Zo lang, en wat gaan ze allemaal bij jullie doen dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:47 schreef mario390 het volgende:
de kinderen zijn er 8 weken en de
zijn van de eltern angemeld
ik lijde niks, en het is en bedrijf dequote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
* m1st1g had jou anders ingeschat.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het zijn maar mieren en ik heb er last van
gniffelquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ach kinderen houden van poep en plas verhalen. Zal wel goed komen.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
gniffel [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
zelfde niveautje
Waarom doen ze dat dan, moeten ze ze proberen te maken>quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik lijde niks, en het is en bedrijf de
kinderen draaien an laptops de niet werken
en monitors
we moeten opletten en helpen
Vreselijke dingen gebeuren er toch overalquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:02 schreef mario390 het volgende:
nu komt in tv van nederlandse
doppelmord 20 kilometer van me
Dat is een zorg minder, de caravan is daar gebleven neem ik aan?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:05 schreef Paul het volgende:
Ik ga zo naar mn ouders, jaja ze zijn eindelijk aangekomen uit Parijs met alle problemen @:ply
Nog niks op Nederlandse nieuws site wat over gelezenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:02 schreef mario390 het volgende:
nu komt in tv van nederlandse
doppelmord 20 kilometer van me
Wel in de Duitste krantquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nog niks op Nederlandse nieuws site wat over gelezen
zwemmen in een waterval klinkt wel goddelijk op dit momentquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:28 schreef devzero het volgende:
Zo 5 km een berg/vulkaan op wandelen, zwemmen in een waterval, 5 km terug (door oerwoud). Met 34 graden weer. @:loveislikeakiss zal haar hand er niet voor omdraaien, maar zal nog een uitdaging worden voor mijn 12 jarige
hij levt nog maar hij willt zich ombringenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijke dingen gebeuren er toch overal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |