Je weet wel, dat kleine provinciale wegje dat van Maastricht tot Haarlem loopt waar dagelijks slecht een paar duizenden auto's overheen scheuren.quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je weet wel, dat kleine provinciale wegje dat van Maastricht tot Haarlem loopt waar dagelijks slecht een paar duizenden auto's overheen scheuren.
`ja dat weet ik dat dat een snel weg is, maar ik dacht dat jij iets had gedaan had war je afgekruisd hadquote:
Die jaquote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je weet wel, dat kleine provinciale wegje dat van Maastricht tot Haarlem loopt waar dagelijks slecht een paar duizenden auto's overheen scheuren.
Hey Vakantieganger.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:41 schreef Mazikeen het volgende:
Maar ja voorhoofd niet insmeren was niet slim
Volgens mij heb ik er wel eens over gereden, maar ik dacht dat hij wat anders bedoeldequote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af wat je dan dacht bij de A2quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er wel eens over gereden, maar ik dacht dat hij wat anders bedoelde
Nou niks. Misschien heeft hij wat plannen die met een A beginnen wn was de tweede A afgekruisdquote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af wat je dan dacht bij de A2
Wat een joekel zegquote:
Zo, en dat rijd gewoon zo even door je dorp heen.quote:
Morgen weer 1quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo, en dat rijd gewoon zo even door je dorp heen.
Weer heel het dorp op de beenquote:
Ah op die manierquote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou niks. Misschien heeft hij wat plannen die met een A beginnen wn was de tweede A afgekruisd
Ik legde gewoon de link met de snel weg niet
Klinkt als leuk werk!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik lijde niks, en het is en bedrijf de
kinderen draaien an laptops de niet werken
en monitors
we moeten opletten en helpen
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klinkt als leuk werk!
Ze niet stiekem laten zien hoe de bin brother streams werken he
Deed ik weleens, maar dan om paar laatste kleine dingetjes te doen van werkquote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:26 schreef Nattekat het volgende:
Zit te denken om morgen met een laptopje op schoot een terrasje te pakken
Twijfel alleen of ik wel veel gedaan krijg als ik daar zit
Keihard declareren die handel!quote:
Anarchie, pannen in vuur en vlam, alles gaat kaput, we gaan naar de kloten en niet naar dat leuke bergdorp in de Alpen.quote:
Je verzaaktquote:
Op vrijdag 7 juli 2023 23:13 schreef Mickytjuh het volgende:
Op vrijdag 7 juli 2023 23:14 schreef maily het volgende:dit dusquote:Ach
Op vrijdag 7 juli 2023 23:14 schreef maily het volgende:quote:Ach
Op vrijdag 7 juli 2023 23:16 schreef Monique___ het volgende:
Op vrijdag 7 juli 2023 23:16 schreef Koen66 het volgende:koeneloen moet jij niet in 40 zitten posten en blablabla over politiekjes doen?quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
koeneloen moet jij niet in 40 zitten posten en blablabla over politiekjes doen?
was daar even klaar mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |