Nee, niet droger dan anders, staat op 60quote:
60 is net nog goed idd, ff huisarts?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 03:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, niet droger dan anders, staat op 60
Maar heb al meer dan een week keelpijn, verstopte neus en mijn oog doet zeer.
Heb ik gisteren gebeld want heb best moeite met slikken\Wat dacht jequote:
O je zit hier in je slaap te tikkenquote:
Ha, nou aan mij een verkeerde gehad danquote:Op zaterdag 8 juli 2023 03:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik gisteren gebeld want heb best moeite met slikken\Wat dacht je
De assistent vond het niet nodig dat ik kom, Pas als ik heel benauwd was en helemaal niet meer kon slikken mocht ook langskomen.
Monitor hoef je niet te bolken, telt niet meequote:Op zaterdag 8 juli 2023 03:59 schreef Harrie het volgende:
Nee ik was toevallig wakker en deed een monitor bolkje en dat was het wel weer
`Ja ik was ook boos, ik zeg loop al meer dan een week met keelpijn ben hondsmoe hoe kan je nu zo zeggen dat het niets is. \IK was eigenlijk verbaasd want normaal bel ik en mag altijd gelijk komen gezien mijn geschiedenis en hoe mij lijf er aan toe is. \Maar goed had geen zin om stampij te makenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 03:58 schreef PLY het volgende:
[..]
Ha, nou aan mij een verkeerde gehad danwat een trut, kan toch vast kijken of het geen bacteriën zijn? En kuurtje met jou gestel indien nodig?
nog meer aan de verzekeraards overlaten dan wordt alles beterquote:Op zaterdag 8 juli 2023 03:58 schreef PLY het volgende:
[..]
Ha, nou aan mij een verkeerde gehad danwat een trut, kan toch vast kijken of het geen bacteriën zijn? En kuurtje met jou gestel indien nodig?
ALs je nog even blijft kan je straks om 7.30 uur weer een blokje gevenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 03:59 schreef Harrie het volgende:
Nee ik was toevallig wakker en deed een monitor bolkje en dat was het wel weer
laat mij ook ff een goeie smoes hebben om tussendoor een keer wat te typenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:00 schreef PLY het volgende:
[..]
Monitor hoef je niet te bolken, telt niet mee
Waarom zou je een smoes moeten hebben om hier wat te typen?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
laat mij ook ff een goeie smoes hebben om tussendoor een keer wat te typen
Raar zootje dan, mij weigeren ze nooit wat als ik bel. Ze horen je te zien idd met jou achtergrond. Maandag bellen gelijk, ik kan niet meer slikkenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`Ja ik was ook boos, ik zeg loop al meer dan een week met keelpijn ben hondsmoe hoe kan je nu zo zeggen dat het niets is. \IK was eigenlijk verbaasd want normaal bel ik en mag altijd gelijk komen gezien mijn geschiedenis en hoe mij lijf er aan toe is. \Maar goed had geen zin om stampij te maken
Nee beter van niet, dat 1 of 2 woorden / smiley alles voor de punten moet ik ver van weg blijven anders heb ik al een ban voor ik helemaal los ben gegaanquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zou je een smoes moeten hebben om hier wat te typen?
Gewoon lekker mee typen
Gewoon lekker je ding doenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee beter van niet, dat 1 of 2 woorden / smiley alles voor de punten moet ik ver van weg blijven anders heb ik al een ban voor ik helemaal los ben gegaan
Mij normaal ook nooit omdat ze weten dat ik nooit zo maar komquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:03 schreef PLY het volgende:
[..]
Raar zootje dan, mij weigeren ze nooit wat als ik bel. Ze horen je te zien idd met jou achtergrond. Maandag bellen gelijk, ik kan niet meer slikken
Ik weet wat je bedoel, probeer er over heen te lezenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee beter van niet, dat 1 of 2 woorden / smiley alles voor de punten moet ik ver van weg blijven anders heb ik al een ban voor ik helemaal los ben gegaan
Nee ben nog nooit voor DTS opgestaan of opgebleven \Ik ben ziek en kon niet meer slapen. Maar ben wel vaker rond deze tijd wakkerquote:
Gaat toch goed zo?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat is weg blijven om mezelf niet te frustreren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |