Proost kerel! Geniet ervan.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:35 schreef m1st1g het volgende:
Zo ik ben thuis en het 1ste biertje staat voor mij.
Proost
ja dat vertelde je inderdaad gister. Is het morgen niet voor mensen met ASS?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik organiseer meetings in de Efteling
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:32 schreef maily het volgende:
[..]
nou sterkte voor haar
en voor jou als je haar terug moet dragen
pff je bent nog lang bezig geweest in verhouding tot hun lesuren.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:33 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jawel, de leerlingen hadden vandaag maar 2 uur activiteit. Maar ik was van acht tot kwart voor vijf bezig
proostquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:35 schreef m1st1g het volgende:
Zo ik ben thuis en het 1ste biertje staat voor mij.
Proost
Nou niet per definitie maar ruim de helft kan die box checkenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat vertelde je inderdaad gister. Is het morgen niet voor mensen met ASS?
ohhh dan heb ik het gister verkeerd begrepen, sorryquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:40 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nou niet per definitie maar ruim de helft kan die box checken
Ik moet niet per se een week door, dat is niet verplicht, maar zonder een paar dagen extra krijg ik mijn lokaal niet aan kant voor volgend jaar.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
pff je bent nog lang bezig geweest in verhouding tot hun lesuren.
Heb jij wel vrij als hun ook vrij krijgen of moet je dan nog een week door?
Oke ja ik weet van andere leraren dat die inderdaad doorgaan nog als de kinderen vakantie hebben en inderdaad al de week van te voren weer naar school gaan om alles voor te bereiden.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik moet niet per se een week door, dat is niet verplicht, maar zonder een paar dagen extra krijg ik mijn lokaal niet aan kant voor volgend jaar.
En aan het einde van de vakantie heb ik anderhalve week nodig voor voorbereidingen.
Maar mijn werk houdt er rekening mee, de eerste week is introductieweek en hebben de leerlingen weinig uren
zie je hiernaast ook al: hamer erop klaarquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:46 schreef mario390 het volgende:
viezlollie lecken
hoopelijk is de niet zo hard
Soms post ie dubbelquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zie je hiernaast ook al: hamer erop klaar
soms.. heel vaakquote:
ja is ook leuk voor wat oudere kinderenquote:
Zij krijgt jouw vieslollie wel hardquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:46 schreef mario390 het volgende:
viezlollie lecken
hoopelijk is de niet zo hard
nee daar gaat zich mijn viezlolliequote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zij krijgt jouw vieslollie wel hard
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee daar gaat zich mijn viezlollie
verstoppen
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee daar gaat zich mijn viezlollie
verstoppen
Moet kunnenquote:
Ja, ik las hetquote:
Heerlijk, alleen werd het later te warm dus maar weer naar binnen gegaanquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik las het![]()
Heb je nog lekker buiten gezeten in je nieuwe stoel?
O dat zijn er veel.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
volgende week kregen we in werk zo 20 kinderen
en we zollen opletten
Eet smakelijkquote:
Ja het is niet fris buitenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heerlijk, alleen werd het later te warm dus maar weer naar binnen gegaan
En mieren die op mijn voeten liepen
Heel veel ineens buiten, kokend water over gegooid kwamen er al meerquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is niet fris buiten![]()
O lekker kriebel kriebel
nog geen kinderenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zijn er veel.
Hoe ging het vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |