Ik nietquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:28 schreef Lovely het volgende:
Gaan jullie niet mee naar Emmen dan volgend jaar
klopt hij heeft een aantal niet zo'n handige dingen gedaan en nog minder handige uitsprakenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:39 schreef DerRabbit het volgende:
Even disclaimer, ik ben niet principieel tegen een monarchie als staatsvorm, ik heb Willem Alexander gewoon niet hoog zitten sinds hij koning is. Doet veel te veel onhandige dingen en komt totaal niet over als een staatshoofd.
Ja, volgens mij moeten ze officieel nog steeds bij hem hun ontslag indienen en moet hij zijn handtekening zetten, maar verder dan dat reikt zijn praktische macht niet echt.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk ook wel dat hij daar blijft en hier niet voor terug komt
Maar volgens mij moet het kabinet hun ontslag bij hem indienen toch?
Zal wel na de recessie zijn
Nee, wel al iets beter dan eerst maar door corona moest ik er wel weer aan wennenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ahh dan weer een 10![]()
![]()
![]()
![]()
nee houd je ook niet van chaos en lawaai?
kan daar ook niet tegen.
Hij was een beetje domquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
klopt hij heeft een aantal niet zo'n handige dingen gedaan en nog minder handige uitspraken
koning pils he
Ik kon er voorheen goed tegen... ben ook naar best veel festivals geweest.. maar op een gegeven moment was ik er klaar mee. (ook het slapen in een tent, later busje.. )quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee, wel al iets beter dan eerst maar door corona moest ik er wel weer aan wennen
Was ineens overal zo rustig
2 van de 3 koninginnen hebben een voorbeeld functie gehad gedurende moeilijke jaren voor het land, Beatrix was politiek zeer betrokken en geïnteresseerd in wat in de politiek gebeurde. Wim Lex is nog steeds de eeuwige student die met een pilsje in zijn hand WC potten aan het gooien is en lekker op vakantie in Griekenland gaat als 'zijn' minister president een lock down staat aan te kondigenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
klopt hij heeft een aantal niet zo'n handige dingen gedaan en nog minder handige uitspraken
koning pils he
ja dat dus! dikke fail koning willie in mijn ogen..quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
2 van de 3 koninginnen hebben een voorbeeld functie gehad gedurende moeilijke jaren voor het land, Beatrix was politiek zeer betrokken en geïnteresseerd in wat in de politiek gebeurde. Wim Lex is nog steeds de eeuwige student die met een pilsje in zijn hand WC potten aan het gooien is en lekker op vakantie in Griekenland gaat als 'zijn' minister president een lock down staat aan te kondigen
Heb met beide niks, maar zou dan toch liever naar festivals gaan.. en dan idd in een kamper of caravan slapenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik kon er voorheen goed tegen... ben ook naar best veel festivals geweest.. maar op een gegeven moment was ik er klaar mee. (ook het slapen in een tent, later busje.. )
concerten vind ik wel nog leuk om te bezoeken!
Ik ben benieuwd of hij terug komt hiervoorquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, volgens mij moeten ze officieel nog steeds bij hem hun ontslag indienen en moet hij zijn handtekening zetten, maar verder dan dat reikt zijn praktische macht niet echt.
Zo dan, het zal maar door je straat komenquote:
jaa en je kunt nu ook naar festivals gaan en in een huisje slapen.. dat maakt het wel fijnerquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb met beide niks, maar zou dan toch liever naar festivals gaan.. en dan idd in een kamper of caravan slapen![]()
Hij had toen gewoon de hofhouding, volgens de regels naar huis moeten sturen en doorbetalen uit eigen zak (heuheuquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat dus! dikke fail koning willie in mijn ogen..
Of oude vw bus kopen daar meer touren naar festivals ofzquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaa en je kunt nu ook naar festivals gaan en in een huisje slapen.. dat maakt het wel fijner![]()
zie me toch wel weer eens gaan denk ik zo.
jaaa ik had een oude bus gekocht om mee naar festivals te gaanquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of oude vw bus kopen daar meer touren naar festivals ofz
Ik heb ooit met 3 vrienden een wat nieuwe VW bus omgebouwd tot hippie bus met 4 bedden en een gas BBQ die je kon uitschuiven. Zijn we in de zomer van 2010 mee naar kroatië geredenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of oude vw bus kopen daar meer touren naar festivals ofz
Mooie dingenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ooit met 3 vrienden een wat nieuwe VW bus omgebouwd tot hippie bus met 4 bedden en een gas BBQ die je kon uitschuiven. Zijn we in de zomer van 2010 mee naar kroatië gereden![]()
![]()
Ik was toen overigens diegene die het langst mijn rijbewijs had met minder dan 1,5 jaar![]()
Onvergetelijke trip![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |