quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:27 schreef Stoorzendert het volgende:
Avond!![]()
Weer even bezig geweest vandaag![]()
Printjes voor de Nevermore V6, Fysetc Klicky probe en Nozzle scrubber zijn ook klaar2x 5015 blower besteld voor de koolstoffilter en nog magneten besteld voor de montage.
Verdulleme vergeten extra magneten te bestellen voor de nozzle scrubber. De filter heeft er 8 nodig en de scrubber 4. Heb er 10 besteld... Heb er 2 tekort nu![]()
En had de verkeerde cartridge geprint... (2 varianten; 1 is recht, de ander 90° (die had ik dus nodig...) Nja, 3,5uur later de goeie![]()
Moet nu verder nog even uitzoeken welk touchscreen ik wil (minimaal 5", maar als 7" past...Of zo'n ultrawide ofzo
). Verder nog een Pi camera (of meerdere).
Genoeg te doen nog dus!
Hier in mijn chirugenschaaltje met nieuwe onderdeeltjes![]()
[ afbeelding ]
niet kijken is ook een optiequote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:28 schreef Koen66 het volgende:
kutreclame van Prijsvrij reizen met dat kutkind
Ik heb de vreugd van kinderenquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb de vreugd van kinderenMijn meest dierbaren
Mijn kind is al uit huis, je zou denken dat er dan rust komtquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb de vreugd van kinderenMijn meest dierbaren
Why? Kleine kinderen; kleine zorgen, grote kinderen; grote zorgen?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Mijn kind is al uit huis, je zou denken dat er dan rust komt
Dat dus absoluut niet.
Maar last is het ook niet
ja dat kindquote:
Ahh wanneer was hij of is hij jarig?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vandaag had hij zijn kinderfeestje
Echt vreselijke reclame.quote:
mijn jongste heeft woensdag z'n VWO diploma opgehaald en is nu stappenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vandaag had hij zijn kinderfeestje
Hij is 24quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Why? Kleine kinderen; kleine zorgen, grote kinderen; grote zorgen?
Dinsdag jarig (5 jaar). Was geweldig! 5 klasgenootjes en zijn zusje uitgenodigd bij het pannenkoekenhuisquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ahh wanneer was hij of is hij jarig?
heeft hij een leuke dag gehad?
Noicequote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn jongste heeft woensdag z'n VWO diploma opgehaald en is nu stappen
die kun je straks in zwaar benevelde toestand ergens van de grond gaan schrapen?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn jongste heeft woensdag z'n VWO diploma opgehaald en is nu stappen
Ah proficiat nog!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dinsdag jarig (5 jaar). Was geweldig! 5 klasgenootjes en zijn zusje uitgenodigd bij het pannenkoekenhuis(ik lust helegaar geen pannenkoeken, maar ze hadden ook friet en spareribs enz.
). Maar was erg leuk, hele speeltuin erbij enzo
hmzz geen idee eigenlijk nog wat te doen morgenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:37 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat doen jullie tegen de hitte morgen? 34°C ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |