Beterschapquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ben nog nooit voor DTS opgestaan of opgebleven \Ik ben ziek en kon niet meer slapen. Maar ben wel vaker rond deze tijd wakker
heb ik geprobeerd maar bepaald dom volk dat echt niet inhoudelijk wil reageren en dat normaal vinden kan ik niet negeren, zelfs niet als ik ze block of probeer te blocken.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoel, probeer er over heen te lezen
Dank jequote:
Zou mij daar totaal niet druk om maken, gewoon doorrrquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
heb ik geprobeerd maar bepaald dom volk dat echt niet inhoudelijk wil reageren en dat normaal vinden kan ik niet negeren, zelfs niet als ik ze block of probeer te blocken.
Ga wel doooorrrrrrrrr met de rest van mijn leven dus er is geen stresss ofzoquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:10 schreef PLY het volgende:
[..]
Zou mij daar totaal niet druk om maken, gewoon doorrr
`Ik vind het ook veel gezellig om gewoon gezellig te babbelen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
heb ik geprobeerd maar bepaald dom volk dat echt niet inhoudelijk wil reageren en dat normaal vinden kan ik niet negeren, zelfs niet als ik ze block of probeer te blocken.
Beterquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ga wel doooorrrrrrrrr met de rest van mijn leven dus er is geen stresss ofzo
ja maar jij kunt ook gezellig kletsen en dat heb ik nooit geleerd ik kan alleen raaskallen en baggerenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`Ik vind het ook veel gezellig om gewoon gezellig te babbelen.
Maar ik kan gelukkig goed negeren. Praat wel met mensen die ook gezellig kletsen
Dat valt reuze mee hoor Harriequote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
ja maar jij kunt ook gezellig kletsen en dat heb ik nooit geleerd ik kan alleen raaskallen en baggeren
het WEF bepaald op dit momentquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:13 schreef Dotteke het volgende:
Lees net dat Rutte gewoon weer door wil gaan en zich waarschijnlijk weer verkiesbaar stelt.
Het is toch niet te geloven
Uitgekookte zak, BBB gaat de scepter zwaaien. Rutte opzouten... Frisse wind erdoorheenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:13 schreef Dotteke het volgende:
Lees net dat Rutte gewoon weer door wil gaan en zich waarschijnlijk weer verkiesbaar stelt.
Het is toch niet te geloven
Het WEF?quote:
En ik heb zo maar het idee dat hij het weer gaat redden.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:15 schreef PLY het volgende:
[..]
Uitgekookte zak, BBB gaat de scepter zwaaien. Rutte opzouten... Frisse wind erdoorheen
Dank jequote:
Rutte, kaag, hoekstra, hugo de jonge, maxima allemaal WEF puppetsquote:
Ja zag het.. Stikstof potje gelijk naar de zorg en huizenbouw doen. En niks meer binnenhalen. Denemarken heeft maar 2000 asielzoekers, en zeggen klaarrr geen geld en huisvesting. Hier ook doenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik heb zo maar het idee dat hij het weer gaat redden.
Las gisteren dat Wilders nu zelfs met Rutte samen wil.
De tijd om te zeggen met wie we niet willen regeren is voorbij zegt hij
Het is toch het volk wat weer op ze stemt, maar ik ben benieuwd dit keer.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
Rutte, kaag, hoekstra, hugo de jonge, maxima allemaal WEF puppets
World economic forum van claus (ik ga nog liever dood dan dat ik die hitler 2.0 serieus neem) schwab
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |