Hier ook aircoquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Airco![]()
![]()
![]()
en plonsen in het zwembad zo nu en dan als ik toch eigenwijs ben en even naar buiten ga
Jij?
Oh dat is leuk!! Wat maakt het uit wat voor een label erop hangt, als ze het maar fijn hebben.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is stappen in Rotterdam, gaan daarna met taxi naar Bleiswijk blijft ie bij z'n vriendin slapen (waarvan ie blijft beweren dat het z'n vriendin niet is) en morgen weer deze kant op
pfoe jaa.. dat is wel afzien voor jullie morgen!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:40 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
De hele dag in de Efteling rondlopen met die grafhitte
Gras is nog groen en niet zo hoog. Heb wel mijn bananenplant buiten gezet vandaagquote:
precies, ik druk hem altijd op z'n hart te genieten van deze tijd, heb ik zelf onvoldoende gedaanquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh dat is leuk!! Wat maakt het uit wat voor een label erop hangt, als ze het maar fijn hebben.
Wat is uw vraag?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:42 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Och ik vermaak me wel. Ik kan prima tegen hitte.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
pfoe jaa.. dat is wel afzien voor jullie morgen!
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee drukte viel mee. Vrijdagmiddag van 2 tot 5uur.
Ik moest overigens nog thuiswerken tot een uurtje of 3 en ben daarna op de motort daar naartoe gegaan![]()
Was een beetje warm in mijn motorbroek en motorschoenen
oei in de motorkleren (begrijpelijk , veiligheid voorop..)quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee drukte viel mee. Vrijdagmiddag van 2 tot 5uur.
Ik moest overigens nog thuiswerken tot een uurtje of 3 en ben daarna op de motort daar naartoe gegaan![]()
Was een beetje warm in mijn motorbroek en motorschoenen
Ging prima. En ook lekker gezwommen bijna onder een waterval. Bijna, want het water kwam best hard naar beneden. Op de terugweg nog wat regen, maar wat is een tropisch regenwoud zonder regenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:32 schreef maily het volgende:
[..]
nou sterkte voor haar
en voor jou als je haar terug moet dragen
Die broek mag nu wel in de was jaquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
[..]
oei in de motorkleren (begrijpelijk , veiligheid voorop..)
zal zweetheet geweeest zijn
ja? waarom heb je niet meer genoten van die tijd dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
precies, ik druk hem altijd op z'n hart te genieten van deze tijd, heb ik zelf onvoldoende gedaan
te verlegen, nauwelijks vrienden, etc etcquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja? waarom heb je niet meer genoten van die tijd dan?
ohh jaaa daar heb je wel kans op , dat het rustig is!!!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Och ik vermaak me wel. Ik kan prima tegen hitte.
Ik hoop gewoon dat het heel rustig is door de hitte
En anders wordt het dat wel tegen drie uurquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ohh jaaa daar heb je wel kans op , dat het rustig is!!!![]()
![]()
Allemaal fijn in een korte broek en tshirt op de motor, maar het gaat best wel hardquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
[..]
oei in de motorkleren (begrijpelijk , veiligheid voorop..)
zal zweetheet geweeest zijn
ieuw zal wel stinkenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die broek mag nu wel in de was ja
Jij weetquote:
Te verlegen? Zou je nu niet meer zeggen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
te verlegen, nauwelijks vrienden, etc etc
in de staptijd rond 20 zeker wel. Heb ermee om leren gaan maar het gevoel is er nog steedsquote:
Ja maar dat waren toen de omstandigheden koen... ja dat is shit.. dat je dat toen niet durfde.. en niet veel sociale contacten toen had.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
te verlegen, nauwelijks vrienden, etc etc
mij krijg je sowieso niet op zo'n dingquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Allemaal fijn in een korte broek en tshirt op de motor, maar het gaat best wel hardEn zoveel ervaring heb ik nog niet
![]()
Heb niet zo'n zin in straateczeem
Toen wij er kwamen, was net een ander groepje weg gegaan. Dus we hadden het helemaal voor onszelf. Lekker koel en dan water op je laten spatten. Alleen wel weer stuk terug lopen. Was een uitdagende maar leuke wandelingquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zwemmen in een waterval klinkt wel goddelijk op dit moment
heb mevr Koen op 27e leren kenne, voor die tijd minder dan een handvol dates hooguitquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja maar dat waren toen de omstandigheden koen... ja dat is shit.. dat je dat toen niet durfde.. en niet veel sociale contacten toen had.
Ik dacht, wellicht al jong verkering gekregen of zo.. maar het kwam door andere dingen.
Snap wel dat je het jammer vindt, zeker als je het toen wel wilde.. maar door omstandigheden niet hebt gedaan.
Is het ook welquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
mij krijg je sowieso niet op zo'n ding![]()
veel te gevaarlijk vind ik het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |