Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is er volgend jaar in Emmen te doen behalve kart races en de jaarlijkse boeren marktquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:28 schreef Lovely het volgende:
Gaan jullie niet mee naar Emmen dan volgend jaar
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb ze hier gezien jaren en jaren geleden vind 1x wel genoeg.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:28 schreef Lovely het volgende:
Gaan jullie niet mee naar Emmen dan volgend jaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Koningsdag is dit jaar in Emmenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is er volgend jaar in Emmen te doen behalve kart races en de jaarlijkse boeren marktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Koningshuis komt naar Emmenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is er volgend jaar in Emmen te doen behalve kart races en de jaarlijkse boeren markt![]()
![]()
ZE zijn hier in de buurt geweest laatst nog..quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:28 schreef Lovely het volgende:
Gaan jullie niet mee naar Emmen dan volgend jaar
boeiuh
geldverslinders![]()
![]()
Dat is idd wel genoegquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ze hier gezien jaren en jaren geleden vind 1x wel genoeg.![]()
![]()
Owwwww, dan kom ik helemaal niet. Die neppert die doet alsof hij zogenaamd het staatshoofd is terwijl hij gewoon een uitkeringstrekker is mag lekker zijn jaarlijkse uitje daar hebben.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ZE zijn hier in de buurt geweest laatst nog..
boeiuh
geldverslinders![]()
![]()
Sorry Mootjequote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee nee nee love is niet om te lachen
ze zijn geldverslinders![]()
![]()
quote:![]()
![]()
![]()
zou je daar echt heen gaan?ohh jij bent een kongingshuisaanhangster love!quote:![]()
![]()
toch vind ik je nog net zo lief en leuk als voor deze bekentenis
Ook jij kunt geen 10 zijn..
10- nu dan wel![]()
![]()
Ik vind ministeriële verantwoordelijkheid zo'n grote grap. In de praktijk valt Prins Pils daarmee in dezelfde categorie als minderjarige en huisdieren
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ja...... pfff hou op hou opquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
Ik vind ministeriële verantwoordelijkheid zo'n grote grap. In de praktijk valt Prins Pils daarmee in dezelfde categorie als minderjarige en huisdieren![]()
Zou hij nu terug moeten komen nu het kabinet gevallen is?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Owwwww, dan kom ik helemaal niet. Die neppert die doet alsof hij zogenaamd het staatshoofd is terwijl hij gewoon een uitkeringstrekker is mag lekker zijn jaarlijkse uitje daar hebben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tuurlijk niet en die chaos, en lawaaiquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
zou je daar echt heen gaan?
[..]
ohh jij bent een kongingshuisaanhangster love!![]()
![]()
toch vind ik je nog net zo lief en leuk als voor deze bekentenis
Ook jij kunt geen 10 zijn..
10- nu dan wel![]()
![]()
In principe wel, in de praktijk kan hij dan lekker weg blijven en het over laten aan mensen met verstand van zaken.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou hij nu terug moeten komen nu het kabinet gevallen is?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Even disclaimer, ik ben niet principieel tegen een monarchie als staatsvorm, ik heb Willem Alexander gewoon niet hoog zitten sinds hij koning is. Doet veel te veel onhandige dingen en komt totaal niet over als een staatshoofd.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Denk ook wel dat hij daar blijft en hier niet voor terug komtquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In principe wel, in de praktijk kan hij dan lekker weg blijven en het over laten aan mensen met verstand van zaken.
Maar volgens mij moet het kabinet hun ontslag bij hem indienen toch?
Zal wel na de recessie zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: