andere festivalgangers![]()
die soms lomp zijn, je tent half slopen etc etc en het gemak van een bus..![]()
Sabic? Die zit hier in Bergen op Zoomquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
iets voor de grote fabriek, Sabic,
Zucht weet jij wat het precies zijn, ja he?![]()
![]()
Een silo voor plastic korrelsquote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee WAT het is.. die grote dingen niet waar:P![]()
sabic in Geleen is zo groot als een dorp... ligt heeel erg veeel..quote:
en ja.. als het daar een keer goed fout gaat dan is Sittard-Geleen er niet meer![]()
![]()
![]()
Ervaring die ik voor geen goud had willen missenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mooie evaring wel, was je nog een jonkie![]()
Jonkie toen nog idd, wij 4 waren na de middelbare meteen full time gaan werken want geen idee wat we wilden met ons leven, bijna gen vaste lasten dus geld als water en icm knettergek zijn door te denken dat de wereld van ons was resulteert in zulke dingen.![]()
En een van ons had ouders die uit de Balkan kwamen dus sprak enigszins die taal. Was geen overbodige luxe achteraf gezien
Gaaf johquote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ervaring die ik voor geen goud had willen missen![]()
Jonkie toen nog idd, wij 4 waren na de middelbare meteen full time gaan werken want geen idee wat we wilden met ons leven, bijna gen vaste lasten dus geld als water en icm knettergek zijn door te denken dat de wereld van ons was resulteert in zulke dingen.![]()
En een van ons had ouders die uit de Balkan kwamen dus sprak enigszins die taal. Was geen overbodige luxe achteraf gezien![]()
![]()
Dit zijn juist de mooie herinneren die bij je blijvenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ervaring die ik voor geen goud had willen missen![]()
En een van ons had ouders die uit de Balkan kwamen dus sprak enigszins die taal. Was geen overbodige luxe achteraf gezienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is dat bij jou in de straat?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik dacht nog 2 dagen ik smeer gewoon niet
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2023 21:20:20 ]![]()
Nee he ... doosie ...quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:20 schreef Mazikeen het volgende:
Ik dacht nog 2 dagen ik smeer gewoon niet![]()
![]()
Leuk, zoiets zie je niet vaak gebeuren in je dorpquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
voor zijn verjaardagquote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:27 schreef maily het volgende:
Wow wel leuk zo'n happening op je verjaardag!!![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-07-2023 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 545 / +103 / +128 / 649 / 872
2. Monique___ / 475 / +130 / +50 / 1365 / 1616
3. mario390 / 395 / +30 / +145 / 207 / 303
4. Zucht. / 352 / +57 / +45 / 1263 / 1414
5. Lovely / 269 / +43 / +93 / 774 / 947
6. Emmerdeur / 258 / +0 / +44 / 159 / 209
7. maily / 255 / +20 / +41 / 976 / 1086
8. PLY / 220 / +19 / +2 / 312 / 387
9. KillemWieft / 191 / +60 / +4 / 50 / 92
10. Mickytjuh / 169 / +23 / +19 / 473 / 536
11. Dr.Mikey / 169 / +89 / +30 / 193 / 252
12. DerRabbit / 166 / +20 / +70 / 456 / 536
13. gebrokenglas / 157 / +17 / +22 / 493 / 592
14. greysbones / 130 / +15 / +8 / 701 / 779
15. notturna / 109 / +0 / +0 / 251 / 325
16. loveislikeakiss / 106 / +0 / +2 / 477 / 547
17. Harrie / 106 / +0 / +0 / 422 / 495
18. Rob / 86 / +0 / +2 / 106 / 134
19. _UserName_ / 86 / +42 / +13 / 127 / 186
20. hemarookworst / 86 / +21 / +1 / 345 / 415SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe vonden de meisjes het in Landgraaf?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat is A2 dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je weet wel, dat kleine provinciale wegje dat van Maastricht tot Haarlem loopt waar dagelijks slecht een paar duizenden auto's overheen scheuren.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je weet wel, dat kleine provinciale wegje dat van Maastricht tot Haarlem loopt waar dagelijks slecht een paar duizenden auto's overheen scheuren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
`ja dat weet ik dat dat een snel weg is, maar ik dacht dat jij iets had gedaan had war je afgekruisd hadquote:
Die jaquote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je weet wel, dat kleine provinciale wegje dat van Maastricht tot Haarlem loopt waar dagelijks slecht een paar duizenden auto's overheen scheuren.![]()
![]()
Hey Vakantieganger.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:41 schreef Mazikeen het volgende:
Maar ja voorhoofd niet insmeren was niet slimWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens mij heb ik er wel eens over gereden, maar ik dacht dat hij wat anders bedoeldequote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je weet wel, dat kleine provinciale wegje dat van Maastricht tot Haarlem loopt waar dagelijks slecht een paar duizenden auto's overheen scheuren.
Nu vraag ik me af wat je dan dacht bij de A2quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er wel eens over gereden, maar ik dacht dat hij wat anders bedoelde
Nou niks. Misschien heeft hij wat plannen die met een A beginnen wn was de tweede A afgekruisdquote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af wat je dan dacht bij de A2
Ik legde gewoon de link met de snel weg niet
Wat een joekel zegquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo, en dat rijd gewoon zo even door je dorp heen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morgen weer 1quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo, en dat rijd gewoon zo even door je dorp heen.![]()
Weer heel het dorp op de beenquote:![]()
Is wel uniek om zoiets te zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah op die manierquote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou niks. Misschien heeft hij wat plannen die met een A beginnen wn was de tweede A afgekruisd
Ik legde gewoon de link met de snel weg nietOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Klinkt als leuk werk!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik lijde niks, en het is en bedrijf de
kinderen draaien an laptops de niet werken
en monitors
we moeten opletten en helpen
Ze niet stiekem laten zien hoe de bin brother streams werken he
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klinkt als leuk werk!
Ze niet stiekem laten zien hoe de bin brother streams werken he![]()
![]()
Zit te denken om morgen met een laptopje op schoot een terrasje te pakken
Twijfel alleen of ik wel veel gedaan krijg als ik daar zit
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Deed ik weleens, maar dan om paar laatste kleine dingetjes te doen van werkquote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:26 schreef Nattekat het volgende:
Zit te denken om morgen met een laptopje op schoot een terrasje te pakken
Twijfel alleen of ik wel veel gedaan krijg als ik daar zitUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten van de afdeling Groeten & Fruit![]()
Keihard declareren die handel!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Anarchie, pannen in vuur en vlam, alles gaat kaput, we gaan naar de kloten en niet naar dat leuke bergdorp in de Alpen.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Je verzaaktquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nee ik meende hetOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Mijn angst was onterecht.
Er wordt niet meer verzaaktOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
[quote]Op vrijdag 7 juli 2023 23:13 schreef Mickytjuh het volgende:
Er wordt niet meer verzaakt
[quote]
Ach![]()
![]()
Nee ik meen hetOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
[quote]Op vrijdag 7 juli 2023 23:14 schreef maily het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 7 juli 2023 23:13 schreef Mickytjuh het volgende:
Er wordt niet meer verzaaktdit dusquote:Ach
Same shit, different day
SC hopper present![]()
[quote]Op vrijdag 7 juli 2023 23:14 schreef maily het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 7 juli 2023 23:13 schreef Mickytjuh het volgende:
Er wordt niet meer verzaaktquote:Ach![]()
ze meent het serieus ook nog
![]()
![]()
[quote]Op vrijdag 7 juli 2023 23:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
[quote]
Same shit, different day
SC hopper present![]()
[quote]Op vrijdag 7 juli 2023 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 7 juli 2023 23:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
koeneloen moet jij niet in 40 zitten posten en blablabla over politiekjes doen?quote:
was daar even klaar mee![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
koeneloen moet jij niet in 40 zitten posten en blablabla over politiekjes doen?
was daar even klaar mee
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Plasje doenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bolkjes doenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja hele kleine bolkjesOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Avond!![]()
Weer even bezig geweest vandaag![]()
Printjes voor de Nevermore V6, Fysetc Klicky probe en Nozzle scrubber zijn ook klaar2x 5015 blower besteld voor de koolstoffilter en nog magneten besteld voor de montage.
Verdulleme vergeten extra magneten te bestellen voor de nozzle scrubber. De filter heeft er 8 nodig en de scrubber 4. Heb er 10 besteld... Heb er 2 tekort nu![]()
En had de verkeerde cartridge geprint... (2 varianten; 1 is recht, de ander 90° (die had ik dus nodig...) Nja, 3,5uur later de goeie![]()
Moet nu verder nog even uitzoeken welk touchscreen ik wil (minimaal 5", maar als 7" past...Of zo'n ultrawide ofzo
). Verder nog een Pi camera (of meerdere).
Genoeg te doen nog dus!
Hier in mijn chirugenschaaltje met nieuwe onderdeeltjes![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Lekker bezig hoorOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Heb geen last van kinderen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:27 schreef Stoorzendert het volgende:
Avond!![]()
Weer even bezig geweest vandaag![]()
Printjes voor de Nevermore V6, Fysetc Klicky probe en Nozzle scrubber zijn ook klaar2x 5015 blower besteld voor de koolstoffilter en nog magneten besteld voor de montage.
Verdulleme vergeten extra magneten te bestellen voor de nozzle scrubber. De filter heeft er 8 nodig en de scrubber 4. Heb er 10 besteld... Heb er 2 tekort nu![]()
En had de verkeerde cartridge geprint... (2 varianten; 1 is recht, de ander 90° (die had ik dus nodig...) Nja, 3,5uur later de goeie![]()
Moet nu verder nog even uitzoeken welk touchscreen ik wil (minimaal 5", maar als 7" past...Of zo'n ultrawide ofzo
). Verder nog een Pi camera (of meerdere).
Genoeg te doen nog dus!
Hier in mijn chirugenschaaltje met nieuwe onderdeeltjes![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
niet kijken is ook een optiequote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:28 schreef Koen66 het volgende:
kutreclame van Prijsvrij reizen met dat kutkind![]()
![]()
Ik heb de vreugd van kinderenquote:Mijn meest dierbaren
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb de vreugd van kinderenMijn meest dierbaren
klopt....
![]()
Mijn kind is al uit huis, je zou denken dat er dan rust komtquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb de vreugd van kinderenMijn meest dierbaren
Dat dus absoluut niet.
Maar last is het ook nietOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Why? Kleine kinderen; kleine zorgen, grote kinderen; grote zorgen?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Mijn kind is al uit huis, je zou denken dat er dan rust komt
Dat dus absoluut niet.
Maar last is het ook niet“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
ja dat kindquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ahh wanneer was hij of is hij jarig?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vandaag had hij zijn kinderfeestje
heeft hij een leuke dag gehad?![]()
Echt vreselijke reclame.quote:When in fear, say 'yes dear'![]()
mijn jongste heeft woensdag z'n VWO diploma opgehaald en is nu stappenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vandaag had hij zijn kinderfeestje
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hij is 24quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Why? Kleine kinderen; kleine zorgen, grote kinderen; grote zorgen?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dinsdag jarig (5 jaar). Was geweldig! 5 klasgenootjes en zijn zusje uitgenodigd bij het pannenkoekenhuisquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ahh wanneer was hij of is hij jarig?
heeft hij een leuke dag gehad?(ik lust helegaar geen pannenkoeken, maar ze hadden ook friet en spareribs enz.
). Maar was erg leuk, hele speeltuin erbij enzo
Noicequote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn jongste heeft woensdag z'n VWO diploma opgehaald en is nu stappen
Wat doen jullie tegen de hitte morgen? 34°C ?
die kun je straks in zwaar benevelde toestand ergens van de grond gaan schrapen?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn jongste heeft woensdag z'n VWO diploma opgehaald en is nu stappen
Ah proficiat nog!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dinsdag jarig (5 jaar). Was geweldig! 5 klasgenootjes en zijn zusje uitgenodigd bij het pannenkoekenhuis(ik lust helegaar geen pannenkoeken, maar ze hadden ook friet en spareribs enz.
). Maar was erg leuk, hele speeltuin erbij enzo
![]()
Oh leuk om met meerdere kinderen een pannenkoek te gaan eten. Hahaha gelukkig hadden ze voor jou ook wat lekkers te eten.
Was het niet druk als er ook nog een speeltuin bij zat?![]()
hmzz geen idee eigenlijk nog wat te doen morgenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:37 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat doen jullie tegen de hitte morgen? 34°C ?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Cool zijnquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:37 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat doen jullie tegen de hitte morgen? 34°C ?
Uw ADH vitamine Worst
Nou, gewoon de ramen en deuren dichthouden, en verder niet anders dan anders. Geen problemen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:37 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat doen jullie tegen de hitte morgen? 34°C ?When in fear, say 'yes dear'![]()
is stappen in Rotterdam, gaan daarna met taxi naar Bleiswijk blijft ie bij z'n vriendin slapen (waarvan ie blijft beweren dat het z'n vriendin niet is) en morgen weer deze kant opquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die kun je straks in zwaar benevelde toestand ergens van de grond gaan schrapen?
[..]
Ah proficiat nog!![]()
Oh leuk om met meerdere kinderen een pannenkoek te gaan eten. Hahaha gelukkig hadden ze voor jou ook wat lekkers te eten.
Was het niet druk als er ook nog een speeltuin bij zat?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Vest bolkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
mn klaagbaaktopic kickenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:37 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat doen jullie tegen de hitte morgen? 34°C ?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
De hele dag in de Efteling rondlopen met die grafhittequote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:37 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat doen jullie tegen de hitte morgen? 34°C ?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nee drukte viel mee. Vrijdagmiddag van 2 tot 5uur.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die kun je straks in zwaar benevelde toestand ergens van de grond gaan schrapen?
[..]
Ah proficiat nog!![]()
Was het niet druk als er ook nog een speeltuin bij zat?
Ik moest overigens nog thuiswerken tot een uurtje of 3 en ben daarna op de motort daar naartoe gegaan![]()
Was een beetje warm in mijn motorbroek en motorschoenen
Aircoquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:37 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat doen jullie tegen de hitte morgen? 34°C ?![]()
![]()
![]()
en plonsen in het zwembad zo nu en dan als ik toch eigenwijs ben en even naar buiten ga
Jij?![]()
Pohhhhquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:40 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
De hele dag in de Efteling rondlopen met die grafhitte
oeiquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:40 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
De hele dag in de Efteling rondlopen met die grafhitte
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Vroeg grasmaaien.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:37 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat doen jullie tegen de hitte morgen? 34°C ?![]()
Hier ook aircoquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Airco![]()
![]()
![]()
en plonsen in het zwembad zo nu en dan als ik toch eigenwijs ben en even naar buiten ga
Jij?1min. en het is hier 21°C
Oh dat is leuk!! Wat maakt het uit wat voor een label erop hangt, als ze het maar fijn hebben.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is stappen in Rotterdam, gaan daarna met taxi naar Bleiswijk blijft ie bij z'n vriendin slapen (waarvan ie blijft beweren dat het z'n vriendin niet is) en morgen weer deze kant op![]()
pfoe jaa.. dat is wel afzien voor jullie morgen!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:40 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
De hele dag in de Efteling rondlopen met die grafhitte![]()
Gras is nog groen en niet zo hoog. Heb wel mijn bananenplant buiten gezet vandaagquote:
precies, ik druk hem altijd op z'n hart te genieten van deze tijd, heb ik zelf onvoldoende gedaanquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh dat is leuk!! Wat maakt het uit wat voor een label erop hangt, als ze het maar fijn hebben.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Wat is uw vraag?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:42 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Och ik vermaak me wel. Ik kan prima tegen hitte.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
pfoe jaa.. dat is wel afzien voor jullie morgen!
Ik hoop gewoon dat het heel rustig is door de hitte
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ligOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ga door met RenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee drukte viel mee. Vrijdagmiddag van 2 tot 5uur.
Ik moest overigens nog thuiswerken tot een uurtje of 3 en ben daarna op de motort daar naartoe gegaan![]()
Was een beetje warm in mijn motorbroek en motorschoenenoei in de motorkleren (begrijpelijk , veiligheid voorop..)quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee drukte viel mee. Vrijdagmiddag van 2 tot 5uur.
Was een beetje warm in mijn motorbroek en motorschoenen
zal zweetheet geweeest zijn![]()
Ging prima. En ook lekker gezwommen bijna onder een waterval. Bijna, want het water kwam best hard naar beneden. Op de terugweg nog wat regen, maar wat is een tropisch regenwoud zonder regenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:32 schreef maily het volgende:
[..]
nou sterkte voor haar
en voor jou als je haar terug moet dragen![]()
![]()
Die broek mag nu wel in de was jaquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
[..]
oei in de motorkleren (begrijpelijk , veiligheid voorop..)
zal zweetheet geweeest zijn
@hemarookworst Drie keer raden wie er morgen een dagje Awakenings gaat doen![]()
Hint: hij kan goed hopen en houdt van een goed glas bier."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ja? waarom heb je niet meer genoten van die tijd dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
precies, ik druk hem altijd op z'n hart te genieten van deze tijd, heb ik zelf onvoldoende gedaan![]()
te verlegen, nauwelijks vrienden, etc etcquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja? waarom heb je niet meer genoten van die tijd dan?Same shit, different day
SC hopper present![]()
ohh jaaa daar heb je wel kans op , dat het rustig is!!!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Och ik vermaak me wel. Ik kan prima tegen hitte.
Ik hoop gewoon dat het heel rustig is door de hitte![]()
![]()
![]()
![]()
En anders wordt het dat wel tegen drie uurquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ohh jaaa daar heb je wel kans op , dat het rustig is!!!![]()
![]()
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Allemaal fijn in een korte broek en tshirt op de motor, maar het gaat best wel hardquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
[..]
oei in de motorkleren (begrijpelijk , veiligheid voorop..)
zal zweetheet geweeest zijnEn zoveel ervaring heb ik nog niet
![]()
Heb niet zo'n zin in straateczeem
ieuw zal wel stinkenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die broek mag nu wel in de was ja
Jij weetquote:![]()
![]()
![]()
Te verlegen? Zou je nu niet meer zeggen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
te verlegen, nauwelijks vrienden, etc etc![]()
in de staptijd rond 20 zeker wel. Heb ermee om leren gaan maar het gevoel is er nog steedsquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja maar dat waren toen de omstandigheden koen... ja dat is shit.. dat je dat toen niet durfde.. en niet veel sociale contacten toen had.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
te verlegen, nauwelijks vrienden, etc etc
Ik dacht, wellicht al jong verkering gekregen of zo.. maar het kwam door andere dingen.
Snap wel dat je het jammer vindt, zeker als je het toen wel wilde.. maar door omstandigheden niet hebt gedaan.![]()
mij krijg je sowieso niet op zo'n dingquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Allemaal fijn in een korte broek en tshirt op de motor, maar het gaat best wel hardEn zoveel ervaring heb ik nog niet
![]()
Heb niet zo'n zin in straateczeem![]()
veel te gevaarlijk vind ik het![]()
![]()
Toen wij er kwamen, was net een ander groepje weg gegaan. Dus we hadden het helemaal voor onszelf. Lekker koel en dan water op je laten spatten. Alleen wel weer stuk terug lopen. Was een uitdagende maar leuke wandelingquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zwemmen in een waterval klinkt wel goddelijk op dit moment![]()
heb mevr Koen op 27e leren kenne, voor die tijd minder dan een handvol dates hooguitquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja maar dat waren toen de omstandigheden koen... ja dat is shit.. dat je dat toen niet durfde.. en niet veel sociale contacten toen had.
Ik dacht, wellicht al jong verkering gekregen of zo.. maar het kwam door andere dingen.
Snap wel dat je het jammer vindt, zeker als je het toen wel wilde.. maar door omstandigheden niet hebt gedaan.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Is het ook welquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
mij krijg je sowieso niet op zo'n ding![]()
veel te gevaarlijk vind ik hetMaar wel supergaaf
Als je dat gas opentrekt valt je mond iedere keer open
![]()
DussssOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Je zult vast door een hoop kunstgebitten gaanquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is het ook welMaar wel supergaaf
![]()
![]()
![]()
Ik moet er deze knalpiep nog opzettenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Je zult vast door een hoop kunstgebitten gaan![]()
ja ik denk wel dat het een lekker gevoel in je buik is....quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is het ook welMaar wel supergaaf
![]()
net als flink gassen in een auto![]()
![]()
Zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:59 schreef devzero het volgende:
Niet dat ik per ongeluk door het slotje post![]()
Als ik na het motorrijden in de auto stap, dan denk ik dat de auto kapot isquote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja ik denk wel dat het een lekker gevoel in je buik is....
net als flink gassen in een auto(En die is niet langzaam ook niet)
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
@:hemarookworst Drie keer raden wie er morgen een dagje Awakenings gaat doen![]()
Hint: hij kan goed hopen en houdt van een goed glas bier.
Uw ADH vitamine Worst
Hier is vuurwerkOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Er wordt weer flink verzaaktOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: