Heyquote:
Je moet wel een beetje bij blijven met de nieuwerwetse trends. Meal preppen was een jaar of 8 geleden een hype.quote:
O dat is een langer rukquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Nou, ja, weekend??
Morgen moet ik nog wel ff vrijwilligerswerk doen van negen smorgens tot elf savonds.
ik doe niet mee met hypes.. daar heb ik niks mee en uhm al vanaf mn tienerjaren; dan vind ik het juist niet leuk en doe ik juist niet mee..quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje bij blijven met de nieuwerwetse trends. Meal preppen was een jaar of 8 geleden een hype.
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje bij blijven met de nieuwerwetse trends. Meal preppen was een jaar of 8 geleden een hype.
Als ertegenin gaat om ertegenin te gaan doe je ook mee met de hypequote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik doe niet mee met hypes.. daar heb ik niks mee en uhm al vanaf mn tienerjaren; dan vind ik het juist niet leuk en doe ik juist niet mee..
![]()
![]()
iets met soms tegendraads en geen meeloper willen zijn
tsss neeee ik negeer hypes...... ik kies ervoor om niet mee te doen :pquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ertegenin gaat om ertegenin te gaan doe je ook mee met de hype
met droge ogen?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Nou, ja, weekend??
Morgen moet ik nog wel ff vrijwilligerswerk doen van negen smorgens tot elf savonds.
Wauw een beste klim bij deze temperaturenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:28 schreef devzero het volgende:
Zo 5 km een berg/vulkaan op wandelen, zwemmen in een waterval, 5 km terug (door oerwoud). Met 34 graden weer. @:loveislikeakiss zal haar hand er niet voor omdraaien, maar zal nog een uitdaging worden voor mijn 12 jarige
Pittig voor haar.... maar wel lekker verfrissend bij de watervalquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:28 schreef devzero het volgende:
Zo 5 km een berg/vulkaan op wandelen, zwemmen in een waterval, 5 km terug (door oerwoud). Met 34 graden weer. @:loveislikeakiss zal haar hand er niet voor omdraaien, maar zal nog een uitdaging worden voor mijn 12 jarige
Ik organiseer meetings in de Eftelingquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is een langer ruk
Wat voor vrijwilligerswerk doe je?
nou sterkte voor haarquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:28 schreef devzero het volgende:
O dat lijkt mij wel gaaf.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik organiseer meetings in de Efteling
Jawel, de leerlingen hadden vandaag maar 2 uur activiteit. Maar ik was van acht tot kwart voor vijf bezigquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
merk je niet dat ze toe zijn aan vakantie?
oeiquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:33 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jawel, de leerlingen hadden vandaag maar 2 uur activiteit. Maar ik was van acht tot kwart voor vijf bezig
Proost kerel! Geniet ervan.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:35 schreef m1st1g het volgende:
Zo ik ben thuis en het 1ste biertje staat voor mij.
Proost
ja dat vertelde je inderdaad gister. Is het morgen niet voor mensen met ASS?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik organiseer meetings in de Efteling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |